Tiistaita ystävälle

Anonyymi-ap

Mitä kuuluu tänään?

104

811

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika hyvä ajoitus. Juuri avasin tämän sivun kun katsoin onko mitään. Ihan hyvää kuuluu tänään, vähän vain väsy meinaa olla. Zzz. Mitä sinne? :)

      • Anonyymi

        Ihan hyvää kuuluu tännekin. Just tulin tähän kotisalin puolelle jumppailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvää kuuluu tännekin. Just tulin tähän kotisalin puolelle jumppailemaan.

        Mitäs jumppailet tänään? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jumppailet tänään? :)

        Selkäjumppaa. Maastavetoa ja sellasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkäjumppaa. Maastavetoa ja sellasta.

        Selkäjumppa olisi hyvä kyllä. Oma selkä ihan jumissa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkäjumppa olisi hyvä kyllä. Oma selkä ihan jumissa. :D

        Alaselkä? Vai ylempää jumissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaselkä? Vai ylempää jumissa?

        Alaselkä taitaa enemmän olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaselkä taitaa enemmän olla.

        Takareisien tai pakaroidenkin kireys voi myös jumittaa alaselkää. Mullakin aika jumissa alaselkä eikä oikee tunnu hyvältä toi maastaveto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takareisien tai pakaroidenkin kireys voi myös jumittaa alaselkää. Mullakin aika jumissa alaselkä eikä oikee tunnu hyvältä toi maastaveto.

        Voi olla joo. Pitäisi venytellä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla joo. Pitäisi venytellä. :D

        Sama :D ja tehdä selkäliikkeitä ihan kehonpainolla enemmän. Parantaa ryhtiä ja ei sitten menekään niin jumiin :D paitsi jos kolaa liian lyhyel lumikolal :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama :D ja tehdä selkäliikkeitä ihan kehonpainolla enemmän. Parantaa ryhtiä ja ei sitten menekään niin jumiin :D paitsi jos kolaa liian lyhyel lumikolal :D

        Ajattelin käydä saunassa ja sen jälkeen pyytää jos mies haluaisi hieroa minua. :D pitäisi tehä tosiaan enemmän. Siis niinpä tai kun minulla työasennot on välillä ihan surkeat menee aina kipeäksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin käydä saunassa ja sen jälkeen pyytää jos mies haluaisi hieroa minua. :D pitäisi tehä tosiaan enemmän. Siis niinpä tai kun minulla työasennot on välillä ihan surkeat menee aina kipeäksi. :D

        Toivottavasti hieroo. Sauna onkin hyvä rentoutus keino ja sen jälkeen hieronta. Lähtee varmasti lihaksesta kuonat liikkeelle ja venyykin lihas paremmin lämpösenä. Tai enhän mä tiedä vaikka oisit joku hieroja ja tiedät asiasta paljon enemmän kuin mä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti hieroo. Sauna onkin hyvä rentoutus keino ja sen jälkeen hieronta. Lähtee varmasti lihaksesta kuonat liikkeelle ja venyykin lihas paremmin lämpösenä. Tai enhän mä tiedä vaikka oisit joku hieroja ja tiedät asiasta paljon enemmän kuin mä :D

        En nyt sentään. :D niinhän se on hyvä monesti hyödyntänyt tätä kun on nykyään. Tykkään saunoakin usein itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti hieroo. Sauna onkin hyvä rentoutus keino ja sen jälkeen hieronta. Lähtee varmasti lihaksesta kuonat liikkeelle ja venyykin lihas paremmin lämpösenä. Tai enhän mä tiedä vaikka oisit joku hieroja ja tiedät asiasta paljon enemmän kuin mä :D

        Mielenkiintoista olisi tietää mitä itse tiedät. Tai varmaan jostain laskutusjutuista ja jostain projekteista missä minulla ei ole mitään tietoa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista olisi tietää mitä itse tiedät. Tai varmaan jostain laskutusjutuista ja jostain projekteista missä minulla ei ole mitään tietoa. :D

        Ja siis varmaan paljon enemmän kuin minä yleisesti mistään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis varmaan paljon enemmän kuin minä yleisesti mistään. :D

        Ei sitä voi tietää :D opiskelen kyllä asioita paljon huvikseen. Mut jos oot samanlainen niin varmaan myös tutkit paljon asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista olisi tietää mitä itse tiedät. Tai varmaan jostain laskutusjutuista ja jostain projekteista missä minulla ei ole mitään tietoa. :D

        No joo laskutuksesta ja kannattavuuslaskelmista, ihan katetuottolaskelmista budejtointeihin ja sellasta. Joskus sitten pitää hyödyntää trigonometriaakin tässä jos pitää itse valmistettavia juttuja laskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä voi tietää :D opiskelen kyllä asioita paljon huvikseen. Mut jos oot samanlainen niin varmaan myös tutkit paljon asioita.

        Kyllä minulla yleisesti leikkaa asioiden kanssa hyvin. :D tutkin jotain tietysti koska haluan tehdä kaiken hyvin enkä vain tyytyä huonoon. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo laskutuksesta ja kannattavuuslaskelmista, ihan katetuottolaskelmista budejtointeihin ja sellasta. Joskus sitten pitää hyödyntää trigonometriaakin tässä jos pitää itse valmistettavia juttuja laskea.

        Huhuh. :D toki nopeasti tuollaisen oppisi kun kerran tekisi. :D itse olen tosi hyvä oppimaan kun kerran tekee itse niin toista kertaa ei tarvitse kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhuh. :D toki nopeasti tuollaisen oppisi kun kerran tekisi. :D itse olen tosi hyvä oppimaan kun kerran tekee itse niin toista kertaa ei tarvitse kysyä.

        Tai siis johtuu varmaan kun paneudun tekemiseeni ihan täysillä. Minulle sillä on väliä että se onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla yleisesti leikkaa asioiden kanssa hyvin. :D tutkin jotain tietysti koska haluan tehdä kaiken hyvin enkä vain tyytyä huonoon. :D

        Mitä mielenkiinnon kohteita sulla on mitä tykkäät seurata tai mistä haluut oppia? Jos itse vaikka tykkään seurata jotain kehonrakentajia tai voimailijoita ja oppia uutta treenamisesta ja kehon toiminnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhuh. :D toki nopeasti tuollaisen oppisi kun kerran tekisi. :D itse olen tosi hyvä oppimaan kun kerran tekee itse niin toista kertaa ei tarvitse kysyä.

        Varmasti oppisit ja sopii tarkoille ihmisille tämä. En halua kehua mut kun oli koulussa aikoinaan management accounting kurssi niin olin ainut kuka sai siitä 5/5 vaikka kurssilla oli mukana vaihto-oppilaitakin. Monille se oli ihan mahdoton kun oli englanniks ja piti sitten osata laskutoimitukset ja excelin käyttö lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mielenkiinnon kohteita sulla on mitä tykkäät seurata tai mistä haluut oppia? Jos itse vaikka tykkään seurata jotain kehonrakentajia tai voimailijoita ja oppia uutta treenamisesta ja kehon toiminnasta.

        Tällä hetkellä kiinnostaa oppia fysiikkaa. Opiskelin sitä joskus lukiossa. Se on tosi mielenkiintoista ja miten kaikkea pystyy todella laskemaan. :D sitten kiinnostaa tuo oman itseni kehittäminen kun haluan olla sosiaalisempi ja aika hyvin perehtynyt siihenkin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti oppisit ja sopii tarkoille ihmisille tämä. En halua kehua mut kun oli koulussa aikoinaan management accounting kurssi niin olin ainut kuka sai siitä 5/5 vaikka kurssilla oli mukana vaihto-oppilaitakin. Monille se oli ihan mahdoton kun oli englanniks ja piti sitten osata laskutoimitukset ja excelin käyttö lisäksi.

        Onhan tuokin työlästä varmasti mutta ehkä tuosta voisi selvitä. :D ja hieno saavutus itsessään. Tuskin itse saisin tehtyä tai no tarpeeksi kun keskittyisi ja saisi ohjeet. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä kiinnostaa oppia fysiikkaa. Opiskelin sitä joskus lukiossa. Se on tosi mielenkiintoista ja miten kaikkea pystyy todella laskemaan. :D sitten kiinnostaa tuo oman itseni kehittäminen kun haluan olla sosiaalisempi ja aika hyvin perehtynyt siihenkin. :D

        Hyviä kohteita :D Jälkeenpäin oon harmitellut etten opiskellut fysiikkaa enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuokin työlästä varmasti mutta ehkä tuosta voisi selvitä. :D ja hieno saavutus itsessään. Tuskin itse saisin tehtyä tai no tarpeeksi kun keskittyisi ja saisi ohjeet. :D

        Uskon et saisit tehtyä. Itse en varmaan saisi sun hommia tehtyä :D Tai ois hankalaa kun vieraalle ihmiselle pitäisi jotain hoitoa alkaa tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuokin työlästä varmasti mutta ehkä tuosta voisi selvitä. :D ja hieno saavutus itsessään. Tuskin itse saisin tehtyä tai no tarpeeksi kun keskittyisi ja saisi ohjeet. :D

        Tuli tosta ihmisten kohtaamisesta työssä aasinsiltana mieleen vähän niihin lapsiinkin liittyen et oonhan mä kummi ja siinä kokenut et en tiedä mitä sen kanssa pitäisi tehdä, jotenkin en vaa osaa. Siis sanotaan et kun se oli iässä 3-7 nyt se on 10 ja vähän helpompaa kun se osaa jo jotain vähän järkevääkin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä kohteita :D Jälkeenpäin oon harmitellut etten opiskellut fysiikkaa enempää.

        Se on kyllä mielenkiintoista. Pidän haasteista. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon et saisit tehtyä. Itse en varmaan saisi sun hommia tehtyä :D Tai ois hankalaa kun vieraalle ihmiselle pitäisi jotain hoitoa alkaa tekemään.

        Ei se nyt vaikeaa ole, ei mitään ydinfysiikkaa. :D aluksi oli tosin kun en kauhean sosiaalinen ollut ja piti tottua olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli tosta ihmisten kohtaamisesta työssä aasinsiltana mieleen vähän niihin lapsiinkin liittyen et oonhan mä kummi ja siinä kokenut et en tiedä mitä sen kanssa pitäisi tehdä, jotenkin en vaa osaa. Siis sanotaan et kun se oli iässä 3-7 nyt se on 10 ja vähän helpompaa kun se osaa jo jotain vähän järkevääkin tehdä.

        Itse taas lapsien kanssa aina pärjännyt. :D varmasti omankin kanssa olisi helppoa. Jotenkin pystyn eläytymään siihen maailmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo laskutuksesta ja kannattavuuslaskelmista, ihan katetuottolaskelmista budejtointeihin ja sellasta. Joskus sitten pitää hyödyntää trigonometriaakin tässä jos pitää itse valmistettavia juttuja laskea.

        Tykkäätkö laskea vai mikä tekee mielenkiintoisen työssä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö laskea vai mikä tekee mielenkiintoisen työssä? :)

        Tykkään laskea kyllä. Ja varmaan se kun eri projektit haastaa miettimään eri tavoin. Miten saadaan asiat tehtyä logistisesti järkevästi jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas lapsien kanssa aina pärjännyt. :D varmasti omankin kanssa olisi helppoa. Jotenkin pystyn eläytymään siihen maailmaan.

        Kiva kuulla. Ja omien kanssa oiskin varmaan erilaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään laskea kyllä. Ja varmaan se kun eri projektit haastaa miettimään eri tavoin. Miten saadaan asiat tehtyä logistisesti järkevästi jne.

        Me ollaan molemmat sellaisia loogisia ja siksi varmasti sopii hyvin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. Ja omien kanssa oiskin varmaan erilaista.

        Olisi varmasti erilaista kaikki aikanaan. Vielä voi elää ilman miettien mitään perhearkea. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan molemmat sellaisia loogisia ja siksi varmasti sopii hyvin. :)

        Varmasti niin. Taas lumitöitä, vähän alkaa jo ärsyttää kun kotiin tulee niin lumityöt odottaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti niin. Taas lumitöitä, vähän alkaa jo ärsyttää kun kotiin tulee niin lumityöt odottaa :D

        Minusta olisi kivaa tehdä. :D täällä ei oikein pysty tekemään kun taloyhtiö tekee puolesta. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olisi kivaa tehdä. :D täällä ei oikein pysty tekemään kun taloyhtiö tekee puolesta. :(

        No oishan se hauskaa ku kerrostalos joutuis tekee :D Saat kyllä tulla kolaamaan ton pihan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oishan se hauskaa ku kerrostalos joutuis tekee :D Saat kyllä tulla kolaamaan ton pihan :D

        On aika pitkä matka sinne asti tulla kolaamaan. :D ostaisin sinulle joululahjaksi jonkun tuunatun pitkille suunnitellun kolan. :D tai sitten joku sellainen laite mikä kolaa puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aika pitkä matka sinne asti tulla kolaamaan. :D ostaisin sinulle joululahjaksi jonkun tuunatun pitkille suunnitellun kolan. :D tai sitten joku sellainen laite mikä kolaa puolesta.

        Kiitos, se ois kivasti ajateltu :D Tykkään kyl lumitöistä mut ei joka päivä kyl tarvis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, se ois kivasti ajateltu :D Tykkään kyl lumitöistä mut ei joka päivä kyl tarvis.

        Kyllä jotain keksisin. :D monesti keksin kaikkea itsellenikin. Moni kun kuulee niin ovat että tuohan olisi kätevä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, se ois kivasti ajateltu :D Tykkään kyl lumitöistä mut ei joka päivä kyl tarvis.

        Joskus toivoit että tulisipa lunta että pääsisit lumitöihin. :D tee vaikka lumiukko pihalle vaihtelun vuoksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus toivoit että tulisipa lunta että pääsisit lumitöihin. :D tee vaikka lumiukko pihalle vaihtelun vuoksi. :D

        Muistan kyl ja nyt se kostautui se toive. Tein koiralle ison lumikasan keskelle pihaa :D Lumiukon vois tehdä mut ei oo plussakeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kyl ja nyt se kostautui se toive. Tein koiralle ison lumikasan keskelle pihaa :D Lumiukon vois tehdä mut ei oo plussakeli.

        Sitä saa mitä toivoo. :D joskus ainakin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kyl ja nyt se kostautui se toive. Tein koiralle ison lumikasan keskelle pihaa :D Lumiukon vois tehdä mut ei oo plussakeli.

        Perehdyin asiaan niin on sellaisia lumikolia tehty missä voi säätää sitä kahvan pituuttakin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kyl ja nyt se kostautui se toive. Tein koiralle ison lumikasan keskelle pihaa :D Lumiukon vois tehdä mut ei oo plussakeli.

        Tosiaan muistan että keksin ne sanat siihen biisiin joku päivä. :D meilläkin oli välillä niitä huonompia hetkiä niin ajattelin ettei ollut vielä ajankohtaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perehdyin asiaan niin on sellaisia lumikolia tehty missä voi säätää sitä kahvan pituuttakin. :D

        Hyvä tietää! Siihenkin jo perehdyit :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan muistan että keksin ne sanat siihen biisiin joku päivä. :D meilläkin oli välillä niitä huonompia hetkiä niin ajattelin ettei ollut vielä ajankohtaista.

        Joo ihan oman ajan mukaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tietää! Siihenkin jo perehdyit :D

        Eihän tuo ollut vaikea vielä mihin perehtyy. :D joskus joutuu aina kaivamaan syvemmältä vastauksia mutta tuo löytyi ihan yhdellä googlen vastauksella. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tietää! Siihenkin jo perehdyit :D

        Entä sellainen lumilinko? Kumpi olisi parempi sellainen peruskola vai sellainen mikä heivaa kaiken lumen mukanaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sellainen lumilinko? Kumpi olisi parempi sellainen peruskola vai sellainen mikä heivaa kaiken lumen mukanaan. :D

        Varmaan lumikola. En oo sellasta linkoo käyttänyt ikinä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan lumikola. En oo sellasta linkoo käyttänyt ikinä :D

        Joo. :D sellaisen pitkävartisen sitten. :D mietin vain miten raskaaksi se käy kun jos on pidempi varsi niin sittenhän joutuu ikäänkuin kauempaa työntää sitä lumikuormaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D sellaisen pitkävartisen sitten. :D mietin vain miten raskaaksi se käy kun jos on pidempi varsi niin sittenhän joutuu ikäänkuin kauempaa työntää sitä lumikuormaa. :D

        Hyvä huomio tuokin, voi olla sekin syynä et ne ei kovin pitkii oo. Oot sä fysiikkaa lukenut selvästi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä huomio tuokin, voi olla sekin syynä et ne ei kovin pitkii oo. Oot sä fysiikkaa lukenut selvästi :D

        Toki käsitreeninä voi ottaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki käsitreeninä voi ottaa. :D

        Joo suosiolla voi jättää salitreenit samalta päivä tekemättä. Ennen olin sellanen et ajattelin et kaikki tulokset katoaa heti jos jättää treenejä välistä mut ei se ihan niin ole :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo suosiolla voi jättää salitreenit samalta päivä tekemättä. Ennen olin sellanen et ajattelin et kaikki tulokset katoaa heti jos jättää treenejä välistä mut ei se ihan niin ole :D

        Treenaatko joka päivä? :D oletko muuten koskaan ollut ns. ylikunnossa? Eikös sekin ole joku juttu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo suosiolla voi jättää salitreenit samalta päivä tekemättä. Ennen olin sellanen et ajattelin et kaikki tulokset katoaa heti jos jättää treenejä välistä mut ei se ihan niin ole :D

        Ja miten määrittelet hyvän tuloksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Treenaatko joka päivä? :D oletko muuten koskaan ollut ns. ylikunnossa? Eikös sekin ole joku juttu. :D

        En treenaa joka päivä, 4 kertaa viikossa. Ei joka päivä ois mitään järkeä. Ei salitreenil taida ylikuntoon päästä, en taida olla ylikunnossa olla ollut. Voi olla et jotain sen tapasta oli kun harrastin enemmän kuntoliikuntaa, joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten määrittelet hyvän tuloksen?

        No salilla hyvä tulos on jos pystyy aina olemaan jollain tapaa parempi kuin edellisellä kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En treenaa joka päivä, 4 kertaa viikossa. Ei joka päivä ois mitään järkeä. Ei salitreenil taida ylikuntoon päästä, en taida olla ylikunnossa olla ollut. Voi olla et jotain sen tapasta oli kun harrastin enemmän kuntoliikuntaa, joka päivä.

        Niin. Tuo 4 kertaa on jo ihan hyvä määrä ja aika paljon sekin jos ihan kunnon treeniä tekee. Toki joillekin voi olla ihan normaali määrä. :D voi olla joo että jos sitten joka päivä tekee eikä pääse palautumaan kunnolla tulee tuo ylikunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No salilla hyvä tulos on jos pystyy aina olemaan jollain tapaa parempi kuin edellisellä kerralla.

        Jos olet pitkään treenannut niin onko se sitten aina että on lisännyt painoja tai jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Tuo 4 kertaa on jo ihan hyvä määrä ja aika paljon sekin jos ihan kunnon treeniä tekee. Toki joillekin voi olla ihan normaali määrä. :D voi olla joo että jos sitten joka päivä tekee eikä pääse palautumaan kunnolla tulee tuo ylikunto.

        4 salitreeniä ja sitten muina päivinä vähintään lenkkeilyä. Joo kyl ne on kovia treenejä :D Ei joka päivä vois sellasta tehdä kun ei palautusi enää. Kuitenkin levossa se lihas sitten kasvaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet pitkään treenannut niin onko se sitten aina että on lisännyt painoja tai jotain muuta?

        Enemmän painoo, enemmän toistoja tai paremmalla tekniikalla. Kehitystä voi hakea monella tapaa ja kun vuosia treenaa ni ei siinä enää joka treenissä pysty painoja lisäämään kun kehitys hidastuu. Eri asia niillä ketkä käyttää jotain hormooneita tai lääkeaineita. Sen takia en hankkis mitään ohjelmaa sellaselta valmentajalta jonka tulokset on tehty ei luonnollisest :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 salitreeniä ja sitten muina päivinä vähintään lenkkeilyä. Joo kyl ne on kovia treenejä :D Ei joka päivä vois sellasta tehdä kun ei palautusi enää. Kuitenkin levossa se lihas sitten kasvaa :D

        Onko sinulla sitten jaoteltu että eri päivinä treenaat jotain tiettyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän painoo, enemmän toistoja tai paremmalla tekniikalla. Kehitystä voi hakea monella tapaa ja kun vuosia treenaa ni ei siinä enää joka treenissä pysty painoja lisäämään kun kehitys hidastuu. Eri asia niillä ketkä käyttää jotain hormooneita tai lääkeaineita. Sen takia en hankkis mitään ohjelmaa sellaselta valmentajalta jonka tulokset on tehty ei luonnollisest :D

        Tottahan tuo. Ei se luonnollista ole jos aina vaan painoa lisäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla sitten jaoteltu että eri päivinä treenaat jotain tiettyä?

        On oon mä se kerran sulle laittanutkin :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On oon mä se kerran sulle laittanutkin :D

        Olet mutta ei voi tietää onko tullut muutoksia. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuossa tavoitetta. :D outoa miten miesten mittarilla kuuluisi olla painot noin paljon enemmän verrattuna naisiin.

        Yläkropassa sen ymmärrän mut naisilla on suhteessa paljon vahvemmat jalat kun miehillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mutta ei voi tietää onko tullut muutoksia. :D

        Ei oikeen oo.
        Maanantaisin rintatreeniä ja keskivartaloa
        Tiistai selkä ja hauikset
        Torstai olkapäät ja ojentajat ja keskivartalo
        Lauantai jalat

        Sunnilleen noin, päivät ei ole kiveen hakattuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuossa tavoitetta. :D outoa miten miesten mittarilla kuuluisi olla painot noin paljon enemmän verrattuna naisiin.

        Ainiih ja se entinen nainen on nykyään töissä kaupassa missä käyn. Voi ei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yläkropassa sen ymmärrän mut naisilla on suhteessa paljon vahvemmat jalat kun miehillä.

        Koska estrogeeni. Varmaan liittyy siihen että pitää saada sieltä jotain puskettua ulos. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeen oo.
        Maanantaisin rintatreeniä ja keskivartaloa
        Tiistai selkä ja hauikset
        Torstai olkapäät ja ojentajat ja keskivartalo
        Lauantai jalat

        Sunnilleen noin, päivät ei ole kiveen hakattuja

        Joo. Tuohan on ihan hyvä että on suunnitelma. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiih ja se entinen nainen on nykyään töissä kaupassa missä käyn. Voi ei :D

        Ex vai se kaivattu? :D oho aika sattuma. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska estrogeeni. Varmaan liittyy siihen että pitää saada sieltä jotain puskettua ulos. :D

        Sehän se. En tiedä mistä syystä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex vai se kaivattu? :D oho aika sattuma. :D

        Ex. No olkoot, eipä vaikuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex vai se kaivattu? :D oho aika sattuma. :D

        Mutta mitäs sun päivään? Puhuttu nyt minusta tarpeeks :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se. En tiedä mistä syystä :D

        Siis veikkaan sen liittyvän lisääntymiseen. Se miksi rasva kertyy naisilla alavartaloon ja muutenkin kun se kertyy. :D jostain luin että voi olla myös että suojaa sydän- ja verisuonisairauksilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex. No olkoot, eipä vaikuta.

        Älä anna vaikuttaa. Sanoit että näit sitä joskus siellä niin voihan se olla sitten että on siellä töissä sen takia. Onko se aikaisemmin tehnyt kaupanalan töitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitäs sun päivään? Puhuttu nyt minusta tarpeeks :D

        Eipä mitään ihmeempää. :D oli tänään melko lepopäivä. Pientä flunssaa oli niin en mennyt töihin. Pelailin sitten ajankuluksi ja voi olla että huomenna koitan mennä normaalisti. Ei olisi enää montaa päivää tältä viikolta jäljellä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna vaikuttaa. Sanoit että näit sitä joskus siellä niin voihan se olla sitten että on siellä töissä sen takia. Onko se aikaisemmin tehnyt kaupanalan töitä?

        On tehnyt ennenkin. Ei mun tarvii vältellä sitä, sehän se teki väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mitään ihmeempää. :D oli tänään melko lepopäivä. Pientä flunssaa oli niin en mennyt töihin. Pelailin sitten ajankuluksi ja voi olla että huomenna koitan mennä normaalisti. Ei olisi enää montaa päivää tältä viikolta jäljellä. :)

        Nyt onkin liikkeellä flunssaa ja kaikkea. Paranemisia sinne. Mitä pelii pelasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tehnyt ennenkin. Ei mun tarvii vältellä sitä, sehän se teki väärin.

        Ei niin. En minäkään jotain entisiä ihastuksia välttele jos jossain törmäisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt onkin liikkeellä flunssaa ja kaikkea. Paranemisia sinne. Mitä pelii pelasit?

        Jotain niitä ilmaispelejä mitä löytyy. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt onkin liikkeellä flunssaa ja kaikkea. Paranemisia sinne. Mitä pelii pelasit?

        Ja kiitän. Nyt jo ihan hyvä olo. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain niitä ilmaispelejä mitä löytyy. :D

        On kai teil jotain ostettujakin pelejä? Etkö tykkää niistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai teil jotain ostettujakin pelejä? Etkö tykkää niistä?

        On meillä niitäkin. Joskus innostuin pelaamaan sitä Ghost of Tsushima -peliä. Tuli ihan ninja olo mutten aina kerkeä pelaamaan ja sekin vaatii paljon aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meillä niitäkin. Joskus innostuin pelaamaan sitä Ghost of Tsushima -peliä. Tuli ihan ninja olo mutten aina kerkeä pelaamaan ja sekin vaatii paljon aikaa.

        Aa se joo :D niin aikaahan ne tollaset vaatii. Mua kiinnostais se Alan Wake 2 ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa se joo :D niin aikaahan ne tollaset vaatii. Mua kiinnostais se Alan Wake 2 ehkä.

        Tuostakin olen kuullut mutten itse kauhupelejä halua. :D on muutenkin joskus säikähtää ja kuvittelee niin siinäpä se sitten on. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa se joo :D niin aikaahan ne tollaset vaatii. Mua kiinnostais se Alan Wake 2 ehkä.

        Ja se Hogwarts legacy oli ihan kiva kun tuttavien kanssa silloin pelattiin. Se oli siis niiden peli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se Hogwarts legacy oli ihan kiva kun tuttavien kanssa silloin pelattiin. Se oli siis niiden peli.

        Niin sekin voisi tietysti olla jossain vaiheessa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuostakin olen kuullut mutten itse kauhupelejä halua. :D on muutenkin joskus säikähtää ja kuvittelee niin siinäpä se sitten on. :D

        No sehän se :D En mäkään tykkää liian säikyttelevistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän se :D En mäkään tykkää liian säikyttelevistä.

        Ehkä voi katsoa kun muut pelaa mutta en itse halua. :D varsinkaan niitä että juokse henkesi edestä ja joku jahtaa. Tai että pitää piiloutua kun muuten kuolee. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä voi katsoa kun muut pelaa mutta en itse halua. :D varsinkaan niitä että juokse henkesi edestä ja joku jahtaa. Tai että pitää piiloutua kun muuten kuolee. :D

        Nii eläytyy liikaa sellasiin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii eläytyy liikaa sellasiin :D

        On aika ahdistaviakin välillä. :D en oikein pidä mistään sellaisesta senkään takia. Tulee olo että se tulee päälle vaikka ei tule kuin siellä pelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aika ahdistaviakin välillä. :D en oikein pidä mistään sellaisesta senkään takia. Tulee olo että se tulee päälle vaikka ei tule kuin siellä pelissä.

        Joo, mullakaan ei sellasia pelejä ole mut tuo Alan Wake kiinnosti kun on suomalaisten tekemä. Mut jos siin tulee jotain jump scare juttuja niin ei kiirls :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mullakaan ei sellasia pelejä ole mut tuo Alan Wake kiinnosti kun on suomalaisten tekemä. Mut jos siin tulee jotain jump scare juttuja niin ei kiirls :D

        Ei kiitos siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkäjumppaa. Maastavetoa ja sellasta.

        Onneks sä oot ahkera


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­­N­­y­­m­f­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18159146T

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      👍👍😊

      • Anonyymi

        Minulle kuuluu aina parempaa

        Jos sulle kuuluu hyvää


    • Anonyymi

      Meinasin vastata mutta tänään onkin keskiviikko niin ei voi. Seuraavana tiistaina sitten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe