Kivaa keskiviikkoa

Anonyymi-ap

Ystävälle parhaalle.

198

1217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nukahdin tuossa ja sain ihan hyvin nukuttua. Millaista rytmiä ajattelit siihen ja mitä sanoja vaihtuu? :)

    • Anonyymi

      Samoin sinne parhaalle ystävälle. Se alku menee nyt näin:

      Muut ei voi ymmärtää, miten sisimmässä ajatukset käy
      Täytyy olla kova kuori, ei pehmeää läpi pinnan näy

      Täytyy tunteet sanoilla kokee, ja silmillä mitkä saman näkee

      • Anonyymi

        Okei! Ihan kivalle kuulostaa kyllä tuokin. :) millainen rytmi tuossa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei! Ihan kivalle kuulostaa kyllä tuokin. :) millainen rytmi tuossa on?

        Kiva jos et suutu kun muutin jotain :D mitenhän sitä rytmiä osaisin kuvailla 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos et suutu kun muutin jotain :D mitenhän sitä rytmiä osaisin kuvailla 🤔

        Sanoinkin aikaisemmin että voi muokata että sopii paremmin. :D en sitä melodiaa tai rytmiä kuitenkaan tee niin sen takia aika vaikea on muokata sanat siihen sopivaksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos et suutu kun muutin jotain :D mitenhän sitä rytmiä osaisin kuvailla 🤔

        Tai onko se sellainen minkä tempoinen ja duurissa/mollissa? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai onko se sellainen minkä tempoinen ja duurissa/mollissa? :D

        Mollissa :D vähän surumieliset sanat kuitenkii niin siks. Tempoo hakee viel mut ehkä jotaiin 100-110 bpm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mollissa :D vähän surumieliset sanat kuitenkii niin siks. Tempoo hakee viel mut ehkä jotaiin 100-110 bpm.

        Okei. :D miten itse määrität tuon tempo nopeuden? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai onko se sellainen minkä tempoinen ja duurissa/mollissa? :D

        A F G F
        Muut ei voi ymmärtää, miten sisimmässä ajatukset

        G
        käy

        G F G A G F G
        Täytyy olla kova kuori, ei pehmeys läpi pinnan näy



        Sitten soinnut ekaa säkeistöö noin jos ymmärrät :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A F G F
        Muut ei voi ymmärtää, miten sisimmässä ajatukset

        G
        käy

        G F G A G F G
        Täytyy olla kova kuori, ei pehmeys läpi pinnan näy



        Sitten soinnut ekaa säkeistöö noin jos ymmärrät :D

        Äh tää palsta ei osannut sijottaa noita Sointuja oikeden sanojen päälle vaan laitto kaikki yhteen pötkööt. HöImö palsta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :D miten itse määrität tuon tempo nopeuden? :D

        Mitä tarkoitat miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A F G F
        Muut ei voi ymmärtää, miten sisimmässä ajatukset

        G
        käy

        G F G A G F G
        Täytyy olla kova kuori, ei pehmeys läpi pinnan näy



        Sitten soinnut ekaa säkeistöö noin jos ymmärrät :D

        Juu kyllä tostakin ymmärrän vaikka onkin pötkönä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äh tää palsta ei osannut sijottaa noita Sointuja oikeden sanojen päälle vaan laitto kaikki yhteen pötkööt. HöImö palsta :D

        Ei tämä kaikkeen hienouksiin pystykään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä tostakin ymmärrän vaikka onkin pötkönä. :D

        Ei siitä pääs rytmkin kiinni ku noiden piti olla sanojen päällä silleen hienosti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä pääs rytmkin kiinni ku noiden piti olla sanojen päällä silleen hienosti :D

        Ajattelen ne jotenkin järkevästi siihen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen ne jotenkin järkevästi siihen. :D

        Nii voithan sä tehdä oman rytmin moten ajattelisit :D voidaan vertailla sitten ajatuksia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii voithan sä tehdä oman rytmin moten ajattelisit :D voidaan vertailla sitten ajatuksia :D

        Toi kyllä kuulosti ihan hyvälle mitä olet jo miettinyt tuohon. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kyllä kuulosti ihan hyvälle mitä olet jo miettinyt tuohon. :D

        Juu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu :D

        En nyt oikeasti ole niin musikaalinen että osaisin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt oikeasti ole niin musikaalinen että osaisin. :D

        En nyt tiedä olisinko muutenkaan niin hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä olisinko muutenkaan niin hyvä.

        Onhan nuo sanat jo hyvät :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt oikeasti ole niin musikaalinen että osaisin. :D

        Ei sitä tiedä miten hyvä siitä tulis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan nuo sanat jo hyvät :D

        Kiitos jos on. :D tai siis en tiedä onko ne mutta yritin jotain keksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tiedä miten hyvä siitä tulis.

        Pitää miettiä. Tosiaan tuli vain sellainen olo että osaanko lopulta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos jos on. :D tai siis en tiedä onko ne mutta yritin jotain keksiä.

        On hyvät ja niissähän on selkeä ajatus ja teema


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää miettiä. Tosiaan tuli vain sellainen olo että osaanko lopulta mitään.

        Mistä se olo tuli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se olo tuli?

        Sinusta. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvät ja niissähän on selkeä ajatus ja teema

        Hyvä jos koet niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se olo tuli?

        En tiedä aloin vaan miettimään kun ajattelin että kun ollaan samanlaisia ja sitten itse en uskoltaisi tehdä mitään tai olisi yhtä hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta. :(

        Niin en osannut sanoa oikein jotain :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä aloin vaan miettimään kun ajattelin että kun ollaan samanlaisia ja sitten itse en uskoltaisi tehdä mitään tai olisi yhtä hyvä.

        Oot sitten jossain toisessa asiassa parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en osannut sanoa oikein jotain :(

        Tuo oli joku sivusta. Sinä tiedät että ei se sinusta johdu vaan siitä tunteesta mikä herää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sitten jossain toisessa asiassa parempi.

        Olenko? Kun mietin vain etten tiedä oikein mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli joku sivusta. Sinä tiedät että ei se sinusta johdu vaan siitä tunteesta mikä herää.

        Outoa että joku seuraa näitä meidän keskusteluja ja koki tarpeelliseksi kommentoida juuri tuohon väliin esittäen minua taas. Luulin ettei näitä jaksaisi lukea kuin me. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko? Kun mietin vain etten tiedä oikein mitään.

        Höpön löpön :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa että joku seuraa näitä meidän keskusteluja ja koki tarpeelliseksi kommentoida juuri tuohon väliin esittäen minua taas. Luulin ettei näitä jaksaisi lukea kuin me. :D

        Joskus joku ilmaantuu aina näköjään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpön löpön :D

        No kun ajattelen että sinä jossakin vaan osaat kaikkea ja minä vaan ihan pihalla kaikesta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus joku ilmaantuu aina näköjään :D

        Aika huvittavaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ajattelen että sinä jossakin vaan osaat kaikkea ja minä vaan ihan pihalla kaikesta. :D

        En osaa tehdä mitään hoitoja ensinnäkään :D sä osaat sellasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa tehdä mitään hoitoja ensinnäkään :D sä osaat sellasia.

        No ei niitä nyt niiin vaikea ole tehdä. :D vähän kun perehtyy niin kaikki varmaan osaa tehdä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa tehdä mitään hoitoja ensinnäkään :D sä osaat sellasia.

        Olen joskus esiintynyt mutta en osaisi olla musikaalinen. Tosin tykkään joskus laulaa mutten nyt mikään laulaja ole. Enkä osaa soittaa mitään soitinta kuin ehkä nokkahuilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei niitä nyt niiin vaikea ole tehdä. :D vähän kun perehtyy niin kaikki varmaan osaa tehdä. :D

        Ei välttämättä. Saatat olla niim hyvä siinä ettet osaa ajatellakaan et joku ois ihan sukka siinä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus esiintynyt mutta en osaisi olla musikaalinen. Tosin tykkään joskus laulaa mutten nyt mikään laulaja ole. Enkä osaa soittaa mitään soitinta kuin ehkä nokkahuilua.

        Älähän nyt, kyl ainaki triangelii ja bongorumpua osaisit :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä. Saatat olla niim hyvä siinä ettet osaa ajatellakaan et joku ois ihan sukka siinä :D

        No voihan sen tehdä ihan päin peetäkin. :D joo ei se ihan kaikilta onnistu mutta silti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt, kyl ainaki triangelii ja bongorumpua osaisit :DD

        Nojoo. :D voihan triangeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan sen tehdä ihan päin peetäkin. :D joo ei se ihan kaikilta onnistu mutta silti. :D

        Joo no ehkä en olekaan niin pska kun luulin. Joskus vain tulee se olo että kaikki kasautuu päälle ja näkee vain että olisi huonompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt, kyl ainaki triangelii ja bongorumpua osaisit :DD

        Puhuttiinko me joskus bongorummusta? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt, kyl ainaki triangelii ja bongorumpua osaisit :DD

        No mieti nyt jos sinä soitat ja laulat hienosti ja lopulta minä vaan soitan jotain triangelia siihen päälle. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mieti nyt jos sinä soitat ja laulat hienosti ja lopulta minä vaan soitan jotain triangelia siihen päälle. :DD

        No mieti jos sä teet jotain laadukasta ja hienoa hoitoa ja mä vaan kaivan jotain napanöyhtää mahasta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiinko me joskus bongorummusta? :D

        En kyl muista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mieti jos sä teet jotain laadukasta ja hienoa hoitoa ja mä vaan kaivan jotain napanöyhtää mahasta :D

        Älähän nyt monelle sekin voi olla vaikea homma. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no ehkä en olekaan niin pska kun luulin. Joskus vain tulee se olo että kaikki kasautuu päälle ja näkee vain että olisi huonompi.

        No et ole. Mä tiedän et me voidaan olla aika kriittisiä itsellemme mut ulkopuolisen silmin tosi hyviä. Kun ollaan sitä harvinaista tyyppiä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyl muista :D

        Tuntui jotenkin tutulta tuo sana. :D on ehkä joskus saattanut olla joku asia tuosta. :D alan olla jo niin vanhus etten enää muista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et ole. Mä tiedän et me voidaan olla aika kriittisiä itsellemme mut ulkopuolisen silmin tosi hyviä. Kun ollaan sitä harvinaista tyyppiä :D

        Tiedä tuota. :D saan kyllä monesti kehuja muilta mutta silti mitä tulee triangelin soittoon ja verrattuna sinun musiikin lahjaan niin olen pska. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä tuota. :D saan kyllä monesti kehuja muilta mutta silti mitä tulee triangelin soittoon ja verrattuna sinun musiikin lahjaan niin olen pska. :D

        No sekin on ihan okei myöntää ettei osaa kaikkea. En mäkään osaa mitään ompeluita tai kutomisia tehdä. Enkä osaa piirtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sekin on ihan okei myöntää ettei osaa kaikkea. En mäkään osaa mitään ompeluita tai kutomisia tehdä. Enkä osaa piirtää.

        Niin kai. Olen itse muuten melko hyvä piirtämään. Ommellakin osaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sekin on ihan okei myöntää ettei osaa kaikkea. En mäkään osaa mitään ompeluita tai kutomisia tehdä. Enkä osaa piirtää.

        Ja tuokin kun vain myöntää ettei osaa kaikkea pitäisi vaan opetella olemaan nöyrempi minunkin siinä mielessä. Jos menisi ajatuksella että ei osaa kaikkea ja yrittää kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et ole. Mä tiedän et me voidaan olla aika kriittisiä itsellemme mut ulkopuolisen silmin tosi hyviä. Kun ollaan sitä harvinaista tyyppiä :D

        Oletko muuten miten hyvin perehtynyt tuohon tyyppiin? Löysin itse jonkun artikkelin mistä tunnistin ainakin itseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Olen itse muuten melko hyvä piirtämään. Ommellakin osaan.

        Noniin, eli siinä jo 2 asiaa mitä osaat mitä mä en :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Olen itse muuten melko hyvä piirtämään. Ommellakin osaan.

        Liittyy varmaan tuohon minun pikkutarkan näpertämisen intoon. :D osaan siis ommella mutten kauhean hyvin. Tosin opin sen (uudestaan) nopeasti kun joskus olen tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin, eli siinä jo 2 asiaa mitä osaat mitä mä en :D

        Kyllä sinäkin osaat jos vain haluat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinäkin osaat jos vain haluat. :D

        Voisin oppia ompelemaan mut en piirtämään. En vaan osaa yhtään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko muuten miten hyvin perehtynyt tuohon tyyppiin? Löysin itse jonkun artikkelin mistä tunnistin ainakin itseni.

        En oo muistanut tutkia asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy varmaan tuohon minun pikkutarkan näpertämisen intoon. :D osaan siis ommella mutten kauhean hyvin. Tosin opin sen (uudestaan) nopeasti kun joskus olen tehnyt.

        Joo :D kyl mäkin tykkään pikkutarkoista jutuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin oppia ompelemaan mut en piirtämään. En vaan osaa yhtään :D

        Se on ihan hauskaa piirtää. :D tarvitsee vain aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D kyl mäkin tykkään pikkutarkoista jutuista.

        Me ollaan sellaisia näpertäjiä joskus. :D


      • Anonyymi

        Siis minua ärsyttää itseäni tuo "tarkoitus" kun sitä vain hakemalla hakee että mihin itsestä on ja kun ei tiedä niin sitten vain pöljänä jää pohtimaan että onko mihinkään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minua ärsyttää itseäni tuo "tarkoitus" kun sitä vain hakemalla hakee että mihin itsestä on ja kun ei tiedä niin sitten vain pöljänä jää pohtimaan että onko mihinkään. :D

        Ainut vaan mietin tuo viestijänä taitava että osaan tietyssä määrin tehdä syviä suhteita muihin mutten kaikkien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minua ärsyttää itseäni tuo "tarkoitus" kun sitä vain hakemalla hakee että mihin itsestä on ja kun ei tiedä niin sitten vain pöljänä jää pohtimaan että onko mihinkään. :D

        Näköjään linkki poistui sitten kokonaan. :D kokeillaas uudestaan. https://www.evermind.fi/infj-persoonallisuus/ Jos pysyisi nyt yhtään pidempään täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään linkki poistui sitten kokonaan. :D kokeillaas uudestaan. https://www.evermind.fi/infj-persoonallisuus/ Jos pysyisi nyt yhtään pidempään täällä.

        Joo mä mietinkin mihin viittaat :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään linkki poistui sitten kokonaan. :D kokeillaas uudestaan. https://www.evermind.fi/infj-persoonallisuus/ Jos pysyisi nyt yhtään pidempään täällä.

        Kyl mä tunnistin tosta itseäni. Tossa et ottaa kritiikin vakavasti ja kaipaa suhteissa syväälisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä tunnistin tosta itseäni. Tossa et ottaa kritiikin vakavasti ja kaipaa suhteissa syväälisyyttä.

        Joo tuo kritiikki on paha varsinkin kun yrittää aina kaikkea 100% ja jotkut ei sitä palautetta osaa antaa oikein. :|


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuo kritiikki on paha varsinkin kun yrittää aina kaikkea 100% ja jotkut ei sitä palautetta osaa antaa oikein. :|

        Kyllä, tunnistan ton pettymyksen tunteen ku odottaa tietynlaista palautetta ja sitten se onkin eri tavalla ilmaistu kun odotti. Sitten alkaa ajatella onko jotain vikaa tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tunnistan ton pettymyksen tunteen ku odottaa tietynlaista palautetta ja sitten se onkin eri tavalla ilmaistu kun odotti. Sitten alkaa ajatella onko jotain vikaa tms.

        Otan itsekin ne tosi pahasti itseeni. Usein alkaa melkein masentaa että on ihan pska ihminen kun ei jotain tiettyä asiaa osannutkaan vaikka niin yritti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tunnistan ton pettymyksen tunteen ku odottaa tietynlaista palautetta ja sitten se onkin eri tavalla ilmaistu kun odotti. Sitten alkaa ajatella onko jotain vikaa tms.

        Jostain muualta luin "he ovat aktiivisia haaveilijoita" on aika minun kuuloinen lausahdus. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan itsekin ne tosi pahasti itseeni. Usein alkaa melkein masentaa että on ihan pska ihminen kun ei jotain tiettyä asiaa osannutkaan vaikka niin yritti.

        Nii ja vaikka oiskin osannut mut ei saa sitä vahvistusta asiaan toiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain muualta luin "he ovat aktiivisia haaveilijoita" on aika minun kuuloinen lausahdus. :D

        No on kyllä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja vaikka oiskin osannut mut ei saa sitä vahvistusta asiaan toiselta.

        No sekin. Ehkä joskus voi olla niin että voi sanoa osaavansa jotain. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on kyllä :D

        Ja sekin että autan usein muita. Tai pyrin siihen. Kerran olen onnistunut auttamaan yhtä jolla oli oikeasti huono olla. Me vain puhuttiin. Jollain tapaa ymmärrän ja siksi yritin auttaa sitä kenen kanssa juttelin täällä joka oli vähän erikoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sekin. Ehkä joskus voi olla niin että voi sanoa osaavansa jotain. :D

        No voi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekin että autan usein muita. Tai pyrin siihen. Kerran olen onnistunut auttamaan yhtä jolla oli oikeasti huono olla. Me vain puhuttiin. Jollain tapaa ymmärrän ja siksi yritin auttaa sitä kenen kanssa juttelin täällä joka oli vähän erikoinen.

        Kiva kun oot auttanut :D se kertoo paljon kun haluaa ihan anonyyminä auttaa muita. Mun mielestä se on puhtaimmillaan sitä et haluaa vaan auttaa eikä hae sillä mitään pönkitystä itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun oot auttanut :D se kertoo paljon kun haluaa ihan anonyyminä auttaa muita. Mun mielestä se on puhtaimmillaan sitä et haluaa vaan auttaa eikä hae sillä mitään pönkitystä itselleen.

        Olethan sinäkin auttanut muita. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinäkin auttanut muita. :)

        Niin ainakin yrittänyt olen jos oon nähnyt et jollakin on paha olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ainakin yrittänyt olen jos oon nähnyt et jollakin on paha olo.

        Mieti kun on sellaisia ihmisiä jotka ei välitä edes vaikka näkee muilla olevan paha olla tai parhaillaan olet niille ilmaa. Jotkut vain puhuvat pahaa selän takana ja esittävät muuta sitten kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti kun on sellaisia ihmisiä jotka ei välitä edes vaikka näkee muilla olevan paha olla tai parhaillaan olet niille ilmaa. Jotkut vain puhuvat pahaa selän takana ja esittävät muuta sitten kasvotusten.

        Ja kurkkaapa tuonne alas. Kun joku luulee kaiken olevan vain omasta näkövinkkelistä nähtynä totuutta. Tuolle olen monesti sanonut ettei se ihan niin ole mutta ei hän suostu kuuntelemaan. Sellaisiakin on elämässä jotka ovat aina oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kurkkaapa tuonne alas. Kun joku luulee kaiken olevan vain omasta näkövinkkelistä nähtynä totuutta. Tuolle olen monesti sanonut ettei se ihan niin ole mutta ei hän suostu kuuntelemaan. Sellaisiakin on elämässä jotka ovat aina oikeassa.

        Tai siis luulevat olevan eikä kuuntele muuta kuin omaa totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis luulevat olevan eikä kuuntele muuta kuin omaa totuutta.

        Joo aika rasittavaa tollanen väittäminen vaikka on väärässä. No se olkoot hänen ongelmansa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo aika rasittavaa tollanen väittäminen vaikka on väärässä. No se olkoot hänen ongelmansa :D

        Niinpä. Ei se ole haitaksi tai päänvaivaksi kuin hänelle itselleen jos ei suostu kuuntelemaan muita jos ei tiedä tai luulee tietävänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ei se ole haitaksi tai päänvaivaksi kuin hänelle itselleen jos ei suostu kuuntelemaan muita jos ei tiedä tai luulee tietävänsä.

        Mut tuo on ihan silkkaa kiusaamista selkeesti, ei se halua kuunnellakaan tai uskoa asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut tuo on ihan silkkaa kiusaamista selkeesti, ei se halua kuunnellakaan tai uskoa asioita.

        Monesti ihmiset tekee niin kuten minunkin mies. Ei ne aina kuuntele muita. Tuokin luulee olevansa oikeassa. Ei ne välttämättä kiusaa muttei oikein osaa vain kuunnella muita tai usko muita. Ehkä luottamuspulaa muihin ihmisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti ihmiset tekee niin kuten minunkin mies. Ei ne aina kuuntele muita. Tuokin luulee olevansa oikeassa. Ei ne välttämättä kiusaa muttei oikein osaa vain kuunnella muita tai usko muita. Ehkä luottamuspulaa muihin ihmisiin

        Voi olla toki niinkin, mut miksi tuollanen viesti sitten pitää kirjottaa jos ei halua loukata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla toki niinkin, mut miksi tuollanen viesti sitten pitää kirjottaa jos ei halua loukata?

        Ei se välttämättä ymmärrä tai tajua sitä itsekään. Elää vain siinä kuplassa että kaikki on yhtä ja samaa kirjoittajaa. Ikään kuin hän elää valheessa jossa häntä huijataan kun ei vain tiedä totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se välttämättä ymmärrä tai tajua sitä itsekään. Elää vain siinä kuplassa että kaikki on yhtä ja samaa kirjoittajaa. Ikään kuin hän elää valheessa jossa häntä huijataan kun ei vain tiedä totuutta.

        No joo hyvä pointti tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo hyvä pointti tuo.

        Miten muuten koira onko päässyt jo lenkille ja entä nainen? Ei nyt lenkille mutta onko ihan hyvinvoiva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muuten koira onko päässyt jo lenkille ja entä nainen? Ei nyt lenkille mutta onko ihan hyvinvoiva?

        Ollaa me vähän täs pihatiellä kävelty. On se ihan hyvinvoiva. Juuh vien ensin koiran lenkille ja sitten naisen, hehe :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaa me vähän täs pihatiellä kävelty. On se ihan hyvinvoiva. Juuh vien ensin koiran lenkille ja sitten naisen, hehe :D

        Minähän sanoin että se paranee kyllä. :D


      • Anonyymi

        Kiva että voi hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaa me vähän täs pihatiellä kävelty. On se ihan hyvinvoiva. Juuh vien ensin koiran lenkille ja sitten naisen, hehe :D

        En tiennytkään että talutat naistasi ulkona hehe. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennytkään että talutat naistasi ulkona hehe. :D

        Onhan se tavallaan jos kävelee ja pitää kädestää kiinni :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se tavallaan jos kävelee ja pitää kädestää kiinni :D

        Onhan se sitten tavallaan niin. :D muuten tuli mieleen että jos joskus kohdattaisi ja naisesi sanoisi ettei halua että olet kanssani tekemisissä niin olisiko se sitten niin ettei enää vain olla tekemisissä tai puhuttaisi? Kun eihän ne tavallaan nytkään tiedä että jutellaanko me vai ei jos on joskus sanottu että jutellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se sitten tavallaan niin. :D muuten tuli mieleen että jos joskus kohdattaisi ja naisesi sanoisi ettei halua että olet kanssani tekemisissä niin olisiko se sitten niin ettei enää vain olla tekemisissä tai puhuttaisi? Kun eihän ne tavallaan nytkään tiedä että jutellaanko me vai ei jos on joskus sanottu että jutellaan.

        En usko et sellasta tilannetta tulis :D kivaa torstaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko et sellasta tilannetta tulis :D kivaa torstaita

        Miten niin et usko että tulisi? Kivaa torstaita muuten. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin et usko että tulisi? Kivaa torstaita muuten. :)

        Ei se kieltäisi. Ja mun mielestä pitää saada olla ystäviä etenki ku oot paras ystävä. Joten ei se kyllä sitä kieltäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kieltäisi. Ja mun mielestä pitää saada olla ystäviä etenki ku oot paras ystävä. Joten ei se kyllä sitä kieltäs.

        Entä jos kieltäisi? Kyllä minä olen valmis siihen että menee tietysti teidän edellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos kieltäisi? Kyllä minä olen valmis siihen että menee tietysti teidän edellä.

        Tai siis minun edellä teidän yhdessäolo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis minun edellä teidän yhdessäolo.

        No en mä usko et ois kovin toimiva suhde jos pitäisi kieltää kelle saa jutella :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä usko et ois kovin toimiva suhde jos pitäisi kieltää kelle saa jutella :D

        Eihän sitä tiedä. Voihan se olla paha jos huomaa että ollaan melko samanlaisia ja sitten muutenkin jos tulee hyvin toimeen jos siis joskus nähdään irl. Voihan se olla ettei koskaan nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä tiedä. Voihan se olla paha jos huomaa että ollaan melko samanlaisia ja sitten muutenkin jos tulee hyvin toimeen jos siis joskus nähdään irl. Voihan se olla ettei koskaan nähdä.

        Tai siis ei mitään voi tietää niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä tiedä. Voihan se olla paha jos huomaa että ollaan melko samanlaisia ja sitten muutenkin jos tulee hyvin toimeen jos siis joskus nähdään irl. Voihan se olla ettei koskaan nähdä.

        Miten sä reagoisit jos sun miehellä ois samanlainen ystävä? Jos leikitään et mä oisin se mies ja näkisit nämä kaikki jutut miten kirjotellaan ja ollaa samanlaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis ei mitään voi tietää niin.

        Olipas samanaikainen kirjoitus meillä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä reagoisit jos sun miehellä ois samanlainen ystävä? Jos leikitään et mä oisin se mies ja näkisit nämä kaikki jutut miten kirjotellaan ja ollaa samanlaisia?

        Ei se minua haittaisi kun luotan siihen että ystäviä voi olla. Hän varmaan tai sinä jos olisit hän? :D ajattelisi varmaan että siinäpähän juttelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas samanaikainen kirjoitus meillä :D

        En edes huomannut että kirjoitit. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä reagoisit jos sun miehellä ois samanlainen ystävä? Jos leikitään et mä oisin se mies ja näkisit nämä kaikki jutut miten kirjotellaan ja ollaa samanlaisia?

        Mutta siis ajattelin jos kohdataan niin onko se sitten eri asia. Veikkaan ettei juttelu täällä vahingoita ketään mutta jos sattuisi kohtaamaan joskus niin mitä sitten kävisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis ajattelin jos kohdataan niin onko se sitten eri asia. Veikkaan ettei juttelu täällä vahingoita ketään mutta jos sattuisi kohtaamaan joskus niin mitä sitten kävisi.

        Niin tarkoitin sitäkin et jos miehesi kohtaisi samalla tavalla jonkun kun meidän ystävyys on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis ajattelin jos kohdataan niin onko se sitten eri asia. Veikkaan ettei juttelu täällä vahingoita ketään mutta jos sattuisi kohtaamaan joskus niin mitä sitten kävisi.

        Tuli sellainen outo ajatus kun näin unessa että sinun nainen ei hyväksyisi sitä jos me kohdattaisi irl vaan heittäisi minut ulos. Siitä sain ajatuksen miettiä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tarkoitin sitäkin et jos miehesi kohtaisi samalla tavalla jonkun kun meidän ystävyys on?

        Minusta olisi kiva jos hänellä olisi hyviäkin ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli sellainen outo ajatus kun näin unessa että sinun nainen ei hyväksyisi sitä jos me kohdattaisi irl vaan heittäisi minut ulos. Siitä sain ajatuksen miettiä asiaa.

        Ahaa 🤔 vaikea sanoo tietty. Toisaalta hän tietää et oot auttanut mua ja hänkin on siitä kiitollinen. Enhän mä välttämättä ois sen kanssa jos et ois auttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa 🤔 vaikea sanoo tietty. Toisaalta hän tietää et oot auttanut mua ja hänkin on siitä kiitollinen. Enhän mä välttämättä ois sen kanssa jos et ois auttanut.

        Niin. Ehkä mieli vain kuvittelee kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ehkä mieli vain kuvittelee kaikenlaista.

        Mut kuten sanoin ei voi tietää, oishan se mahdollistakin ettei tykkäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ehkä mieli vain kuvittelee kaikenlaista.

        Ja kun voihan se olla sitäkin ettei me koskaan tulla kohtaamaan niin ei ole hätää senkään kanssa. Tai siis että hän näkisi jotenkin sen uhkana itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut kuten sanoin ei voi tietää, oishan se mahdollistakin ettei tykkäisi.

        Kun sanoin siinä että hyväksyn senkin että me ei sitten vaan olla enää yhteyksissä. Tosin se tuntui siinä aika pahalta. Te riitelitte aika pahasti siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sanoin siinä että hyväksyn senkin että me ei sitten vaan olla enää yhteyksissä. Tosin se tuntui siinä aika pahalta. Te riitelitte aika pahasti siinä.

        Ai 🫤 en mä kyl haluisi yhteydenpitoa lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai 🫤 en mä kyl haluisi yhteydenpitoa lopettaa.

        Niin sinä sanoit siinä. En tiedä miten mieli voi syöttää tämmöistä minulle ihan outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai 🫤 en mä kyl haluisi yhteydenpitoa lopettaa.

        Sanoit sen itsekin miten se päättyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit sen itsekin miten se päättyy.

        Missä!? Jossain unessa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä sanoit siinä. En tiedä miten mieli voi syöttää tämmöistä minulle ihan outoa.

        Ja sä sanoit sen tossa itse! Mieli syöttää asioita...
        Älä laita sanoja mun suuhun sen perusteella et oot nähnyt unta 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä!? Jossain unessa vai?

        Ihan tyhmä uni. Ei siinä ollut mitään totuutta. Jäin vaan sen takia miettimään asioita. Että jos ja mitä kun. Ihan perinteisesti minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä sanoit sen tossa itse! Mieli syöttää asioita...
        Älä laita sanoja mun suuhun sen perusteella et oot nähnyt unta 🫤

        En laitakaan. Siis unessa sanoit mutta tuolla ylempänäkin sen että jos ei kestä että on ystäviä niin se on aika huolestuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä sanoit sen tossa itse! Mieli syöttää asioita...
        Älä laita sanoja mun suuhun sen perusteella et oot nähnyt unta 🫤

        Sori aika sekavasti selitin tuon mitä yritin tarkoittaa. Enkä yritä mitenkään puhua sinun suulla tai että olisi sama kuin se uni mitä nyt sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laitakaan. Siis unessa sanoit mutta tuolla ylempänäkin sen että jos ei kestä että on ystäviä niin se on aika huolestuttavaa.

        Niin, mutta kun kukaan ei ole sanonut ettei kestäisi et on ystäviä. Se oli spekulaatiota aiheeseen josta kysyit itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta kun kukaan ei ole sanonut ettei kestäisi et on ystäviä. Se oli spekulaatiota aiheeseen josta kysyit itse.

        Ei niin. Mutta eihän sitä voi kukaan tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Mutta eihän sitä voi kukaan tietää.

        Tai siis ei sitäkään että tapahtuuko koskaan mitään tai että miten nainen lopulta reagoisi. Tai mitään muutakaan. Ajattelin vain kertoa kun näin tuollaista unta ja hämmennyin asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis ei sitäkään että tapahtuuko koskaan mitään tai että miten nainen lopulta reagoisi. Tai mitään muutakaan. Ajattelin vain kertoa kun näin tuollaista unta ja hämmennyin asiasta.

        Saahan niistä kertoa. Mä haluisin kyl joskus tavata jos vaan haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis ei sitäkään että tapahtuuko koskaan mitään tai että miten nainen lopulta reagoisi. Tai mitään muutakaan. Ajattelin vain kertoa kun näin tuollaista unta ja hämmennyin asiasta.

        Ja miksi aattelet miten mun nainen suhtautuu asiaan kun omas tietää selkeesti vähemmän meidän jutteluista ku mitä mun nainen? 🙁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan niistä kertoa. Mä haluisin kyl joskus tavata jos vaan haluat.

        Olisihan se kiva joskus tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi aattelet miten mun nainen suhtautuu asiaan kun omas tietää selkeesti vähemmän meidän jutteluista ku mitä mun nainen? 🙁

        No siis kun näin unta. Jäin miettimään asiaa. Eihän sitä voi koskaan tietää lopulta miten reagoivat (oma mies nyt tuskin sen enempää) ja mielestäni tämmöistä ystävyyttä ei ihan kaikilla ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis kun näin unta. Jäin miettimään asiaa. Eihän sitä voi koskaan tietää lopulta miten reagoivat (oma mies nyt tuskin sen enempää) ja mielestäni tämmöistä ystävyyttä ei ihan kaikilla ole.

        Nii ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se kiva joskus tavata.

        Okei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ei

        Siis ei voi tietää vai ei ole ystävyyttä kaikilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei voi tietää vai ei ole ystävyyttä kaikilla?

        Kumpaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei.

        Mutta siis kaikki aikanaan. Olen ihan iloinen että voi täälläkin jutella ja saada ajatuksille ja niille minun yleensä tyhmimmillekin ajatuksille jotain vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaakaan.

        Niin minäkin ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis kaikki aikanaan. Olen ihan iloinen että voi täälläkin jutella ja saada ajatuksille ja niille minun yleensä tyhmimmillekin ajatuksille jotain vastausta.

        Jos minua jaksaa kun välillä nuo ajatukset on tuollaisia outoja ja tyhmiä. Eihän noilla unillakaan ole mitään merkitystä oikeaan elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minua jaksaa kun välillä nuo ajatukset on tuollaisia outoja ja tyhmiä. Eihän noilla unillakaan ole mitään merkitystä oikeaan elämään.

        Ne unet heijastelee sun ajatuksia ja kokemuksia. Ne on subjektiivisia, et voi niiden perusteella sanoa ettei naiseni sallisi kaveruutta tai et mä olisin sitä mieltävet meidän ystävyys sais olla 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne unet heijastelee sun ajatuksia ja kokemuksia. Ne on subjektiivisia, et voi niiden perusteella sanoa ettei naiseni sallisi kaveruutta tai et mä olisin sitä mieltävet meidän ystävyys sais olla 🫤

        Tiedän sen. Kunhan vain kysyin sinulta sitä mitä se voisi olla siksi kun jäin miettimään asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sen. Kunhan vain kysyin sinulta sitä mitä se voisi olla siksi kun jäin miettimään asiaa.

        Siis sen unen perusteella mikä ei ole mikään totuus mistään. Jäin vain yleisesti miettimään miksi näin sen niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne unet heijastelee sun ajatuksia ja kokemuksia. Ne on subjektiivisia, et voi niiden perusteella sanoa ettei naiseni sallisi kaveruutta tai et mä olisin sitä mieltävet meidän ystävyys sais olla 🫤

        On ihan tosi tyhmä olo nyt kun puhuin asiasta. Tiedän miten tyhmä ajatus kun näin tuollaista unta.


      • Anonyymi

        En minä tiedä. Miten voisin tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä. Miten voisin tietää?

        No mistä luulisit sen unen tulleen? Enhän mäkään voi kun arvella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä luulisit sen unen tulleen? Enhän mäkään voi kun arvella.

        Ehkä aivot vaan pyörittää jotain mahdollisia lopputuloksia mitä voi tapahtua jostain asiasta? Ei niillä ole mitään realistista ajatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä aivot vaan pyörittää jotain mahdollisia lopputuloksia mitä voi tapahtua jostain asiasta? Ei niillä ole mitään realistista ajatusta.

        Olenhan joku idealistikin olevinaan persoonan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä aivot vaan pyörittää jotain mahdollisia lopputuloksia mitä voi tapahtua jostain asiasta? Ei niillä ole mitään realistista ajatusta.

        Ehkä. Tai oletko sitten miettinyt ettei enää oltaisiin yhteyksissä? Se tuntui siis unessa pahalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan joku idealistikin olevinaan persoonan mukaan.

        Jos ihan teoriassa ajatellaan ni ootko sitten ikinä ajatellut itse voisiko meidän välille tulla enemmän kuin pelkkä hyvä ystävyys jos näkisimme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä. Tai oletko sitten miettinyt ettei enää oltaisiin yhteyksissä? Se tuntui siis unessa pahalta?

        No siis jos se on teidän suhteen edessä ja naisesi ei sitä halua niin kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihan teoriassa ajatellaan ni ootko sitten ikinä ajatellut itse voisiko meidän välille tulla enemmän kuin pelkkä hyvä ystävyys jos näkisimme?

        Enhän voi tietää mitä tapahtuu jos kohtaa kasvotusten kun ei sitä ole koskaan tapahtunut mutta ihan hyvänä ystävänä näkisin kuten sinäkin varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis jos se on teidän suhteen edessä ja naisesi ei sitä halua niin kyllä.

        Nii eli oot miettinyt muutenki kuin unessa. Siitähän se varmaan sitten on se unikin tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii eli oot miettinyt muutenki kuin unessa. Siitähän se varmaan sitten on se unikin tullut.

        Näin ensin unen ja sen jälkeen mietin asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän voi tietää mitä tapahtuu jos kohtaa kasvotusten kun ei sitä ole koskaan tapahtunut mutta ihan hyvänä ystävänä näkisin kuten sinäkin varmaan.

        Niin miten mä sitten voin tietää asioita kun et säkään voi tietää 🫤 ikävä olo et ajattet naisestani jotenkin pahaa ettei sallisi meidän ystävyyttä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miten mä sitten voin tietää asioita kun et säkään voi tietää 🫤 ikävä olo et ajattet naisestani jotenkin pahaa ettei sallisi meidän ystävyyttä :(

        Minun uneni ei ole yhtä kuin ajatukseni. Ja kun sanoit ettei se niin ajattelisi niin siinä olisi enemmän ajatusta ja totuutta kuin missään minun unessa tai sanomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miten mä sitten voin tietää asioita kun et säkään voi tietää 🫤 ikävä olo et ajattet naisestani jotenkin pahaa ettei sallisi meidän ystävyyttä :(

        En ajattele hänestä pahaa ollenkaan ja varmaan voi sallia sen ihan yhtä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun uneni ei ole yhtä kuin ajatukseni. Ja kun sanoit ettei se niin ajattelisi niin siinä olisi enemmän ajatusta ja totuutta kuin missään minun unessa tai sanomassa.

        Tuotin pahan mielen kun kerroin tuota unesta ja kun se oli vain tyhmä uni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotin pahan mielen kun kerroin tuota unesta ja kun se oli vain tyhmä uni.

        Ymmärsin vaa väärin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin vaa väärin :(

        Ei se unikaan mikään totuus ollut että ajattelisin pahaa oikeasti. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se unikaan mikään totuus ollut että ajattelisin pahaa oikeasti. :(

        No ei. Ymmärsin vaan väärin kin sanoit sen et "sanoit sen itsekin" jutun. Teen sitä kappaletta, keksin tosi hyvän jutun siihe mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin vaa väärin :(

        Aiheutan vaan pahaa mieltä kun olen niin outo. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei. Ymmärsin vaan väärin kin sanoit sen et "sanoit sen itsekin" jutun. Teen sitä kappaletta, keksin tosi hyvän jutun siihe mielestäni.

        Se sana jäi ihan kesken enkä tarkoittanut sillä oikein mitään. Eikä sillä ollut tarkoitus mitenkään laittaa sanoja sinun suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei. Ymmärsin vaan väärin kin sanoit sen et "sanoit sen itsekin" jutun. Teen sitä kappaletta, keksin tosi hyvän jutun siihe mielestäni.

        Mikä juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä juttu?

        Sellasen kivan kitaramelodian. Haluutko keksiä siihen lauluun kertosäkeen vai oisko sulla ideaa mikä kohta se ois noista nyt olevista sanoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasen kivan kitaramelodian. Haluutko keksiä siihen lauluun kertosäkeen vai oisko sulla ideaa mikä kohta se ois noista nyt olevista sanoista.

        Et vastannut tuolla aikaisemmin kun sanoin että olenko outo ja aiheutanko vain pahaa mieltä. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasen kivan kitaramelodian. Haluutko keksiä siihen lauluun kertosäkeen vai oisko sulla ideaa mikä kohta se ois noista nyt olevista sanoista.

        Joo pitää miettiä tuota. En oikein jaksanut ajatella kun sanoitin sen enempää. Mihin kohtaan laittaisit kertosäkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut tuolla aikaisemmin kun sanoin että olenko outo ja aiheutanko vain pahaa mieltä. :(

        Enkö sanonut et ymmärsin väärin? :D eli kumpaankin vastaus on että et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pitää miettiä tuota. En oikein jaksanut ajatella kun sanoitin sen enempää. Mihin kohtaan laittaisit kertosäkeen?

        Ei ole pakko jos et halua ja jaksa. Se voi alkaa vaikka tolla "tuntisitko välittämisen jota niin kaipaan" ja siihen jatkoa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö sanonut et ymmärsin väärin? :D eli kumpaankin vastaus on että et.

        No kun se oli tuosta jutusta että ymmärsit väärin eikä siitä kun sanoin että tuli se tunne että olen vain outo ja aiheutan pahaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pakko jos et halua ja jaksa. Se voi alkaa vaikka tolla "tuntisitko välittämisen jota niin kaipaan" ja siihen jatkoa vaan.

        Voin koittaa keksiä mutten ihan vielä. On vähän huono mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun se oli tuosta jutusta että ymmärsit väärin eikä siitä kun sanoin että tuli se tunne että olen vain outo ja aiheutan pahaa mieltä.

        No mistä se paha mieli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä se paha mieli?

        Kun sanoin noista unista ja sitten sinulle tuli siitä surullinen olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sanoin noista unista ja sitten sinulle tuli siitä surullinen olo.

        Eikä tullut ja se asiahan jo selvitettii. Jos siitä asiasta ois puhuttu kasvotusten ei siinä ois mitään ollut mut kirjoittamalla on vaikeempaa :D Älä oo surullinen siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tullut ja se asiahan jo selvitettii. Jos siitä asiasta ois puhuttu kasvotusten ei siinä ois mitään ollut mut kirjoittamalla on vaikeempaa :D Älä oo surullinen siitä.

        Niin se varmaan olisi. Miksi et aikaisemmin sanonut mitään kun sanoin että on surullinen mieli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se varmaan olisi. Miksi et aikaisemmin sanonut mitään kun sanoin että on surullinen mieli?

        Ai milloin aiemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai milloin aiemmin?

        Kirjoitin monta kertaa tuolla ylempänä asiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin monta kertaa tuolla ylempänä asiasta

        Kirjotit et tuotit pahaa mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjotit et tuotit pahaa mieltä?

        Sitä että oli paha mieli minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä että oli paha mieli minulla.

        En mä tajunnut :( kun sanoin jo eilen illal et asia oli mun puolelta väärin ymmärrys. Sori kun en ymmärtänyt vastasin kuitenkin kyl ku sanoit et sulla on paha mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä että oli paha mieli minulla.

        Onhan se helppo vain ohittaa toisen huono olo jos itsellä on hauskaa. Niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se helppo vain ohittaa toisen huono olo jos itsellä on hauskaa. Niin.

        No mitä vttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se helppo vain ohittaa toisen huono olo jos itsellä on hauskaa. Niin.

        Jos mä en suoraan ymmärtänyt noista eilisistä niin ei se ole ohittamista. Mikä ihme siinä on et tulee yhtäkkiä näitä päivä kun kaikki mitä sanonkin ja teen on väärin. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tajunnut :( kun sanoin jo eilen illal et asia oli mun puolelta väärin ymmärrys. Sori kun en ymmärtänyt vastasin kuitenkin kyl ku sanoit et sulla on paha mieli.

        Joo ei mitään. En voi olettaa kaikkien vastaavan sellaiseen tai saamaan iloiseksi. Ei se ole mikään velvollisuus kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä en suoraan ymmärtänyt noista eilisistä niin ei se ole ohittamista. Mikä ihme siinä on et tulee yhtäkkiä näitä päivä kun kaikki mitä sanonkin ja teen on väärin. :(

        Ei se ole väärin vaan se on mitä on. En voi olettaa kaikkien vastaavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei mitään. En voi olettaa kaikkien vastaavan sellaiseen tai saamaan iloiseksi. Ei se ole mikään velvollisuus kenellekään.

        Ei voi niin kun olen tällanen pska kuka ei mitään tajua. Mitään tälläsel kaverilla tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi niin kun olen tällanen pska kuka ei mitään tajua. Mitään tälläsel kaverilla tee.

        Tajuat sinä mutta et ehkä tajunnut sitä että jos on oikeasti paha mieli niin yritin siitä sanoa. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole väärin vaan se on mitä on. En voi olettaa kaikkien vastaavan.

        No vttu kun oisin vastannut mutkun on mullakin huolia ja asioita tässä mietittävänä. Ainahan mä yritän auttaa ja vastata mut tässä sen näkee en osaa ja loputa olen pska kuka ei mitään tajuu. Naiselle saattaa tulla munuaissiirrännäinen ja kyllä tässä on sitäkin pitänyt yrittää tukea. En varmaa osaa sitäkään ja kaikki mitä yritän menee päin vttua. No mutta ainakin sait mut itkemään joten kiitos siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vttu kun oisin vastannut mutkun on mullakin huolia ja asioita tässä mietittävänä. Ainahan mä yritän auttaa ja vastata mut tässä sen näkee en osaa ja loputa olen pska kuka ei mitään tajuu. Naiselle saattaa tulla munuaissiirrännäinen ja kyllä tässä on sitäkin pitänyt yrittää tukea. En varmaa osaa sitäkään ja kaikki mitä yritän menee päin vttua. No mutta ainakin sait mut itkemään joten kiitos siitä!

        Tajuat sinä ja osaat auttaa. Täällä on vaikeampi se sanoa mitä fiilis on oikeasti. Älä itke. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vttu kun oisin vastannut mutkun on mullakin huolia ja asioita tässä mietittävänä. Ainahan mä yritän auttaa ja vastata mut tässä sen näkee en osaa ja loputa olen pska kuka ei mitään tajuu. Naiselle saattaa tulla munuaissiirrännäinen ja kyllä tässä on sitäkin pitänyt yrittää tukea. En varmaa osaa sitäkään ja kaikki mitä yritän menee päin vttua. No mutta ainakin sait mut itkemään joten kiitos siitä!

        Olisit sanonut niin olisin tiennyt. En voi tietää. Jotain vaikka että on nyt omiakin huolia ei muuta tarvitse tietää.:( osaat sinä auttaa ja tukea varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuat sinä ja osaat auttaa. Täällä on vaikeampi se sanoa mitä fiilis on oikeasti. Älä itke. :(

        En kyl tahallaan jättänyt huonoa oloasi huomioimatta :( luulin et se oli sillä selvä ku sanoin ettei se uniasia haitannut ja et ymmärsin väärin. En mä jotenkin tajunnut jatkaa siitä asiasta kysymistä tänään kun luulin ettet enää ollut asiasta huonolma mielel kun sanoin ettei sun tarvii siitä surullinen olla :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit sanonut niin olisin tiennyt. En voi tietää. Jotain vaikka että on nyt omiakin huolia ei muuta tarvitse tietää.:( osaat sinä auttaa ja tukea varmasti.

        Ei siitä kuultu kun vasta tänää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole väärin vaan se on mitä on. En voi olettaa kaikkien vastaavan.

        Mun mielestä tää oli vaan vähän ilkeästi sanottu ku aina olen yrittänyt ainakin auttaa :( Onko sulla yhtään parempi mieli jo?


    • Anonyymi

      Tässä olisi päivystävälle psykalle melko ammatillisesti mielenkiintoinen yksinpuhelutapaus. Ihme ettei tästä monologimiehestä ole tehty huoli-ilmoitusta, ilmeisesti kukaan ei välitä ja se on samaan aikaan surullista että huolestuttavaa että miksi noin on. Onko taustalla vakaviakin incidenttejä että kaikki on kaikonnut ätmin elämästä, todennäköisesti kyllä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe