on liitos Sallaan pikaisesti.
Savukosken kohtalo
15
1732
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän pyydetä niemestä arvola tänne selvittämään mahdoliset ongelmat, niin alkaa asiat hoitumaan niin kuin on saanut asiat hoitumaan niemessäkin.
- Anonyymi
Ei ikinä liity Savukoski Sallaan eikä Pelkosen-niemeen, Savukoski on erikoisen viisaiden ihmisten koti että revi siitä senkin paskanrepijä vittu oikein joo!
- Anonyymi
Vai niin. No sittenhän minun pitäisi asua siellä, vai koskeeko asia vain Lapin alueen viisaita?
- Anonyymi
Savukosken onni olisi päästä yhtymään johonkin naapurikuntaan
- Anonyymi
Ja millä perusteella?
- Anonyymi
Niin eihän saulaisia kukaan huoli .Kuoleva kunta.
- Anonyymi
hylkiö mikä hylkiö
- Anonyymi
2010 n. 1200
2015 n. 1050
2020-24 n. 1000
Ja tätä menoa
2030 n. 900
2040 n. 750-800
2050 n. 650-700
Joo, hiljalleen. Missähän vaiheessa se liitetään johonkin toiseen kuntaan?
- Anonyymi
Oletteko kyselleet liitosta Kauniaisiin, hirvi ja poro on niiden herkkua kun joka syksy niitä tulee pataljoona metsästään sinne.
- Anonyymi
Liittykää niemeläisiin , täällä on vahvoja mielipiteitä ja akkoja sekä ukkoja jokka touhottaa menemään.
- Anonyymi
Sallaan tottakai. Siellä on se viinakauppahiihtokin.
- Anonyymi
Eikö ex kansanedustaja ole tuonut teille vuosien varrella kultaa ja mirhamia? Kovasti kyllä kehuu itseään, niin missä ne teillä näkyy?
- Anonyymi
Mustajärvi ei kehu tyhjää!
- Anonyymi
Savukosken olisi syytä liittyä pikimmiten sallan taikka Niemeen, niin päästäisiin eroon ainakin tuosta nykyisestä nimestä
- Anonyymi
Savukoski laittoi kunnanjohtajan paikan auki
https://www.lapinkansa.fi/savukoski-laittoi-kunnanjohtajan-paikan-auki-eeva/11571327
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733961- 1013525
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362658- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038