https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010069367.html
Kehnosti meni 35/50
(en käytä vihjeitä)
Historia muistissa?
12
233
Vastaukset
Mä sain ekalla kerralla 22 oikein ja kun oli niin haastava, kokeilin muisti tehtävänä.. toisella kierrokselka 45 oikein. Muisti pelaa, mutta tietämys ei.
buddy-love kirjoitti:
Tavallista hankalampi tuo tosiaan oli.
(hyvä niin, sillä en pidä niistä helpoista)Sinun älynystyröilläsi lähes kaikki on liian helppoa. Paitsi tunnepuoliset parisuhdeasiat.. siksi niitä kai vältteletkin.. :)
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sinun älynystyröilläsi lähes kaikki on liian helppoa. Paitsi tunnepuoliset parisuhdeasiat.. siksi niitä kai vältteletkin.. :)
Tunnepuolen jutuissa ei ole vastauksia, jotka olisivat aina varmasti oikeita.
Ja nyt tuli mieleen eräs testi, jossa piti arvioida ihmisen tunnetila kuvista hänen ilmeidensä perusteella.
Olivat käyttäneet näyttelijää, joka ilmeillään teeskenteli noita tunteita, eivätkä ne näyttäneet siksi todellisilta.
Myöhemmin olen törmännyt täsmälleen samoihin testeihin, mutta eri näyttelijöiden kuvilla, eikä niissä ole kyetty yhtään parempaan.Pikku-pirpana kirjoitti:
Sinun älynystyröilläsi lähes kaikki on liian helppoa. Paitsi tunnepuoliset parisuhdeasiat.. siksi niitä kai vältteletkin.. :)
Ai niin ja taas pitää huomata mainita, että minä vain teeskentelen älykästä.
buddy-love kirjoitti:
Tunnepuolen jutuissa ei ole vastauksia, jotka olisivat aina varmasti oikeita.
Ja nyt tuli mieleen eräs testi, jossa piti arvioida ihmisen tunnetila kuvista hänen ilmeidensä perusteella.
Olivat käyttäneet näyttelijää, joka ilmeillään teeskenteli noita tunteita, eivätkä ne näyttäneet siksi todellisilta.
Myöhemmin olen törmännyt täsmälleen samoihin testeihin, mutta eri näyttelijöiden kuvilla, eikä niissä ole kyetty yhtään parempaan.Tunnepuolen jutuissa se oikea vastaus vaihtuu joka hetki. Se ei ole stabiili.
Näytteleminen ei voi korvata aitoa ilmettä. Normi-ihminen kykenee erottamaan teeskennellyn ilmeen aidosta. Elämässä vain psykopaatit esittävät ilmeitä.
Miten niin et käytä vihjeitÄ? Siellä oli vain yksi vihje.
Käytin vihjeen, tiesin vähän, arvasin osan ja loput arvauksista meni pieleen.
Kiitos haastavasta visasta. 😊
"Huippusuoritus! Historiatietämyksesi on mahtavalla tasolla.
Vastasit oikein 32 kysymykseen"Noh, vihjeiden määrähän ei voinut olla minulle selvä, sillä en käytä niitä koskaan.
Ja nyt kun testasin, niin tosiaan on vain yksi vihje.buddy-love kirjoitti:
Noh, vihjeiden määrähän ei voinut olla minulle selvä, sillä en käytä niitä koskaan.
Ja nyt kun testasin, niin tosiaan on vain yksi vihje.Et sinä edes tarvitse vihjeitä. Olet kävelevä tietoteos. :)
Miten sinun jouluvalmistelusi edistyy?tosi.typy kirjoitti:
Et sinä edes tarvitse vihjeitä. Olet kävelevä tietoteos. :)
Miten sinun jouluvalmistelusi edistyy?Äiti on huomauttanut, että jonkun pitäisi pestä keittiön lattia ja se joku olen minä.
(ei meillä juuri valmistella tai vietetä, mutta sentään siivotaan)
((olen muuten havainnut, että itsekin pärjäät noissa visoissa oikein hyvin))buddy-love kirjoitti:
Äiti on huomauttanut, että jonkun pitäisi pestä keittiön lattia ja se joku olen minä.
(ei meillä juuri valmistella tai vietetä, mutta sentään siivotaan)
((olen muuten havainnut, että itsekin pärjäät noissa visoissa oikein hyvin))Kunnioita äitisi toivetta ja ota lattian pesu vehkeet esiin. Motivoidu! :)
Visat ovat kivoja ja tykkään tehdä niitä. Korvat ovat joskus olleet auki ja muistinpohjalle on kertynyt nippelitietoa. Tietysti riippuu aihealueesta. Joissain asioissa olen hyvä arvaamaan, toisissa en ole ollenkaan motivoitunut ja tieto on mennyt täysin ohi.
Hyvää ja Rauhallista Joulua!tosi.typy kirjoitti:
Kunnioita äitisi toivetta ja ota lattian pesu vehkeet esiin. Motivoidu! :)
Visat ovat kivoja ja tykkään tehdä niitä. Korvat ovat joskus olleet auki ja muistinpohjalle on kertynyt nippelitietoa. Tietysti riippuu aihealueesta. Joissain asioissa olen hyvä arvaamaan, toisissa en ole ollenkaan motivoitunut ja tieto on mennyt täysin ohi.
Hyvää ja Rauhallista Joulua!Kiitos ja samoin
(täällä on kyllä muutenkin jo ihan liian rauhallista, eli taidan ladata jonkun tietokonepelin vähentämään sitä liiallisuutta)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589
