Kivaa alkavaa viikkoa

Anonyymi-ap

Ystävälle mukavalle.

204

1406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin, kirjotin sinne edelliseenkin aloitukseen. Lapaluiden väli ihan arka siitä hierontatuolista nyt :D

• Anonyymi

On minullakin selkä kipeä töistä.:(

• Anonyymi

Tänään oli aamupäivästä aika surullinen mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään oli aamupäivästä aika surullinen mieli.

Miksi? Jos haluut kertoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Jos haluut kertoa?

Tajusin vain itsestäni taas lisää asioita tavallaan sinunkin kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajusin vain itsestäni taas lisää asioita tavallaan sinunkin kautta.

Okei, mitä asioita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, mitä asioita?

Joku sanoi että minulla voisi olla välttelevä kiintymysmalli. En ole vielä itse kerinnyt siitä lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku sanoi että minulla voisi olla välttelevä kiintymysmalli. En ole vielä itse kerinnyt siitä lukea.

Missä sellasta on sanottu? Ja miten mun kautta tajusit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sellasta on sanottu? Ja miten mun kautta tajusit?

No kun alan työntämään kaikkia ihmisiä pois läheltäni. Kysyin yhdessä ketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun alan työntämään kaikkia ihmisiä pois läheltäni. Kysyin yhdessä ketjussa.

Miten sitten mua oot työntänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkös et mä en koe sulla olevan sellasta. Ei noi täsmää suhun noi merkit siitä mitä luin. Mun kokemusten perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sitten mua oot työntänyt?

Aika monesti yritin että lähtisit täältä kun jos on itse huonompi ja tietysti sekin että sinulla on toinen ja sen kanssa etenisitte elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monesti yritin että lähtisit täältä kun jos on itse huonompi ja tietysti sekin että sinulla on toinen ja sen kanssa etenisitte elämässä.

No haluutko sitten et lähden vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkös et mä en koe sulla olevan sellasta. Ei noi täsmää suhun noi merkit siitä mitä luin. Mun kokemusten perusteella.

Ennen nykyistä olin aina se joka työnti kaikki minusta kiinnostuneet sekä ystävätkin pois. Halusin että ne ystävät suuttui minulle ja jättää minut. Sama kun ne kiinnostuneet sanoin suoraan ettei kiinnosta vaikka olisi voinut kiinnostaa. Ajattelin että niiden on parempi olla ilman minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No haluutko sitten et lähden vai?

En halua. Puhun vain siitä asiasta mikä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen nykyistä olin aina se joka työnti kaikki minusta kiinnostuneet sekä ystävätkin pois. Halusin että ne ystävät suuttui minulle ja jättää minut. Sama kun ne kiinnostuneet sanoin suoraan ettei kiinnosta vaikka olisi voinut kiinnostaa. Ajattelin että niiden on parempi olla ilman minua.

No koetko et se johtui noista asioista mitä siitä välttevyydessä sanotaan? Olethan sä kehittynyt ja ehkä myös sen suhteen kun pystyt puhumaan tunteista avoimemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua. Puhun vain siitä asiasta mikä on.

Mut koetko sä sellasta tunnetta et mun ois parempi vaan ilman sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska siis itse en koe niin mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No koetko et se johtui noista asioista mitä siitä välttevyydessä sanotaan? Olethan sä kehittynyt ja ehkä myös sen suhteen kun pystyt puhumaan tunteista avoimemmin.

Kun se edelleen tulee joskus se ajatus että on itse ihan perseestä ja aiheuttaa muille vain pahaa. Ajattelen että jos sinä ja se nainen jatkatte elämää niin ei tarvitse minun enää miettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä sitä voi tietää lopulta vaikka joskus ajattelen että itse aiheuttaisin vain pahaa mieltä muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska siis itse en koe niin mitenkään.

Onhan tuo kiva kuulla jos on niin ja samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun se edelleen tulee joskus se ajatus että on itse ihan perseestä ja aiheuttaa muille vain pahaa. Ajattelen että jos sinä ja se nainen jatkatte elämää niin ei tarvitse minun enää miettiä.

Miettiä mitä? Siis koetko mut jokskun taakaksi vai? :( no ei ole pakko miettiä jos siltä tuntuu vaa🫤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miettiä mitä? Siis koetko mut jokskun taakaksi vai? :( no ei ole pakko miettiä jos siltä tuntuu vaa🫤

En koe sinua taakaksi millään tavalla. Siis se on vain ajatus että jos teillä on niin sitten minä en mitenkään voi olla haitaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe sinua taakaksi millään tavalla. Siis se on vain ajatus että jos teillä on niin sitten minä en mitenkään voi olla haitaksi.

Minulla on vain joku sellainen ajatusmalli päässä mikä on ihan tyhmä. Koitan voida sille jotain vaikka se nyt sanoo kaikkea tuollaista.

• Anonyymi

Lapsia ja muutakin elämää yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsia ja muutakin elämää yhdessä.

Miten sä sitten häiritset nyt muka ja miten se muuttaisi asiaa et ois lapsia? Jos mä koen et oot tärkeä ystävä mulle ni haluutko vaa hylätä mut jos susta tuntuu joltakin? :*(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä sitten häiritset nyt muka ja miten se muuttaisi asiaa et ois lapsia? Jos mä koen et oot tärkeä ystävä mulle ni haluutko vaa hylätä mut jos susta tuntuu joltakin? :*(

En tiedä miten häiritsen. Varmaan että teillä olisi jotain ja sitten elämä jatkuu. En halua hylätä. Tyhmät ajatukset vain sanoo kaikkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä miten häiritsen. Varmaan että teillä olisi jotain ja sitten elämä jatkuu. En halua hylätä. Tyhmät ajatukset vain sanoo kaikkea.

En sä kyl ole häirinnyt mitenkään. Yhtälaillahan sitten mä häiritsen teidän suhdetta 🫤 ehkä tarkoitatkin sitä? Haluat siks et lähden pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sä kyl ole häirinnyt mitenkään. Yhtälaillahan sitten mä häiritsen teidän suhdetta 🫤 ehkä tarkoitatkin sitä? Haluat siks et lähden pois?

En tarkoita sitä. Itse vain koen että minussa on se ja siksi haluan että kaikki muut menevät eteenpäin elämässä ympärilläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoita sitä. Itse vain koen että minussa on se ja siksi haluan että kaikki muut menevät eteenpäin elämässä ympärilläni.

Älä koe niin kun ei se ole totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä koe niin kun ei se ole totta.

Onhan se jotka minustakin joskus kiinnostui meni jonkun toisen kanssa yhteen. Ajattelin että ne olisi onnellisempia kuin että olisi minun kanssa. Pelkäsin näyttää sitä puolta itsessäni etten olisikaan niin täydellinen muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se jotka minustakin joskus kiinnostui meni jonkun toisen kanssa yhteen. Ajattelin että ne olisi onnellisempia kuin että olisi minun kanssa. Pelkäsin näyttää sitä puolta itsessäni etten olisikaan niin täydellinen muille.

No mut uskallat nyt täyttää. Ei ne menneet muiden kanssa yhteen siks et oisit ollut haitaksi niille vaan luulivat ettet oo kiinnostunut. Musta ois outoa jos joku ois täydellinen. Oisko sellanen ihminen aito? En mä oleta suhteilta et ne ois täydellisyyttä hipovia ja sen takia niissä oltaisiin. Esimerkiksi meidän ystävyys: siksi et siitä toisesta ihmisestä tykkää ja sen kanssa on hyvä olla vaikka joskus ois haasteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mut uskallat nyt täyttää. Ei ne menneet muiden kanssa yhteen siks et oisit ollut haitaksi niille vaan luulivat ettet oo kiinnostunut. Musta ois outoa jos joku ois täydellinen. Oisko sellanen ihminen aito? En mä oleta suhteilta et ne ois täydellisyyttä hipovia ja sen takia niissä oltaisiin. Esimerkiksi meidän ystävyys: siksi et siitä toisesta ihmisestä tykkää ja sen kanssa on hyvä olla vaikka joskus ois haasteita.

Näyttää ei täyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kai. Kun ei ne tiennyt että kiinnosti kun olin sinkku mutten uskoltanut. Ja ne ystävät halusin eroon kun olivat ilkeitä. Mutta sitten tein sen niin että lähtisivät kokonaan elämästä. Ehkä kadun sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että edes joku saa taottua järkeä minulle päähän. Tuo sai ajattelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että edes joku saa taottua järkeä minulle päähän. Tuo sai ajattelemaan.

Hyvä jos edes jotain hyötyä minustakin. Rupean nukkumaan öitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olethan sinä fiksuin kenet olen tavannut. En nyt fyysisesti mutta siis ymmärrät kyllä. Öitä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa mitä teen tällä hetkellä? :D liittyy jouluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitat joulukoristeita? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai paistatko joukutorttuja 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitat joulukoristeita? :D

Kuuntelen joulumusiikkia kun pidän niin paljon joulusta. :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelen joulumusiikkia kun pidän niin paljon joulusta. :DD

Oikee joulufani :D katotko raskasta joulua jouluaattona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikee joulufani :D katotko raskasta joulua jouluaattona?

Eii no onhan joulu ihan kiva. :D näkeepähän perhettä samalla. :D joskus olen tainnut katsoa. Ehkä itse haluaisit enemmän ärjymistä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eii no onhan joulu ihan kiva. :D näkeepähän perhettä samalla. :D joskus olen tainnut katsoa. Ehkä itse haluaisit enemmän ärjymistä. :D

En ärjymistä välttämättä mut joka vuosi siin on samat laulut ni vähä tylsää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ärjymistä välttämättä mut joka vuosi siin on samat laulut ni vähä tylsää.

Tai örinää. :D niinhän se on mitä joskus seurannut. Ja joulu muutenkin sama joka vuosi. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai örinää. :D niinhän se on mitä joskus seurannut. Ja joulu muutenkin sama joka vuosi. :D

Ei nyt välttämättä örinääkään, kyl mä ihan normaalista laulustakin tykkään. Ehkä se joulu ei ole sama mut siihen liittyvät asiat on pitkälti samoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt välttämättä örinääkään, kyl mä ihan normaalista laulustakin tykkään. Ehkä se joulu ei ole sama mut siihen liittyvät asiat on pitkälti samoja.

Ei sitten. :D niin kun ne vähän toistaa itseään. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se haittaa mua, se on kerran vuodessa ja kyl sen kolme päivää voi syödä samaa ruokaa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se haittaa mua, se on kerran vuodessa ja kyl sen kolme päivää voi syödä samaa ruokaa :D

Niin. :D onhan se vielä kun ei tarvitse itse tehdä. Teetkö itse jouluruuat vai käytkö tai käyttekö muualla syömässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut tosiaan jos metallimusasta puhutaan ni yleensä joo ärjyntää tykkään kuunnella enemmän :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. :D onhan se vielä kun ei tarvitse itse tehdä. Teetkö itse jouluruuat vai käytkö tai käyttekö muualla syömässä?

Jotain itse kuten kinkku ja kala. Laatikot valmiina. Käydää me muuallaki :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut tosiaan jos metallimusasta puhutaan ni yleensä joo ärjyntää tykkään kuunnella enemmän :D

Se on hyvä. :D itsellä vain niin sekava musamaku. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä. :D itsellä vain niin sekava musamaku. :D

Mikä on tällä hetkellä sun suosikkibiisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain itse kuten kinkku ja kala. Laatikot valmiina. Käydää me muuallaki :D

Me ei oikein itse tehdä kun käydään muualla enemmän. :D monta paikkaa missä syödä niin ei sitten jaksa kotonakin syödä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on tällä hetkellä sun suosikkibiisi?

Joulubiisit tällä hetkellä tykkään itse Sylvian joululaulusta ja siitä Vesalan laulamasta. Mikä itsellä onko se muuttunut nyt joulun aikaan? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulubiisit tällä hetkellä tykkään itse Sylvian joululaulusta ja siitä Vesalan laulamasta. Mikä itsellä onko se muuttunut nyt joulun aikaan? :)

Onhan se kaunis laulu. Tästä oon tykännyt nyt, ei nyt kovin jouluinen :D
        https://youtu.be/8F_ws83QcSQ?feature=shared

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olispa lohta. :D onneksi saa joulupöydässä sitten viimeistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olispa lohta. :D onneksi saa joulupöydässä sitten viimeistään.

Mä ajattelin savustaa lohta tai ainakin yrittää :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ajattelin savustaa lohta tai ainakin yrittää :D

Graavilohi on parasta. :D ei savulohikaan huono ole. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Graavilohi on parasta. :D ei savulohikaan huono ole. :D

Joo graavi ja kylmäsavulohi myös. Tänää ostin lohen ja kinkun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo graavi ja kylmäsavulohi myös. Tänää ostin lohen ja kinkun.

Molemmat hyviä. :D ruisleivän kanssa tykkään myös kinkusta ja lohesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ihan hyvä joulubiisi. :D ei yhtä ärjyntää kun olisin odottanut. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat hyviä. :D ruisleivän kanssa tykkään myös kinkusta ja lohesta.

Onhan se :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ihan hyvä joulubiisi. :D ei yhtä ärjyntää kun olisin odottanut. :D

Ai jaa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa :D

Oli sellainen mieto poppi. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli sellainen mieto poppi. :D

Mieto poppi? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieto poppi? :D

Vitsi oli. :D ehkä huono sellainen. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitsi oli. :D ehkä huono sellainen. :D

Kyl mä ymmärsin ei se huono vitsi ollut :D en mä nyt viitsin kaikista rajuinta kamaa jakaa mitä treenates kuuntelen :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl mä ymmärsin ei se huono vitsi ollut :D en mä nyt viitsin kaikista rajuinta kamaa jakaa mitä treenates kuuntelen :D

Oli se. :D ei minusta mikään biisi ole ei kuunneltava. :D kuuntelin joskus Mokomaakin ihan tosissaan fiilistellen. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli se. :D ei minusta mikään biisi ole ei kuunneltava. :D kuuntelin joskus Mokomaakin ihan tosissaan fiilistellen. :D

No mut sehän on melkeen poppia :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mut sehän on melkeen poppia :D

No melkein. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No melkein. :D

Ei siinä kyl mä Mokomasta tykkään niiden rajummista sekä miedommista kappaleista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä kyl mä Mokomasta tykkään niiden rajummista sekä miedommista kappaleista.

On siinä sanomassa ihan järkeä joissakin. :D

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä sulle vähän hupia ja hyvä treenibiisi :D
        https://youtu.be/OnzkhQsmSag?feature=shared

Nyt on. :D oli siellä perseenkin treenaaminen mainittu tai ehkä vain mainintana katso täydellistä sitä. :Dd

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on. :D oli siellä perseenkin treenaaminen mainittu tai ehkä vain mainintana katso täydellistä sitä. :Dd

Joo on vaikka mitä :D huumorikappale :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä sulle vähän hupia ja hyvä treenibiisi :D
        https://youtu.be/OnzkhQsmSag?feature=shared

Itse opin pitämään Volbeatista siis sen laulajan ääni on ihan täydellinen vaikka ei nyt biiseihin naisena voi samaistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo on vaikka mitä :D huumorikappale :DD

Ihan huvittava kyllä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse opin pitämään Volbeatista siis sen laulajan ääni on ihan täydellinen vaikka ei nyt biiseihin naisena voi samaistua.

Sillä kyllä on hyvä ääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tostahan mä keksinkin et koitan keksiä sulle metallibändin mistä tykkäät ja mihin sanoihin voisit samaistua :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä kyllä on hyvä ääni.

On. Ei ihme että on aika suosittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tostahan mä keksinkin et koitan keksiä sulle metallibändin mistä tykkäät ja mihin sanoihin voisit samaistua :D

Lupa yrittää. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen sinulle ne biisin sanat ennen joulua. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen sinulle ne biisin sanat ennen joulua. :)

Tee vaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee vaan :D

Sitten voit laulaa sitä hyvällä äänelläsi ja soittaa kitaraa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten voit laulaa sitä hyvällä äänelläsi ja soittaa kitaraa. :D

No nii :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nii :D

Höpötän taas omiani mutta mietin sitä eroa jos siis olisi kaksoisliekki tai sielunkumppani että ne on tosi lähellä toisiaan. Onkohan niillä lopulta mitään eroa ja onko vaan tämmöisille paremmille ja läheisemmille suhteille vaan keksitty joku oma nimitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpötän taas omiani mutta mietin sitä eroa jos siis olisi kaksoisliekki tai sielunkumppani että ne on tosi lähellä toisiaan. Onkohan niillä lopulta mitään eroa ja onko vaan tämmöisille paremmille ja läheisemmille suhteille vaan keksitty joku oma nimitys.

Tuokin voi olla et se on vain nimitys :D tai sielunkumppanuuttakin kun ajattelee niin monesti sitä vaan käytetään nimityksenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin voi olla et se on vain nimitys :D tai sielunkumppanuuttakin kun ajattelee niin monesti sitä vaan käytetään nimityksenä.

Niin voihan se olla. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voihan se olla. :D

Vai miten itse koet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai miten itse koet?

En tiedä voiko sellaiseen uskoa. Ehkä se on vain nimitys annettu läheisille ihmissuhteille ja kahdelle vähän erilaiselle tapaukselle. Mistään kun ei voi olla täysin varma.

• Anonyymi

Niinkö sinäkin uskot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö sinäkin uskot?

Kyllä joo :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä joo :D

Siis mihin uskot? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mihin uskot? :D

Et ne on enemmänkin vain nimityksiä samankaltaisille ihmisille kellä klikkaa hyvin. Mutta 100 prosentin varmuudellahan ei voi tietää ikinä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ne on enemmänkin vain nimityksiä samankaltaisille ihmisille kellä klikkaa hyvin. Mutta 100 prosentin varmuudellahan ei voi tietää ikinä :D

Mistähän tuollaisen voisi oikeasti tietää. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun poikaystävä tulee hakkaamaan sut. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun poikaystävä tulee hakkaamaan sut. :D

Eli olet hmo? En tiennytkään sinulla olevan poikaystävää. Aina oppii uutta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet hmo? En tiennytkään sinulla olevan poikaystävää. Aina oppii uutta!

En ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole?

Ei kun kenelle vastasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole?

Mies miehen kanssa eikös niin? Poikaystäväsi on väkivaltainen sano rakkaallesi että ei hakkaa ystäviäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän tuollaisen voisi oikeasti tietää. :D

En tiedä. Varmaan keksittyjä juttuja eikä sil mulle ole väliä mikä on oikea nimitys :D pääasia et on löytää hyvän ystävän kenen kanssa on helppo puhua mistä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies miehen kanssa eikös niin? Poikaystäväsi on väkivaltainen sano rakkaallesi että ei hakkaa ystäviäni.

Ihme juttuja nyt täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Varmaan keksittyjä juttuja eikä sil mulle ole väliä mikä on oikea nimitys :D pääasia et on löytää hyvän ystävän kenen kanssa on helppo puhua mistä vaan.

Voikohan tuollaista keksiä päästä. :D mietin vaan että miten tuollainenkin on keksitty. Vai onko ollut joku joka kohdannut hyvän ystävän jonka kanssa kaikki tuntuu samanlaiselta ja on helppo puhua kaikesta niin kuin me ollaan ja sitten ajatellut sen jotenkin universaalilla tavalla suurennellen kuplaa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme juttuja nyt täällä.

Vastasin tuolle miehelle joka vastasi tuon hakkaamiskommentin sinulle. En tiedä onko se minusta kiinnostunut kun kokee vieläkin sinut jotenkin uhkana hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voikohan tuollaista keksiä päästä. :D mietin vaan että miten tuollainenkin on keksitty. Vai onko ollut joku joka kohdannut hyvän ystävän jonka kanssa kaikki tuntuu samanlaiselta ja on helppo puhua kaikesta niin kuin me ollaan ja sitten ajatellut sen jotenkin universaalilla tavalla suurennellen kuplaa. :D

Jaa a, pitäs tutkia kuka kyseisen konseptin kaksoisliekkeydestä tms. on kehittänyt :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin tuolle miehelle joka vastasi tuon hakkaamiskommentin sinulle. En tiedä onko se minusta kiinnostunut kun kokee vieläkin sinut jotenkin uhkana hänelle.

Ai joku mies vai? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa a, pitäs tutkia kuka kyseisen konseptin kaksoisliekkeydestä tms. on kehittänyt :D

Niin pitäisi tutkia jos löytyy. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai joku mies vai? :D

Tuo on se sama mies joka ketjussa, tulee esittämään joko sinua tai minua kun on kateellinen kun meillä on niin hyvät jutut. Yritti joskus udella pikkuhousuistani jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on se sama mies joka ketjussa, tulee esittämään joko sinua tai minua kun on kateellinen kun meillä on niin hyvät jutut. Yritti joskus udella pikkuhousuistani jne.

Aika outo :D Keskiviikkoa sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika outo :D Keskiviikkoa sinne.

Niin on. :D ihme tyyppi. Mustis jostain palstakirjoittajasta. :D kunhan sukupuoli täsmää niin se riittää. Keskiviikkoa sinnekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin pitäisi tutkia jos löytyy. :D

Ei löytynyt ylläri. :D jostakin jonkun kirjoituksen vuodelta -97 löysin. Eli on aika vanha teksti tai keksintö. Ehkä joku on vain lähtenyt tarinoimaan. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löytynyt ylläri. :D jostakin jonkun kirjoituksen vuodelta -97 löysin. Eli on aika vanha teksti tai keksintö. Ehkä joku on vain lähtenyt tarinoimaan. :D

Niin aika vanha teksti mut jos se sillon on keksitty nii aika tuore "keksintö" on :D

Mitäs muuta tähän päivään? Joko alkoi loma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin aika vanha teksti mut jos se sillon on keksitty nii aika tuore "keksintö" on :D

Nyt löytyi. Ei tuo 1997 kauhean kauas pudonnut kuitenkaan kun oli varmaan ensimmäisen kerran suomennettu asiaa tuolloin. Tämä siis englanniksi ja suomennettuna: Elizabeth Clare Prophet loi termin 1970-luvulla. Profeetta on kansainvälisen New Age -uskonnollisen järjestön nimeltä The Church Universal and Triumphant (CUT) johtaja ja perustaja. Hän julkaisi myös kirjan Soul Mates and Twin Flames: The Spiritual Dimension of Love and Relationships. Eli joku on vain keksinyt asian ja sitä on jaettu. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt löytyi. Ei tuo 1997 kauhean kauas pudonnut kuitenkaan kun oli varmaan ensimmäisen kerran suomennettu asiaa tuolloin. Tämä siis englanniksi ja suomennettuna: Elizabeth Clare Prophet loi termin 1970-luvulla. Profeetta on kansainvälisen New Age -uskonnollisen järjestön nimeltä The Church Universal and Triumphant (CUT) johtaja ja perustaja. Hän julkaisi myös kirjan Soul Mates and Twin Flames: The Spiritual Dimension of Love and Relationships. Eli joku on vain keksinyt asian ja sitä on jaettu. :D

Ja tässä oli myös joku. :D Termi "kaksoisliekki" keksi englantilainen kirjailija Marie Corelli romaanissaan A Romance of Two Worlds. Aiheeseen liittyvät termit, kuten "kaksosäteet", tulivat käyttöön 1900-luvun alussa Guy ja Edna Ballardin, "MINÄ OLEN" -toiminnan perustajien, kautta. Tuo ilmeisesti tuoreempi. Ehkä ei noillakaan ole tietoa kuka alunperin keksi ja mitä. :D pitäisikö itse kirjoittaa kirja kolmoisliekeistä? Olisikohan iso juttu sitten kun itse makaa haudassa. Mehän ollaan muutenkin harvinaisimpia persoonia tällä maapallolla jos me osataan keksiä jotain uutta mitä muut ei. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä oli myös joku. :D Termi "kaksoisliekki" keksi englantilainen kirjailija Marie Corelli romaanissaan A Romance of Two Worlds. Aiheeseen liittyvät termit, kuten "kaksosäteet", tulivat käyttöön 1900-luvun alussa Guy ja Edna Ballardin, "MINÄ OLEN" -toiminnan perustajien, kautta. Tuo ilmeisesti tuoreempi. Ehkä ei noillakaan ole tietoa kuka alunperin keksi ja mitä. :D pitäisikö itse kirjoittaa kirja kolmoisliekeistä? Olisikohan iso juttu sitten kun itse makaa haudassa. Mehän ollaan muutenkin harvinaisimpia persoonia tällä maapallolla jos me osataan keksiä jotain uutta mitä muut ei. :D

Tieteellisesti tuota ei ole voitu "todistaa" mutta jotkut ihmisten käytöstä enemmän ymmärtävät voivat arvailla asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sen ihmeempää. Töissä ollut tänään. Alkoi loma joo. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sen ihmeempää. Töissä ollut tänään. Alkoi loma joo. :)

Mitäs sinne tänään? :) joko sait ihanuuden kotiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sinne tänään? :) joko sait ihanuuden kotiin?

Viikonloppuna vasta. Kiva kun alkoi loma :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tieteellisesti tuota ei ole voitu "todistaa" mutta jotkut ihmisten käytöstä enemmän ymmärtävät voivat arvailla asiaa.

Aikamoinen juttu tuo on :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikonloppuna vasta. Kiva kun alkoi loma :D

Joo. :D onhan tuo kiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoinen juttu tuo on :D

On joo aika jännä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On joo aika jännä. :D

Vaikuttaa aika keksityltä tosiaan. Mut miksi sitten jotkut on hyvin samanlaisia eri puolelta Suomeakin niin jännäähän se :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa aika keksityltä tosiaan. Mut miksi sitten jotkut on hyvin samanlaisia eri puolelta Suomeakin niin jännäähän se :D

Osuuhan tuo moneen kun vain sanotaan että on toisen kanssa jotain tai synkkaa paremmin ja mielikuvitus tekee loput. Yhtäkkiä kaikki täsmääkin. Se on vain lopulta sitä että osuu persoonat paremmin yhteen jonkun kanssa enemmän kuin toisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuuhan tuo moneen kun vain sanotaan että on toisen kanssa jotain tai synkkaa paremmin ja mielikuvitus tekee loput. Yhtäkkiä kaikki täsmääkin. Se on vain lopulta sitä että osuu persoonat paremmin yhteen jonkun kanssa enemmän kuin toisen kanssa.

Jos esimerkiksi meitä miettii niin ollaan tosi samanlaisia ja siksi on helpompi ymmärtää toista verrattuna johonkin joka vain höröttää eteenpäin miettimättä sen enempää. Se että kohdattiin juuri täällä on vain vielä aika ihme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos esimerkiksi meitä miettii niin ollaan tosi samanlaisia ja siksi on helpompi ymmärtää toista verrattuna johonkin joka vain höröttää eteenpäin miettimättä sen enempää. Se että kohdattiin juuri täällä on vain vielä aika ihme.

Voisikohan sitä selittää vaikka silläkin että ollaan samanlaisia ja ajateltu jostain asiasta samalla tavalla? Kuten sitä että ihastui ja ajatteli sen kaivatun tänne. Mutta sitten kun mietin että puhuin täällä muidenkin kanssa samassa tilanteessa muttei niistä ystäviä tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin kohtaaminen oli hassu kun kirjotin vaan jonkun alotuksen et hyvää iltaa palstalle. En ennen ollut kirjottanut ku kaivatulle. Sitten siihen vastasi monikin mut jostain syystä just sun kanssa aloin jutella :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin kohtaaminen oli hassu kun kirjotin vaan jonkun alotuksen et hyvää iltaa palstalle. En ennen ollut kirjottanut ku kaivatulle. Sitten siihen vastasi monikin mut jostain syystä just sun kanssa aloin jutella :D

Mitähän ihmettä siinä on tapahtunut. :D kun eihän täällä ole ollut kuin vain pelkkää tekstiä ja itsekin saattanut kirjoittaa kuten muut. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän ihmettä siinä on tapahtunut. :D kun eihän täällä ole ollut kuin vain pelkkää tekstiä ja itsekin saattanut kirjoittaa kuten muut. :D

Jotakin siinä juteltiin ja sitten tein sen pohjalta uuden alotuksen mistä tunnistit itsesi :D Mutta jotenkin se juttelu oli heti tosi helppoa ja mukavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotakin siinä juteltiin ja sitten tein sen pohjalta uuden alotuksen mistä tunnistit itsesi :D Mutta jotenkin se juttelu oli heti tosi helppoa ja mukavaa.

Eli kirjoitit koska sen lyhyenkin juttelun perusteella koit että se oli mukavaa jutella. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kirjoitit koska sen lyhyenkin juttelun perusteella koit että se oli mukavaa jutella. :D

Joo :D Jännä kuinka samanlaisiksi paljastuttiin sitten lopulta :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko tää sellasta vähän metallimpaa musaa mistä voisit tykätä? :D

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo :D Jännä kuinka samanlaisiksi paljastuttiin sitten lopulta :D

Oli se jännä. :D en tiedä miten mutta jotenkin sitten lopulta olet ollut avuksi kaikessa ja täyttänyt minussa sen jonkun kolon mikä on aina ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää siis
        https://youtu.be/yF5HL02Z87Q?feature=shared

Muistuttaa ehkä vähän linkin park:ia. :D siitäkin itse pidän. En tiedä sitten lasketaanko se jo sellaiseksi mikä voisi olla mistä voisin pitää metallimusiikkina. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko tää sellasta vähän metallimpaa musaa mistä voisit tykätä? :D

Kivaa torstaita. :) keksin ne sanat muuten jos haluat kuulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivaa torstaita. :) keksin ne sanat muuten jos haluat kuulla.

Torstaita sinnekin. Haluun kuulla, ne kyllä piristäisi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistuttaa ehkä vähän linkin park:ia. :D siitäkin itse pidän. En tiedä sitten lasketaanko se jo sellaiseksi mikä voisi olla mistä voisin pitää metallimusiikkina. :D

Nii ei se ehkä ihan vielä metallimusasta mene eikä toi biisikään minkä jaoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii ei se ehkä ihan vielä metallimusasta mene eikä toi biisikään minkä jaoin.

Entä Nightwish tai muu sellainen. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torstaita sinnekin. Haluun kuulla, ne kyllä piristäisi :D

Okei. :D tässä ne tulee. Sain jotain väsättyä: :D

Muut ei voi ymmärtää, miten sisimmässä ajatukset käy
        Täytyy olla kova kuori, ei pehmeää näy
        Täytyy kokea tunteellisuus sanoilla ja ihmisillä, jotka ymmärtää

Saanko koskaan tuntea tulevani kuulluksi
        Saanko sylin, jossa toinen pitää kiinni
        Tuntisinko sen välittämisen, jota niin kaipaan

Miksi oloni on erilainen muihin verrattuna
        Olenko lopulta erilainen, jos haluankin tuntea
        Maailma on kylmä paikka ilman välittävää syliä, sitä niin kaipaan ja sinne haluan palata

...tästä jotain lisää? En ole tosiaan mikään hyvä tekemään biisejä mutta sanoja osaan keksiä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. :D tässä ne tulee. Sain jotain väsättyä: :D

Muut ei voi ymmärtää, miten sisimmässä ajatukset käy
        Täytyy olla kova kuori, ei pehmeää näy
        Täytyy kokea tunteellisuus sanoilla ja ihmisillä, jotka ymmärtää

Saanko koskaan tuntea tulevani kuulluksi
        Saanko sylin, jossa toinen pitää kiinni
        Tuntisinko sen välittämisen, jota niin kaipaan

Miksi oloni on erilainen muihin verrattuna
        Olenko lopulta erilainen, jos haluankin tuntea
        Maailma on kylmä paikka ilman välittävää syliä, sitä niin kaipaan ja sinne haluan palata

...tästä jotain lisää? En ole tosiaan mikään hyvä tekemään biisejä mutta sanoja osaan keksiä. :D

Kiitos! Just hyvät ja hyvin osaat keksiä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä Nightwish tai muu sellainen. :D

Joo se tietysti voisi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Just hyvät ja hyvin osaat keksiä :D

Rupesin vain miettimään että miten voisi avata kaikkea auki sanallisesti. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vain tiedä onko se samallistuttavaa. :D toki hyvää musiikkia on. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin avattu on, koitan keksiä noihin musiikin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin avattu on, koitan keksiä noihin musiikin :D

Joo. :D aattelin sanoittaa kun sen lupasin. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. :D aattelin sanoittaa kun sen lupasin. :D

Kyl mä keksin heti melodiaa noihin. Täytyy illemmalla oikein koneen kanssa katsoa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl mä keksin heti melodiaa noihin. Täytyy illemmalla oikein koneen kanssa katsoa :D

Teetkö yleensä biisejä sitten koneella? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teetkö yleensä biisejä sitten koneella? :D

Siis kirjotan ne muistiin koneelle. En mä koneella sitä musiikkia tee :D Sellanen ohjelma mul on mihin voin kirjottaa melodiat yms. Muistiimn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kirjotan ne muistiin koneelle. En mä koneella sitä musiikkia tee :D Sellanen ohjelma mul on mihin voin kirjottaa melodiat yms. Muistiimn.

Okei. :D hitsi kun en pääse kuulemaan sitä mitä tuosta sitten ikinä tuleekaan. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. :D hitsi kun en pääse kuulemaan sitä mitä tuosta sitten ikinä tuleekaan. :D

Jollain tapaa haluisin julkaista musaa mitä oon tehnyt :D en tiedä viel miten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään tiedä. :D tiedä vaikka juttelenkin jonkun tulevan muusikon kanssa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on outoa miten jotenkin aina olen tavallaan ihaillut miehiä jotka osaa laulaa tai soittaa jotain. :D ja sitten yhtäkkiä sinä teet kaikkea sellaista. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään tiedä. :D tiedä vaikka juttelenkin jonkun tulevan muusikon kanssa. :D

Tavallaan haluisin kokea esiintymisenkin vaikka se on jännittävä ajatus :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on outoa miten jotenkin aina olen tavallaan ihaillut miehiä jotka osaa laulaa tai soittaa jotain. :D ja sitten yhtäkkiä sinä teet kaikkea sellaista. :D

Jos tosta tulee hittikappale noista sun sanoista ni sittenhän mun täytyy maksaa rojalteja siitä sulle :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta mehän ollaan hyviä siinä mitä tehdään kun halutaan tehdä kaikki kunnolla. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tosta tulee hittikappale noista sun sanoista ni sittenhän mun täytyy maksaa rojalteja siitä sulle :D

Ainiin. :D haha. Mitenkäs se kanabiisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis itseäkin jännitti kaikki esiintymiset aina vaan mutta jotenkin opin tekemään niitä. Ei se ollutkaan niin paha lopulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis itseäkin jännitti kaikki esiintymiset aina vaan mutta jotenkin opin tekemään niitä. Ei se ollutkaan niin paha lopulta.

Miten sä sitten esiinnyt? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainiin. :D haha. Mitenkäs se kanabiisi?

Sekin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä sitten esiinnyt? :D

Joskus töiden puolesta. :D sitten koulussa aika paljonkin on tullut tehtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin :D

Kanasta tulee varma hitti. :D kesäkanabiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus töiden puolesta. :D sitten koulussa aika paljonkin on tullut tehtyä.

Niin kyllähän sitä tuossa mielessä tulee esiinnyttyä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanasta tulee varma hitti. :D kesäkanabiisi.

No se just :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllähän sitä tuossa mielessä tulee esiinnyttyä :D

Varmasti sinulla sekin. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se just :D

Oliko sinulla tänään tylsä tai surullinen päivä kun sanoit että kaipaat piristystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko sinulla tänään tylsä tai surullinen päivä kun sanoit että kaipaat piristystä?

On vähän ollut tylsä ja pimeä ja väsynyt olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Pystynkö piristämään yhtään? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäin muuten miettimään kun joskus sanoit että ymmärrän jotain sitten parin vuoden päästä paremmin niin mitä tarkoitit sillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäin muuten miettimään kun joskus sanoit että ymmärrän jotain sitten parin vuoden päästä paremmin niin mitä tarkoitit sillä?

Ja sekin että tarvitseeko sinun usein olla yksinkin tai viettää omaa aikaa pois muista ihmisistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pommitan nyt näitä kysymyksiä ja kun joskus olit tinderissä ja sanoit ettet oikein löydä sopivaa niin etsitkö sieltä lopulta kunnolla kun sain sitten sen käsityksen että olisit saanut melkein kenet vaan sieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Pystynkö piristämään yhtään? :D

Piristät kyllä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sekin että tarvitseeko sinun usein olla yksinkin tai viettää omaa aikaa pois muista ihmisistä?

Jonkun verran. Ei nyt kai kovin usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pommitan nyt näitä kysymyksiä ja kun joskus olit tinderissä ja sanoit ettet oikein löydä sopivaa niin etsitkö sieltä lopulta kunnolla kun sain sitten sen käsityksen että olisit saanut melkein kenet vaan sieltä?

Een ois ketä vaan saanut en oo niin sanonut :D En mä ehkä kunnolla etsinyt kuitenkaan lopulta sitten kai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piristät kyllä :D

Kiva jos niin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun verran. Ei nyt kai kovin usein.

Kun se juuri minulla että joskus tarvitsee omaa aikaa kun tietysti introvertti on. Ajattelin että sinäkin varmaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Een ois ketä vaan saanut en oo niin sanonut :D En mä ehkä kunnolla etsinyt kuitenkaan lopulta sitten kai.

Miksi et etsinyt kunnolla sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun se juuri minulla että joskus tarvitsee omaa aikaa kun tietysti introvertti on. Ajattelin että sinäkin varmaan?

Kyllä tarviin joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et etsinyt kunnolla sitten?

Ehkä se oli liian pian eron jälkeen ja se ei ois lopulta ollut niille toisille oikein jos oisin alkanut seurustella jonkun kanssa kun en tiedä olinko päässyt erosta yli edes kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mitään, olin huonolla tuulella sillon ja sanoin asioita mitä en tarkottanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se oli liian pian eron jälkeen ja se ei ois lopulta ollut niille toisille oikein jos oisin alkanut seurustella jonkun kanssa kun en tiedä olinko päässyt erosta yli edes kunnolla.

Okei. Ja eikö teillä ollut jo aikaa siitä erostakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mitään, olin huonolla tuulella sillon ja sanoin asioita mitä en tarkottanut.

Joo ei se mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Ja eikö teillä ollut jo aikaa siitä erostakin?

Onhan siitä nyt aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan siitä nyt aikaa.

Oliko silloin kun puhuttiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko silloin kun puhuttiin?

Puhutaanhan me nytkin :D oli aikaa sillon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutaanhan me nytkin :D oli aikaa sillon.

Mutta jos siitä oli aikaa niin miten koit että se tinder olisi ollut liian aikaisin? Ja eihän siitä kauaa ollut kun tapasit naisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos siitä oli aikaa niin miten koit että se tinder olisi ollut liian aikaisin? Ja eihän siitä kauaa ollut kun tapasit naisen.

No ei ollut riittävästi aikaa, en ollut päässyt erosta yli. Olihan siin nyt aika kauan erosta ku tapasin nykyisen vai mitä meinaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ollut riittävästi aikaa, en ollut päässyt erosta yli. Olihan siin nyt aika kauan erosta ku tapasin nykyisen vai mitä meinaat?

Okei. Tuota varmaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Tuota varmaankin.

Ei kun sano vaan kun en tiedä mitä tarkoitat :D ja mistä päättelet kauan aikaa on ollut mistäki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun sano vaan kun en tiedä mitä tarkoitat :D ja mistä päättelet kauan aikaa on ollut mistäki?

Kun jotenkin ajattelin että olisit ollut siellä tinderissä jotenkin tosissaan. Muttei sitten ollutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun jotenkin ajattelin että olisit ollut siellä tinderissä jotenkin tosissaan. Muttei sitten ollutkaan.

Niin. Olin ja en ollut. Etsin kyllä kumppania mutta toisaalta koin etten pysty 🙁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Olin ja en ollut. Etsin kyllä kumppania mutta toisaalta koin etten pysty 🙁

Niin. Anteeksi vielä se kun sanoin tosi epäselvästi sen oman tilanteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun eron jälkeen tuli vielä pakkoajatukset niin koin häpeää niistä ja mietin ettei kukaan nainen katselisi mua enkä kehdannut niistä kelleen siellä tinderissä sanoa. Eli en ollut valmis suhteeseen kai vaikka olin siellä tosissaan. En halua leikkiä kenellääkään joten en tykkää jos meinaat et olin siellä jotenkin huvikseen vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Anteeksi vielä se kun sanoin tosi epäselvästi sen oman tilanteen.

Ei se mitään, johan se asia on käsitelty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun eron jälkeen tuli vielä pakkoajatukset niin koin häpeää niistä ja mietin ettei kukaan nainen katselisi mua enkä kehdannut niistä kelleen siellä tinderissä sanoa. Eli en ollut valmis suhteeseen kai vaikka olin siellä tosissaan. En halua leikkiä kenellääkään joten en tykkää jos meinaat et olin siellä jotenkin huvikseen vaan.

Joo. En ajattele niin että olisit ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään, johan se asia on käsitelty.

Joo kiva kuulla. Öitä muuten. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kiva kuulla. Öitä muuten. :)

Öitä. Onko kaikki ok? Aatteletko et oon ihan pska ihminen? 🙁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öitä. Onko kaikki ok? Aatteletko et oon ihan pska ihminen? 🙁

On kaikki ok. Ja et ole. Alkoi vain väsytää niin menin nukkumaan. Muistatko kun sanoin että vaikka menisin niin ei se tarkoita että haluaisin sinusta eroon tai että olisit jotenkin pska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kaikki ok. Ja et ole. Alkoi vain väsytää niin menin nukkumaan. Muistatko kun sanoin että vaikka menisin niin ei se tarkoita että haluaisin sinusta eroon tai että olisit jotenkin pska.

Ei kun ajattelin sitä tinderiä et jos jotenkin koet et toimin siinä väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun ajattelin sitä tinderiä et jos jotenkin koet et toimin siinä väärin.

Miksi kokisin niin? Kysyin vain asiasta olitko siellä millä mielellä. Kivaa perjantaita. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kokisin niin? Kysyin vain asiasta olitko siellä millä mielellä. Kivaa perjantaita. :)

Ajattelin vain kuten tiedät :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulu on peruttu.

• Anonyymi

Onkohan minkälainen viikonloppu edessä?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      10
      3419
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1858
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      982
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      948
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe