Olenko miehelle se oikea

Anonyymi-ap

Heips!

Kysyin mieheltäni, että olenko hänelle jotenkin erityinen, meillä ollut hieman hankala vaihe suhteessa ja sitä kautta halusin syytä jaksaa vielä antaa kaikkeni.
Mieheni vastasi että ” olet yhtä erityinen kun kaikki kenen kanssa oon ollut/olisin mutta kysy tuo joskus kun ei olla riidelty”
No ei mitään tästä vähän hämmennyin ja kysyin sitten vähän myöhemmin uudelleen jolloin vastaus oli sama ja vielä perään että millä oikeudella tärkeilen tai yritän nostaa itseäni muita ylemmäs.
Joka kerta kun olen kysynyt niin vastaus on ollut sama.
En enää kysele mutta sen muutaman kerran kun kysyin.

Oli vähän loukkaavaa taas kuulla sama vastaus, sillä oon ite pitänyt poikaystävääni ns.oikeana mulle ja elämän rakkautena.

Onko tässä vielä mahdollisuuksia että voisin saada vastakaikua, vai onki ihan normaalia ns, tyytyä olemaan samallainen kun hänen exänsä hänelle, että en ole oike hänelle takaisin.

Itse olen kertonut hänelle että hän on mun elämänrakkaus, ja oikea mulle enkä ole saanut vastaukseksi mitään että samoin tms.

10

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos yrittäminen ja tahto huomioida toinen on tota luokkaa ni hommaa koira. Siltä saa enemmän😁

    • Anonyymi

      Mitä tuohon sanoisi.
      Tunnut kovasti laittavan painoa sille miten hän sinut kokee. Tunne tuskin on molemminpuoleinen, hän todennäköisesti kokee suhteen sinuun vöhemmän merkityksellisenä kuin sinä suhteesi häneen.
      Kun tarpeet eivät kohtaa syntyy ristiriita. Jotenkin pyrkisin sinuna kasvamaan enemmän ja vähemmän riipuvaiseksi ylipäätään toisista ihmisistä ja keskittyisit itsesi kehittämiseen ja kasvamaan erilleen siitä riippuvuudesta joka näyttäisi sinulla muihin nähden olevan.
      Onko kyse heikosta itsetunnosta tai siitä että pyrit vakuuttelemaam itsellesi olevasi arvokas toisten hyväksynnän kautta, Eli sulle merkitsee se mitä muut sinusta sjattekevat ja miten sinut kokevat? On aina merkki heikosta , hauraasta itsetunnosta tai vasta kehittyvästä identiteetistä tai minäkuvasta.
      Poikaystävän tyykkäämisen tason vahtimisen sijasta kannattaisi keskittyä omien vahvuuksiensa kehittämiseen ja tietynlaisesta läheisriippuvuudesta irtautumiseen. Rakastuneena toki synnyttää symbioottisen suhteen toiseen mutta rajansa kaikella. Hänelle tuota noin vahvaa symbioottista suhdetta ei ehkä ole kehittynyt kuten mahdollisesti itselläsi on. Siksi hän ehkä mahdollisesti näkee ja kokee suhteen eri tavoin kuin sinä. Vähemmän intensiivisenä. Joten ristiriitojakin syntyy.

      • Anonyymi

        Tuo on todella hyvä vastaus.
        Sinun, Ap, kannattaisi, aivan itsesi takia jatkaa itsetuntosi kehitystä.
        Sen sijaan että koko ajan huolehdit mitä toiset sinusta ajattelevat, opi tekemään aiat oikein. Ellet tiedä eroa oikean ja väärän välillä, sinulla on paljon oppimista. Siis ei niin, että tiedät asian olevan musta mutta seli seli selittämällä itsellesi saat sen lopulta näyttämään valkealta. Asia on yhä musta viakka luulet sen olevan valkoinen.

        Kun tiedostat asian oikean laidan, osaat suhtautua kaikkeen realistisesti, ilman uskomuksia ja luuloja. Käyttäytymisesi muuttuu paljon oikeanmalaiseksi _ se hyödyttää sinua itseäsi ja kaikkia muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on todella hyvä vastaus.
        Sinun, Ap, kannattaisi, aivan itsesi takia jatkaa itsetuntosi kehitystä.
        Sen sijaan että koko ajan huolehdit mitä toiset sinusta ajattelevat, opi tekemään aiat oikein. Ellet tiedä eroa oikean ja väärän välillä, sinulla on paljon oppimista. Siis ei niin, että tiedät asian olevan musta mutta seli seli selittämällä itsellesi saat sen lopulta näyttämään valkealta. Asia on yhä musta viakka luulet sen olevan valkoinen.

        Kun tiedostat asian oikean laidan, osaat suhtautua kaikkeen realistisesti, ilman uskomuksia ja luuloja. Käyttäytymisesi muuttuu paljon oikeanmalaiseksi _ se hyödyttää sinua itseäsi ja kaikkia muita.

        Jatkoa edelliseen: on täysin tarpeetonta jankuttaa kysymyksiä toisen rakastettavuudesta! Kyllä teot ovat paljon voimakkaammat kuin sanojen helinä. Katso miten sinua kohdellaan ja toimi sen mukaan.
        Ilman seliseliselijä.


    • Anonyymi

      Oletteko milloin viimeksi tavanneet?

    • Anonyymi

      Ikävä juttu.

    • Anonyymi

      Tuollaiset kysymykset ovat todella lapsellisia - mutta aika nuoria taidatte ollakin.

      Ota tai jätä, nytpä tiedät tilanteen ja itse päätät onko se sellainen millaisen parisuhteen haluat.

    • Anonyymi

      Jokin on saanut sinut pohtimaan tuota kysymystä ja se jokin on herättänyt epäilyksen toisen tunteiden laadusta.

      Olisi helppia sanoa että kasva aikuiseksi ja vahvista itsetuntoasi mutta valitettavasti noin vastaa vain ihminen jolla ei ole ollut vastaavaa kokemusta omassa suhteessaan.

      Suhde nimenomaan perustuu vastavuoroisuuteen siis hyvä suhde ja jos se ei ole sitä,silloin syntyy ristiriita joka synnyttää monenlaisia ajatuksia epäilyistä aina ahdistukseen asti.

      Mieti saatko suhteeltasi myös itse vai koetko antavasi ehkä enemmän saamatta itse oletko valmis sellaiseen suhteeseen? Oletko onnellinen sellaisessa suhteessa? Vai särytkö,voitko huonosti ja ahdistut ?

      Kyse ei ole nyt siittä mistä täälläkin on kirjoitettu ettet sinä olisi kypsä vaan että jokin tilanne tai asia toisen käytös jne on saanut sinut epäilemään toisen tunteiden olemassa oloa ja vahvuutta.
      Ilmeisesti et halua että kuulisit olevasi hänen elämänsä rakkaus vaan että tuo näkyisi hänen teoissaan?
      Jos se ei näy teoissa herää vahva tunne omasta riittämättömyydestä .

      • Anonyymi

        Hyvä vastaus tuokin 🤔 👍 🙂 Kyllä ja voi olla että asiat ovat juuri noin, kyse ei ole kysyjän ja pohtijan kypsymättömyydestä, vaan siitä minkälainen se toinen on, sekin merkitsee toki ja miten hän suhteessa toimii, ja miten se näkyy juuri niissä teoissa.
        Ei ole silti pahaksi ajatus itsensä ja itsetuntemuksensa kehittämisestä ja , itsetuntonsa vahvistamisesta. Ihan varteenotettavia , hyviä juttuja. 🙂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe