Siis ihan kauheeta. Oon 15v tyttö ja aattelin leihata "vähän" etuhiuksii. Ku olin leikannu niitä vähän, niin ne näytti hyvältä, MUTTA koska olen nähtävästi sekopää, leikkasin niitä pari senttiä liikaa. Nyt ne näyttävät hirveältä jos en laita niitä lakalla muiden hiuksien alle. Onko mitään keinoja, öljyjä yms. joilla saisi hiukseni kasvamaan nopeammin. Olen kuullut että rosmariiniöljy voisi kasvattaa hiuksia, mutta auttaako se oikeasti? Kiitän jo valmiiksi vastauksista.
AUTTAKAA KAMALA HÄTÄ
Anonyymi-ap
8
243
Vastaukset
- Anonyymi
Väriongelmiahan sulla oli myös
- Anonyymi
Tarkoitin lakalla hiuslakkaa, joka on sama asia kuin hiuskiinne
- Anonyymi
Miksi jotkut värjää hiukset punaiseksi pirun väri!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18176577E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
sinähän olet 50v ylittänyt ,mitä yrität rollata täällä?
- Anonyymi
taisi osua ja upota aiempi punapää kirjoitus poistettu miksi?
- Anonyymi
Ei taida olla ollenkaan kokemusta teinien tavasta puhua 😉
- Anonyymi
a.p on välillä 13v pipipää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837