On se jo torstai

Anonyymi-ap

Siis torstaita sinne. Ystävälle parhaalle.

95

547

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voitaisiin joskus yhdessä pelata sitä. :D ihan hauska olisi jos molemmat säikkyjä kauhupelin parissa. :D

      • Anonyymi

        Joo :D torstaita sinnekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D torstaita sinnekin

        Tyhmä ehdotus oli. Ymmärrän. Olisinko lopulta hyvää seuraa. Voit ostaa sen pelin ja pelata tyttiksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä ehdotus oli. Ymmärrän. Olisinko lopulta hyvää seuraa. Voit ostaa sen pelin ja pelata tyttiksen kanssa.

        Eipä ollut tyhmä. Mistä niin päättelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut tyhmä. Mistä niin päättelit?

        Keskitytään siihen tärkeimpään suhteeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut tyhmä. Mistä niin päättelit?

        Mietin vain kun et sanonut mitään tuohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskitytään siihen tärkeimpään suhteeseen

        Onhan se tärkeämpi tietenkin kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskitytään siihen tärkeimpään suhteeseen

        Kenen kommentti tämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain kun et sanonut mitään tuohon.

        Oishan se hauska idea, en vaa tiennyt miten tosissaan sen sanoit :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se tärkeämpi tietenkin kuin minä.

        Joku kolmas tässä ilmeiseti mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oishan se hauska idea, en vaa tiennyt miten tosissaan sen sanoit :D

        En tiedä ehdotin vaan. Joku tuo muu oli sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ehdotin vaan. Joku tuo muu oli sivusta.

        Ootte te naiset hauskoja, ikinä ei tiedä mitä sanoo vahingossa väärin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte te naiset hauskoja, ikinä ei tiedä mitä sanoo vahingossa väärin :D

        No kun ei täällä nää mitä tuolla joo:lla tarkoitat. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte te naiset hauskoja, ikinä ei tiedä mitä sanoo vahingossa väärin :D

        Kuule on sitä miehissäkin ihan yhtä lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule on sitä miehissäkin ihan yhtä lailla.

        No varmasti on. Ei sitten jutella enempää tänään, pahalla en tarkoittanut mitään ja pelaaminen olisi hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte te naiset hauskoja, ikinä ei tiedä mitä sanoo vahingossa väärin :D

        Tämä palsta on niin kökkö kun voi tulla helposti väärinkäsityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti on. Ei sitten jutella enempää tänään, pahalla en tarkoittanut mitään ja pelaaminen olisi hauskaa.

        Onhan se. Ajattelin katsoa sitä peliä kun joku muu pelaa. Toki olisihan se itsekin kiva kokeilla mutta en yksin haluaisi kun on "kauhua". Etkö halua jutella nyt sitten? Ymmärrän nyt tuon kun sanoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta on niin kökkö kun voi tulla helposti väärinkäsityksiä.

        Nii mut voisi sitten kysyä eikä heti suuttua 🙁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se. Ajattelin katsoa sitä peliä kun joku muu pelaa. Toki olisihan se itsekin kiva kokeilla mutta en yksin haluaisi kun on "kauhua". Etkö halua jutella nyt sitten? Ymmärrän nyt tuon kun sanoit.

        Jos et ole vihainen niin voin jutella mut en halua tapella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii mut voisi sitten kysyä eikä heti suuttua 🙁

        Okei. Koitan muistaa. Jos haluat jutella niin mitä sinulle tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole vihainen niin voin jutella mut en halua tapella.

        En ole vihainen enkä itsekään halua tapella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Koitan muistaa. Jos haluat jutella niin mitä sinulle tänään?

        Itse mietin tässä tilaisinko hameita ensi kesää varten. Aika huono olen hameita käyttämään niin ne olisi kivaa vaihtelua. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse mietin tässä tilaisinko hameita ensi kesää varten. Aika huono olen hameita käyttämään niin ne olisi kivaa vaihtelua. :D

        Haluisin myös uusia treenipaitoja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Koitan muistaa. Jos haluat jutella niin mitä sinulle tänään?

        Ei mitään kovin ihmeellistä. Ihan tavallinen torstai oikeastaan, jumpan lopetin äsken. Oli ihan ihan hyvä jumppa, voimaa on tullut lisää, teen sellaista 5/3/1 ohjelmaa isoissa liikkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse mietin tässä tilaisinko hameita ensi kesää varten. Aika huono olen hameita käyttämään niin ne olisi kivaa vaihtelua. :D

        Onhan ne kivannäkösiä :D Kannataa pitää vaatteita mistä itse tykkää. Tuli mieleen et pitäs ostaa sortseja kesäks ite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään kovin ihmeellistä. Ihan tavallinen torstai oikeastaan, jumpan lopetin äsken. Oli ihan ihan hyvä jumppa, voimaa on tullut lisää, teen sellaista 5/3/1 ohjelmaa isoissa liikkeissä.

        Mitä tuo ohjelma sitten sisältää? En ole kuullut tuollaisesta ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin myös uusia treenipaitoja. :D

        Mulla ei oo mitään treenivaatteita oikein. Kotisalilla kyllä ei ole väliäkään mitä pitää. Millasia treenipaitoja haluisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne kivannäkösiä :D Kannataa pitää vaatteita mistä itse tykkää. Tuli mieleen et pitäs ostaa sortseja kesäks ite.

        Menen kyllä joka muottiin mitä vaatteissa tulee. :D tosin en liian paljastavaa halua mutta sellainen pidempimallinen hame voisi olla. On minullakin shortseja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei oo mitään treenivaatteita oikein. Kotisalilla kyllä ei ole väliäkään mitä pitää. Millasia treenipaitoja haluisit?

        Jotain sellaisia hengittäviä. Salilla tulee usein aika kuuma. Lisäksi saa olla pituutta niissä. Usein pidän sellaisia treenilegginssejä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo ohjelma sitten sisältää? En ole kuullut tuollaisesta ennen.

        https://www.treeniohjelma.org/jim-wendlerin-voimaohjelma/ tämä se on
        Tuota käytän sen mukaan miten eilen kerroin eli

        Maanantaisin penkkipunnerrukseen
        Tiistaina maastavetoon
        Torstaina pystypunnerruksee
        Lauantaina kyykkyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen kyllä joka muottiin mitä vaatteissa tulee. :D tosin en liian paljastavaa halua mutta sellainen pidempimallinen hame voisi olla. On minullakin shortseja. :D

        Mutta mulla ei oo hameita :D Joo pidemmät hameet on kivoja ja kiinnittää kyllä huomion hyvällä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.treeniohjelma.org/jim-wendlerin-voimaohjelma/ tämä se on
        Tuota käytän sen mukaan miten eilen kerroin eli

        Maanantaisin penkkipunnerrukseen
        Tiistaina maastavetoon
        Torstaina pystypunnerruksee
        Lauantaina kyykkyyn

        Okei. Tuohan on hyvä kun on jotain mitä tavoitella sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mulla ei oo hameita :D Joo pidemmät hameet on kivoja ja kiinnittää kyllä huomion hyvällä tavalla.

        Ei siinä mitään vikaa jos miehetkin haluaa hametta käyttää. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Tuohan on hyvä kun on jotain mitä tavoitella sitten.

        On se hyvä et treenissä on joku tavoite. Joku haluaa lihasta, joku voimaa, joku laihduttaa ja joku haluaa muokata kroppaa. Onko sulla mitään tavoitetta tai ohjelmaa? Tai jotain tavoitteita tiedänkin kyl :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä et treenissä on joku tavoite. Joku haluaa lihasta, joku voimaa, joku laihduttaa ja joku haluaa muokata kroppaa. Onko sulla mitään tavoitetta tai ohjelmaa? Tai jotain tavoitteita tiedänkin kyl :D

        Sehän on se muhkea ja pyöreä peppu tietenkin. :D paitsi no taitaa jo olla. :D no aikuisten oikeasti ehkä vain sitä että yleiskuntoa pitäisi yllä ja tietysti kehitystä lihaskuntoonkin. Haluaisin myös olla notkeampi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään vikaa jos miehetkin haluaa hametta käyttää. :DD

        Ei olekaan, käyttäköön jokainen mitä haluaa. Itse en koe et alkaisin käyttämään :D Tuli muuten mieleen et mikä sun mielestä on pahin tyylimoka minkä mies voi tehdä pukeutumisessa tai mikä ei sun mielestä näytä hyvältä. Itse en tykkää capri housuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan, käyttäköön jokainen mitä haluaa. Itse en koe et alkaisin käyttämään :D Tuli muuten mieleen et mikä sun mielestä on pahin tyylimoka minkä mies voi tehdä pukeutumisessa tai mikä ei sun mielestä näytä hyvältä. Itse en tykkää capri housuista.

        Ja hihattomat paidat myös on ei hyvä mun mielestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan, käyttäköön jokainen mitä haluaa. Itse en koe et alkaisin käyttämään :D Tuli muuten mieleen et mikä sun mielestä on pahin tyylimoka minkä mies voi tehdä pukeutumisessa tai mikä ei sun mielestä näytä hyvältä. Itse en tykkää capri housuista.

        Minusta miehellä olisi hauska nähdä hame. :D karvaiset sääret vilkkuu läpi. :D ja ei siinä ole siis mitään vikaa! Saattaisin itse vain katsoa useamman kerran kun on niin harvinainen näky. :D et tykkää miehillä capreista? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hihattomat paidat myös on ei hyvä mun mielestä :D

        Naisilla vai miehillä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on se muhkea ja pyöreä peppu tietenkin. :D paitsi no taitaa jo olla. :D no aikuisten oikeasti ehkä vain sitä että yleiskuntoa pitäisi yllä ja tietysti kehitystä lihaskuntoonkin. Haluaisin myös olla notkeampi. :D

        No tuon tavotteen jo tiesinkin :D Varmaan sitten kehonpainotreeniä hyvä tehdä ja paljon dynaamisia venytyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta miehellä olisi hauska nähdä hame. :D karvaiset sääret vilkkuu läpi. :D ja ei siinä ole siis mitään vikaa! Saattaisin itse vain katsoa useamman kerran kun on niin harvinainen näky. :D et tykkää miehillä capreista? :D

        En itselläni. Ei sovi mulle. Ja hihattomista miehillä joo. Mut en mä mikään tyyliguru ole :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuon tavotteen jo tiesinkin :D Varmaan sitten kehonpainotreeniä hyvä tehdä ja paljon dynaamisia venytyksiä.

        Tottakai tiesit. :D niin on nuo hyviä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itselläni. Ei sovi mulle. Ja hihattomista miehillä joo. Mut en mä mikään tyyliguru ole :D

        Joo. :D joillekin sopii ja joskus ihan vartalon muodostakin saattaa olla kiinni mikä vaate sopii ja mikä ei. Itse käytän joskus toppeja ja kesäisin shortsit/hame/capritkin voi mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan, käyttäköön jokainen mitä haluaa. Itse en koe et alkaisin käyttämään :D Tuli muuten mieleen et mikä sun mielestä on pahin tyylimoka minkä mies voi tehdä pukeutumisessa tai mikä ei sun mielestä näytä hyvältä. Itse en tykkää capri housuista.

        Yleisesti kaikki menee. Vaikea sanoa sellaista mikä ei täysin näyttäisi hyvältä tai olisi tyylimoka. :D ja yleensä miehet tietää itsekin mikä näyttää hyvältä itsellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D joillekin sopii ja joskus ihan vartalon muodostakin saattaa olla kiinni mikä vaate sopii ja mikä ei. Itse käytän joskus toppeja ja kesäisin shortsit/hame/capritkin voi mennä.

        Puhuin vaan miesten tyylistä. Naisilla varmaan se jos kulkee liian paljastavasti ni on tyylitöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin vaan miesten tyylistä. Naisilla varmaan se jos kulkee liian paljastavasti ni on tyylitöntä.

        Joo se on kyllä. Menee tosi yli joillakin. Entä mitä olet mieltä jostain överimeikeistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain sellaisia hengittäviä. Salilla tulee usein aika kuuma. Lisäksi saa olla pituutta niissä. Usein pidän sellaisia treenilegginssejä. :D

        Sinähän joskus näit minut treenaamassa unessa. Olinkohan yhtään minun näköinen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on kyllä. Menee tosi yli joillakin. Entä mitä olet mieltä jostain överimeikeistä?

        Kyllä luonnollisempi on aina kauniimpi mun mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luonnollisempi on aina kauniimpi mun mielestä.

        Aika moni mies sanoo noin. Jännää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän joskus näit minut treenaamassa unessa. Olinkohan yhtään minun näköinen. :D

        Ai näinkö? :D Niin taisin nähdä kun nyt sanot. Mä en enää muista sitä unta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai näinkö? :D Niin taisin nähdä kun nyt sanot. Mä en enää muista sitä unta.

        Sanoit. :D olin kuulema juoksumatolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni mies sanoo noin. Jännää. :D

        Nii en tiedä. Mäkin oikein häkellyin ku näin naisystävän ilman meikkiä kun se oli mun mielestä entistä nätimpi niin. Sanoinkin et ei tarvis meikata mut se tykkää käyttää aikaa siihen meikkaamiseen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii en tiedä. Mäkin oikein häkellyin ku näin naisystävän ilman meikkiä kun se oli mun mielestä entistä nätimpi niin. Sanoinkin et ei tarvis meikata mut se tykkää käyttää aikaa siihen meikkaamiseen :D

        Joo. :D en minäkään hirveästi käytä aikaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit. :D olin kuulema juoksumatolla.

        Muistan joo et olen nähnyt tuollasta. Tosiaan niin kuin oonkin kertonut niin vähä se lääkityksen asteittainen lopettaminen on vaikuttanut muistiin siltä vähentämisen ajalta joten sori jos kysyn uudestaan asioita mitä on sinä aikana puhuttu. Muistan hyvin yleensä asioita mut sitä aikaa heikommin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan joo et olen nähnyt tuollasta. Tosiaan niin kuin oonkin kertonut niin vähä se lääkityksen asteittainen lopettaminen on vaikuttanut muistiin siltä vähentämisen ajalta joten sori jos kysyn uudestaan asioita mitä on sinä aikana puhuttu. Muistan hyvin yleensä asioita mut sitä aikaa heikommin.

        Joo ei mitään. Kerroit jotain silloin että näit kahdesti minusta unta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei mitään. Kerroit jotain silloin että näit kahdesti minusta unta.

        Se eka oli jostain pianonsoitosta ja toka oli tuo juoksumatto. Muistuuko jotain? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan joo et olen nähnyt tuollasta. Tosiaan niin kuin oonkin kertonut niin vähä se lääkityksen asteittainen lopettaminen on vaikuttanut muistiin siltä vähentämisen ajalta joten sori jos kysyn uudestaan asioita mitä on sinä aikana puhuttu. Muistan hyvin yleensä asioita mut sitä aikaa heikommin.

        Onko kaikki hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se eka oli jostain pianonsoitosta ja toka oli tuo juoksumatto. Muistuuko jotain? :)

        Joo muistan nuo. Jännä et oon nähnyt sut aina nuorena vaik uskottelitkin jotain muuta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki hyvin?

        On hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo muistan nuo. Jännä et oon nähnyt sut aina nuorena vaik uskottelitkin jotain muuta :D

        Okei aika jännä. :D itsekin jotain kuvailin sinusta vaikka koskaan ei nähtykään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvin.

        Kiva kuulla että on.


      • Anonyymi

        En tiedä ajattelin vain kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo muistan nuo. Jännä et oon nähnyt sut aina nuorena vaik uskottelitkin jotain muuta :D

        Sanoitkin silloin jotain aina siihen suuntaan. :D muistan sen. Tosin siinä jossain soitin pianota ja lauloin jotenkin hevisti. :D en tiedä osaisinko sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoitkin silloin jotain aina siihen suuntaan. :D muistan sen. Tosin siinä jossain soitin pianota ja lauloin jotenkin hevisti. :D en tiedä osaisinko sellaista.

        Ja sitten se toinen taas oli jotenkin sellainen erikoinen. Ainakin itse sanoit niin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten se toinen taas oli jotenkin sellainen erikoinen. Ainakin itse sanoit niin. :D

        Johan on unia ollut mut muistan kyllä nyt et oon nuo nähnyt :D hevisti lauloit :D

        Mä ajoin äsken parran ja ajattelin kokeilla uutta tyyliä ja jättää vähän muotoiltuna sitä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on unia ollut mut muistan kyllä nyt et oon nuo nähnyt :D hevisti lauloit :D

        Mä ajoin äsken parran ja ajattelin kokeilla uutta tyyliä ja jättää vähän muotoiltuna sitä :D

        En tiedä aika jänniä jotkut. :D itse jos sinut näen niin joskus ihan vain jollain blurratulla naamalla. Siitä tiedän että itse kuvittelen koko unen. Tai sekin jos kysyn jotain siinä ja se ei osaa vastata. Joskus kuvittelen sen tekemään kaikkea hassua ja siitäkin tiedän että ihan oman pään aikaansaannosta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on unia ollut mut muistan kyllä nyt et oon nuo nähnyt :D hevisti lauloit :D

        Mä ajoin äsken parran ja ajattelin kokeilla uutta tyyliä ja jättää vähän muotoiltuna sitä :D

        On varmasti ollut hieno show. :D tai no. :D sanoit joskus ettei sinulla ole partaa tosin miehille aina kasvaa tosi nopeasti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on unia ollut mut muistan kyllä nyt et oon nuo nähnyt :D hevisti lauloit :D

        Mä ajoin äsken parran ja ajattelin kokeilla uutta tyyliä ja jättää vähän muotoiltuna sitä :D

        Puhuit toisessa jostain palosammuttimesta ja toisessa päästiin kuulema lähellekin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti ollut hieno show. :D tai no. :D sanoit joskus ettei sinulla ole partaa tosin miehille aina kasvaa tosi nopeasti. :D

        Nopeemmin ku naisille? :D Sanoin et ajan pois yleensä. Joo ei tää kummonen ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä aika jänniä jotkut. :D itse jos sinut näen niin joskus ihan vain jollain blurratulla naamalla. Siitä tiedän että itse kuvittelen koko unen. Tai sekin jos kysyn jotain siinä ja se ei osaa vastata. Joskus kuvittelen sen tekemään kaikkea hassua ja siitäkin tiedän että ihan oman pään aikaansaannosta. :D

        Aika hauskalta kuulostaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopeemmin ku naisille? :D Sanoin et ajan pois yleensä. Joo ei tää kummonen ole.

        No todellakin nopeammin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuit toisessa jostain palosammuttimesta ja toisessa päästiin kuulema lähellekin. :D

        Eei en muista tollasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hauskalta kuulostaa :D

        Laitan usein kaikki kuvitelmat ukkelit ja akkelit kaakattamaan niin kuin kanat ja esittämään niitä. :D itsepä mielikuvitus teettää kaikkea niin miksi sen kanssa ei voisi hauskaa pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eei en muista tollasta.

        No sen jälkeen kun olin laulanut puhuttiin sitten oltiin sinun työpaikalla ja syttyi tulipalo. Sammutit sitä tulta. Sitten siellä salilla kuulema pussattiin tai sanoit niin. Sitten lähtit etsimään sinun naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen jälkeen kun olin laulanut puhuttiin sitten oltiin sinun työpaikalla ja syttyi tulipalo. Sammutit sitä tulta. Sitten siellä salilla kuulema pussattiin tai sanoit niin. Sitten lähtit etsimään sinun naista.

        Jaa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa 🤔

        Sanoit jotain että melkein ihastuit minuun siinä laulun aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit jotain että melkein ihastuit minuun siinä laulun aikana.

        Niin kai sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten

        Mutta noihan on vain unia. Minullakin omineen kuvitelmien kanssa. Ja kanojen.


      • Anonyymi

        Tulee vaan huono olo kun en muista oikein noita 🙁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee vaan huono olo kun en muista oikein noita 🙁

        Ei kaikkea tarvitse muistaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkea tarvitse muistaakaan.

        Muistan kyllä noi aiheet suurin piirtein mutten noin tarkkaan tapahtumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kyllä noi aiheet suurin piirtein mutten noin tarkkaan tapahtumia.

        Joo. No ei ne nyt niin sellaisia ole että pitäisi tarkalleen muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. No ei ne nyt niin sellaisia ole että pitäisi tarkalleen muistaa.

        Minulla nyt on vain tämä että muistan. Kaikki hyvät ja huonot. Siksi kärsinkin niin paljon ja vellon menneisyydessä helposti. Se kipu ja tunne tuntuu edelleen samalta kun sen muistaa kuin eilispäivän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla nyt on vain tämä että muistan. Kaikki hyvät ja huonot. Siksi kärsinkin niin paljon ja vellon menneisyydessä helposti. Se kipu ja tunne tuntuu edelleen samalta kun sen muistaa kuin eilispäivän.

        Kyllä mäkin muistan vanhoja asioita hyvin. Muistista on hyötyä ja haittaa :D Unia en kyl oo muistanut hyvin ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla nyt on vain tämä että muistan. Kaikki hyvät ja huonot. Siksi kärsinkin niin paljon ja vellon menneisyydessä helposti. Se kipu ja tunne tuntuu edelleen samalta kun sen muistaa kuin eilispäivän.

        Mikä kipu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla nyt on vain tämä että muistan. Kaikki hyvät ja huonot. Siksi kärsinkin niin paljon ja vellon menneisyydessä helposti. Se kipu ja tunne tuntuu edelleen samalta kun sen muistaa kuin eilispäivän.

        Vihan tunteesta olen yrittänyt oppia pääsemään yli vaikka usein sekin vaatii pitkänkin purkautumisen asiasta. Sitten helposti tulee se huono olo ja se seuraa pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mäkin muistan vanhoja asioita hyvin. Muistista on hyötyä ja haittaa :D Unia en kyl oo muistanut hyvin ikinä.

        Muistan usein niitä. En tosin itsekään kaikkia vaan ne mitkä satun muistamaan herätessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kipu?

        Ei mikään fyysinen kipu vaan henkinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään fyysinen kipu vaan henkinen.

        Henkinen kipu mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mäkin muistan vanhoja asioita hyvin. Muistista on hyötyä ja haittaa :D Unia en kyl oo muistanut hyvin ikinä.

        Öitä. Taidan taas nähdä kanaparven tanssimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öitä. Taidan taas nähdä kanaparven tanssimassa.

        Öitä


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­N­­y­­­m­­f­­­o­m­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­­N­­y­m­f­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18162314J

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Millainen peli on torstai?

    • Anonyymi

      NIIN SE TAITAA OLLA. MUSTALAISET HANKAAVAT TIISTAI TORSTAI.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe