Olako sine veljem ja soomi ihmine olu kilti koko voosi? Mine olu oike kunon kautosta. Vaha viela hoono soomikieli muta mine lupasi puki eta harjota sitä paljo.
Huve ilta kohta tontu koputa oven
8
157
Vastaukset
- Anonyymi
Mina tulla vasta omamaa loma.nut mukkava olla taas soomivaamo kansa ja laalata joolulaalu.iso pukki tulla jooluna ja vaamoa naurata.
- Anonyymi
Huve paiva lumi sata tula pukila lumipartaa. Mine aio rikastu olla joolupuki aatto. Mine viipu laste luona 10 minut ja maksa 100e. Edulinen puki taalä!
- Anonyymi
Kulla,paaljo huva pukki ja tosi haalpa,onko soomivaamo joolupukin moori
- Anonyymi
Huva paeva velisem. Manu vieta joolu soomi naane blond hootaja kansa. Laitta alku pikku Manuli.
- Anonyymi
Mine toivo paras onni teile syntu pikupooka. Tulako veljem minu luoske suoman pizza ja juoma vhiskuruupu tapanipaevan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mine toivo paras onni teile syntu pikupooka. Tulako veljem minu luoske suoman pizza ja juoma vhiskuruupu tapanipaevan?
Kulla mina hiipailu sinu luo salaa vaamolta. Veljem alkaakko pikku Manuli kummitus?
- Anonyymi
Moktar.Gubta
2019-08-22 16:31:42
"On mielenkiintoista seurata Ruotsia..."
Niin on.
Seuraan yhteismitallia tunnuslukuja, kuten BKT per capita, työllisyysaste, veroaste, keskipalkka. jne.
Järkevä ihminen ei voi kuin päätyä yhteen johtopäätökseen: Voi, kumpa Suomikin islamisoituisi ja pian. ;)
Äänestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442