Pelsavun purku

Anonyymi-ap

Tietääkö kukaan miksi Pelkosenniemen-Savukosken kuntayhtymän purkamisesta on tehty valitus? Savukosken kunnanjohtaja Maijala mainitsi asiasta jo aikoja sitten jossain lehtijutussa ja nyt sama asia luki kunnanvaltuuston pöytäkirjassa.

37

2472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulemma joku velkasaatava on jäänyt merkkaamatta kirjanpitoon.

      • Anonyymi00048

        Mikä velka. Sehän on ollu velaton vuosia.


    • Anonyymi

      Ne haluu piilotella jotain arkaluontoista asiaa ja sillä tavalla luistella vastuustaan Savukoskea kohtaan.

      • Anonyymi

        Vahva huhu kertoo, että kyseinen asia olisi laittomasta irtisanomisesta johtuvat vahingonkorvausrahat mitkä on unohdettu kertoa valtuutetuille ja merkata velkoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahva huhu kertoo, että kyseinen asia olisi laittomasta irtisanomisesta johtuvat vahingonkorvausrahat mitkä on unohdettu kertoa valtuutetuille ja merkata velkoihin.

        Ja kukahan olikaan syyllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahan olikaan syyllinen.

        Syyllinen mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahva huhu kertoo, että kyseinen asia olisi laittomasta irtisanomisesta johtuvat vahingonkorvausrahat mitkä on unohdettu kertoa valtuutetuille ja merkata velkoihin.

        Kuulostellaan onko huhuihin perää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostellaan onko huhuihin perää .

        On niissä perää. Asian voi varmistaa Savukosken puolelta.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllinen mihin?

        Koiranpaskat pitää kerätä.Yök.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Koiranpaskat pitää kerätä.Yök.

        Isolla koiralla iso jööti


    • Anonyymi

      Onko PA sekaantunut tähänkin.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti tavalla tai toisella


    • Anonyymi

      Joku x pomo maksanut omia laskuja.

    • Anonyymi

      Laiton irtisanominen jota savukoskelaiset vastustivat ja niemeläiset kannattivat. Kukahan kehtaisi alkaa laskemaan kuinka paljon niemeläisten toiminta on asukkaille maksanut?? Tosi tyhmyyttä se ettei voi antaa periksi vaikka tietää olevansa väärässä.

    • Anonyymi

      Tätä se avoimuus on. Ei kerrota mitä kulisseissa oikeasti tapahtuu ja annetaan ymmärtää jotain muuta.

    • Anonyymi

      Laiton irtisanominhan johtui kotitappelusta ja sen julkitulosta.

      • Anonyymi

        Siis työntekijä sanottu irti kun on tapellut kotonaan? Eihän sellainen voi olla irtisanomisen syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis työntekijä sanottu irti kun on tapellut kotonaan? Eihän sellainen voi olla irtisanomisen syy?

        Mitä ihmettä?


      • Anonyymi

        Voi sentään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis työntekijä sanottu irti kun on tapellut kotonaan? Eihän sellainen voi olla irtisanomisen syy?

        Mitä mitä? Jollakin ärsyttää mitä mitä? Eikä tarvi kahdesti arvailla kuka kommentteja poistattaa..


        Mitä mitä mitä mitä?


    • Anonyymi

      Ei nyt ihan noin menny.Parjattu pariskunta riiteli ja morsian lähti evakkoon työpaikalle ja siellä arvotelia sai potkut.

      • Anonyymi

        Siis parjattu pariskunta, viittaatko nyt uuteen hyvinvointijohtajaa ja hänen kunnanvaltuutettu-avopuolisoonsa? Eikös tuollaisessa perheväkivaltatilanteessa jokaisella ole velvollisuus puuttua asiaan, varsinkin jos perheessä on lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis parjattu pariskunta, viittaatko nyt uuteen hyvinvointijohtajaa ja hänen kunnanvaltuutettu-avopuolisoonsa? Eikös tuollaisessa perheväkivaltatilanteessa jokaisella ole velvollisuus puuttua asiaan, varsinkin jos perheessä on lapsia.

        Mitä ihmettä? Mitä ? Mitä oikein levittelet täällä? Kohdennat ?


      • Anonyymi

        Arvo Telia? En kyllä tiedä kuka on Arvo Telia??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvo Telia? En kyllä tiedä kuka on Arvo Telia??

        Yhtä sekavaa kuin koko ketju.Päishän liene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä sekavaa kuin koko ketju.Päishän liene.

        Yksi joka tänne vahvasti päissään kirjoittelee on koko kunnan oma Pelle-Peku.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista, että ketjusta on poistettu 15 sääntöjen vastaista viestiä... Sohaisiko joku muurahaispesää kommentillaan ja irtisanomiseen syyllinen/syylliset vetäsi herneet nenään ja ilmiantoi kaikki asiaan liittyvät kommentit?

      • Anonyymi

        Mun kommenteissa luki ainoastaan mitä mitä.Ja ne poistettiin. Asiassa on aina kaks puolta .Tottakai tällä halutaan nimitellä yksiä ja samoja sekä kirjoitella täysin paskoja olettamuksia.Nämä muutamat facenaamat luulee olevansa herran enkeleitä .. vali vali ja voivoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kommenteissa luki ainoastaan mitä mitä.Ja ne poistettiin. Asiassa on aina kaks puolta .Tottakai tällä halutaan nimitellä yksiä ja samoja sekä kirjoitella täysin paskoja olettamuksia.Nämä muutamat facenaamat luulee olevansa herran enkeleitä .. vali vali ja voivoi.

        Onko sulla sitten jotain tarkempaa tietoa asiasta?


      • Anonyymi00045
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla sitten jotain tarkempaa tietoa asiasta?

        Olin töissä tk silloin.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Olin töissä tk silloin.

        Yleensä työasiat pidetään omana tietona,mites nyt?


    • Anonyymi

      Totùuden henki johda sinä meitä eksyessämme....

    • Anonyymi00047

      Montako vuotta Pelkosenniemen-Savukosken kansanterveystyön kuntayhtymän purkamisessa vielä kestää ja mikä sielä maksaa? Ei voi olla noin vaikeaa yhden kuntayhtymän purkaminen. Pelkosenniemeläiset päättäjät, nyt töpinäksi!!!

    • Anonyymi00049

      No mikäpä täällä ei kestäisi? Tutinaa, töpötystä ja höpötystä riittää, mutta siihenpä se sitten jääkin. Samoja asioita vuosikaudet pyöritellään!!?Kuka tämänkin huvin maksaa, toivottavasti lahpa!

    • Anonyymi00050

      Minä käytän lierihattua,jotta päivä ei paista silmiini

      • Anonyymi00051

        Voiko lierihattua käyttää kun ajaa autolla? Estääkö se näkyvyyden? Meneekö se silmille, meneekö?


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Voiko lierihattua käyttää kun ajaa autolla? Estääkö se näkyvyyden? Meneekö se silmille, meneekö?

        Lieri voidaan nastalla nostaa otsalle
        Tai hattu voidaan laskea etumuksen satulanupin päälle lepäämään


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe