He haluavat antaa kaikki Rovaniemen kaupungin hankinnat Eteläsuomen yrittäjille. Minkä takia, sitä ei kukaan tiedä. Mutta epäillään että he ovat yksinkertaisesti vain niin tyhmiä etteivät osaa edes perusyhteenlaskua.
Tuossa hommassa ne ovat onnistuneet erityisesti rakennusalan ns. allianssisopimuksissa, jossa asiassa kaikki suuremmat rakennusalan urakat on annettu pääkaupunkiseudun urakoitsijoille. Juuri noissa hankkeissa Rovaniemen yrittäjäpoliitikot ovat äänestäneet siten että ko hankkeet annetaan pääkaupunki-seudun yrittäjille.
Ja paikalliset urakoitsijat ovat jääneet työttömiksi ja Rovaniemen kaupungin verorahoista otetut rakentamisrahat on siirretty pääkaupunkiseudun yrittäjille ja ko pääkaupunkiseudun yrittäjät maksavat sitten veronsa pääkaupunkiseudun kunnille. Eli Rovaniemen kaupungin verorahoja siirretään tuolla tempulla pääkaupunkiseudun yrittäjille.
Rovaniemen yrittäjäpoliitikkoja ei kannata kannattaa mistään syystä missään asiassa, näin kertoo arkitodellisuus.
Rovaniemen yrittäjäpoliitikot haluavat tuhota Rovaniemen.
Anonyymi-ap
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442