Meillä töissä pari narsistia. Toinen ei tykännyt kun kerroin että hänen opinnäytetyön otanta on vanha ja sen lopputulos on saneltu ja ei ole totta. Todistin myös sen. Otti siksi maalitaulukseen. Tämä toinen on muuten vain outolintu.
Peli toimii niin että nämä kaksi sanelee ketä syrjitään ja jopa esihenkilö on näiden vallan alla. Muut sitten joutuvat syrjimään eli toimimaan kahden narsistin toimivalla tavalla, koska pelkäävät että ovat muuten itse kohta uhreja. Jos syrjitty vaikka sanoo jotain, sitä ei noteerata. Hyvä kun tervehditään. Ja Teamsissä ei vastata syrjityin kysymyksiin, eikä kukaan uskalla vastata tai vaikkapa peukuttaa.
Onko tuttu kuvio ja narsistien toimintaa tällainen?
Työpaikan narsistit aiheutta pahaa työilmapiiriä
8
465
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin tuttu kuvio. Ylipäätään työpaikkakiusaamisen ja luonnehäiriöisen kiusaamisen kuviot toistuvat kaavamaisina ja siten tunnistettavina. Kuitenkaan esimiehet ja työsuojelun ammattilaiset eivät lotkauta korvaansa kiusaamisilmoituksille.
Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu edelleen, että syitä lähdetään hakemaan kiusatusta, hänen taustoistaan, persoonastaan, osaamisestaan, vaikka väärän värisissä housuissa. Kiusaajia pyritään ymmärtämään ja suojelemaan "rankoilta syytöksiltä".
Jos olet kiusattu ja haet ammattiauttajan apua, et tule saamaan sitä työterveyshuollosta tai miltään työnantajasi kanssa tekemisissä olevalta taholta. Apua on etsittävä riippumattomalta julkiselta tai yksityiseltä puolelta.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Voithan myös valehdella, mikä myös pitäisi selvittää ennen asiasta annettuja tuomioita.
- Anonyymi
Hyvin tutulta kuulostaa. Sitä ihmettelen, miksi narsistit käyttävät niin paljon aikaa ja energiaa kohteeksi ottamiensa henkilöiden aseman vaikeuttamiseksi työpaikalla. Sehän on pois työn tekemisestä ja muusta asiallisesta. Ja se, etteivät muut tajua, missä mennään. Loppupeleissä narsistille on pelkkää viihdettä pyöritellä työyhteisöä miten ikinä huvittaa.
- Anonyymi
Niin, aloittajakin käytti työaikaansa työtoverin opinnäytetyön mitätöimiseen. Siinä oli narsisti itse puuhissaan.
Narsistia voi häiritä ihan hirveästi toisen opinäytetyö. Se on tuhottava pois häiritsemästä omaa loistoa.
- Anonyymi
Aloittajan oma toiminta on melkoista työpaikkakiusaajan, ehkä jopa narsistin toimintaa. Täytyi raastaa ja mitätöidä työtoverin opinnäytetyö. Sitten vielä ihmetellään, kun toinen loukkaantuu. Mitä tekemistä työtoverin oppinnäytetyön ruotimisella oli aloittajan työtehtävien kanssa? Tai kummankaan työtehtävien kanssa?
- Anonyymi
Suomi on luvattu maa kaikenlaiseen vainoamiseen. Minulla on melkein koko suku saanut koulutuksen hoitoalalle ja siellä onkin väärentäjästä ja murhaajasta lähtien kaikkea edustettuna. Mutta minä itse joka teollisuudessa olen työssä ollessa ollut olen se jota haukutaan. Sairaalan työhön pääsee kaikki jotka ei muuanne kelpaa, sanoi eräs joka tiesi. Minäkin sanoin äidilleni etten ikinä tee sitä työtä mitä hän kun se tekee hulluksi. Oli mielisairaalassa hoitaja. Onhan tiedossa että hoitoalalle hakeutuu ne jotka hoitaa omaa mielenterveyttään sanoi eräs psykiatri, empähän tiennyt kun ihmettelin käytöstä. Sitten tiesin.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen ketju. Tuntuupa kumman tutulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737