Pietuotanto

Anonyymi-ap

Viihdettä koko rahalla.
Mikä ukko tämä on?
Urkkajuomia testailee.

230

4000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ukko on dnf ukkoja. Ahnehtii dnf ultria.

    • Anonyymi

      Mitäe mie juuri näin?

    • Anonyymi

      Ukko näytti harrille närhen munat.
      Konvehit jäi blenderin pohjalle mutta mitä siitä.

    • Anonyymi

      Pieruplenderii

    • Anonyymi

      Model y longrange versio ukkelilla. Kokeili pakkasessa ajaa porista ouluun. Meneeko yhdellä istumalla?

      • Anonyymi

        Menköö juoksemalla.


    • Anonyymi

      Pietu vaihtanut taas kanavan nimeä. Riemumarssia.

      • Anonyymi

        Pierutuotanto olisi hyvä nimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pierutuotanto olisi hyvä nimi.

        Miksi kommentointi on poissa päältä? Ukko ei kestä palautetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kommentointi on poissa päältä? Ukko ei kestä palautetta?

        Juu. En katso videoita joissa kommentit pois päältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. En katso videoita joissa kommentit pois päältä.

        Ukko pilasi haasteen teho sekottimella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko pilasi haasteen teho sekottimella

        Viäläkö tehosekoitin laulaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viäläkö tehosekoitin laulaa?

        En tiedä, mutta ukko avannut kommentoinnin.


    • Anonyymi

      Vaihtoko ukko ritiikin takii nimensä?
      Riemumarskii uusi kanavan nimi

      • Anonyymi

        Onko uutta tuotantoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko uutta tuotantoa?

        Toki karhunkierros ennakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki karhunkierros ennakko

        Katsoin vain Itkosen eväsreppuvideon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin vain Itkosen eväsreppuvideon.

        pakkaatko urkkajuomapussukat?
        pesetkö homeiset lötköt?
        laitakko kanavan tilaukseen?


    • Anonyymi

      Onko repussa tehosekottimen matka malli?

    • Anonyymi

      Mikä matka 55km? Miksei perusmatka? Dnf rentoa.

    • Anonyymi

      Ei pärjää itkoselle

      • Anonyymi

        Kumpi voitti tubekunkkuuden, pietu vai itkos? Pietu ainakin videolla käveli vallan, ei juossut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi voitti tubekunkkuuden, pietu vai itkos? Pietu ainakin videolla käveli vallan, ei juossut.

        Itkonen tunnin ennen maalissa. Pietun loppuviitonen mallia porin hittain.


    • Anonyymi

      Katsoin kootut selitykset. Eipä se mitään selitellyt, vaikka aika hidas.

    • Anonyymi

      Skuutti sopii ukolle kuin buffi päähän

    • Anonyymi

      15km hapokasta menoa.

    • Anonyymi

      Kovaa menoa merikarvialla.
      Nokkoset kiusana.
      Kuka espoolainen IT istutti nokkoset

    • Anonyymi

      Oikea asenne frisbeegolfiin ei saatana kaikki pururadat pilattu fribaradoilla.

    • Anonyymi

      Ukkeli sai vj:ltä uudet polkujuoksupopot.

      • Anonyymi

        Hienoa. Kohta tulee tupenrapinat fribajonneille


    • Anonyymi

      Nyt ukko sai Asicselta Trabucot. Tympäisee mainosvideot.

    • Anonyymi

      Nyt ukko sai Asicselta Trabucot. Tympäisee mainosvideot.

      • Anonyymi

        Ukko nähty jättärillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko nähty jättärillä

        Ukko tunkkasi tonnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko tunkkasi tonnin.

        Käveli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käveli.

        tee perästä


    • Anonyymi

      Ukko on rento kuin irtsaripussi

    • Anonyymi

      Hävisi ietulla 37 matkalla puoli jalkapalloottelua.
      Yli mlnutin kilometrillä.
      Polkujantterin hätähuuto

      • Anonyymi

        Kynäniskat ei pärjää metsureille. Pitäiskö ukkelin tunkata enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynäniskat ei pärjää metsureille. Pitäiskö ukkelin tunkata enemmän?

        Kyllä tuplasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynäniskat ei pärjää metsureille. Pitäiskö ukkelin tunkata enemmän?

        Pietulla oli videon mukkaa omaan taitotasoon nähden aivan helvetin kova tavo


    • Anonyymi

      vesilätäkköö pelkäävät polkumenijät pilasi pietun kisan

      • Anonyymi

        Ukkohan on varsinainen hupiukko.


    • Anonyymi

      Joutu jonottamaan ylläksellä monta minuuttia, että piäsi polulle. Siinäkö syy huonohkoon aikaan?

      • Anonyymi

        naiset hölkkäsi ohi kun höpötteli ja päristeli pakoputkea. Olisi kerennyt itsekin juoksujalkaa paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naiset hölkkäsi ohi kun höpötteli ja päristeli pakoputkea. Olisi kerennyt itsekin juoksujalkaa paremmin

        Ukolla ei kiire. Polkukävely rentoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukolla ei kiire. Polkukävely rentoa.

        Kiire on rentoa. Ehtii maalissa paljuun


    • Anonyymi

      Ukkeli aikoo syksyllä mennä Nuuksio Classiciin ja NUTS Helsinkiin.

    • Anonyymi

      Kauvanko koronan vuoksi evakossa?

    • Anonyymi

      Kova ukko kun jaksoi 24 kilsoo.

      • Anonyymi

        Ekstreme duudsoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekstreme duudsoni.

        Kaupallinen yhteistyö eväsreppu.
        Ikävää mönjä rannoilla.


    • Anonyymi

      Ukko tulossa nuuksio 72kilsoo haastaa Itkosen samalla matkalla. Vielä kun Juho saadaan mukaan niin nähdään kunnon titaanien otatus. Kuka nousee podiumille kuka jää matkalle? Kenellä loppuu eväät, kenellä mehut?

      • Anonyymi

        Dnf/dns veikkaan kaikille. Ei piä ahnehtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dnf/dns veikkaan kaikille. Ei piä ahnehtia.

        Tavo tärkein.


    • Anonyymi

      Porin kaupunki saisi laittaa asvalttia kaikille poluille

      • Anonyymi

        Mitäs läksi polku tohveleilla


    • Anonyymi

      Mitäs mäni ottaa koronatartunnan

      • Anonyymi

        Ahnehti haastamaan Itkosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahnehti haastamaan Itkosta

        Ai että.
        Sipoon ukko tubettajasarjassa pallilla mikäli jaksaa päätyyn saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että.
        Sipoon ukko tubettajasarjassa pallilla mikäli jaksaa päätyyn saakka.

        Kuule ukko on ennakkosuosikki. Eturivin lähtöpaikka varattu ukolle. Itkosen haastattelu faceliveen. Vauhtikarkit ja karjalanpiirakat jo repussa. Samat onnen pöksyt, paituli, lakki piällä. Kysymys kuuluukin onko vielä hokat jalassa?


      • Anonyymi

        Joo Altrat ja gaiterit. Ai että.


    • Anonyymi

      Tää ukko ei edes yritä. :D heti kun on pien nuha niin kaikki tavot viemäriin ja perutaan loppu vuosi. Ens vuodelle 100km ylläksellä on hyvä dnf-matka.

      • Anonyymi

        Peru ensi vuodenkin Nuuksion


      • Anonyymi

        Valitettavasti rentoa sontaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti rentoa sontaa

        Tuleppa hakemaan virtaa täältä Thaimaasta.
        Tiijän keinot


      • Anonyymi

        Miksei ukolle kelpaa puokki vantaalla


    • Anonyymi

      Ukko sai asicselta paketin. Oikea ambassadori.

      • Anonyymi

        Oli silkkaa PORNOA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli silkkaa PORNOA

        Vähenpi veepiä kui sepi.
        Hyvässä suhteessa vitsejä ja peräputkihuumorii.


    • Anonyymi

      Asicset testiin nuuksio 70 kilsoo ai että.

      • Anonyymi

        Asicsit dns tohvelit.
        Ukko ei ota osaa koska rennonpaa tehrä instaposeerauksia


    • Anonyymi

      Pikku flunssa ja ukko ottaa DNS:n. Hyvä tekosyy, eipä ole kunto kaksinen jos pikku flunssa sen pilaa.

      • Anonyymi

        kuule ukko tunkkasi niin että tukka lähti itkosen perässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule ukko tunkkasi niin että tukka lähti itkosen perässä

        Itkone dns nuuksio 70 kilsoo perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkone dns nuuksio 70 kilsoo perässä.

        Tee perässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkone dns nuuksio 70 kilsoo perässä.

        Siirsi ensi vuoteen. Upeeta kontsaa.


    • Anonyymi

      Itkosella uusi kaveri mukana repovedellä. Suulaampi kaveri, kuin hiljanen hissukka markus.

      • Anonyymi

        Markus on viekas päätyyn mänijä.
        Jäsen Jii on marssija. Juoksuaskelia hää ei ota.
        Oli viime vuonnakin repoveellä.


    • Anonyymi

      Rentoa seurata DNS ukkoja

    • Anonyymi

      Ukko hölkällä ja nuuksio dns.
      Jo on sontaa.

      • Anonyymi

        Itkone dns ja hölkällä myös tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkone dns ja hölkällä myös tänään.

        Ressi lähti heti kun ukot luopu lappujuoksutavosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressi lähti heti kun ukot luopu lappujuoksutavosta

        Lappujuoksu ahistaa. Rentoa lenkkeillä omaksi ilokseen ja kävellä nuts 100.


    • Anonyymi

      makiaa saaha pietu aulangolle.

    • Anonyymi

      100 kilsoo liika kova tavo. Ukko puhki jo 22 kilson tapahtumassa. Otapa juho ja itkone matkaseuraksi 100 kilsolle niin ei tule orpo olo ja dnf.

      • Anonyymi

        100 km jokerinutussa rentoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100 km jokerinutussa rentoa.

        Löytyykö jokeri tatuointi myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö jokeri tatuointi myös?

        ukko ei viihdy pelti paljaana mutta nuttu näkyy uuella videolla


    • Anonyymi

      Ukko vaihto ryyppäämisen tipattomuuteen eikä kunto kohene. Taas yksi esimerkki viinan voimasta. Alle neljän mara vaatii sillon tällön leijona pulloa.

    • Anonyymi

      ajoissa tehty päätös satasesta jättää rutkasti aikaa dns suoritukselle.
      Ukko saa tilaajia, rahhaa youtubelta ja lopulta sympatiapisteet.
      Tee perässä.

      • Anonyymi

        Liika pitkä matka ukolle. 70 kilsoo nuuksio dns myös. Ei pidä ahnehtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liika pitkä matka ukolle. 70 kilsoo nuuksio dns myös. Ei pidä ahnehtia.

        Juu. Nuts 100 ahnehtimista. Ukkelille sopii paremmin polkupuolikas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Nuts 100 ahnehtimista. Ukkelille sopii paremmin polkupuolikas...

        Kukkaa tilaa kanavaa jos ei ahnehdi


    • Anonyymi

      Joko palautunut ja tavottelee Vantaalla enkkaa?

    • Anonyymi

      Kuuluttaja pilasi pietun maaliintulon eikä onnistunut että otetaan uusiksi.

    • Anonyymi

      Miksi ukko patikoi itkosen numerolapulla?

    • Anonyymi

      Oliko ukko Kolilla? En huomannut.

      • Anonyymi

        Ei ollut
        Voisi olla eetun neuvonantaja.
        Opettaisi minuutin tarkkuudella tavot.


    • Anonyymi

      Ukolla tavo Nuts Ylläs Pallas 100km. Rentoa.

      • Anonyymi

        siellä kaikki polkumenijät


    • Anonyymi

      Itkonen kiittää koko rahalla.

      • Anonyymi

        Rentoa kontsaa tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rentoa kontsaa tulossa.

        Ukko juoksi käsikynkkää maaliin Itkosen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko juoksi käsikynkkää maaliin Itkosen kanssa.

        Tottamooses. Oli itkoselle jäniksenä.
        Kova suoritus saada Itkonen seuraamaan ilman valitusta. Oliko taas rahaa pelissä. Hapatsu maksaa joka kerta kun valittaa.


    • Anonyymi

      Ei ole hattu miekkosen videoilla suorassa.

    • Anonyymi

      friba pääsi postimerkkiin. Mitäs tuumaat siitä?

    • Anonyymi

      Ukkeli osti kuntopyörän eli vaaterekin. Aikoo juosta ulkona kelissä kuin kellissä.

      • Anonyymi

        Kui muka ei riskii kaatuu hönössä? Minusta näyttää kiikkerältä pyörältä


      • Anonyymi

        Paha isku itkoselle. Ukoille titaanien kamppailu nuts hel 2025. Toinen heistä reenaa työmatkallakin


    • Anonyymi

      Ai että on voimaa kuin pienessä kylässä.
      Tunturin paketti liikkui rivakasti.
      Nyt on Tunturi kuntopyörä alla mx vastuksella.
      Jokerit pipo päässä kelpaa polkea.
      Nättiä.

      • Anonyymi

        Iske kommentteihin toimii ai että


    • Anonyymi

      Onko tulossa zwift live seuraajille?

    • Anonyymi

      Kuis Tunturi polkee? Hjuumorukkelin rapiohiljaisuus raastavaa.

      • Anonyymi

        lupasi vuojen vaihteelle tubekontsaa


      • Anonyymi

        Leikkii superhessua. En tykkää


      • Anonyymi

        editoiko Salli ukon videot? Jos on kiirettä kun joutuu kaikkien polkujanttereitten videoita laittamaan.


    • Anonyymi

      Pietu pelaa salee fribaa

    • Anonyymi

      Lupasi vuojenvaihteessa uutta videota. Missä viipyy?

    • Anonyymi

      Radiohiljastelu ei rentoa. Missä viteot? Kaipaan ukkelin näsäviisasteluja. Tuliko ero?

      • Anonyymi

        Kaljottelu kuntopyörällä voi olla eron aihe


      • Anonyymi

        Voisiko juho käydä pietua morjestaa?


    • Anonyymi

      Ukko teki paljastuksia uudella videolla. Aikoo perusmatkalle 2027. Rentoa. Tänä vuonna Nuts 100. Veikkaan dnf molemmista.

      • Anonyymi

        Miule polkujuoksu on tuttua. Pysyn hyvin meiningissä mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miule polkujuoksu on tuttua. Pysyn hyvin meiningissä mukana.

        Katson kaikki Itkosen, Sallin ja Pietun polkuvideot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson kaikki Itkosen, Sallin ja Pietun polkuvideot.

        Juu se on rankempaa kuin maraton sileällä. Nummelaa ei kannata seurata kun ukkeli tekee helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se on rankempaa kuin maraton sileällä. Nummelaa ei kannata seurata kun ukkeli tekee helppoa.

        Kuule 100 km rankkaa vaikka huilisi välillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se on rankempaa kuin maraton sileällä. Nummelaa ei kannata seurata kun ukkeli tekee helppoa.

        Nummelakin voisi kokeilla nuts satasta. Nähtäisiin ukkelin kähökunto. Rento matka.


    • Anonyymi

      Pyytääkö itkosen vieraaksi kanavalle? Vai Sallin?

    • Anonyymi

      Kuule hipsteri on.
      Pipa päässä ja sitä rataa.

    • Anonyymi

      Salli on rennoin kolmesta

      • Anonyymi

        Pietu on teslamies.
        Trump fani.


    • Anonyymi

      Millos ukolta tulossa maksukanava?

    • Anonyymi

      Vinkki video tullut

    • Anonyymi

      Ukkeli menee 100km matkalle, koska hakee uskottavuutta polkujuoksupiireissä.

      • Anonyymi

        Ei ole rennot piirit.


    • Anonyymi

      Onko tullut poljettua Tunturilla?

      • Anonyymi

        Paskalla käynyt.


    • Anonyymi

      Ukkojen höpöttely kaupallisista yhteistyötä nuts pumpun kanssa

      • Anonyymi

        Ukot näytti kuule hyvältä.


    • Anonyymi

      Ukkeli hankkinut valmentajan 100km patikkareissua varten.

      • Anonyymi

        Ei pelkästään sitä varten vaan helsingissä loppukauesta titaanien koitos itkosta vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkästään sitä varten vaan helsingissä loppukauesta titaanien koitos itkosta vastaan.

        Valmentaja hyvä ukolla olla niin tulee käytyä lenkillä joka viikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmentaja hyvä ukolla olla niin tulee käytyä lenkillä joka viikko.

        Juu. Ukko ei osaa suunnitella lenkkeilyjään. Päheesti otti koutsiksi huippujuoksijan. Show must go on.


    • Anonyymi

      Eetu vapisee nutsilla

      Pietulla kuntopyörä on saanut kyytiä ja kunto noussut yli metsän reunan. 40 km viikkoja hölkätty.

    • Anonyymi

      Video tehty yhteistyössä asicin kanssa ja päällä niken trail paituli.

      • Anonyymi

        Luulin, että on hoka ukkoja. Asics alkanut ottamaan lähettilääksi myös hitaita ukkoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin, että on hoka ukkoja. Asics alkanut ottamaan lähettilääksi myös hitaita ukkoja?

        Kannattaako kaikki makia jättää Hokalle?


    • Anonyymi

      MihInkä aikaan Lamminrahkan lähtö?
      Josko paljussa olisi pallukkaseuranta

    • Anonyymi

      Kova reeni maailman parhaan polkujuoksijan valmennuksessa on viemässä Pietun voittoon Itkosesta.

      • Anonyymi

        Itkonen mäni ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkonen mäni ohi

        Juu ukko lähti kovalla koutsilla ahnehtii.
        Kävi kylmät.


    • Anonyymi

      DNF 23 matkalla. Oliko kaikkien aikojen ahnehtiminen?

      • Anonyymi

        Joko ukkeli on ylikunnossa?


      • Anonyymi

        Ja tämän ukkelin pitäisi selvittää Nuts 100?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämän ukkelin pitäisi selvittää Nuts 100?

        Kuha selvittää ittensä evakuointipaikalle.
        Eikä tiijetä insta tarinansa perusteella keskeyttikö kun vatta meni sekaisin jännityksestä vai saiko huollossa ruokamyrkytyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuha selvittää ittensä evakuointipaikalle.
        Eikä tiijetä insta tarinansa perusteella keskeyttikö kun vatta meni sekaisin jännityksestä vai saiko huollossa ruokamyrkytyksen.

        Ukko on rennompi kuin teistä kukaan. Ei tarvi ahnehtia maaliin jotta voi kutsua itteä polkujuoksijaksi.


    • Anonyymi

      Ukkeli keulii kovan valmentajan alaisuudessa. On paineita. Saa siinä selitellä koutsille dnf:ää.

      • Anonyymi

        DNF tahtiikan loi kisainsinööri Timo Väistö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        DNF tahtiikan loi kisainsinööri Timo Väistö

        Oli liian palju mäkiä.
        Puokki Tuusulassa parempi ensi vuonna.


    • Anonyymi

      Vaimolle puhelu ja DNF
      On parasta.

    • Anonyymi

      Ukko on Erkkilän mänitzeri.
      Rentoa settiä webbisivuilla.
      DNF on markkinointipuhetta.

      • Anonyymi

        Rentoa. Ukkeli vaihtanut managerihommiin? Valmentaja taikoo DNF-ukosta Nuts 100 maaliinmänijän?


    • Anonyymi

      Katsoin ennakkovideon dnf:stä innostuneena. Olipahan taas suunnitelmat. Ukkeli tekee juoksemisesta vaikeata.

      • Anonyymi

        Kuule oli rankka tavokin 23 km poluilla


    • Anonyymi

      Tämän ukkelin tubevideot kuulostavat siltä, että on koko yläasteen ajan harjoitellut tyttöjen naurattamista, ja sama vaihde jäänyt päälle nelikymppisenäkin. Noloa.

      • Anonyymi

        Ukkeli on koomikko.


    • Anonyymi

      Uusi video. Ukkelilla meni lamminrahka trail ripulihommiksi.

    • Anonyymi

      Sallin kanssa muodostavat yyberkovan porilaisen polkujuoksukaksikon.

    • Anonyymi

      Ukko tippui Itkosen ja Sallin taakke kun katotaan ketä on kova poluilla.

    • Anonyymi

      Minulle kelpaa hassuttelut kuha pitää läpät rentoina.
      Ripulipaska videot ei innosta

    • Anonyymi

      Timoko yllytti lähtemään eturivistä?
      Vatta sekosi kun nopeemmat ukot ohitteli molemmin puolin.

    • Anonyymi

      100 km oli sontapuhetta.

    • Anonyymi

      Ukkeli selittelee tubessa.

    • Anonyymi

      Ukoilla on valmentajat ja silti dnf/dns/matkaa lyhemmäksi. Eikö valmentajalla pitänyt olla samanlainen vaikutus kuin pruuttaisi testoa kannikkaan?

      • Anonyymi

        mänitzeri vaatii liikaa?


    • Anonyymi

      66 km lähössä kello 15.
      Helteitten erikoismies Pietu viivalla haukkana.

    • Anonyymi

      30 astetta ai että. Dnf uhka piällä.

    • Anonyymi

      Ukolla oli Sandels oottamassa maalissa.
      Ei ihme että meni päätyyn asti.
      Valkulta täsmävinkit.

    • Anonyymi

      Aamupostaaja viestisi poistettiin. Mitä kirjoitit?

    • Anonyymi

      Radio hiljaisuus miksi puheripuliukolla?

      • Anonyymi

        juo kaljaa kuntopyörällä.

        Sillä on paineita. Helsinki nutsissa tulossa luvattu titaanien taistelu itkosta vastaan.


    • Anonyymi

      Pietu siulta NUTS HEL viteo tulille heti ja itkoseen reenimotia

    • Anonyymi

      Vuojen hehkutettu NUTS HEL titaanien taistelu Pietu vastaan Itkonen päättyi molempien DNS tulokseen. Rentoa.

      • Anonyymi

        Ai ettien että. Pietukin oppii dns/dnf niksit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ettien että. Pietukin oppii dns/dnf niksit.

        Ihanaa. Telttaan nukkumaan pihalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ettien että. Pietukin oppii dns/dnf niksit.

        Kiitos kuuluu valmentaja annastiina erkkilälle, yhteistyökumppani Asicsille ja managerille


    • Anonyymi

      Tuleeko uusia polkutubettajia tilalle, kun vanhat eivät suunnattomasti itsekehusta ja huippuvalmennuksesta huolimatta kehity?

      • Anonyymi

        valmentajat ressaa. Ukot uupuu taakan alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        valmentajat ressaa. Ukot uupuu taakan alla.

        Puheet on ukolla kuin maailmanomistajalla mutta suorituskyky polkupatikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puheet on ukolla kuin maailmanomistajalla mutta suorituskyky polkupatikkaa.

        Kiitä valmentaja Annastiina Erkkilää ja Asicsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitä valmentaja Annastiina Erkkilää ja Asicsia.

        Tietääkö erkkilä olevansa ukkelin koutsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö erkkilä olevansa ukkelin koutsi?

        Mielikuvituskoutsi
        Ai että


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puheet on ukolla kuin maailmanomistajalla mutta suorituskyky polkupatikkaa.

        Tavo oli NUTS 100.
        Valmentaja, mänitseri, kisainsinööri ja vaimo usuttivat lyhentää matkaa ettei nolaisi ihteään.


    • Anonyymi

      Ukko veti päätyyn asti Ylläksellä ja lopetti voittajana.

      • Anonyymi

        Nuts 100 dns. Ei uskaltanut haastamaan dnf Sallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuts 100 dns. Ei uskaltanut haastamaan dnf Sallia.

        Salli on pelottava it ohjelmoija.


    • Anonyymi

      Menossa Mustavuorelle vanhoilla pohjilla. Ai että. Kolme kierrosta ja out.

      • Anonyymi

        lähteekö salli samaan autokyytiin?


    • Anonyymi

      Valmentajan hankkiminen on hölmöläisen hommaa

      • Anonyymi

        Juu. Juoksiaivat ensin 3400m Cooperin sitten voi miettiä valmentajaa ja tubestooreja.


    • Anonyymi

      Koska tulee tuotantoa tuutista? Onko polkenut kuntopyörää?

      • Anonyymi

        Miksei laita kuvaa olut telineestä?


    • Anonyymi00228

      Pietun koutsi juoksi alle 40.30 kympin uudenvuoden juoksussa. Kovakuntonen. Jäisi Mikolta tekemättä.

      • Anonyymi00229

        Juoksiko Pietu sub 1h?


    • Anonyymi00231

      Siirtykö pickelballiin?
      Vai riittääkö kalja ja kuntopyörä?

    • Anonyymi00232

      Milloin uusi video? Vieläkö ukkelilla huippuvalmentaja könytuloksiin?

      • Anonyymi00233

        Pieni mies 165 cm lienee jäänyt vaimon apulaiseksi leipomaan kakkuja


    • Anonyymi00234

      Aika jännä, että kunto ei paranekaan sillä, että perustaa youtubekanavan ja kuuluttaa tavon.

      • Anonyymi00237

        Ai että.


      • Anonyymi00238

        Ukkelilla oli polkujuoksuvalnentaja Anmastiina, kisainsinööri, mänitzeri ja yhteistyö Asicsin kanssa. Eikö tuo kattaus riitä?


    • Anonyymi00235

      Eikö ukkeli ole enään riemumarssia, vaan piedro?

      • Anonyymi00236

        Pyysikö mänitzeri vaihtaa nimeksi Piedro Hill?


    • Anonyymi00239

      Somemaisteri ja urheilumanageri!

      Ok

    • Anonyymi00240

      Ukko heilu bodomilla kamera kädessä.

      • Anonyymi00241

        Hyvä ettei lähtenyt poluille harhailemaan.


      • Anonyymi00242

        Ai, että Porista asti tullut, eikä lähtenyt hölkällä? Mitä tuolla sitten oikein tekee?


      • Anonyymi00244
        Anonyymi00242 kirjoitti:

        Ai, että Porista asti tullut, eikä lähtenyt hölkällä? Mitä tuolla sitten oikein tekee?

        Aika onneton ukko, ei onnistu missään, ei edes padelissa


      • Anonyymi00245
        Anonyymi00242 kirjoitti:

        Ai, että Porista asti tullut, eikä lähtenyt hölkällä? Mitä tuolla sitten oikein tekee?

        Dns on parempi jos ei tiedä jaksaako juosta. Ruosniemessä ei kunniankukko laulanut


      • Anonyymi00246
        Anonyymi00245 kirjoitti:

        Dns on parempi jos ei tiedä jaksaako juosta. Ruosniemessä ei kunniankukko laulanut

        juu ukko tekee viihdettä sipomalla viiksiä. Ei tarvi enään itte välttis osallistua.
        Naamaa voi näyttää ilmankin.


    • Anonyymi00247

      Ukolla kepee askel.
      Ai että
      Vapise itkonen NUTS Hel kaksintaistelussa?

      Itkosen vesivahinko ei paitöwei mitään jos vertaat pietun flippaamiseen.

      • Anonyymi00248

        Pieni vinkki Poriin.
        Padel pallot on lidissä tarjouksessa.


    • Anonyymi00249

      Ukossa olisi ainesta hyrox urheilijaksi. Saisikohan edes kelkkaa liikkeelle ja mänisikö kertaakaan kilsa alle viiden. Varmasti soutu- ja hiihtolaite saisi ukon käsittelyssä kuitenkin vinhaa kyytiä.

      • Anonyymi00250

        Pienen miehen viihdettä.
        Voisi ottaa pariksi kaksimetrisen karpaasin joka liikuttaisi kelkkaa


    • Anonyymi00251

      Voisi tehdä podcastia Sallin kanssa.
      Porin vikkelimmät poluilla.

      • Anonyymi00252

        Reenivinkkejä jakaisivat podcastissaan, kuuntelisitko?


      • Anonyymi00253

    • Anonyymi00254

      Sähköjänis ja duracelpupu.
      Virkeä elämänsä kunnossa.
      Hienoo.

    • Anonyymi00255
      UUSI

      Pikkumieheltä uusi video. Ai että.

      • Anonyymi00256
        UUSI

        Krapulaansa näytti juhannuksen jälkeen kävelevän pois ja kertomalla itsestään, ihan en puoliväliin asti päässyt, varmaan loppu oli parempaa kontsaa


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe