JUUSO, AUTTO JA SEPPÄNEN äänestivät länskää vaastaan

Anonyymi-ap

Tietääpä seuraavissa vaaleissa ettei ainakaan noita äänestä mihinkään virkaan.

Aiheesta lisää
Hal­li­tus­puo­lueet kaa­toi­vat Län­si-Poh­jan kes­kus­sai­raa­lan eril­lis­ra­hoi­tuk­sen – Kul­mu­ni: "Olen todella su­rul­li­nen
https://www.lapinkansa.fi/hallituspuolueet-kaatoivat-lansi-pohjan-keskussair/6140991

KESKUSTALLE MYÖS TERVEISET. Erityisesti Kulmunille: Mitä lähditte Sipilän kaude jälkeen vasemmisto politiikkaan mukaan. Olisitte saattaneet olla nyt hallituksessa päättämässä asiasta. Sen sijaan petitte heidätkin jotka 2019 Sipilän linjalle jatkoa halusivat.

24

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa Autto ja Juuso pudota seuraavissa vaaleissa. Seppänen pysyy, koska muun Lapin äänet riittää.

      Autto hilkulla nytkin ja Juuso ei saa Meri-Lapin ääniä enää isosti.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­­y­­m­f­­­o­­m­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Länskästä ole saanu muutenkaan palvelua muutko kemiläiset. Kauhea kitinä alkaa jos menee ennen klo 16 sairaalaan, että tämä on tarkoitettu punaisen kaupungin ihmisille. Pää kainalossakin menin kerran ja ei tullu apua, vaan käskettiin mennä Ouluun näyttämään! Minun puolesta saisi sulkea koko pas*an, tai rahoittakoot kemiläiset OMASTA pörssistään. Ei euroakaan veronmaksajien varoja sinne.

      • Anonyymi

        Höpön höpön juttua levittelet.


      • Anonyymi

        Minä olen länskässä saanut erinomaista hoitoa.


    • Anonyymi

      samoin gylmyyni oli aikoinaan länskän yksityistämistä vastaan.se olisi merkinnyt jo silloin aikoja sitten länskän alasajoa.gylmyni sai palkkioksi kepun puheenjohtajuuden ja ministeryyden, mutta menetti molemmat tyrimisen takia.

      • Anonyymi

        😂😂😂🤣🤣🤣 Ja se oli oikein.


    • Anonyymi

      Se on POTTKUTT lälläreille Heikki, Kaisa, Sara. Katkeran äänestäjän muisti on pitkä.

      • Anonyymi

        Kyllä Aina pitäisi alueen poliitikon puolustaa järkevissä asioissa, mistä on hyötyä alueelle eli koko Lapille, sitä aluetta mistä on tullut valituksi eli Lappia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Aina pitäisi alueen poliitikon puolustaa järkevissä asioissa, mistä on hyötyä alueelle eli koko Lapille, sitä aluetta mistä on tullut valituksi eli Lappia.

        rovaniemen poliitikkoja ei kiinnosta lapin asiat vaan rovaniemen asiat.törniön poliitikot äänestää mitä puoluejohto käskee kuten gylmyyni on tehnyt.


    • Anonyymi

      SEURAAVISSA VAALEISSA ULOS! Ihan sama mitkä vaalit ovat. Lapin edustajan tulee puolustaa Lapin alueen asioita. Heitä en kaipaa edes hyvinvointialueen valtuustoon.

      • Anonyymi

        Miksi te Lapin asioista vaahtoatte? Tehän olette liittymässä Ouluun. Aloittakaa niille huutaminen.


    • Anonyymi

      se tässä on hauskinta, että persu terveysministeri juustola pääsee ajamaan alas oman alueen sairaalan🤣

      • Anonyymi

        Eipä tule ääniä enää!


    • Anonyymi

      EI ÄÄNESTÄ MEÄN KA7SAJUUSO VASTAAN VAAN LÄNSKÄN KESKUS SAIRAALAN PUOLESTA. MESTAR7TLTA TULLUT OHJE. RAJAT KIINNI TOIVOO PERUS SUOMALAINEN JO JYTKYN AJOILTA

      • Anonyymi

        No kun Juuso äänesti jo vastaan. Persukin voisi joskus ottaa asioista selvää. Jos tuo sitten ei ollut parodiaa öyhöpersuista...


    • Anonyymi

      Persuhan tunnetusti pettää aina. Muistakaa tämä.

    • Anonyymi

      Juuso saa ministerin eläkeen, eikä lähde enää ehdolle. Irvistää äänestäjille.

    • Anonyymi

      hyviä on törniön kansanedustajat, gylmyni äänesti aikoinaan länskän yksityistämistä vastaan, mikä olisi käytännössä tarkoittanut länskän alasajoa.nyt juustola joutuu ajamaan hallituksessa länskän alas🤣

    • Anonyymi

      Luottamus hukassa

    • Anonyymi

      tytönhupakko gylmyni oli aikoinaan yksityistämistä vastaan,joka olisi tarkoittanut länskän alasajoa jo aikaa sitten

      ei oikein ole vakuuttanut nämä meidän ministerit juusola ja gylnyni.molemmat yhtä surkeita.

    • Anonyymi

      Et sinä heitä äänestäny edellisissäkään vaaleissa, joten vaikutus heidän ääniin, on 0%

    • Anonyymi

      Kanada

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1730
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1358
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      175
      1355
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      900
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      845
    Aihe