Tunnistatko mitkä lauseet tai sanat ovat oikein suomenkielessä ja mitkä käännöksiä tai lainauksia englanninkielestä? Tee testi ja katso.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010045833.html
Oma tulos 11/13
Hyvää suomea
13
311
Vastaukset 13
Tämä testi oli palstalla jo eilen, jonkun toisen aloituksena.
Sain 11/13Hyvä tulos, sama kuin mulla =)
Noiden Ilta sanomien visojen sujteen ei voi olla koskaan 100% varma onko joku, esim. Rande laittanut jo palstalle. Saapahan sitten useampi ihminen tehdä tämän.Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos, sama kuin mulla =)
Noiden Ilta sanomien visojen sujteen ei voi olla koskaan 100% varma onko joku, esim. Rande laittanut jo palstalle. Saapahan sitten useampi ihminen tehdä tämän.Ei niin, mikään ei ole varmaa. Eikä tällä kertaa asialla ollut Rande, vaan scrg oli nopeampi. Onpahan enemmän vaihtoehtoja. 😊
Kiva, kun jaksatte laittaa visoja! 👍tosi.typy kirjoitti:
Ei niin, mikään ei ole varmaa. Eikä tällä kertaa asialla ollut Rande, vaan scrg oli nopeampi. Onpahan enemmän vaihtoehtoja. 😊
Kiva, kun jaksatte laittaa visoja! 👍Visat on kivoja laittaa ja kiva kun on välillä muitakin, jotka laittaa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181604864
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tuloksesi: 12 / 13
Eeppinen suoritus!
...tai siis mahtava suoritus! Olet todellinen suomen kielen taitaja, sillä tunnistit englannista peräisin olevat ilmaisut erinomaisesti. Tästä on hyvä jatkaa.
>simiti< - Anonyymi
Tuloksesi: 13 / 13
Eeppinen suoritus!
- Sheena Nämä ovat kivoja testejä. Sain kerrankin täydet pisteet. :D
- Anonyymi
Se on "suomen kieli". Ei kirjoiteta yhteen.
Entä ruotsinkieli. Se oli kauheeta, ainakin sillon kun Tipi sitä opetti. mutta nyt se on mun harrastus.
Ja tästä testistä sain vain 9, en ymmmärrä miks näin huonosti. Se pitkässä juoksussa, se on mun mielestä ollu jo kauan, niin kauan kuin muistan, niin sitä on käytetty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951831
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4871390- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481180- 751160
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1941144- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11884- 65725
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176721