L I S Ä Ä L O I S I J O I T A I N A R I I N .... iloksi DCA

Anonyymi-ap

Lapin Kansa 19.12.2023 uutiset sivu 12. USA:n joukot tulevat nauttimaan Inariin. Saavat avata kauppoja ja nauttia verottomuudesta. Sotilashenkilöt nauttivat syytesuojaa, omia autoja saavat käyttää ilman ajoneuvoveroja ja muita rekisteröinti ja lupamaksuja. Suomen viranomaiset antavat maksutta asiakirjat ja rekisterikilvet. Amerikkalaiset saavat avata omat postitoimistot ja suomalaiset eivät voisi puuttua postin kulkuun koska posti kulkee heidän omlla leimoilla Sotilailla suomessa vapaat liikkumisoikeudet, eivät tarvitse passia tai viisumia ja verovapaus. Sotilaat ja heidän perheensä ei tarvi maksaa veroja palkoistaan, ei edes arvonlisäveroja ja verot voi hakea takaisin verottajalta. Yle veroa ei tarvi maksaa. USA;n sotilaiden ei tarvitse maksaa tulleja tuodessaan ja viedessään tavaroita. He saavat tuoda yhden auton perheenjäsentä kohden suomeen. Yhysvallat voi esimerkiksi avata suomessa oleville joukoilleen kauppoja, liikkeitä, ruokaloita ja vapaa-ajan viettopaikkoja. Palvelut ei vaadi lupia eikä niihin voi suorittaa tarkastuksia. Mielenkiintoinen tuo julkaistu juttu, kannattaa lukea ?

17

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikenlaisiin sopimuksiin sitä nimiä pannaan,tästä alkaa uusi suomettumisen aikakausi juuri kun päästiin YYA sta eroon.

      • Anonyymi

        Amerikkalaisotilaat ovat raiskanneet Okinavalla/ Japanissa useita tyttölapsia hyvinkin nuoria.Tällä hetkellä sotilailla ja heidän perheillään on ulkonaliikkumiskieto. Armeikkailais sotilaita on Japanissa komennuksella n. 40.000 miestä. Japanilaiset on tätä nykyä kyrpiintyneet jopa hallitusta myöten näiden sotilaiden tekemiin rikoksiin, eikä näille mahda mitään ei itse japanin hallitus kuin ei myöskään amerikkalaisten japanissa oleva johto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikkalaisotilaat ovat raiskanneet Okinavalla/ Japanissa useita tyttölapsia hyvinkin nuoria.Tällä hetkellä sotilailla ja heidän perheillään on ulkonaliikkumiskieto. Armeikkailais sotilaita on Japanissa komennuksella n. 40.000 miestä. Japanilaiset on tätä nykyä kyrpiintyneet jopa hallitusta myöten näiden sotilaiden tekemiin rikoksiin, eikä näille mahda mitään ei itse japanin hallitus kuin ei myöskään amerikkalaisten japanissa oleva johto

        Japanilaisilla sälleillä on pieni vaatimaton mulkku. Keskipaino noin 40 kg, rillit ja huono ryhti.
        Ilmankons musta meisseli kelpaa paikallisille akoille.


    • Anonyymi

      viher vassari täällä purkaa pahaa oloaan?

      • Anonyymi

        en ole aikaisempi kirjoittaja enkä vihervassari. Mutta ei ihmisen kannata pettää itseään. Maailma on täynnä pahuutta ja osaltaan juuri nuo mainitut amerikkalaiset sotilaat ovat kautta aikojen ympäri maailman saaneet myös paljon pahaa aikaiseksi, että eivät ole koskaan olleet mitään pyhimyksiä ja moraali ja eettiset arvot ovat ajoittain näille tuntematon käsite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole aikaisempi kirjoittaja enkä vihervassari. Mutta ei ihmisen kannata pettää itseään. Maailma on täynnä pahuutta ja osaltaan juuri nuo mainitut amerikkalaiset sotilaat ovat kautta aikojen ympäri maailman saaneet myös paljon pahaa aikaiseksi, että eivät ole koskaan olleet mitään pyhimyksiä ja moraali ja eettiset arvot ovat ajoittain näille tuntematon käsite

        Suomalainen "salainen armeija istuu eduskunnassa" ja joille on CIA ja MI6 Suomen "salaisen
        palvelun kanssa" rakennettu Tukholmaan . Se "tukikohta" jonne siirretään valikoituja Suomen politiikan, talouselän ja puolustusvoimien merkkihenkilöt.
        Suunnitelma on "iät ajat" jopa pakolaishallituksen perustamiselle.
        On olemassa "gladio maat" joitten toiminta tapahtuu Naton ACC tai CPC:n puitteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole aikaisempi kirjoittaja enkä vihervassari. Mutta ei ihmisen kannata pettää itseään. Maailma on täynnä pahuutta ja osaltaan juuri nuo mainitut amerikkalaiset sotilaat ovat kautta aikojen ympäri maailman saaneet myös paljon pahaa aikaiseksi, että eivät ole koskaan olleet mitään pyhimyksiä ja moraali ja eettiset arvot ovat ajoittain näille tuntematon käsite

        Amerikkalaisten sotilaiden ON TARKOITUSKIN saada paljon pahaa aikaiseksi.

        Ryssille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikkalaisten sotilaiden ON TARKOITUSKIN saada paljon pahaa aikaiseksi.

        Ryssille.

        Siis Suomen alueellakin ja koko eu:n alueella.
        Hölmönkauppaa suomalaisille, onnittelut hölmöydestä, ryhtyä nyt sotimaan amerikkalaisten poliittisten käskijäin puolesta!


    • Anonyymi

      Saamelaiset hoitaa kaikkien ihmisoikeudet sekä turvallisen asumisen.

    • Anonyymi

      Ihan parhautta!

    • Anonyymi

      Enemmän kuin mitkään paperille kirjoitetut sopimukset, sitoo tämä aseveljeys kansakuntamme yhteen. Yhteinen taistelumme tavoitteena on uusi Eurooppa,
      jossa tulee vallitsemaan rauha.
      Millaisia turvallisuuden takeita voitaisiin Suomen kannalta pitää riittävinä? Jos ajatellaan sopimuksen järjestelyä Venäjän kanssa, niin emme voi muuta kuin todeta,
      että Venäjän sitoumuksiin ja lupauksiin katkerien kokemustemme mukaan ei voi luottaa. Tämä hallitus on toiminnallaan Suomea ja muita maita vastaan asettanut länsimaisen oikeus- ja moraalikäsityksen ulkopuolelle.

    • Anonyymi

      Yksityiset joutuu antamaan loma-asunnot heidän käyttöön ja voi olla, että eivät saa edes vuokria.
      Kuluja tosin saavat!
      Mitä tuo meille kuuluu vaikka valtaisivat Nellimin hotellin tai muun vastaavan, koska mielisairaat niitä hotelleja rakentaa Venäjän RAJA KUNTAAN!

    • Anonyymi

      Minä ainakin suojaan itseni, yksittäisiä ystäviäni, hoitajia sekä lääkäreitä jotka on hoitaneet minua niin, kuin kuuluu.

      Huonot hoitajat ja lääkärit saa palautetta, koska käytän niitä palaute tauluja joita Ivalon terveyskeskuksessa on.
      Minua ei hoida lääkärit eikä hoitajat jotka ymmärrä minua!

      Olen vuonna -90 jo ilmottanut lääkärille kesken synnytyksen : Puhu niin, että minäki kuulen!

      Mulla on ollut aika varmaan syntymästä asti huono kuulo, mutta ei siitä ole mulle kukaan lääkäri sanonut mitään.
      Positiivinen asia on se, että jos NATOn sotilaat tuollaiset oikeudet niin saadaan tietyn ryhmän kanssa myös jotka ei ole syyllisiä siihen, että minun terveystiedot sotkettu ja minulta vaadittu enemmän mitä TERVEELTÄ JA NORMAALILTA IHMISELTÄ.

      Siitä olen kehuja sekä erikoismainintaa, kun EN KÄYTÄ ALKOHOLIA!
      Saan varmaan kuulo-koiran joka varoittaa sekä ilmoittaa jos en kuule tai huomaa jotain asiaa.
      Kuuroille on nykysin sellaisia koiria, koska ihmiset on niin hulluja että huutaa kuuroille niin he menettävät sen vähäisenkin kuulon.
      Kuulo-koiran kanssa saa mennä kauppaan, töihin ja joka paikkaan minne normaalit ihmisetkin menee. Kuuroa ei saa laittaa edes hotellissa koiran takia eri alueelle.

      Valtiolta tuo kuulo-koira tulee ja se saa ärähtää sekä hyökätä kimppuun jos joku syrjii tai kohtelee muuten huonosti.

      Lukenu tuosta ja lääkäri on se joka päättää.
      Koira saa purra sellaista ihmistä joka yrittää koskea siihen.

      Kuulo-koiraksi käy kaikki koira rodut ja minä saan itse päättää millaisen koiran haluan!

      Syyttäkööt itseään, koska ovat minua syrjineet.
      Kuurot saa itse päättää missä haluavat asua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe