Pyörän lukitseminen

Anonyymi-ap

Miten lukitsette noin tuhannen euron arvoisen gravel-pyörän marketin pihalla? Riittääkö laittaa takapyörä ketjulukolla telineeseen kiinni? Kuka nyt pyörän varastaisi ilman takapyörää?

13

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rungosta kiinni u-lukolla telineeseen ja etupyörä kiinni runkoon

• Anonyymi

Miten laitat perinteiseen pyörätelineeseen u-lukolla? Itse laitan takapyörän telineeseen kiinni kettingillä. Uuteen tolppatelineeseen toki rungon ja takapyörän kautta kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten laitat perinteiseen pyörätelineeseen u-lukolla? Itse laitan takapyörän telineeseen kiinni kettingillä. Uuteen tolppatelineeseen toki rungon ja takapyörän kautta kiinni.

Perinteinen pyöräteline vääntää vanteen. Tarkoitin siis tolppaa tai muuta vahvaa ja kiinni olevaa. Esimerkiksi, täällä Motonetin sisäänkäynnin äärellä on kaide suojaamassa lihasheikkoudesta kärsiviä putoamasta portaikosta. Mutta pyörän rungon saa kiinni myös perinteiseen pyörtelineen. Pyörä telineen viereen ja alhaalta kiinni u-lukolla. Toisaalta lukko kannattaa sijoittaa mahdollisimman ylös.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😍 ­N­­­y­m­f­­­o­­­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18161482V

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Lukitsen etu ja takarenkaan erikseen kettingillä ja rungon myös, kettingeille on erillinen "kuljetuslaatikko" 30x15x15cm painaa n.5kg !

• Anonyymi

Ohuempikin kettinki riittää. Tärkeintä on, että pyöräsi on vaikeammin vietävä kuin muut samassa telineessä olevat.

Helpoin suojaus on valita paikka mahdollisimman näkyväksi. Pitkäkyntiset eivät tunnetusti viihdy hyvin seurannassa olevilla alueilla. Joskus olen myös jättänyt pyörän istuimelle lapun "Muista hymyillä valvontakameralle"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohuempikin kettinki riittää. Tärkeintä on, että pyöräsi on vaikeammin vietävä kuin muut samassa telineessä olevat.

Helpoin suojaus on valita paikka mahdollisimman näkyväksi. Pitkäkyntiset eivät tunnetusti viihdy hyvin seurannassa olevilla alueilla. Joskus olen myös jättänyt pyörän istuimelle lapun "Muista hymyillä valvontakameralle"

Ei kannata turhaan ärsyttää ilkivaltaan ja muihin roistomaisuuksiin taipuvaista väkeä hauskoilla heippalapuilla.

• Anonyymi

26-tuumaisilla renkailla oleva maasturi, ei tarvi lukkoa ja pysyy marketin pihalla.

• Anonyymi

Kannattaa laittaa kalliimman pyörän vireen missä on huonompi lukko

• Anonyymi

Itsellä kun on sorapyörässä läpiakselit, niin luotan siihen ettei kukaan ehdi irroittaa pyörää kun en viivy koskaan kauaa kaupassa. Lukitus takapyörästä kiinteään esteeseen siis saa riittää.

• Anonyymi

Voit ottaa pyörän mukaan kauppaan jos kyseessä on kallis pyörä, voit jättää joko sisään (lukittuna) tai taluttaa se kaupassa. Mutta muuten sellainen paksu ketjulukko sekä U-lukko että ainakin yksi lukko menee rungosta kiinni telineeseen niin en usko että kukaan varas sellaisen kanssa jaksa leikkiä.

• Anonyymi

Käytän päälukon lisäksi pitkää erillistä vaijeria, joka menee molempien pyörien vanteen ympäri. Tämä vaikeuttaa tai estää satunnaisten huumehörhöjen ja vastaavien kännilälisten varastamisyritykset. Vaijerissa on oma numerolukko.

Ammattivarkaat ottavat sitten pyörän kuin pyörän hetkessä, jos ja kun heillä vehkeet siihen on.

• Anonyymi

Mulla on aina repullinen ketjua mukana,noin 25 kiloa.pyärän lukitsen 8 minuutissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe