Hauskaa melkein joulua

Anonyymi-ap

127

807

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisit olla graafinen suunnittelija!
      Sinusta tulisi hyvä graafinen suunnittelija. Olet visuaalinen ja taiteellinen, luova tyyppi. Tarkkailet jatkuvasti maailmaa ja näet sen täysin omasta vinkkelistäsi. Sinulla on silmää kauniille asioille. Hahmotat hyvin kokonaisuuksia, mutta nautit myös pikkutarkasta työstä ja yksityiskohtien hiomisesta. Innostut erilaisista toimeksiannoista ja vaihtelevista työtehtävistä. Nautit siitä, että näet jatkuvasti työsi jäljen. Olet itsenäinen ja oma-aloitteinen, mutta työskentelet myös mielelläsi tiimissä.

      Muita mahdollisia ammatteja: valokuvaaja, visualisti, sisustussuunnittelija, floristi, parturi-kampaaja

      • Anonyymi

        Ai niin. Hauskaa melkein joulua myös sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin. Hauskaa melkein joulua myös sinne.

        Uutta Vuotta tekeillään , vanha vuosi oli harvinaisen vittumainen


    • Anonyymi

      Mikä sinulle tuosta tuli? Jos siis olet paras ystäväni.

      • Anonyymi

        Itse sain kosmetologin. :D onhan se tavallaan hauskaa pientä näperrystä vaikka en tee sitä työkseni. :D


      • Anonyymi

        Ja kivaa melkein joulua kohtahan tuo aatoksi kääntyy. :)


      • Anonyymi

        Voisit olla kosmetologi!

        Sinusta tulisi hyvä kosmetologi. Esteettoset asiat ovat sinulle tärkeitä, sillä olet varsin esteettinen tyyppi. Olet sosiaalinen ja työskentelet mielelläsi ihmisten kanssa. Olet myös pikkutarkka ja nautit työstä, jota voit tehdä käsilläsi. Pidät muiden auttamisesta ja siitä, että saat ihmisille hyvän olon omalla toiminnallasi ja läsnäolollasi. Olet myös hyvä kuuntelija ja keskustelija. Olet hyvä lukemaan ihmisiä ja ymmärrät helposti, mitä toinen tarvitsee – jopa ennen kuin hän itse sitä tietää.

        Muita mahdollisia ammatteja: parturi-kampaaja, meikkaaja-maskeeraaja, hieroja, stylisti, tatuoija

        Näin tuossa sanottiin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain kosmetologin. :D onhan se tavallaan hauskaa pientä näperrystä vaikka en tee sitä työkseni. :D

        Mä sain sisustussuunnittelijan mut en oo varma painoinko yhdes kysymykses oikein ku se sivusto jumittu hetkeks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain sisustussuunnittelijan mut en oo varma painoinko yhdes kysymykses oikein ku se sivusto jumittu hetkeks.

        Kokeile tehdä uudestaan ja katso saatko saman. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile tehdä uudestaan ja katso saatko saman. :)

        Joo sama tuli.

        Voisit olla sisustussuunnittelija!
        Sinusta tulisi hyvä sisustussuunnittelija. Olet visuaalinen ja luova tyyppi. Sinulla on hyvä hahmotuskyky: osaat nähdä kokonaisuudet, mutta myös keskittyä yksityiskohtiin. Olet analyyttinen, tarkka ja ahkera. Pidät muiden auttamisesta ja osaat eläytyä erilaisten ihmisten maailmaan. Tiedät, että arjen valinnoilla on valtava vaikutus hyvinvointiin ja pidät siitä, että voit tehdä työlläsi muiden elämästä viihtyisämpää.

        Muita mahdollisia ammatteja: arkkitehti, rakennusmestari, visualisti, maisema-arkkitehti

        Periaatteessa voisin tykätä tuosta hommasta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit olla kosmetologi!

        Sinusta tulisi hyvä kosmetologi. Esteettoset asiat ovat sinulle tärkeitä, sillä olet varsin esteettinen tyyppi. Olet sosiaalinen ja työskentelet mielelläsi ihmisten kanssa. Olet myös pikkutarkka ja nautit työstä, jota voit tehdä käsilläsi. Pidät muiden auttamisesta ja siitä, että saat ihmisille hyvän olon omalla toiminnallasi ja läsnäolollasi. Olet myös hyvä kuuntelija ja keskustelija. Olet hyvä lukemaan ihmisiä ja ymmärrät helposti, mitä toinen tarvitsee – jopa ennen kuin hän itse sitä tietää.

        Muita mahdollisia ammatteja: parturi-kampaaja, meikkaaja-maskeeraaja, hieroja, stylisti, tatuoija

        Näin tuossa sanottiin. :D

        Kyllähän tuo paikkansa pitää kun oot hyvä auttamaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sama tuli.

        Voisit olla sisustussuunnittelija!
        Sinusta tulisi hyvä sisustussuunnittelija. Olet visuaalinen ja luova tyyppi. Sinulla on hyvä hahmotuskyky: osaat nähdä kokonaisuudet, mutta myös keskittyä yksityiskohtiin. Olet analyyttinen, tarkka ja ahkera. Pidät muiden auttamisesta ja osaat eläytyä erilaisten ihmisten maailmaan. Tiedät, että arjen valinnoilla on valtava vaikutus hyvinvointiin ja pidät siitä, että voit tehdä työlläsi muiden elämästä viihtyisämpää.

        Muita mahdollisia ammatteja: arkkitehti, rakennusmestari, visualisti, maisema-arkkitehti

        Periaatteessa voisin tykätä tuosta hommasta :D

        On meillä tuossa paljon samaa vaikka onkin eri ammatti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo paikkansa pitää kun oot hyvä auttamaan :D

        Kiitos jos niin. :D ja samoin. :D tuossakin sanottiin että olet sosiaalinen no tavallaan mutta rajoitetusti. Onhan nuo vähän sinnepäin mutta en sitten tiedä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meillä tuossa paljon samaa vaikka onkin eri ammatti. :D

        Oli kyl :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo paikkansa pitää kun oot hyvä auttamaan :D

        Katsoin myös tuon esteettisyyden.

        Esteettisellä on taiteellista näkemystä, hyvä värisilmä ja pettämätön tyylitaju. Hän on myös kätevä käsistään, pitää pikkutarkkuudesta ja on usein ajan hermoilla uusissa muotivirtauksissa. Esteettisellä henkilöllä on myös usein hyvä mielikuvitus ja loputon into ilmaista itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin myös tuon esteettisyyden.

        Esteettisellä on taiteellista näkemystä, hyvä värisilmä ja pettämätön tyylitaju. Hän on myös kätevä käsistään, pitää pikkutarkkuudesta ja on usein ajan hermoilla uusissa muotivirtauksissa. Esteettisellä henkilöllä on myös usein hyvä mielikuvitus ja loputon into ilmaista itseään.

        Jep, sitähän se tarkoittaa joo. Koetko et se pitää paikkansa kohdallas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, sitähän se tarkoittaa joo. Koetko et se pitää paikkansa kohdallas?

        Ainani mä tiedän et sul hyvä miekikuvitus #kanat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, sitähän se tarkoittaa joo. Koetko et se pitää paikkansa kohdallas?

        En nyt tiedä. :D tyylitaju nyt on mikä on. Tosin olen tarkka välillä värimaailmasta ja siitä mikä näyttää omalle silmälle hyvältä. Olen kätevä käsistäni se pitää kylläkin ja olethan sinäkin. Ja nuo muotivirtaus on nyt ihan sellainen että pidän siitä mikä tuntuu vaatteissa yleensä omalle. :D en nyt tiedä onko loputon tarve ilmaista itseään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainani mä tiedän et sul hyvä miekikuvitus #kanat

        Noh vain unessa on nuo kanatanssijat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä. :D tyylitaju nyt on mikä on. Tosin olen tarkka välillä värimaailmasta ja siitä mikä näyttää omalle silmälle hyvältä. Olen kätevä käsistäni se pitää kylläkin ja olethan sinäkin. Ja nuo muotivirtaus on nyt ihan sellainen että pidän siitä mikä tuntuu vaatteissa yleensä omalle. :D en nyt tiedä onko loputon tarve ilmaista itseään. :D

        Okei :D mulle esteettinen ihminen on aina tarkottanut sellasta et sille on tärkeää mille asiat näyttää. Ei välttämättä sitä et seuraa muotia vaan et on tärkeää et asiat miellyttää omaa silmää. Koen itseni kyllä myöa esteettiseksi ainaki vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D mulle esteettinen ihminen on aina tarkottanut sellasta et sille on tärkeää mille asiat näyttää. Ei välttämättä sitä et seuraa muotia vaan et on tärkeää et asiat miellyttää omaa silmää. Koen itseni kyllä myöa esteettiseksi ainaki vähän.

        Joo ollaan me varmaan vähän sitten sellaisia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D mulle esteettinen ihminen on aina tarkottanut sellasta et sille on tärkeää mille asiat näyttää. Ei välttämättä sitä et seuraa muotia vaan et on tärkeää et asiat miellyttää omaa silmää. Koen itseni kyllä myöa esteettiseksi ainaki vähän.

        Mutta muista ihmisistä en oikein välitä mille näyttää vaan että millainen ihminen on kiinnostaa enemmän. Että se esteettisyys menee sitten enemmän sellaiseen omaan tekemiseen ja ympäristöön. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D mulle esteettinen ihminen on aina tarkottanut sellasta et sille on tärkeää mille asiat näyttää. Ei välttämättä sitä et seuraa muotia vaan et on tärkeää et asiat miellyttää omaa silmää. Koen itseni kyllä myöa esteettiseksi ainaki vähän.

        Katson tässä raskasta joulua viime vuodelta vielä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson tässä raskasta joulua viime vuodelta vielä. :D

        Katson kans :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson kans :D

        Tulee se kai huomennakin mutta katson sen nyt jo. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee se kai huomennakin mutta katson sen nyt jo. :D

        Ei kun huomenna tulee tämän vuoden! Outoa että näyttävät telkkarissa sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta muista ihmisistä en oikein välitä mille näyttää vaan että millainen ihminen on kiinnostaa enemmän. Että se esteettisyys menee sitten enemmän sellaiseen omaan tekemiseen ja ympäristöön. :D

        Joo :D Ei muakaan silleen muiden ulkonäkö kiinnosta mut kyllä sitä joskus kattoo et onpa jollain tyylikäs pukeutuminen tai vastaavaa. Kyl mä siis kiinnitän huomiota ihmisten ulkonäköön mut se ei ratkaise mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D Ei muakaan silleen muiden ulkonäkö kiinnosta mut kyllä sitä joskus kattoo et onpa jollain tyylikäs pukeutuminen tai vastaavaa. Kyl mä siis kiinnitän huomiota ihmisten ulkonäköön mut se ei ratkaise mitään.

        Niin juuri näin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun huomenna tulee tämän vuoden! Outoa että näyttävät telkkarissa sen.

        Tietysti näyttää :D ja sen perään tulee viel kerran tää viime vuotinen. Joka vuosihan tulee sen vuoden raskasta joulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D Ei muakaan silleen muiden ulkonäkö kiinnosta mut kyllä sitä joskus kattoo et onpa jollain tyylikäs pukeutuminen tai vastaavaa. Kyl mä siis kiinnitän huomiota ihmisten ulkonäköön mut se ei ratkaise mitään.

        Minäkin siis katselin sitä omaa kaivattua joskus ja ihastuin siihen ajatukseen millainen voisi olla. Tiesin hänestä muutakin siis kuin että mille näyttää ja tavallaan ihailin sitä millainen oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti näyttää :D ja sen perään tulee viel kerran tää viime vuotinen. Joka vuosihan tulee sen vuoden raskasta joulua.

        Aivan. :D en ole aina katsonutkaan niitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin siis katselin sitä omaa kaivattua joskus ja ihastuin siihen ajatukseen millainen voisi olla. Tiesin hänestä muutakin siis kuin että mille näyttää ja tavallaan ihailin sitä millainen oli.

        Mutta sitten mietin sitäkin ihastuinko siihen sen takia että halusin olla kuten hän. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. :D en ole aina katsonutkaan niitä. :D

        Mun mielestä ennen ei oo uusintana tullu näitä vanhoja vaan. Yks päivä tuli 2021 vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä ennen ei oo uusintana tullu näitä vanhoja vaan. Yks päivä tuli 2021 vuoden.

        Joo. Joskus olen siis jotain tälläistä katsonut mutta joskus aikanaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä ennen ei oo uusintana tullu näitä vanhoja vaan. Yks päivä tuli 2021 vuoden.

        Hauskat nuo hiukset kun kaikilla pitkät ja hulmuaa tuulessa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskat nuo hiukset kun kaikilla pitkät ja hulmuaa tuulessa. :D

        Mitä ajattelet pitkistä hiuksista miehillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelet pitkistä hiuksista miehillä?

        Joillekin sopii hyvinkin ja ei sillä niin väliä onko pitkät vai lyhyet. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelet pitkistä hiuksista miehillä?

        Miten itse naisella onko lyhyt tai pitkä parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin sopii hyvinkin ja ei sillä niin väliä onko pitkät vai lyhyet. :D

        Näinhän se on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse naisella onko lyhyt tai pitkä parempi?

        Sama vastaus ku sulla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama vastaus ku sulla :D

        Jotenkin arvelin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama vastaus ku sulla :D

        Osaatko itse laulaa tuolleen hevisti vai miten yleensä laulat? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko itse laulaa tuolleen hevisti vai miten yleensä laulat? :D

        En mä nyt tiedä :D en kyllä hevisti osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt tiedä :D en kyllä hevisti osaa.

        Luulin että laulaisit kuten hevit. :D tai sitten jotenkin sekoitin sen jotenkin kun kuuntelet sellaista musiikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että laulaisit kuten hevit. :D tai sitten jotenkin sekoitin sen jotenkin kun kuuntelet sellaista musiikkia.

        Riippuu vähän :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän :D

        Mistä se sitten riippuu? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se sitten riippuu? :D

        No mikä sitten on heviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä sitten on heviä?

        Siis tuollainen laulutyyli kai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuollainen laulutyyli kai?

        No voihan noi laulaa vaikka iskelmääki :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan noi laulaa vaikka iskelmääki :D

        Voi varmaan. :D mutta voiko iskelmälaulaja laulaa hevisti niin ei välttämättä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan noi laulaa vaikka iskelmääki :D

        Tolla englanniksi ja ruotsiksi laulavalla naislaulajalla on tosi siistit glitteri luomivärit. :D en itse paljoa käytä luomivärejä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolla englanniksi ja ruotsiksi laulavalla naislaulajalla on tosi siistit glitteri luomivärit. :D en itse paljoa käytä luomivärejä. :D

        Niin kyl oli, meinasin hänen bändii muuten ehdottaa sulle yhdeks mistä voisit pitää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyl oli, meinasin hänen bändii muuten ehdottaa sulle yhdeks mistä voisit pitää :D

        Mikä bändi ja laita vaikka joku esimerkki biisi siltä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä bändi ja laita vaikka joku esimerkki biisi siltä. :D

        No tää vaikka vanhemmista biiseistä on ihan menevä. Mun mielestä näil on vähä ehkä hölmöt sanat biiseis useimmis, laitan koht toisen mis on ihan kivat sanat.

        https://youtu.be/9y25snz83ms?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää vaikka vanhemmista biiseistä on ihan menevä. Mun mielestä näil on vähä ehkä hölmöt sanat biiseis useimmis, laitan koht toisen mis on ihan kivat sanat.

        https://youtu.be/9y25snz83ms?feature=shared

        Joo pitää kuunnella tuo ja se parempi sanainen aamulla kun herää. :D en nyt jaksa kuulokkeita etsiä ja toinen kun nukkuu. :D kerron sitten kun kuuntelen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä bändi ja laita vaikka joku esimerkki biisi siltä. :D

        Tässä nyt varmaan samaistuttavat sanat siinä mielessä jos jostakin ihmisestä näin tuntee :D
        https://youtu.be/PYiP9f6jqR8?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pitää kuunnella tuo ja se parempi sanainen aamulla kun herää. :D en nyt jaksa kuulokkeita etsiä ja toinen kun nukkuu. :D kerron sitten kun kuuntelen. :)

        Okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        Mitä ajattelit huomenna ja onko kinkku jo uunissa? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelit huomenna ja onko kinkku jo uunissa? :D

        Tänään siis ja mukavaa joulua aatto kun on. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään siis ja mukavaa joulua aatto kun on. :)

        Kiitos samoin. Kinkku on jo valmis :D tai jäähtyy siis. Kyläilyä huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pitää kuunnella tuo ja se parempi sanainen aamulla kun herää. :D en nyt jaksa kuulokkeita etsiä ja toinen kun nukkuu. :D kerron sitten kun kuuntelen. :)

        Kuuntelin molemmat siis olen tuotakin joskus kuunnellut. :D en vain yhdistänyt tuota naista siihen laulajaksi. Onhan noilla ihan hyviä biisejä jotkut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Kinkku on jo valmis :D tai jäähtyy siis. Kyläilyä huomenna.

        Onpa kiva. :) mukavaa kyläilyä kun olette molemmat nyt kotona ja joulua sinne täälläkin aika samat suunnitelmat. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva. :) mukavaa kyläilyä kun olette molemmat nyt kotona ja joulua sinne täälläkin aika samat suunnitelmat. :)

        Kiitos samoin. Onko kyläilykohteita nyt lähellä kun olet muuttanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelin molemmat siis olen tuotakin joskus kuunnellut. :D en vain yhdistänyt tuota naista siihen laulajaksi. Onhan noilla ihan hyviä biisejä jotkut. :)

        On ihan hyviä joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Onko kyläilykohteita nyt lähellä kun olet muuttanut?

        Ei ole niin lähellä. Ei kuitenkaan liian kaukana. Entä sinulla? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan hyviä joo

        Hauska kun tiesit senkin vaikka en olekaan maininnut että joskus kuunnellut tuota. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole niin lähellä. Ei kuitenkaan liian kaukana. Entä sinulla? :)

        Melko lähellä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska kun tiesit senkin vaikka en olekaan maininnut että joskus kuunnellut tuota. :D

        Nii :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko lähellä on.

        Joo onpa kiva. :) pohjoisessa tai täälläpäin asuessa ei olisikaan niin lähellä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii :D

        Ehkä tiedät sitten lopulta vaikka en sanoisikaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko lähellä on.

        Oliko kiva päivä tänään? Ja varmasti iloinen kun on se toinen taas vierellä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kiva päivä tänään? Ja varmasti iloinen kun on se toinen taas vierellä. :)

        Joo olen iloinen. Kiva on ollut päivä, entä siellä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olen iloinen. Kiva on ollut päivä, entä siellä? :D

        Kiva on täälläkin vaikka joulu ollut. :D hyvää ruokaa oli ja nyt katson sitä tämän vuoden raskasta joulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva on täälläkin vaikka joulu ollut. :D hyvää ruokaa oli ja nyt katson sitä tämän vuoden raskasta joulua.

        Joo niin katson mäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva on täälläkin vaikka joulu ollut. :D hyvää ruokaa oli ja nyt katson sitä tämän vuoden raskasta joulua.

        Tää tiktakin laulaja ei nyt sopinut tähän mun mielestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin katson mäkin.

        Okei. Arvelinkin että saatat katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää tiktakin laulaja ei nyt sopinut tähän mun mielestä :D

        Katsoinkin että oli jostain tuttu. :D ei niin oikein sopinut olisi enemmän voinut olla hevi laulaja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Arvelinkin että saatat katsoa.

        Sanoinhan mä et katon :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinhan mä et katon :D

        Puhuttiin vain siitä viime vuoden. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinhan mä et katon :D

        Mitähän tuo kitaristi oli väärässä kohdassa esiintymässä alussa. :D aika hauska. Tuli muuten mieleen että soitatko itse ihan normi kitaraa vai sähkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tuo kitaristi oli väärässä kohdassa esiintymässä alussa. :D aika hauska. Tuli muuten mieleen että soitatko itse ihan normi kitaraa vai sähkö?

        Sekä että :D en huomannutkaan et oli väärässä kohdassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiin vain siitä viime vuoden. :D

        Mun mielestä aiemmin myös puhuttiin et katson mut eipä sillä väliä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä että :D en huomannutkaan et oli väärässä kohdassa.

        Se toinen kitaristi omalla oikealla puolella alkoi pelleilemään sille ja sitten se pomppi omalle puolelleen. :D onko se kitara yleensä se sinun juttu vai tykkäätkö jostain muustakin soittimesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä aiemmin myös puhuttiin et katson mut eipä sillä väliä :D

        Taisit sanoa että se tulee nyt mutta et katsovasi. :D joo ei sillä väliä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit sanoa että se tulee nyt mutta et katsovasi. :D joo ei sillä väliä. :D

        Ei kyllä oon sanonut katsovani, muistan sen :D eipä sillä väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se toinen kitaristi omalla oikealla puolella alkoi pelleilemään sille ja sitten se pomppi omalle puolelleen. :D onko se kitara yleensä se sinun juttu vai tykkäätkö jostain muustakin soittimesta?

        On varmaan joo mun juttu se joo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä oon sanonut katsovani, muistan sen :D eipä sillä väliä.

        Okei uskotaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan joo mun juttu se joo :D

        Joo. :D jos haluaa esiintyä joskus niin aika hyvin tiedän jotain sellaisia jotka ihan esittää biisejä ja soittaa kitaraa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D jos haluaa esiintyä joskus niin aika hyvin tiedän jotain sellaisia jotka ihan esittää biisejä ja soittaa kitaraa. :D

        Okei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D

        Tai siis ihan yksinkin siinä varmaan pärjää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis ihan yksinkin siinä varmaan pärjää. :D

        Niin, en ihan ymmärtänyt mitä meinaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en ihan ymmärtänyt mitä meinaat?

        Siis jos soittaa kitaraa ja laulaa ja esiintyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos soittaa kitaraa ja laulaa ja esiintyy.

        Ni tunnet sellasia vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ni tunnet sellasia vai?

        Tiedän. En tunne niin sanotusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. En tunne niin sanotusti.

        Ok. No kiva kun tiedät :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis ihan yksinkin siinä varmaan pärjää. :D

        En mä mikään trubaduuri haluis olla vaan kunnon bändi pitäs olla. Käyn mä yhdellä kaverilla välillä soittelemassa ja oonhan mä nuorempana kuulunut yhteen bändiinkin rumpalina :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. No kiva kun tiedät :D

        Olen joskus ollut kuuntelemassa sellaista eli periaatteessa sitähän voi tehdä kuka vaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus ollut kuuntelemassa sellaista eli periaatteessa sitähän voi tehdä kuka vaan. :D

        Ai esiintyä vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä mikään trubaduuri haluis olla vaan kunnon bändi pitäs olla. Käyn mä yhdellä kaverilla välillä soittelemassa ja oonhan mä nuorempana kuulunut yhteen bändiinkin rumpalina :D

        Okei. :D joo sitä hainkin että mistä itse vaan tykkää niin sellaista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai esiintyä vai?

        Niin kai. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. :D

        Niin kai sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä mikään trubaduuri haluis olla vaan kunnon bändi pitäs olla. Käyn mä yhdellä kaverilla välillä soittelemassa ja oonhan mä nuorempana kuulunut yhteen bändiinkin rumpalina :D

        Miten rumpalina olo eroaa sitten kitaristina olossa? Tai kumpi on sitten parempi? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten rumpalina olo eroaa sitten kitaristina olossa? Tai kumpi on sitten parempi? :D

        Väliäkö sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliäkö sillä.

        Tai siis kysyin ihan mielipidettä kummasta tykkäät enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis kysyin ihan mielipidettä kummasta tykkäät enemmän?

        Ei sillä väliä, enhän mä mikään oikea muusikko edes ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä väliä, enhän mä mikään oikea muusikko edes ole.

        Mutta jos olet joskus tykännyt rumpuja soittaa ja nykyään kitaraa niin mikä sai siirtymään toiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos olet joskus tykännyt rumpuja soittaa ja nykyään kitaraa niin mikä sai siirtymään toiseen?

        No en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä.

        Et tiedä? Vai et vain halua kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä? Vai et vain halua kertoa.

        Mitä sillä on väliä kun on olemassa oikeitakin esiintyjiä ja kuka vaan voi muutenki esiintyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sillä on väliä kun on olemassa oikeitakin esiintyjiä ja kuka vaan voi muutenki esiintyä.

        No siis voin minäkin mennä tuonne kadulle esiintymään. Ja on esiintyjiä joo mutta kysyin sinulta ihan mielipidettä ja kokemuksia olit esiintyjä tai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis voin minäkin mennä tuonne kadulle esiintymään. Ja on esiintyjiä joo mutta kysyin sinulta ihan mielipidettä ja kokemuksia olit esiintyjä tai et.

        Olen aina ihaillut kitaran soittajia enemmän. Ja rummuilla on vaikea keksiä uusia asioita, se on rajoitettu siihen rytmien keksimiseen vain. Kitaralla eri melodioita on loputtomasti melkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina ihaillut kitaran soittajia enemmän. Ja rummuilla on vaikea keksiä uusia asioita, se on rajoitettu siihen rytmien keksimiseen vain. Kitaralla eri melodioita on loputtomasti melkein.

        Totta tuokin. Ei itse tämmöinen vain musiikinkuuntelija ymmärrä tuollaisia ja siksi on mielenkiintoista kuulla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin. Ei itse tämmöinen vain musiikinkuuntelija ymmärrä tuollaisia ja siksi on mielenkiintoista kuulla. :)

        Vitos vai kutosluokalla kun oli rummut niin osasin heti soittaa niitä vaikken ollut ikinä soittanut. En ymmärtänyt miten muut ei osannut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitos vai kutosluokalla kun oli rummut niin osasin heti soittaa niitä vaikken ollut ikinä soittanut. En ymmärtänyt miten muut ei osannut :D

        Ei kaikille se samalla tavalla aukea. :D en tiedä olinko itse missään musikaalisesti osaavampi ehkä joku rytmitaju ollut aina hyvä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis voin minäkin mennä tuonne kadulle esiintymään. Ja on esiintyjiä joo mutta kysyin sinulta ihan mielipidettä ja kokemuksia olit esiintyjä tai et.

        Se olisikin näky jos minä olisin jossain kadulla esiintymässä huhuh. Mitä edes ehdottelen tässä. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisikin näky jos minä olisin jossain kadulla esiintymässä huhuh. Mitä edes ehdottelen tässä. :DD

        Esiintyä voi monella tavalla. Mut ajatteletko et musiikkiin pitää olla kuitenkin jollain tavoin lahjakas? Vai et ihan kuka vaan voi päättää et alkaa tekee musiikkia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisikin näky jos minä olisin jossain kadulla esiintymässä huhuh. Mitä edes ehdottelen tässä. :DD

        Saitko joululahjoja ja mikä on paras joulusuklaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiintyä voi monella tavalla. Mut ajatteletko et musiikkiin pitää olla kuitenkin jollain tavoin lahjakas? Vai et ihan kuka vaan voi päättää et alkaa tekee musiikkia?

        Varmaan kuka vaan voi tehdä. Itse voisin mennä triangelia soittamaan tuonne kadulle jos löytäisin siihen jonkun rytmin. :D päätyisin varmaan johonkin lehteen tai someen asiasta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiintyä voi monella tavalla. Mut ajatteletko et musiikkiin pitää olla kuitenkin jollain tavoin lahjakas? Vai et ihan kuka vaan voi päättää et alkaa tekee musiikkia?

        On tuo 2022 vuoden parempi kuin tämän vuoden raskasta joulua. Oma mielipide. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kuka vaan voi tehdä. Itse voisin mennä triangelia soittamaan tuonne kadulle jos löytäisin siihen jonkun rytmin. :D päätyisin varmaan johonkin lehteen tai someen asiasta. :D

        Okei. No mä haluisin uskoa et jotain lahjakkuutta se vaatii, oisin edes jossain asiassa lahjakas 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko joululahjoja ja mikä on paras joulusuklaa?

        Sain! Jotain ihan käytännöllisiä asioita hyviä kaikki. :D joulusuklaat on kaikki aika hyviä. Riippuu mitä tekee mieli onko hyvä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko joululahjoja ja mikä on paras joulusuklaa?

        Saitko itse ja mikä itsestä paras?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No mä haluisin uskoa et jotain lahjakkuutta se vaatii, oisin edes jossain asiassa lahjakas 🫤

        Olethan sinä lahjakas monessakin asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko itse ja mikä itsestä paras?

        Mun mielestä Julia on paras suklaa mut tosiaan kaikkk hyvii melkeenpä. Sain lahjoja, hajuvesiä ja vaatteita ja jotain muutakin ihan käytännöllistä. Oli kivoja lahjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä Julia on paras suklaa mut tosiaan kaikkk hyvii melkeenpä. Sain lahjoja, hajuvesiä ja vaatteita ja jotain muutakin ihan käytännöllistä. Oli kivoja lahjoja.

        Kiva kuulla. :) on juliasuklaa hyvä. :)


    • Anonyymi

      Minulle tuli liikunnan ohjaaja.

    • Anonyymi

      Hei Hanski...// tää oli se pst- juttu , mä oon nyt niin nauravainen just tolle, kiva muuten kun sait tän illan ilon aikaan. Tää oli juttu menneisyydestä joka on nyt sillee vähän kelju tunne.

      Mut ei se.....
      että.

      No EI MITÄÄN.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe