Nainen työpaikalta

Anonyymi-ap

Tykkään susta. Sä et musta. Olen sulle ystävällinen ja niin neutraali kuin pystyn. Olet jotain mitä en ole kohdannut elämäni aikana kuin kerran tai kaksi. Miksi juuri sinä. Yritän unohtaa. Päätin alkaa välttelemään. Et sä voisi ikinä muhun rakastua. Elän sun kannalta väärää aikaa.

29

1621

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tolla asenteella et saa mitään.

    • Anonyymi

      Miksi ajattelet että hän ei sinuun voisi rakastua? ☺️ minulla naisella sama tilanne. Kaipaan niin että sattuu.

    • Anonyymi

      Jatkuu… kerrotko naisesta jotain? 🙂

      • Anonyymi

        Hän on nuorempi. Mutta niin upea, älykäs, mukava ja tuntuu että minulle sopiva. Olen toistanut tätä näillä palstoilla mutta en ole hänenlaistaan ennen tavannut. 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on nuorempi. Mutta niin upea, älykäs, mukava ja tuntuu että minulle sopiva. Olen toistanut tätä näillä palstoilla mutta en ole hänenlaistaan ennen tavannut. 😌

        Nimi tai muu tuntomerkki? 😊


    • Anonyymi

      Niin. Sama juttu täällä mutta en ajattele noin. Ei sun tarvis kysyä kuin että mennäänkö johonkin niin olisin valmis

    • Anonyymi

      Olen rakastunut työkaveriin, mieheen joka 10 vuotta vanhempi. ❤️ ja kuolen ikävään! Oikeasti, siltä se tuntuu.

      • Anonyymi

        Pussit ne on silmäpussitkin.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat "väärän ajan elämisellä"?

      Itse olen tutustunut töissä mieheen jollaista ei toista ole tullut vastaan. Meillä on niin paljon yhteistä, samantyyppistä taustaa, samantyypisiä kiinnostuksen kohteita, viihdyn hänen seurassaan ja riudun kun ei nähdä. Jos olisin ulkoisesti hänen makuunsa uskon että meistä voisi tulla vaikka mitä. Valitettavasti en ole...

    • Anonyymi

      Jos olet se mitä ajattelen en usko että muutos toisi mukanaan mitään väärää. Tällä hetkellä en ole onnellinen ja uskon että ihminen jonka kanssa elän ei tule koskaan arvostamaan meitä riittävästi. Tiedän että luku tässä tarinassa on tullut päätöseen jota elän, pienten ihmisten takia vielä tässä ollaan. Me menetettiin merkitys pienten asioiden takia, mitä en avaa tähän. Minä olen valmis uuteen alkuun elämässäni, ja toivottavasti saan jakaa sen erään ja pienten kanssa.

      • Anonyymi

        Oisitpa mun ihana.💙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisitpa mun ihana.💙

        Ehkä. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisitpa mun ihana.💙

        Kuka on sinun ihana? Tuntomerkkejä? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sinun ihana? Tuntomerkkejä? 🙂

        Hänestä en tohdi laittaa mitään trolleille. Itse olen 42v. mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänestä en tohdi laittaa mitään trolleille. Itse olen 42v. mies.

        Mistä päin olet? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet? 🙂

        Mistä mun pitäisi olla?🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä mun pitäisi olla?🤭

        Länsi-Suomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi-Suomi.

        Paikkakunnan eka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikkakunnan eka?

        K….🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänestä en tohdi laittaa mitään trolleille. Itse olen 42v. mies.

        Tämä meni ohi.


      • Anonyymi

        En ole tähän kirjoittanut aloituksen jälkeen mitään. Pahoittelen, en ole kaipaamasi henkilö, hänellä ei ole lapsia. Sitä en tiedä asuuko jonkun kanssa, ihme jos ei. Toivon tietysti sulle hyvää omassa tilanteessasi.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tähän kirjoittanut aloituksen jälkeen mitään. Pahoittelen, en ole kaipaamasi henkilö, hänellä ei ole lapsia. Sitä en tiedä asuuko jonkun kanssa, ihme jos ei. Toivon tietysti sulle hyvää omassa tilanteessasi.

        Ap

        No kerro sinä sitten lisää siitä naisesta ketä kaipaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tähän kirjoittanut aloituksen jälkeen mitään. Pahoittelen, en ole kaipaamasi henkilö, hänellä ei ole lapsia. Sitä en tiedä asuuko jonkun kanssa, ihme jos ei. Toivon tietysti sulle hyvää omassa tilanteessasi.

        Ap

        Et ajatellut tehdä mitään asian eteen? Sinun ja hänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ajatellut tehdä mitään asian eteen? Sinun ja hänen.

        Olen ajatellut paljonkin, en voi olla ajattelematta. Aloitus oli ehkä vähän liian dramaattinen tunteen purkaus, joskus tuntuu että pitää päästää jotain höyryjä edes tänne. Asiat ei ole aina niin yksinkertaisia tai ainakaan sellaisia joita toinen voisi ymmärtää, niin ainakin luulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro sinä sitten lisää siitä naisesta ketä kaipaat

        Kuvailin häntä jo ylempänä. Se riittänee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailin häntä jo ylempänä. Se riittänee.

        Mistäpäin suomea kirjoitat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut paljonkin, en voi olla ajattelematta. Aloitus oli ehkä vähän liian dramaattinen tunteen purkaus, joskus tuntuu että pitää päästää jotain höyryjä edes tänne. Asiat ei ole aina niin yksinkertaisia tai ainakaan sellaisia joita toinen voisi ymmärtää, niin ainakin luulen.

        Hankal se toisen on asioita ymmärtää kun ei kerro, sun tehtävä on saada asiat kerrotuksi ja hänen tehtävä reagoida siihen. Toistekin päin.


    • Anonyymi

      Ei se voi rakastua kun välttelet joten ole huoleti

      • Anonyymi

        Ehkä hän jo on rakastunut sinuun ,noinhan se toimii.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe