Kuinka kauan YLE jatkaa Käärijän rummuttamista?

Kohta varmaan riittää syyksi että tuuli kahisee oksistoissa ja sattuu kuulostamaan Käärijältä.

https://yle.fi/a/74-20066576

Rajansa kaikella mitä uutisotsikoihin tulee.

8

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eilen katsoin livekonserttia jossa Käärijä oli . Telkkarista siis katsoin käärijän livekonserttia (kesällä), niin paidaton riehuja -kappale oli tosi hyvä jossa rankat kitarat esim vei biisiä energisesti etiäpäin + hyvä lavaenergia. Toi biisi toimii hyvänä aamuherätyslauluna eli kun usein aamulla on mulla ankean väsynyt olo niin kun ton biisin kuuntelee niin johan herää hidas "härkä-kehoni" , ei vielä tarpeeks hyvin, mut jonku verran edes mut kun hitaissa energioissa ollaan niin ei koskaan tämä härkä-kehoni ole koskaan erityisen energinen, mut kyl toi käärijän biisi herättää jopa härkä-kehoa &härkämieltä edes jonkun verran haha!

      Käärijä on suuri ilmiö. Ei ainoastaan lavashow, hänen valloittava persoona ja vaatteet vaan myös menevä musa jossa on pointtejakin tekstimaailmassa. Kappaleissa kuuluu myös monipuolisuutta eli ei kaikki kappaleet hänen ole samasta puusta veistettyjä vaikka toki punainen lanka on aika selvä.

      • En toki kiellä ketään häntä fanittamasta, ja mm. Linnan juhlien haastattelussa hän tuntui hyvin sympaattiselta ja olin hänen kanssaan samaa mieltä.

        Hän nyt vain sattuu olemaan hyvin vahvasti oman musiikkimakuni vastakohta. Euroviisubiisinsä tuntui minulle heti alkuunsa melko yksitoikkoiselta ja elementit ovat juuri sitä mitä en omasta tahdostani kuuntele.

        Ymmärrät kai että pidemmän päälle sellaiselle altistuminen voi ärsyttää ketä tahansa.


      • Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

        En toki kiellä ketään häntä fanittamasta, ja mm. Linnan juhlien haastattelussa hän tuntui hyvin sympaattiselta ja olin hänen kanssaan samaa mieltä.

        Hän nyt vain sattuu olemaan hyvin vahvasti oman musiikkimakuni vastakohta. Euroviisubiisinsä tuntui minulle heti alkuunsa melko yksitoikkoiselta ja elementit ovat juuri sitä mitä en omasta tahdostani kuuntele.

        Ymmärrät kai että pidemmän päälle sellaiselle altistuminen voi ärsyttää ketä tahansa.

        mun oma musamaku on laajaulotteinen eli käy mikä tahansa eli voin kuunnella tänä päivänä käärijää , huomenna arja saijonmaata, kahen päivän päästä jotakin jazz-musaa, kolmen päivän päästä "räkäpunkkia" ja neljän päivän päästä oopperaa karita Mattilan tulkitsemana.

        Ei mulla ole mitään tyyliä mitä tulee musan luukuttamiseen eikä mulla ole muutenkaan mitään tyyliä koska en pukeudu millään tietyllä tyylillä.

        Jokainen tietenkin saa pukeutua miten haluaa ja saa kuunnella vappaasti sitä mitä itte haluaa.


      • Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

        En toki kiellä ketään häntä fanittamasta, ja mm. Linnan juhlien haastattelussa hän tuntui hyvin sympaattiselta ja olin hänen kanssaan samaa mieltä.

        Hän nyt vain sattuu olemaan hyvin vahvasti oman musiikkimakuni vastakohta. Euroviisubiisinsä tuntui minulle heti alkuunsa melko yksitoikkoiselta ja elementit ovat juuri sitä mitä en omasta tahdostani kuuntele.

        Ymmärrät kai että pidemmän päälle sellaiselle altistuminen voi ärsyttää ketä tahansa.

        olin musan pitkäaikainen keräilijä eli kerännyt yhteensä 1500 musajuttua(CD ja C-kasetteja suurin osa) mutta lopetin 4 kuukautta sitten musan keräilyn, koska tuumasin että nyt on tullut seinä vastaan eli kyllä se raja tulee jossain vaiheessa vastaan kun tuntuu itsestä että ei enemppää että tää riittää. Ehkä joskus voin ostaa musaa, mutta vain satunnaisesti.

        Kun mulla on 1500 musajuttua niin voit arvata että siellä on mitä tahansa ja monenlaisten eri persoonien musaa. Siellä voi olla ihan kauheidenkin tyyppien musaa jotka on tehneet kauheuksia, mutten sotke koskaan musanesittäjien&tekijöiden tekoja ja mielipiteitä musaan eli kun ostan heidän musalevyn niin tuen ainoastaan heidän musauraa enkä tue heidän näkemyksiä mutta esim Jari sillanpää on sitten semmonen artisti että sen keikalle en menis mutta voisin ostaa sen levyn. Mut kuten sanoin, niin tulevaisuudessa en osta musaa enää kuin ehkä satunnaisesti tai satunnaisen satunnaisesti =)


      • Anonyymi kirjoitti:

        mun oma musamaku on laajaulotteinen eli käy mikä tahansa eli voin kuunnella tänä päivänä käärijää , huomenna arja saijonmaata, kahen päivän päästä jotakin jazz-musaa, kolmen päivän päästä "räkäpunkkia" ja neljän päivän päästä oopperaa karita Mattilan tulkitsemana.

        Ei mulla ole mitään tyyliä mitä tulee musan luukuttamiseen eikä mulla ole muutenkaan mitään tyyliä koska en pukeudu millään tietyllä tyylillä.

        Jokainen tietenkin saa pukeutua miten haluaa ja saa kuunnella vappaasti sitä mitä itte haluaa.

        Sama täällä... hyvinkin laajauloitteinen mutta silti suuntaa antava.


      • Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

        En toki kiellä ketään häntä fanittamasta, ja mm. Linnan juhlien haastattelussa hän tuntui hyvin sympaattiselta ja olin hänen kanssaan samaa mieltä.

        Hän nyt vain sattuu olemaan hyvin vahvasti oman musiikkimakuni vastakohta. Euroviisubiisinsä tuntui minulle heti alkuunsa melko yksitoikkoiselta ja elementit ovat juuri sitä mitä en omasta tahdostani kuuntele.

        Ymmärrät kai että pidemmän päälle sellaiselle altistuminen voi ärsyttää ketä tahansa.

        Vierailin profiilissasi =)
        Vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä. Minä olen myös mysteerinen ihminen ja semmonen taiteilijasielu enkä välttämättä maailman helpoin ihminen tai noh tuokin sanonta on hieman kulunut sillä kyllä meitäkin aletaan ymmärtää paremmin kun tiede ja tietoisuus erilaisista aiemmin hankalaksi mainituista ihmistyypeistä alkaa parempi tieto lisääntyä meistä kun meitä on usein haukuttu itsekkäiksi ja itsepäisiksi ja hankaliksi mut ne onkin älyllisesti laiskoja argumentteja.

        Ole ylpee ittestäs semmosena ku oot! Mie ainaki oon =)

        Minä olen muuten mies sukupuoleltani. Olen aika feminiininen mies. Syntymähoroskooppini on härkä 13.5 ja nouseva merkkini neitsyt ja kuumerkkini kauris. Kartallani on esim paljon jousimiestä ja vaakaa. Ne tuo myös persoonani miehisyyttä ja tulta sekä vakautta. Mut oon noiden astrologisten juttujen perustteella (siis jos niihin on uskomista ja mä en ole varma sillä en tiedä onko ne totta) erikoinen sekoitus monia eri tähtimerkkejä kun pittää ottaa huomioon myös vanhemmilltamme , ja jopa isovanhemmilta perityt geenit eli äitini syntymämerkki on jousimies ja hänen kartalla on paljon kaksosta, jouskaria ja skorpionia ja tunnen että minussa on kaksosta, jouskaria ja skorpparia ja isäni syntymerkki on rapu ja hänen kartta on rapu-vaaka painotteinen.

        Mä uskon henkimaailmaan ja uskon että maailmankaikkeus sai alkunsa alkuräjähdykseståä. Jumalaan en välttämättä usko tai en tiedä(mistäs sen voi tietää??) mut uskon enemmän jeesukseen että semmonen ihminen on ollut täällä joskus. Kaikkein eniten uskon henkimaailmaan eli olen itseasiassa 99.9% varma henkimaailman todellisuyudesta koska mulla on siitä omia kokemuksia kun rakas lemmikkikissani kuoli 4 vuotta sitten (kissa eli 20 vuotiaaksi ja eli hyvän ja turvallisen elämän ) ja kissa lähti fyysisestä maailmasta pois ja siirtyi henkimaailmaan ja tänne kotiini se jäi ja se seuraa mua joka paikkaan minne menen.

        Politiikassa uskon enemmän keskusta-ajatteluun mut on totta että minusta semmonen kuvio , ainaki tiällä suomessa(tiällä on savon murretta jonka kirjallinen sanamuoto on täällä) se, että hallituksissa on nähty vuorotellen sosialistisempi ja oikeistomaisempi hallitusmuoto ja keskustaa on myös nähty paljon suomen historian aikana. Vihreät on uusi ja persut on uusi myös. Persut edustaa vielä kovempaa oikeistoa kuin kokoomus. Vihreät edustaa ilmastokysymyksiä paljon. Kyllä jottain tälle maapallolle viilauksia pittää tehä ettei maapallo tuhoudu, mut rajansa kaikella eli ei tää pelastu jos kaikki alakaa syömään kasviksia koska ihmisten kehot on erilaisia eli jos toiselle kelepaa kasvis niin toiselle ei kelpaa ja se on pitkälti toi ruokapolitiikka enempi silti mielipideasia ja liika sanelu, määräily on vähän inhottavaa, ainakin monien suomalaisten mielestä. Toki joku roti olla pithää eli ilmaston eteen on tehtävä paljonkin asioita edistääkseen ilmastoa.

        Mitä tulee perussuomalaiset-puolueeseen niin on se toi puolue varmaan kai jäänyt jäädäkseen eikä se ehkä sittenkään ole niin kauhea puolue kuin mitä minäkin olen peljännyt. No aika näyttää. Voi olla että kepistä saa ihmiset vieläki lujempaa jos on persut vielä ykköspuolueena ja todellnäköisesti tulevaisuudessa ovat viel ykköspuolueena. Purra on ihan oikeassa siinä että kaikki keinot on käytettävä taittaakseen velkaa eli hänhän väläytti myös veronkorotuksia. Tosin hallitus on tehnyt siinä väärin että on leikannut liikaa pienituloisilta ja lapsiperheiltä. Se on iso virhe, ja itseasiassa todella typerää politiikkaa tommone.

        Toi kuvio on ihan looginen että kun yksi hallitus ottaa velkaa niin seuraava hallitus poistaa sitä ja sitten taas tulee sosialistisempi hallitus joka ottaa taas saman verran velkaa kuin mitä edellinen leikkasi niin tuo kuviota pyritään loputtomasti jatkumaan jossa on ideana se, että velka pysyisi samana, mut nykyäänhän noin 5-6 vuotta on ollu se trendi että velka koko ajan kasvaa ja joskus ehkä 10-15 vuoden päästä jos tämä tahti jatkuu sinne asti samana, niin silloin suomelle käy samalla lailla kuin kävi Kreikalle ja Italialle.,

        Suomi on hieno maa, vieläkin. Minä oon ollu 41 ikävuoteni aikana aina kiitollinen kaikille hallituksille koska ovat auttaneet mua. Olen siis takuueläkkeellä henkisten ja synnynnäisten ongelmien takia.


      • Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

        Sama täällä... hyvinkin laajauloitteinen mutta silti suuntaa antava.

        JHaluutko vastaanottaa musasuosituksia?Voisin kertua moniakin mut en aio viestitellåä liikaa enää sun kanssasi koska voit kokea pian ahdistavana niin sovitaanko vaikka että jos törmäillään näillä palstoilla niin jutellaan musiikista enimmäkseen kun tää palsta ja topic -aihe onkin musaan liittyvä.

        Oon miekin miettiny että josko rekisteröityisin tänne kuten sä oot tekeny nii, mut emmä oikein tiiä kun noi salasanajutut hieman pelottaa kun oon pyrkiny karsimaan pois käyttäjätunnuksia kun nykyaikana verkossa rosvot kyttäilee ihimisten tilejä&salasanoja, mut toki maalaisjärkkee voi aena käyttää eli ei kerro niille omia tunnuksiansa.

        Mä oon kuitenki niin arka, että sen takia oon poistanu monia käyttäjätunnuksia ja oon vain yhdessä paikassa jossa on mul käyttäjätili eli kysseessä on todennäköisesti maailman suurin musasivu www.rateyourmusic.com. Tervetuloa sinne jos kiinnostaa. Se paikka ei ole maksullinen. Idea on siellä pisteyttää eri musalevyjä ja halutessaan voi tehdä myös sanallisen arvion eli kuten nämä ammattimusakriitikot tekee arvosteluja niin siel me amatöörikriitikot voimme myös arvioida levyjä sanallisesti. Minä oon sanallisia julkaisuja tehnyt. Siellä on jotkut todella loistavia analyyseissaan. Mä tykkään analysoida paljon kaikkee.

        Noh tässä ensialkuun 5 musanimmee joita suosittelen sulle;

        1.Kiril Pokrovsky-The L.E.D.Wars( vuosimallia 1997) levy jossa tyylilajina hän käyttää video game music&syntikkapoppia)

        2.Nibblers -Nibblers soundtrack vuodelta 2015 levy ja tää on siis pelimusaa ja pelimusantekijänä minusta Suomen paras Salla hakkola

        3.Whispered-Wrath of heaven albumi (vois kiinnostaa sua kun tyylilajeina folk metal&japanese folk&sinfoninen metalli+melodinen deathmetal)

        4.Mathmatrix-Mathmatrix levy vuodelta 2022 ja tyylilajeina ambient&glitch&IDM

        5.Taraf de haidouks -Maskarada levy vuodelta 2007 ja tyylilajeina romanialainen folk&classical crossover&modern classical&muzica lautareasca)


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe