Valoisampaa perjantaita

Anonyymi-ap

Ystävälle. Päivä alkaa pidentyä.

138

1154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin kiitos. Alkaa valostua, melkoinen lumimyrsky täällä.

      • Anonyymi

        Voihan pääsetköhän lumitöihin vielä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan pääsetköhän lumitöihin vielä. :D

        Kyllä joudun varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joudun varmasti.

        Ei kai siinä. :D tuossa tämänkin talon pihassa pyörii aina useasti kolaamassa. On se helppoa mutta olisi kyllä itsestäkin kiva tehdä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joudun varmasti.

        Haluatko vielä miettiä tuota aikaisempaa juttua? Mietit mitä ajattelin siitä mutta eikös se ole niin jos itse sanot millä tarkoituksella olet ollut niin silloinhan se on niin? Miten voisin sinun omien tarkoituksien takia ajatella sinua jotenkin huonompana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko vielä miettiä tuota aikaisempaa juttua? Mietit mitä ajattelin siitä mutta eikös se ole niin jos itse sanot millä tarkoituksella olet ollut niin silloinhan se on niin? Miten voisin sinun omien tarkoituksien takia ajatella sinua jotenkin huonompana?

        No en tiedä, tuli tunne tai ajatus vaan et tarkotitko sen jotenkin tuomitsevasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä, tuli tunne tai ajatus vaan et tarkotitko sen jotenkin tuomitsevasti.

        Tiedätkö mitä me naiset sanotaan komeille miehille? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä, tuli tunne tai ajatus vaan et tarkotitko sen jotenkin tuomitsevasti.

        En tarkoittanut niin. Ehkä en osannut taas kysyä oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mitä me naiset sanotaan komeille miehille? :)

        Se mitä sinä sivusta naisena sanot on eri asia mitä esimerkiksi minä sanoisin. Turhaa yleistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mitä me naiset sanotaan komeille miehille? :)

        No mitä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut niin. Ehkä en osannut taas kysyä oikein.

        Ihan hyvin kysyit. Miksi halusit muuten kysyä siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin kysyit. Miksi halusit muuten kysyä siitä?

        En osannut jos sinulle tuli tunne että tuomitsin sillä. Tuli vain mieleen jostain aikaisemmasta muistista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä? :D

        Arvasin ettet tiedä.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osannut jos sinulle tuli tunne että tuomitsin sillä. Tuli vain mieleen jostain aikaisemmasta muistista.

        Osasit kyllä mut mä helposti aina ajattelen kaikkea :D en edes ajatellut eka sitä tuomitsevana vaa se vain tuli mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osasit kyllä mut mä helposti aina ajattelen kaikkea :D en edes ajatellut eka sitä tuomitsevana vaa se vain tuli mieleen.

        Eli ajattelit sitten lopulta niin kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ajattelit sitten lopulta niin kuitenkin?

        Ajattelen kaikkia vaihtoehtoja :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen kaikkia vaihtoehtoja :D

        No jos sinulle tuli se tunne että tuomitsin kysymällä asiasta että miten tosissaan siellä olit niin sitten se on niin. En siis osannut kysyä oikein ja tuomitsin sinut sitten sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sinulle tuli se tunne että tuomitsin kysymällä asiasta että miten tosissaan siellä olit niin sitten se on niin. En siis osannut kysyä oikein ja tuomitsin sinut sitten sillä.

        Älä nyt suutu 🫤 halusit et oon avoin niin yritin vain kertoa mitä tunteita tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt suutu 🫤 halusit et oon avoin niin yritin vain kertoa mitä tunteita tuli.

        Niin ja minä yritin kysyä sinulta asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja minä yritin kysyä sinulta asiasta.

        Miks sä suutuit? Eihän tuossa nyt mitään ollut 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä suutuit? Eihän tuossa nyt mitään ollut 🫤

        En ole suuttunut. Hämmennyin vain tuosta että onko se nyt sitten ollut sitä tuomitsemista vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole suuttunut. Hämmennyin vain tuosta että onko se nyt sitten ollut sitä tuomitsemista vai ei.

        Ei ole ollut, mähän vaan kysyin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut, mähän vaan kysyin...

        Mitä sinä kysyit sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä kysyit sitten?

        En ole siis suuttunut jos sitä kysyit. Ja mietit onko se tuomitsemista mutta sanoit ettei sitten ollut kun ajattelit että miten sen kysymyksen tarkoitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole siis suuttunut jos sitä kysyit. Ja mietit onko se tuomitsemista mutta sanoit ettei sitten ollut kun ajattelit että miten sen kysymyksen tarkoitit.

        Tai tarkoitin. Siis sillä kun minä kysyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä kysyit sitten?

        Onko asia nyt sitten selvä ja ok? Minulle on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko asia nyt sitten selvä ja ok? Minulle on.

        Molemmat hoidetaan itte ahdistusta

        Siivet maassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat hoidetaan itte ahdistusta

        Siivet maassa

        Mikä ahdistus sinulla sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko asia nyt sitten selvä ja ok? Minulle on.

        On selvä ei siinä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On selvä ei siinä mitään.

        Kun en minä sitä tarkoittanut mitenkään. Kysyin vain. Olisi sekin helpompaa kasvotusten kun näkisit suoraan mitä tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en minä sitä tarkoittanut mitenkään. Kysyin vain. Olisi sekin helpompaa kasvotusten kun näkisit suoraan mitä tarkoitan.

        Tai ainakin käsitin niin että olet hyvä lukemaan ihmisiä joten varmasti minustakin sen huomaisit. Enkä nyt tahallaan halua ilkeä olla kenellekään. Joskus en vain osaa kunnolla ilmaista asioita mitä tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en minä sitä tarkoittanut mitenkään. Kysyin vain. Olisi sekin helpompaa kasvotusten kun näkisit suoraan mitä tarkoitan.

        En mä suuttunut siitä kunhan vaa kysyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ainakin käsitin niin että olet hyvä lukemaan ihmisiä joten varmasti minustakin sen huomaisit. Enkä nyt tahallaan halua ilkeä olla kenellekään. Joskus en vain osaa kunnolla ilmaista asioita mitä tarkoitan.

        Ei mitään. Tuli äsken aika huono olo mut ei tästä johtuen 🫤


      • Anonyymi

        Tuli joku ahdistus taas jos käy jotain 🙁 tai kun on huono kelikin ajaa ja kaikkea ja alkoi vaan ahdistaa tosi paljon ja epätoivoinen olo tuli 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli joku ahdistus taas jos käy jotain 🙁 tai kun on huono kelikin ajaa ja kaikkea ja alkoi vaan ahdistaa tosi paljon ja epätoivoinen olo tuli 🫤

        Tiedän hyvin tuon tunteen. Minäkin pelkäsin että jotain käy mutta sitten kun huomaa että kaikki on hyvin ja kaikki onnistuukin niin ei tarvitse pelätä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän hyvin tuon tunteen. Minäkin pelkäsin että jotain käy mutta sitten kun huomaa että kaikki on hyvin ja kaikki onnistuukin niin ei tarvitse pelätä sitä.

        Niin. Kun se tulee niin voimakkaana ja sitten ajattelee etten saa ajatella näin niin se vaa pahenee 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kun se tulee niin voimakkaana ja sitten ajattelee etten saa ajatella näin niin se vaa pahenee 🫤

        Saa tietenkin ajatella ja se on ihan normaalia. Itseäkin pelotti ja koin että mitä mistään tulee ja sitten se menikin ihan hyvin ja kaikki se pelko vain koitti varmistaa että kaikki menee hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kun se tulee niin voimakkaana ja sitten ajattelee etten saa ajatella näin niin se vaa pahenee 🫤

        Se pelko on kaveri ei vihollinen. Se vain koittaa auttaa selviytymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kun se tulee niin voimakkaana ja sitten ajattelee etten saa ajatella näin niin se vaa pahenee 🫤

        Helpottaisiko sinua, että annat ajatusten vain tulla ja mennä pois?
        Jos yrität estää ajatuksia tunne on voimakkaampi kuin että otat vain rauhallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpottaisiko sinua, että annat ajatusten vain tulla ja mennä pois?
        Jos yrität estää ajatuksia tunne on voimakkaampi kuin että otat vain rauhallisesti.

        Ei se aina niin vain lähdekään pois vaikka haluaisi. Mutta totta tuo että hyvä ottaa rauhallisesti silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpottaisiko sinua, että annat ajatusten vain tulla ja mennä pois?
        Jos yrität estää ajatuksia tunne on voimakkaampi kuin että otat vain rauhallisesti.

        Joo se auttaa. Sen takiahan se huono olo tulee kun yrittää sitten estää sitä ajatusta tulemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se auttaa. Sen takiahan se huono olo tulee kun yrittää sitten estää sitä ajatusta tulemasta.

        Hyvä jos auttaa. En näköjään itse osannutkaan olla avuksi mutta onneksi joku sivullinen osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos auttaa. En näköjään itse osannutkaan olla avuksi mutta onneksi joku sivullinen osaa.

        No enpä voinut tietää kuka kirjottaa. En vielä ehtinyt vastata aiempiin viesteihisi 🙁 älä viiti olla pahal tuulel :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa tietenkin ajatella ja se on ihan normaalia. Itseäkin pelotti ja koin että mitä mistään tulee ja sitten se menikin ihan hyvin ja kaikki se pelko vain koitti varmistaa että kaikki menee hyvin.

        Tottahan tuo on. Pitäisi olla estämättä niitä ajatuksia ja olla pelästymättä niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä voinut tietää kuka kirjottaa. En vielä ehtinyt vastata aiempiin viesteihisi 🙁 älä viiti olla pahal tuulel :(

        Siis jos en itse pysty olemaan avuksi niin hyvä että joku osaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos en itse pysty olemaan avuksi niin hyvä että joku osaa olla.

        Osaat olla. En ehtinyt vastata sun aiempiin ennen tota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos en itse pysty olemaan avuksi niin hyvä että joku osaa olla.

        Enkä mä täällä halua edes apua muilta kun sulta ja sun näkemyksiä 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mä täällä halua edes apua muilta kun sulta ja sun näkemyksiä 🫤

        Jos joku osaa paremmin auttaa ja saa sinut hyvälle mielelle niin eikös se ole sitten parempi? En minäkään kaikkea osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku osaa paremmin auttaa ja saa sinut hyvälle mielelle niin eikös se ole sitten parempi? En minäkään kaikkea osaa.

        No ei oo hyvä mieli yhtään 🙁 olen ollut ihan p*ska juttelijakin tänään ja tuottanut vaan pahaa mieltä. Parempi et oon vaa yksin ni empähän louknaa ketään 🙁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo hyvä mieli yhtään 🙁 olen ollut ihan p*ska juttelijakin tänään ja tuottanut vaan pahaa mieltä. Parempi et oon vaa yksin ni empähän louknaa ketään 🙁

        Et ole ollut pska. Etkä tuottanut pahaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ollut pska. Etkä tuottanut pahaa mieltä.

        Harmittaa kun joku tuli väliin sitten kun sullehan mä halusin kertoa asiasta enkä muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo hyvä mieli yhtään 🙁 olen ollut ihan p*ska juttelijakin tänään ja tuottanut vaan pahaa mieltä. Parempi et oon vaa yksin ni empähän louknaa ketään 🙁

        Haluan että olet onnellinen. Jos joku muu osaa auttaa niin se saa auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa kun joku tuli väliin sitten kun sullehan mä halusin kertoa asiasta enkä muille.

        Ehkä sen kommentoijan asia oli vain auttaa. Ei se pahaa tarkoittanut tuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan että olet onnellinen. Jos joku muu osaa auttaa niin se saa auttaa.

        Oisit säkin osannut auttaa. Hyviä huomioita pelosta sinulla ja kun mietin niin ne auttoi paljon. Mietin et sehän vaan auttoi selviämään kuten sanoit ja se paransi oloa. Ja et saan kokea pelkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisit säkin osannut auttaa. Hyviä huomioita pelosta sinulla ja kun mietin niin ne auttoi paljon. Mietin et sehän vaan auttoi selviämään kuten sanoit ja se paransi oloa. Ja et saan kokea pelkoa.

        Kiva kuulla jos nekin auttoi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla jos nekin auttoi. :)

        Auttoi paljon. Sä oot mun paras ystävä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttoi paljon. Sä oot mun paras ystävä 🙂

        Joo yritin olla avuksi ja samoin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttoi paljon. Sä oot mun paras ystävä 🙂

        Sain tosi hienoja paketteja tehtyä. :D olipahan väkerrystä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain tosi hienoja paketteja tehtyä. :D olipahan väkerrystä. :D

        Paketoitko joukulahjoja? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paketoitko joukulahjoja? 🙂

        Paketoin! Mieti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paketoin! Mieti. :D

        Joulun vihaaja muka :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulun vihaaja muka :D

        No en nyt vihaa joulua vaan sitä hössötystä siitä. :D kuuntelin samalla joululauluja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt vihaa joulua vaan sitä hössötystä siitä. :D kuuntelin samalla joululauluja. :D

        Tykkäät kuitenkii :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät kuitenkii :D

        Tavallaan tykkään mutta sitten jos menee liikaa niin sitten en. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät kuitenkii :D

        Aloin muuten melkein itkemään kun sanoit että olen paras ystäväsi. Se on kuitenkin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloin muuten melkein itkemään kun sanoit että olen paras ystäväsi. Se on kuitenkin paljon.

        Niin onkin paljon 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan tykkään mutta sitten jos menee liikaa niin sitten en. :D

        Tottahan se et liika on liikaa :D minkälaisia lahjoja annat jos saa kysyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se et liika on liikaa :D minkälaisia lahjoja annat jos saa kysyä?

        Perheelle jotain hyvää ja mistä toivottavasti tykkäävät. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin paljon 🙂

        En tiedä onko minulle koskaan sanottu että olisin kenenkään paras ystävä. Ei varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko minulle koskaan sanottu että olisin kenenkään paras ystävä. Ei varmaan.

        No nyt ainakin on ja tarkotan sitä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perheelle jotain hyvää ja mistä toivottavasti tykkäävät. :D

        No varmasti tykkäävät :D Onko ajatus joulusta yhtään muuttunut kun ollaan siitä juteltu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt ainakin on ja tarkotan sitä 🙂

        Onko sinua sanottu koskaan? Tai siis minun lisäksi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti tykkäävät :D Onko ajatus joulusta yhtään muuttunut kun ollaan siitä juteltu?

        On se ollut sama koko ajan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinua sanottu koskaan? Tai siis minun lisäksi. :)

        Ei sitä kukaan ole sanonut ennen. Oon mä muuten saanut ala-asteella sen hymypoika patsaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ollut sama koko ajan. :D

        Okei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kukaan ole sanonut ennen. Oon mä muuten saanut ala-asteella sen hymypoika patsaan :D

        Eikös siinä patsaassa ollut joku että hymyilee paljon. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siinä patsaassa ollut joku että hymyilee paljon. :D

        En itse koskaan saanut. :D ehkä en hymyillyt tarpeeksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siinä patsaassa ollut joku että hymyilee paljon. :D

        Eei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siinä patsaassa ollut joku että hymyilee paljon. :D

        "Hymypatsaat ovat Hymypoika- tai Hymytyttö-veistoksia. Ne ovat alun perin kuvanveistäjä Heikki Niemisen suunnittelemia veistoksia, joiden kipsikopioita jaetaan tunnustuspalkintoina reilusta ja ystävällisestä toiminnasta kouluyhteisössä. Patsaat ovat hyvän toveruuden palkintoja."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hymypatsaat ovat Hymypoika- tai Hymytyttö-veistoksia. Ne ovat alun perin kuvanveistäjä Heikki Niemisen suunnittelemia veistoksia, joiden kipsikopioita jaetaan tunnustuspalkintoina reilusta ja ystävällisestä toiminnasta kouluyhteisössä. Patsaat ovat hyvän toveruuden palkintoja."

        Aa. :D en muista oliko siihen joku äänestyskin kuka sen saa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hymypatsaat ovat Hymypoika- tai Hymytyttö-veistoksia. Ne ovat alun perin kuvanveistäjä Heikki Niemisen suunnittelemia veistoksia, joiden kipsikopioita jaetaan tunnustuspalkintoina reilusta ja ystävällisestä toiminnasta kouluyhteisössä. Patsaat ovat hyvän toveruuden palkintoja."

        En itse oikein ala-asteella ollut aina sellainen kaikessa mukana yhteisöissä tai mikään kaikkien kaveri. :D olin ehkä yhden tai parin paremman kaveri enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa. :D en muista oliko siihen joku äänestyskin kuka sen saa. :D

        Sunhan se nuoremmikses pitäs muistaa :D Kyl siin muistaakseni oli äänestys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse oikein ala-asteella ollut aina sellainen kaikessa mukana yhteisöissä tai mikään kaikkien kaveri. :D olin ehkä yhden tai parin paremman kaveri enemmän.

        En mäkään mut jostaa syystä sen voitin :D Kai mä olin ystävällinen sitten tai jotain, ainakaan en oo ketään kiusannut ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunhan se nuoremmikses pitäs muistaa :D Kyl siin muistaakseni oli äänestys.

        No kun on jo itsekin niin vanhus niin ei sitä nyt tuollaisia muista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään mut jostaa syystä sen voitin :D Kai mä olin ystävällinen sitten tai jotain, ainakaan en oo ketään kiusannut ikinä.

        Niin en tiedä mikä se idea on. :D meilläkin aina joku poika voitti sen meidän luokalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunhan se nuoremmikses pitäs muistaa :D Kyl siin muistaakseni oli äänestys.

        Oliko sinulla muuten jo synttärit kun puhuit siitä joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun on jo itsekin niin vanhus niin ei sitä nyt tuollaisia muista. :D

        Niih :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla muuten jo synttärit kun puhuit siitä joskus?

        En oo puhunut synttäreistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo puhunut synttäreistä.

        Sanoit jossain että täytät kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit jossain että täytät kohta.

        Ei ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit jossain että täytät kohta.

        Ärsyttää kun naapurit ei kolaa postilaatikkojen edustaa ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut.

        Okei. Erehdyin sitten varmaan vai täytätkö sitten ensi vuonna. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttää kun naapurit ei kolaa postilaatikkojen edustaa ikinä.

        Onko teillä ne samassa? Ehkä ne vaan ajattelee ettei tarvitse tai ovat jossain joululomalla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä ne samassa? Ehkä ne vaan ajattelee ettei tarvitse tai ovat jossain joululomalla. :D

        Samassa on neljän talon laatikot. Kyl nyt joskus ois reilua et joku muu tekis :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa on neljän talon laatikot. Kyl nyt joskus ois reilua et joku muu tekis :D

        Me nyt ollaan sellaisia jotka huomaa asioita mitä muut ei ja sitten tehdään niitä muiden puolesta. :D monia tuskin ei häirihde edes asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa on neljän talon laatikot. Kyl nyt joskus ois reilua et joku muu tekis :D

        Kyllä se on mukavaa kun kerrostalossa se posti tuodaan ihan kotiin asti. :D jotain iloa edes ja pihakin on valmiiksi aurattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me nyt ollaan sellaisia jotka huomaa asioita mitä muut ei ja sitten tehdään niitä muiden puolesta. :D monia tuskin ei häirihde edes asia.

        Tai siis et joku muu tekis joskus kans. Kyl se häiritsee jos ei postiauto pääse siihen ni ei se sitten jaa postia vaan se pitää hakea postista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on mukavaa kun kerrostalossa se posti tuodaan ihan kotiin asti. :D jotain iloa edes ja pihakin on valmiiksi aurattu.

        Kyllä se on ihan mukavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis et joku muu tekis joskus kans. Kyl se häiritsee jos ei postiauto pääse siihen ni ei se sitten jaa postia vaan se pitää hakea postista :D

        Ainiin totta. :D huh en edes muista että olisi tuollaisia ongelmia. Jotkut varmaan sitten aina tyytyy hakemaan postista ne. :D anna tahallaan olla niin ehkä nekin tajuaa kun joutuvat hakemaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on ihan mukavaa

        Onhan se. :D pitää ehkä itsestään selvyytenä kun on asunut aina niin että on tehty ne. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se. :D pitää ehkä itsestään selvyytenä kun on asunut aina niin että on tehty ne. :D

        Kylhän siinä jää aikaa muihin hommiin sitten kun on valmiiks tehty. Tosin tänään oli ihan hauskaa tehdä lumityöt kun edellisistä olikin jo muutama päivä aikaa :D eikös siel pohjoisessa oo lumitöitä itse tekeen, eikös teidän pitän olla kovanaamoja? :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin totta. :D huh en edes muista että olisi tuollaisia ongelmia. Jotkut varmaan sitten aina tyytyy hakemaan postista ne. :D anna tahallaan olla niin ehkä nekin tajuaa kun joutuvat hakemaan. :D

        Tai sanoo naapureille nähdessä tai jättää postilaatikkoon lapun esille tai sisälle että jos muutkin puhdistaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin totta. :D huh en edes muista että olisi tuollaisia ongelmia. Jotkut varmaan sitten aina tyytyy hakemaan postista ne. :D anna tahallaan olla niin ehkä nekin tajuaa kun joutuvat hakemaan. :D

        Pitää varmaan jättää tekemättä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sanoo naapureille nähdessä tai jättää postilaatikkoon lapun esille tai sisälle että jos muutkin puhdistaa. :D

        Nii voishan sitä jonkun lapun vaikka laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylhän siinä jää aikaa muihin hommiin sitten kun on valmiiks tehty. Tosin tänään oli ihan hauskaa tehdä lumityöt kun edellisistä olikin jo muutama päivä aikaa :D eikös siel pohjoisessa oo lumitöitä itse tekeen, eikös teidän pitän olla kovanaamoja? :DD

        No olen itse asunut aina kaupungissa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii voishan sitä jonkun lapun vaikka laittaa.

        Jos auraat ja laitat lapun että voisiko muutkin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen itse asunut aina kaupungissa. :D

        Onko siellä ihan kaupunkeja siellä kylien keskellä? ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä ihan kaupunkeja siellä kylien keskellä? ;D

        Siis isossa kaupungissa aina asunut hassu en missään kylässä ja maaseudulla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä ihan kaupunkeja siellä kylien keskellä? ;D

        Oletko itse asunut pienemmissä paikkakunnissa vai aina isossa kaupungissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis isossa kaupungissa aina asunut hassu en missään kylässä ja maaseudulla. :D

        Ok :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse asunut pienemmissä paikkakunnissa vai aina isossa kaupungissa?

        En missään pienessä oo asunut. Vaikka ois kyl ihan hauskaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok :D

        Sinä varmaan luulet että olen joku pellolla asunut ja heinä suussa syntynyt. :DD kovat pakkaset tarponut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En missään pienessä oo asunut. Vaikka ois kyl ihan hauskaa :D

        Se on hauskaa kun kaikki jotka on pieniltä kyliltä kotoisin joutuu aina selittämään missä ne on. :D enhän minä voi tietää. Ja usein ei etelävetelät muuta tiedäkään kuin ne omat isot kaupungit. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä varmaan luulet että olen joku pellolla asunut ja heinä suussa syntynyt. :DD kovat pakkaset tarponut. :D

        Siis toi oli vitsi et onko siellä pohjosessa edes mitään kaupungiksi luokiteltavaa :D no joo tiedän toki on. Voithan sä silti olla heinäkenkä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hauskaa kun kaikki jotka on pieniltä kyliltä kotoisin joutuu aina selittämään missä ne on. :D enhän minä voi tietää. Ja usein ei etelävetelät muuta tiedäkään kuin ne omat isot kaupungit. :D

        Aika harva tietää jonkun pienemmän kylän jostain random paikasta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis toi oli vitsi et onko siellä pohjosessa edes mitään kaupungiksi luokiteltavaa :D no joo tiedän toki on. Voithan sä silti olla heinäkenkä :D

        Heei mä kyl tiedän Suomen kaupungit hyvin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis toi oli vitsi et onko siellä pohjosessa edes mitään kaupungiksi luokiteltavaa :D no joo tiedän toki on. Voithan sä silti olla heinäkenkä :D

        Onhan täällä vaikka kuinka monta. :D heinäkenkä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harva tietää jonkun pienemmän kylän jostain random paikasta :D

        En minä ainakaan tiedä kaikkia pieniä kyliä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heei mä kyl tiedän Suomen kaupungit hyvin :D

        Tiedätkö? :D;D


      • Anonyymi

        Käytät googlea. :D hah.


      • Anonyymi

        Kysyisin jos nähdään joskus jossain joku päivä ehkä seuraavassa elämässä tai tässä tai jossain uudessa ulottuvuudessa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät googlea. :D hah.

        En käytä, oon aina tosi niis iltasanomien visoissaki 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heei mä kyl tiedän Suomen kaupungit hyvin :D

        Tuli muuten mieleen käytätkö yleensä mitään koruja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä, oon aina tosi niis iltasanomien visoissaki 🙂

        Ei siinä etten uskoisi sitä mutta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä, oon aina tosi niis iltasanomien visoissaki 🙂

        Ois kyllä kiva tehdä joku testi ja verrata saatiinko sama vastaus.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kyllä kiva tehdä joku testi ja verrata saatiinko sama vastaus.:D

        Voihan sitä tehdä jos löytyy joku hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli muuten mieleen käytätkö yleensä mitään koruja?

        En käytä. Panssariketjua joskus harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä tehdä jos löytyy joku hyvä

        Pitää katsella jos löytyis joku hauska. :)


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­­N­y­m­­­f­­­o­m­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18175760I

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hmm.. kirkastua🎀

    • Anonyymi

      Kun tammikuu alkaa on jo melkein kevät

    • Anonyymi

      Ei kiitos

    • Anonyymi

      Ihanata vettä sattaa ja on lämmintä vuoten aikaan nähden lähinnä.

    • Anonyymi

      Lyhkästyyköhän ne päivät lopussa leikkaamalla vai tiivistäen.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe