Kauhea painajaisuni.

Anonyymi-ap

Viime yönä heräsin kauheaan painajaiseen. Unessa näin, että Väyrynen ei ole pressa ehdokkaana postin tyrimisen vuoksi, 11300 valitsija korttia oli hävinnyt matkalla Väyryselle. Unessa pyörin tuskissani, ja jouduin pinnistelemään äärimmilleen miettiessäni ketä äänestän vaaleissa, kun Väyrynen on syrjäytetty epä oikeuden vuoksi. Unen lopussa sain kuitenkin selville, että minun tulee ehdottomasti äänestää Urpilaista. Syynä oli se, että hän on lähes yhtä rehti, ja suoraselkäinen talous asiantuntija, kuin Väyrynen. Toivottavasti saan ensi yönä nukkua rauhassa ilman painajais unia.

8

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääasia on ettet äänestä mitään homppelia.

• Anonyymi

Pekka pressaksi. Keminmaan körttiläiset joutuvat muuttamaan Norjaan, Loppuu niiden kähmiminen kunnan työurakoissa.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­N­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

KYLLÄ PAAVO OLIS PARAS NÄISTÄ EHDOKKAISTA.?
      STUPPI EI MISSÄÄN..NIMESSÄ ..PEKKA PÄTEVÄ ULKOPOLITIIKASSA..NIINISTÖ OLIS JEES..MUTTA EI OLLA ENÄÄ MAHDOLLISTA MUISTA EN SANO .MITÄÄN.

• Anonyymi

Jalasmökkimies ei ole ehdokas.

• Anonyymi

Ei noin paljon kortteja voi hävitä. Vaikka kaikki olisivat päätyneet perille, tuskin se olisi riittänyt 20 000 ylitykseen.

• Anonyymi

Minäkin heräsin aamulla ja olipas vaan aivan MAHTAVA stondis.

• Anonyymi

Onko kyseessä sama Paavo joka muistelee Uusi Suomi Puheenvuorossa Kekkosen ajan ihanuuksia?
      Putinista tykkäävä, NATO-vastainen... varsinainen "mitä minä ennustin" -tyyppi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3416
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      344
      3000
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      192
      1608
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1421
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1302
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1051
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1027
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1020
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      944
    Aihe