Persut lopettavat Länskän

Anonyymi-ap

Valtaan päästyään persut panee toimeksi ja lopettaa Länskän. Soteministeri Juuso on pettää oman alueen asukkaat.

15

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokkari Autto autto tässä Juudaan suudelmassa.
      Meri-Lappi on liitettävä osaksi Pohde'a.
      Kuka hullu Rovaniemelle lähtisi lekuriin. Ouluun vie tie.

    • Anonyymi

      Ei kemiläiset äänestäneet Perussuomalaisia. Länskä on tehty ainoastaan kemiläisiä varten ja muut ohjataan Ouluun tai Rolloon, kokemusta on useammalta kerralta. On oikein, että valtiontuki punaisen kaupungin lasareetille loppuu ja rahoittakoot kemiläiset itse oman sairaalansa, jos sen haluavat pitää pystyssä. Minun veroeuroja ei siihen kioskiin tule enempää syytää!

      • Anonyymi

        Älä höpötä. Olen torniolainen eläkeläinen, olen käynyt aina tarpeen vaatiessa länskässä ja saanut aina erittäin hyvää hoitoa. Sen vuoksi olen edelleen hengissä ja hyvässä kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä. Olen torniolainen eläkeläinen, olen käynyt aina tarpeen vaatiessa länskässä ja saanut aina erittäin hyvää hoitoa. Sen vuoksi olen edelleen hengissä ja hyvässä kunnossa.

        Ei toiminut mulle! Olen työssä käyvä torniolainen ja ajolähtö on tullut useampaan kertaan länskästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toiminut mulle! Olen työssä käyvä torniolainen ja ajolähtö on tullut useampaan kertaan länskästä.

        höoö höpö,kyllä määää olen saanut hoitoa länskässä.et kai ole mennyt sinne aiheetta, eihän silloin saa hoitoa,jos sille ei ole tarvetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höoö höpö,kyllä määää olen saanut hoitoa länskässä.et kai ole mennyt sinne aiheetta, eihän silloin saa hoitoa,jos sille ei ole tarvetta?

        Kuka nyt niin tyhmä on että menee aiheetta sairaalaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt niin tyhmä on että menee aiheetta sairaalaan?

        ainakin tuo tyhmä, joka ei ole ollut hoidontarpeessa ja ei ole päässyt länskään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakin tuo tyhmä, joka ei ole ollut hoidontarpeessa ja ei ole päässyt länskään.

        "ainakin tuo tyhmä, joka ei ole ollut hoidontarpeessa ja ei ole päässyt länskään."

        En ole nähnyt sellaista viestiä missä sanotaan että ilman syytä olisi mennyt hakemaan sairaalasta apua.. voitko näyttää minulle sellaisen viestin, että mistä löytyy? Vai meinaako skitsofrenia puskea läpi kuorestaan?


    • Anonyymi

      Lahtarihallitus on kyllä nimensä mukainen, kun lahtaa Länskänkin. Ei ole Länskän vika, että lahtarien sota ei sujukaan niinkuin loppukeväästä vielä luulivat. Kesällä jo alkoi kantautumaan huonoja uutisia lahtareille.

    • Anonyymi

      Onko Persut pitäny yhtään lupaustaan?

      • Anonyymi

        Ei perspuolueen tarvitse pitää lupauksiaan, äänestäjilleen kun riittää se että luvataan jotain. Ei persuäänestäjä edes välitä toteutuuko lupaus.

        Persu pettää aina. Tämän kun taotte kalloihinne niin voi olla että ehkä joku päivä asiat vielä paranevat.


    • Anonyymi

      Persuista tuli kyllä ennätysnopeasti Kokoomuksen ja EKn sylikoira, joka ajaa pelkästään suurpääomapiirien asiaa. Hauskintahan asiassa on se, että Kokoomus saa nyt läpi suunnilleen kaiken haluamansa ja persut ottavat siitä kaikki syyt niskoilleen ja vielä vapaaehtoisesti.

    • Anonyymi

      Vanhemmat meistä voivat muistaa vielä aikoja, jolloin täkäläiset ministereiksi nousseet tekivät asioita myös kotiseutunsa hyväksi. Juusoa äänestäneiden kannattaisi muistuttaa häntä tästä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe