Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Työpaikan narsistit aiheutta pahaa työilmapiiriä

Anonyymi-ap

Meillä töissä pari narsistia. Toinen ei tykännyt kun kerroin että hänen opinnäytetyön otanta on vanha ja sen lopputulos on saneltu ja ei ole totta. Todistin myös sen. Otti siksi maalitaulukseen. Tämä toinen on muuten vain outolintu.

Peli toimii niin että nämä kaksi sanelee ketä syrjitään ja jopa esihenkilö on näiden vallan alla. Muut sitten joutuvat syrjimään eli toimimaan kahden narsistin toimivalla tavalla, koska pelkäävät että ovat muuten itse kohta uhreja. Jos syrjitty vaikka sanoo jotain, sitä ei noteerata. Hyvä kun tervehditään. Ja Teamsissä ei vastata syrjityin kysymyksiin, eikä kukaan uskalla vastata tai vaikkapa peukuttaa.


Onko tuttu kuvio ja narsistien toimintaa tällainen?

8

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin tuttu kuvio. Ylipäätään työpaikkakiusaamisen ja luonnehäiriöisen kiusaamisen kuviot toistuvat kaavamaisina ja siten tunnistettavina. Kuitenkaan esimiehet ja työsuojelun ammattilaiset eivät lotkauta korvaansa kiusaamisilmoituksille.

      Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu edelleen, että syitä lähdetään hakemaan kiusatusta, hänen taustoistaan, persoonastaan, osaamisestaan, vaikka väärän värisissä housuissa. Kiusaajia pyritään ymmärtämään ja suojelemaan "rankoilta syytöksiltä".

      Jos olet kiusattu ja haet ammattiauttajan apua, et tule saamaan sitä työterveyshuollosta tai miltään työnantajasi kanssa tekemisissä olevalta taholta. Apua on etsittävä riippumattomalta julkiselta tai yksityiseltä puolelta.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­­N­y­m­­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Voithan myös valehdella, mikä myös pitäisi selvittää ennen asiasta annettuja tuomioita.

    • Anonyymi

      Hyvin tutulta kuulostaa. Sitä ihmettelen, miksi narsistit käyttävät niin paljon aikaa ja energiaa kohteeksi ottamiensa henkilöiden aseman vaikeuttamiseksi työpaikalla. Sehän on pois työn tekemisestä ja muusta asiallisesta. Ja se, etteivät muut tajua, missä mennään. Loppupeleissä narsistille on pelkkää viihdettä pyöritellä työyhteisöä miten ikinä huvittaa.

      • Anonyymi

        Niin, aloittajakin käytti työaikaansa työtoverin opinnäytetyön mitätöimiseen. Siinä oli narsisti itse puuhissaan.

        Narsistia voi häiritä ihan hirveästi toisen opinäytetyö. Se on tuhottava pois häiritsemästä omaa loistoa.


    • Anonyymi

      Aloittajan oma toiminta on melkoista työpaikkakiusaajan, ehkä jopa narsistin toimintaa. Täytyi raastaa ja mitätöidä työtoverin opinnäytetyö. Sitten vielä ihmetellään, kun toinen loukkaantuu. Mitä tekemistä työtoverin oppinnäytetyön ruotimisella oli aloittajan työtehtävien kanssa? Tai kummankaan työtehtävien kanssa?

    • Anonyymi

      Suomi on luvattu maa kaikenlaiseen vainoamiseen. Minulla on melkein koko suku saanut koulutuksen hoitoalalle ja siellä onkin väärentäjästä ja murhaajasta lähtien kaikkea edustettuna. Mutta minä itse joka teollisuudessa olen työssä ollessa ollut olen se jota haukutaan. Sairaalan työhön pääsee kaikki jotka ei muuanne kelpaa, sanoi eräs joka tiesi. Minäkin sanoin äidilleni etten ikinä tee sitä työtä mitä hän kun se tekee hulluksi. Oli mielisairaalassa hoitaja. Onhan tiedossa että hoitoalalle hakeutuu ne jotka hoitaa omaa mielenterveyttään sanoi eräs psykiatri, empähän tiennyt kun ihmettelin käytöstä. Sitten tiesin.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen ketju. Tuntuupa kumman tutulta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe