Alle 20 minuutin vitonen

Anonyymi-ap

Nykyinen taso 21:30, millä tuon puolitoista minuuttia rypistää pois?

Ylipainoa ei ole. Hemoglobiini tosin on kiusallisen matala, vaikea pysyä yli 130. Sideralia olen koittanut kuureina 4 kapselia joka toinen päivä.

Pk- vai vk lenkkiä? Vai sprinttimatkoja?

15

445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerran viikossa 40min vk-lenkki, ja kerran 4x6-7min yläkynnyksellä, kerran 2h pitkälenkki. Nämä lenkit ei peräkkäisinä päivinä. Lisäksi välipäivinä kolme kertaa 45min pk.

• Anonyymi

20-25min vk vauhtia riittää ja pitkät vedot 4min on parempi jos puhutaan tuon tasoisesta juoksijasta, sitten kun kunto kohoaa pidennetään harjoitus aikaa,,,ei pidä ahnehtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

20-25min vk vauhtia riittää ja pitkät vedot 4min on parempi jos puhutaan tuon tasoisesta juoksijasta, sitten kun kunto kohoaa pidennetään harjoitus aikaa,,,ei pidä ahnehtia.

Minä suosin hieman pidempiä vetoja rauhallisemmalla vauhdilla. Parantavat kuntoa mukavasti peruskunnon päälle. Tavoitevauhtista ei tarvitse paljonkaan juosta.

• Anonyymi

Ihan rauhallinen lenkkeily riittää, lisäilee pikkuhiljaa määrää kun siltä tuntuu

• Anonyymi

Jos seksikan nainen vauhdittaa lupaa pillua kun joukkat ohi maalin alta 20 min

• Anonyymi

Puolitoista minuuttia voisi tosiaan olla nipistettävissä ajasta pelkällä pillun lupaamisella.

• Anonyymi

Ihan rauhallista lenkkeilyä, ja vedot entistä kovempaa.

• Anonyymi

Höpö höpö. Vedot parempi kuntoilijan tehdä aerobisella alueella. Liiallinen anaerobisen rassaus syö kuntopohjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Vedot parempi kuntoilijan tehdä aerobisella alueella. Liiallinen anaerobisen rassaus syö kuntopohjaa.

Vetoja voi vetää ihan hyvin mk alueelle jos pitää huolen että niistä palautuu kunnolla,mutta jokainen toki harjoittelee niinkuin itse parhaaksi näkee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vetoja voi vetää ihan hyvin mk alueelle jos pitää huolen että niistä palautuu kunnolla,mutta jokainen toki harjoittelee niinkuin itse parhaaksi näkee.

Näimpä,eikä joka päivä tarvitse juosta koska ei siitä kukaan maksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näimpä,eikä joka päivä tarvitse juosta koska ei siitä kukaan maksa.

Jotkut juoksevat vuoden jokaisena päivänä vaikkei heille siitä kukaan maksa.

• Anonyymi

Ietun tasoinen juoksija sie. Koska alle 20?

• Anonyymi

20min alittuu enemmän haluamalla.

• Anonyymi

Miula 20min alitettuna nuoruudessa. Nyt voi hölkätä rennosti.

• Anonyymi

50-50 paras. Puolet pk:ta ja puolet vk:ta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4502
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1689
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      89
      1185
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59