jeesus sanoi elä ääneta sdp tää eläkä vihreitä .. äänestä tulevaisuutta lapsilles .
jeesus sanoi elä ääneta sdp tää eläkä vihreitä .. äänestä tulevaisuutta lapsilles .
26
267
Vastaukset
- Anonyymi
ja näin käy . shamaanin ennustus
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
SDP ON SAAATNAN VALLASSA IRSTAUTTA HEGEMONIAA YLTÄKYLLÄISYYTTÄ PINNALISUUTTA SELFII MINÄ MINÄÄ,,SAATANAN RUUMILISTUMA SANNA MARI PAHOLAISEN LÄHETTÄMÄ EPÄSIKIÖ
- Anonyymi
Marin ei kuulu joukkoon, ei hän ehdi.
- Anonyymi
Homohaavisto antonion kanssa linnan juhlissa kättelemässä. Ei ikinä!!!
- Anonyymi
Ikävä kyllä
Suomessa kaikki tuollaiset inhokit ja tyhmyydet
tahtoo mennä läpi.
Mitä typerämpää vain keksitään.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
xxx
- Anonyymi
Demarit ovat Jumalattomia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarit ovat Jumalattomia !
niiden täytyy olla, kun käyttävät lakkoja
noin röyhkeästi hyväkseen.
Duunareilta ei edes kysytä haluatteko te tätä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niiden täytyy olla, kun käyttävät lakkoja
noin röyhkeästi hyväkseen.
Duunareilta ei edes kysytä haluatteko te tätä?Sepä se, poliittisiin lakkoihin osallistumishalukkuutta ei kysytä. Komennetaan vain kaikki tottelemaan päällikköä jota ei valita. Ammattiliittopomot on kuin putineita, vain kuolemalla vaihtuu.... taisin liioitella... no , näin sitä tulee provosoituneeksi kun aamulla oli niin tiukassa saada sana liikkeelle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se, poliittisiin lakkoihin osallistumishalukkuutta ei kysytä. Komennetaan vain kaikki tottelemaan päällikköä jota ei valita. Ammattiliittopomot on kuin putineita, vain kuolemalla vaihtuu.... taisin liioitella... no , näin sitä tulee provosoituneeksi kun aamulla oli niin tiukassa saada sana liikkeelle...
Hyvää vertausta käytit.
Lakkoja järjestetään , jotta jäsenistö
muistaisi, että mekin olemme täällä.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
XXX
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
XXX
Oi voi demarit teitä raukkoja.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
jaa pitäisiköhän mennä koulun penkille että ei tulisi kirjoitus virhe heti aloituksessa
- Anonyymi
Joo, ei paljon kerro älykkyydestä, kun jo aloituksessa noin monta kirjoitusvirhettä.
- Anonyymi
No teillä niitä näkyy olevan.
- Anonyymi
Onkos se jessus taas noussut kuolleista, vai miten se tuollaisia voi sanoa ?
- Anonyymi
Eipä ole tänne asti kuulunut Jessen mölinää ja siksi äänestän Haavistoa!
- Anonyymi
yyyy
- Anonyymi
Aika voimakkaita hallusinaatioita aloittajalla, kun kuulee jo satuolentojen puheitakin.
- Anonyymi
Aloittaja luultavasti ottanut jotain myrkkyä, kun noin mopo keulii.
Aika monta kummallista aloitusta tehnyt tuo yksi kirjoitustaidoton. Sitä voi ihan itse kotona opetella kieliopin ja huomata isot kirjaimet sekä yhdyssanat. Siitä se alkaa. Oppia ikä kaikki, vanha sanonta.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
sss
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512