Juttele kihlattusi kanssa teidän ongelmista!

Anonyymi-ap

Ystäväni pitäis keskustella kihlattunsa kanssa ja hoitaa heidän parisuhteen kuntoon.

Ystävän pitäis avautua kihlatulle ja kertoa, että hänellä on paha olo ja voimaton.

Heidän pitäisi kahdestaan miettiä, että miten heidän suhde voisi parantua.

Ystäväni pitäis kertoa, että hän luulee olevansa lihava ja haluaa laihtua.

Minä hänen ystävänä en voi tehdä hänestä huoli-ilmoituksen, vaikka todellakin olen ystävästäni hyvin huolissaan...

Olen jopa miettiny pitäisikö yrittää jotenki saada yhteyden hänen lähiomaisiin ja kertoa mitä Ystäväni on kertonut, mutta en halua pettää luottamusta.

Ystäväni suuttuu minulle, kun haluan elää ja tehdä muutakin kuin olla kotona.

Välillä mietin, että onko tässä enää järkeä?

En ymmärrä, jos toinen suuttuu kun en aina jaksa kertoa kuinka tylsää elämääni on.

Ystäväni suuttuu minulle, kun haluan, että hän saisi muitakin ystäviä kuin minä. Luulee, että olen hylkäämässä.

Mutta ei se ole minulta pois, jos ystäväni tekisi muutakin kuin laittaisi minulle viestiä.

En ymmärrä miten ystävälleni riittää Ystäväni, jota ei ole nähnyt kun asumme niin kaukana ja hän ei uskalla yksin matkustaa mihinkään.

Joten vain jos minä pystyn matkustaa hänelle niin me nähdään.

Ystäväni ei halua edes omaa lapsuuden perheensä nähdä vaan on jopa heistä erakoinut.

Ystäväni ei tee muuta kuin on päivät pitkät kotona ja on jopa harmissaan kun minä käyn töissä.

Luulee, että minun elämäni on hyvää ja mukavaa ja minä teen aina jotain, vaikka en edes tee.

Olen monta kertaa yrittäny sanoa, että kunnioitan heidän suhdetta ja enkä halua että hänen kihlattunsa menettää kaikista tärkeimmän ihmisen tittelin.

Toisaalta Ystäväni liiallinen viestiä laittaminen aiheuttaa minun elämäni hallaa, kun minulla on ihmisiä, joita harvoin näen mutta kun näen en sillon halua olla kännykällä.

Itse tykkään enemmän jutella kasvokkain ja livenä.

Olen viime vuosina yrittäny ehdottaa että menisin käymään, mutta Ystäväni pelkää edelleen...

En tiedä montako vuotta ystävyys enää voi jatkua, kun me vaan viestitellään eikä edes puheluita nykyään tehdä.

Puhelulla voisi paremmin saada ystävään kontakti.

En tiedä mitä tehdä.

En halua luopua ystävästä,mutta hänen pitää oppia elämään myös kihlattunsa kanssa ilman että kertoo minulle heidän elämästään kaikkea.

3

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos hänen kihlattunsa tietäisi ystäväni ongelmat. HÄN VOISI TEHDÄ HUOLI-ILMOITUKSEN.

      EN PYSTY TEKEE, KUN EMME ASU SAMASSA KAUPUNGISSA.

      Ihmetyttää miksei kukaan joka asuu lähellä minun ystävää hanki hänelle apua, sillä hänen viestit on välillä aika synkkiä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­N­y­m­­f­­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18163155r

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jos tunnistat itseesi. Ni tee minulle palvelus ja mene keskustelemaan jonkun ihmisen kanssa miksi pelkäät edelleen liikkua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe