Jos minä ja tuleva kumppanini löydetään toisemme vasta kun olemme molemmat yli 40

Anonyymi-ap

Miten hän voi enää olla kaunis?

61

519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkälainen itse olet silloin?

xLiner

• Anonyymi

Ehkä komeampi ja haluttavampi kuin nyt.

• Anonyymi

:) Kunhan kasvat, niin näet kyllä.

• Hyvällä tuurilla voi olla hyvin säilynyt. Jos liikkuu eikä syö itseään turvoksiin. Mutta ikä näkyy silti. Ei voi verrata nuorempaan.

• Anonyymi

Sä se et vaan voi olla morkkaamatta toisia. Et vaan pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka siis?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ollut kenenkään morkkaamista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tuo ei ollut kenenkään morkkaamista.

Olihan. Sä vaan jatkat ja jatkat vaikka moneen kertaan sanonut että lopetat.

• Anonyymi kirjoitti:

Olihan. Sä vaan jatkat ja jatkat vaikka moneen kertaan sanonut että lopetat.

Kerroin vain miten asiat monesti on. En yksilöinyt ketään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kerroin vain miten asiat monesti on. En yksilöinyt ketään.

Eli haukut niin ku monasti aiemminki.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli haukut niin ku monasti aiemminki.

Se ei ole haukkumista, jos totean että moni syö itsensä ylipainoiseksi ja lihavaksi.

• mustasusi kirjoitti:

Se ei ole haukkumista, jos totean että moni syö itsensä ylipainoiseksi ja lihavaksi.

Ja jokainen menettää iän myötä kauniin ulkokuorensa. Niin se vaan menee.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja jokainen menettää iän myötä kauniin ulkokuorensa. Niin se vaan menee.

Ootsä ikinä kuullu sanontaa et jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin pidä turpas tukossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ootsä ikinä kuullu sanontaa et jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin pidä turpas tukossa.

Minulla on oikeus sanoa mielipiteeni.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo on jokasella oikeus olla urpo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo on jokasella oikeus olla urpo.

Jopa sinullakin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kaikkea ei vaan ole hyvien tapojen mukaista sanoa ääneen. Varsinkin kun sun mielipiteesi ei muuta yhtään mitään, antaa vain itsestäsi täystörpön kuvan.

• Anonyymi

Jokainen on omalla tavallaan kaunis kaikenikäisenä.

On surullista nähdä pinnallinen ihminen, joka ei ymmärrä, että itsekin vanhenee ja monet muut asiat ovat tärkeämpiä kuin ikä ja ulkonäkö.

• Anonyymi

Pinnallisella ihmisellä on kai karu loppu.

• Anonyymi

Tuon takia, mitä sanot, olen varmaan edelleen sinkku.

• Anonyymi

Kyllä sinä jonkun pieruliisan saat

• Anonyymi

Suorastaan ihmeellistä ylimielisyyttä. Tosiasia kuitenkin on että molemmat sukupuolet vanhenevat. Varmaan aloittajan mielestä vanhat naiset myös haisevat sille...ei kuitenkaan kaikki, on olemassa niinkin ihmeellinen asia kuin bideesuihku. Jos aloittaja ei ole yhtään vanhentunut esim. 10 vuodessa niin ompa kumma. Suosittelen elämänkatsomuksen muutosta. Miettimistä mikä elämässä on tärkeätä, ja miksi. Tähänkin voi antaa kommentin vaikka minkälaisen, mutta ei se tosiasioita muuta miksikään.

• Anonyymi

En ottaisi enää niin vanhaa haisevaa ukkoa!

• Anonyymi

Ei 40 oo vielä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei 40 oo vielä mitään.

Yli 40 on haiseva vanha ukko

• Naisilla on tapana pitää huolta itsestään. Liikunta, terveellinen ruokavalio, ihon- ja hiustenhoito kuuluvat monen naisen päivärutiineihin. Naiset ikääntyvät kauniisti.

Kuinka moni, keski-ikää lähestyvä mies, viettää yhtä paljon aikaa itsensä säännölliseen huoltamiseen ja hoitamiseen?
      Kerran viikossa pelkkä suihku ja naman harjaus eivät riitä! 😁

• Anonyymi

Miksi pitäisi olla kaunis kun oma naamasi on kuin petolinnun per*e?

• Mitäs se omaan naamaan liittyy yhtään. Jos tykkää kauniista niin tykkää kauniista.

• Anonyymi

Niiinpä onko varaa jos oma lärvi muistuttaa tyyliin savikiekon maalitaulua ym

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitäs se omaan naamaan liittyy yhtään. Jos tykkää kauniista niin tykkää kauniista.

Sen nyt ainakin, ettei se Lumikkikaan Jörön kanssa elänyt onnellisena elämäänsä loppuun asti, vaan Prinssi Florianin.

• nelikymppinen saattaa olla jopa kauniimpi kuin kaksikymppinen, oletkos muuten sama tyyppi joka noita pedofiilijuttuja viljelee

• Anonyymi

En ole pedofiliasta puhunut mitään.

• Anonyymi

Tunnen yli 40-vuotiaita kauniita naisia.

• Anonyymi

Tosiaan naiset tänä päivänä pitävät huolta itsestään, liikkuvat, syövät terveellisesti, ja paria vanhenemisen merkkiä voi hidastaa hoidoilla. Viisikymppinenkin voi olla vielä ihan soiva peli, tosin lapsia 40+ ei sitten tietysti yleensä voi itse saada.

• Anonyymi

Sielusi on keskenkasvuinen. Elä ja opi.💩

• Anonyymi

Mä löydän sopivan kumppanin ja se on yli 40-vuotiaanakin kaunis!

• Anonyymi

Mutta jos keräät resursseja ja statusta siihen mennessä voit niillä hommata nuoren naisen. Miehet tuntevat biologisesti vetoa nuoriin naisiin, koska he ovat hedelmällisiä. Nelikymppisillä naisilla munasarjat alkavat jo hapantua. Naiset taas ovat aina tunteneet vetoa miehiin, joilla on varallisuutta elättää lapset. Hjallis hommasi nuoren naisen, Renny hommasi nuoren naisen, Presidentillä on nuorempi nainen, niin ne ufojen AvaraLuonto dokumentissa asiat menevät, jos ufot meitä katsovat.

• Anonyymi

Sielun kauneus ei katso ulkonököön. Toki sen kaikki teitää paitsi palsta katkrerat mollaaja maalittajat huonossa itsetunnossa, miten voi jollakin olla noin huono itsetunto?????.🙄🤔💩

• Anonyymi

Tästä ei puhuta enää eikä mua haukuta ätmiksi. Mä tuun seurustelemaan ja sillä hyvä!

• Melkein kaikilla yli 40 vuotiailla on rillit.

• Iloinen sydän kaunistaa kasvot. Ehkä ulkonäkökeskeinen ihminen tarvitsee itselleen toisen samanlaisen ja syvällisempi toisen syvällisen. Muistaakseni tätä on kysytty jossain ennenkin.

Pääasia lienee, että molemmat arvostavat samankaltaisuutta ja monesti se meneekin niin, että arvomaailmaltaan samanlaiset ihmiset pariutuvat keskenään.

• Anonyymi

Mietityttää aloittajan ikä 🤔 Joskus lapsena nimittäin mietti et nelikymppinen ei oo niin nuori enää, mut jo parikymppisenä huomas kuinka hyvännäköisiä viisikymppisetkin voi olla :D Tosille se ikä on suurempi ongelma kuin toisille 🤔

• Anonyymi

Olen 33.

• Anonyymi

ikävää sanoa ääneen mutta vanhuus alkaa 40v vuoden jälkeen masenuksella, kun uni ongelmat alkaa jolloin uni velka kasvaa, ja sukupuoli vietti vähenee,

• Anonyymi

Kukaan tuntemani 40+ ei oo masentunut, joten höpö höpö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan tuntemani 40 ei oo masentunut, joten höpö höpö.

muutaman yön valvoo todelisuus tulee tuksi,

• Anonyymi kirjoitti:

muutaman yön valvoo todelisuus tulee tuksi,

Ja se näön heikkeneminen on se suurin ärsyttävä tekijä, ja se on varmaan se näkyvin muutos, puhumattakaan mitä tuolla aivoissa tapahtuu. Yks kaunis aamu herää kun tyyny on märkä. No aivothan sieltä valunu korvan kautta ulos.

• Tunnen lukuisia yli 40-vuotiaita huikean kauniita naisia. Tietenkin ulkonäkö muuttuu iän myötä, se on väistämätöntä jokaisen kohdalla, mutta pelkkä nuoruus ei riitä ainakaan omaan silmääni tekemään ihmisestä kaunista. Sisäinen hehku ja hymy vaikuttavat paljon enemmän siihen, miten kauniilta joku silmissäni näyttää. Tietenkin itsestään huolehtimalla voi näyttää myös ulkoisesti parhaalta versiolta itsestään, mutta tärkeintä on, miltä ihmisestä itsestään tuntuu olla omissa nahoissaan.

• Anonyymi

Se on juuri näin! 😀👍🏻

• Anonyymi

niinpä, naisten ja miesten vaihdevuodet alkaa siinä 40v ,joloin erotkin ovat huipussaan puolin ja toisin, miehet jäävät sinkuksi ja naiset vaihtavat miestä,

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5137
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      25
      3470
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      38
      2818
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      9
      1972
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1820
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      260
      1451
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1372
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1356
    10. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1078
    Aihe