Lapin poliisilaitos ratsasi turistikuljetuksia – kotimaisista liikennöitsijöistä jopa 70 prosenttia kärähti
Aleksi Pohjola
2
21.12.2023 09:13
LIIKENNE
-
KUVA: ARKISTO / VESA JOENSUU
Lapin poliisilaitoksen liikenneyksikkö on huolestunut linja-autojen tilausajokuljetuksien puutteista.
Liikenneyksikkö on suorittanut linja-autojen tilausajoliikenteen valvontaa Lapin turistikohteissa joulukuussa. Tarkastuksen kohteena ovat olleet niin kotimaiset kuin ulkomaisetkin linja-autot kuljettajineen.
Linja-autoja tarkastettiin valvonnan aikana yhteensä 78 kappaletta, joista kotimaisia oli 61 ja ulkomaisia 17 kappaletta.
Lapin poliisilaitoksen liikenneyksikkö on huolestunut linja-autojen tilausajokuljetuksien puutteist
11
168
Vastaukset
- Anonyymi
saatnan tunarit
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
70 prosentti linja autoita ja kuskeista laittomia hahhah
- Anonyymi
HELPPOA RAHAA VALTIOLLE EI TARVII KÄRÄJÖIDÄ KUSKILLE SAKKO JA AJO KIELTOO JOKA VOIDAAN MÄÄRÄTÄ TIENPÄÄLLÄ TAPAHTUMA PAIKALLA. LIEKKÖ KYTILLÄ TULOS PALKKAUS MITÄ ENEMPI SAKKOJA KIRJOTTAA SITÄ SUUREMPI BONUS PALKAN PÄÄLLE EI HE MUUTEN VILKAIMPAAN TURISTI AIKAAN ANSOJA RAKENTELE AMMATTI KUSKEILLE.
- Anonyymi
mikä ammattikuski eläkkeellä olevat puolikuolleet ajelee sokeana . onhan noita kuolema linja autolla tullut ..
- Anonyymi
ilman korttia ja ammatti pätevyyttää 70 prosenttia jäi kiinni poliisit.
- Anonyymi
"Huolestunut",vois verrata yk:hon joka on huolestunut venäjän ja ukrainan sodasta.sama peli jatkuu,vaikka kuinka oltais huolestuneita.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
juopot eläkeläiset ammattitaidottomat puolikuolleet niitä ajaa
lakkoilee nyt juopot - Anonyymi
tttt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442