Viime yönä heräsin kauheaan painajaiseen. Unessa näin, että Väyrynen ei ole pressa ehdokkaana postin tyrimisen vuoksi, 11300 valitsija korttia oli hävinnyt matkalla Väyryselle. Unessa pyörin tuskissani, ja jouduin pinnistelemään äärimmilleen miettiessäni ketä äänestän vaaleissa, kun Väyrynen on syrjäytetty epä oikeuden vuoksi. Unen lopussa sain kuitenkin selville, että minun tulee ehdottomasti äänestää Urpilaista. Syynä oli se, että hän on lähes yhtä rehti, ja suoraselkäinen talous asiantuntija, kuin Väyrynen. Toivottavasti saan ensi yönä nukkua rauhassa ilman painajais unia.
Kauhea painajaisuni.
8
756
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia on ettet äänestä mitään homppelia.
- Anonyymi
Pekka pressaksi. Keminmaan körttiläiset joutuvat muuttamaan Norjaan, Loppuu niiden kähmiminen kunnan työurakoissa.
- Anonyymi
KYLLÄ PAAVO OLIS PARAS NÄISTÄ EHDOKKAISTA.?
STUPPI EI MISSÄÄN..NIMESSÄ ..PEKKA PÄTEVÄ ULKOPOLITIIKASSA..NIINISTÖ OLIS JEES..MUTTA EI OLLA ENÄÄ MAHDOLLISTA MUISTA EN SANO .MITÄÄN.- Anonyymi
Jalasmökkimies ei ole ehdokas.
- Anonyymi
Ei noin paljon kortteja voi hävitä. Vaikka kaikki olisivat päätyneet perille, tuskin se olisi riittänyt 20 000 ylitykseen.
- Anonyymi
Minäkin heräsin aamulla ja olipas vaan aivan MAHTAVA stondis.
- Anonyymi
Onko kyseessä sama Paavo joka muistelee Uusi Suomi Puheenvuorossa Kekkosen ajan ihanuuksia?
Putinista tykkäävä, NATO-vastainen... varsinainen "mitä minä ennustin" -tyyppi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732