Alle 20 minuutin vitonen

Anonyymi-ap

Nykyinen taso 21:30, millä tuon puolitoista minuuttia rypistää pois?

Ylipainoa ei ole. Hemoglobiini tosin on kiusallisen matala, vaikea pysyä yli 130. Sideralia olen koittanut kuureina 4 kapselia joka toinen päivä.

Pk- vai vk lenkkiä? Vai sprinttimatkoja?

15

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerran viikossa 40min vk-lenkki, ja kerran 4x6-7min yläkynnyksellä, kerran 2h pitkälenkki. Nämä lenkit ei peräkkäisinä päivinä. Lisäksi välipäivinä kolme kertaa 45min pk.

• Anonyymi

20-25min vk vauhtia riittää ja pitkät vedot 4min on parempi jos puhutaan tuon tasoisesta juoksijasta, sitten kun kunto kohoaa pidennetään harjoitus aikaa,,,ei pidä ahnehtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

20-25min vk vauhtia riittää ja pitkät vedot 4min on parempi jos puhutaan tuon tasoisesta juoksijasta, sitten kun kunto kohoaa pidennetään harjoitus aikaa,,,ei pidä ahnehtia.

Minä suosin hieman pidempiä vetoja rauhallisemmalla vauhdilla. Parantavat kuntoa mukavasti peruskunnon päälle. Tavoitevauhtista ei tarvitse paljonkaan juosta.

• Anonyymi

Ihan rauhallinen lenkkeily riittää, lisäilee pikkuhiljaa määrää kun siltä tuntuu

• Anonyymi

Jos seksikan nainen vauhdittaa lupaa pillua kun joukkat ohi maalin alta 20 min

• Anonyymi

Puolitoista minuuttia voisi tosiaan olla nipistettävissä ajasta pelkällä pillun lupaamisella.

• Anonyymi

Ihan rauhallista lenkkeilyä, ja vedot entistä kovempaa.

• Anonyymi

Höpö höpö. Vedot parempi kuntoilijan tehdä aerobisella alueella. Liiallinen anaerobisen rassaus syö kuntopohjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Vedot parempi kuntoilijan tehdä aerobisella alueella. Liiallinen anaerobisen rassaus syö kuntopohjaa.

Vetoja voi vetää ihan hyvin mk alueelle jos pitää huolen että niistä palautuu kunnolla,mutta jokainen toki harjoittelee niinkuin itse parhaaksi näkee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vetoja voi vetää ihan hyvin mk alueelle jos pitää huolen että niistä palautuu kunnolla,mutta jokainen toki harjoittelee niinkuin itse parhaaksi näkee.

Näimpä,eikä joka päivä tarvitse juosta koska ei siitä kukaan maksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näimpä,eikä joka päivä tarvitse juosta koska ei siitä kukaan maksa.

Jotkut juoksevat vuoden jokaisena päivänä vaikkei heille siitä kukaan maksa.

• Anonyymi

Ietun tasoinen juoksija sie. Koska alle 20?

• Anonyymi

20min alittuu enemmän haluamalla.

• Anonyymi

Miula 20min alitettuna nuoruudessa. Nyt voi hölkätä rennosti.

• Anonyymi

50-50 paras. Puolet pk:ta ja puolet vk:ta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe