Jouluinen panoautomaatti

Anonyymi-ap

Niin miten on, onko ollut käyttöä? Jos vietitte joulua mummonne kanssa, niin hyvin todennäköisesti tarpeellinen laite. Käytin tänään itse ja oli melkeinpä jonoa, yleensä ei ole.
Nuoria enimmäkseen olivat.

-keinovaginamies-

14

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole koskaan käyttänyt. Ottoautomaattia olen käyttänyt, mutta panoautomaattia en. Olen sellainen wanhanaikainen nuori, että saatan viedä käteiset suoraan pankkiin, fyysisesti paikanpäällä asioiden.

• Anonyymi

Oho! No nyt on kyllä mummomeininki.
        Otatko oikein jonotusnumeron ja poriset siellä aamupäivän muiden muorien kanssa?

Ihastuttavaa muuten, että täällä eläkeläishöpöttäjien palstalla on edes yksi nuori.
        Mutta nythän sekin paljastui että sinäkin olet henkinen vanhus :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Oho! No nyt on kyllä mummomeininki.
        Otatko oikein jonotusnumeron ja poriset siellä aamupäivän muiden muorien kanssa?

Ihastuttavaa muuten, että täällä eläkeläishöpöttäjien palstalla on edes yksi nuori.
        Mutta nythän sekin paljastui että sinäkin olet henkinen vanhus :))

-keinovaginamies-

Ei ole tosin aikoihin tullut käytyä. Säilytän käteisiä kotonani… vaikkei varmaan kannattaisi, ehkä?
        Aina kun pitkästä aikaa sinne taas on asiaa, niin ihmettelen hetken että mitenkäs tässä kuuluukaan toimia. Otan vuoronumeron tarvittaessa, tietysti. Mummot pälyilevät toisiaan, että kenenkäs vuoro on seuraavaksi, ettei kukaan yritä etuilla!

• Se on muuten melko kiusallista mennä seteleiden kanssa sinne pankkiin. Ne ovat aina lahjarahoja, kun on synttärit ja joulut sun muut. Mutta kiusallista se on siksi, että joku voi luulla maailman vanhimman ammatin harjoittajaksi ja se jos mikä on alentavaa.

Se huono puoli siinä on.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Se on muuten melko kiusallista mennä seteleiden kanssa sinne pankkiin. Ne ovat aina lahjarahoja, kun on synttärit ja joulut sun muut. Mutta kiusallista se on siksi, että joku voi luulla maailman vanhimman ammatin harjoittajaksi ja se jos mikä on alentavaa.

Se huono puoli siinä on.

Kysyvät vielä pankissa jotain, kun menet ison tukun kanssa :))
        Minä oon joskus sanonut että myin mopedin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Kysyvät vielä pankissa jotain, kun menet ison tukun kanssa :))
        Minä oon joskus sanonut että myin mopedin.

-keinovaginamies-

Ei minulta ole koskaan kysytty mistä ovat peräisin. Ymmärtävät varmaan, ettei ole heidän asiansa ja tallentavat vaan hiljaa sinne tilille. Voihan ne ajatella kuitenkin mitä tahansa.

• No jos tarvetta olisi ns. "Kassintyhjennökselle", niin panomaatti sopisi..

Mutta kun tavoitteet en enemmän henkisellä puolella, ei mikään automaattinen helpota, kuin korkeintaan fyysisesti...ja homma jäisi piippuun...

Mut joillekin sekin riittää...😁

• Anonyymi

Sutenööriltä tulee sulle varmaan piakkoin kysely mistä rahat olivat peräisin? ja miksi panit? joku viidensadan euron panokin riittää niin kiinnostuvat.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Kunnolliset pukit tienaa hyvin jouluna ;)
        Mulla on isot panorajat.

-keinovaginamies-

• Hoidan pankkiasiat yleensä verkossa. Sen sijaan verotoimistoon menen paikan päälle, jos on asiaa, tosin luukulle joutuu jonottamaan monesti vähintään tunnin. Kerran tuli jonotettua verotoimistossa 2 tuntia ja vain asian takia, jonka hoitamiseen menee max 10-15 minuuttia.

• Anonyymi

Olis hienoa kun setelikin menisi johtoa tai ilmaa pitkin.

-keinovaginamies-

• Varmaan kerran elämässäni olen käyttänyt sellaista omaan tarpeeseen. 🤔
      - Lapsiani olen vienyt tallettamaan, kun heillä on ollut vaikka valmistujaisia tai muuten on kertynyt käteistä. - Minulla ei juuri koskaan ole käteistä, kun en käy sen sortin kauppaakaan. - Silloin, kun lapset vielä asuivat kotona, lainasin heiltä käteistä tarvitessani ja siirsin saman summan heidän tililleen nettipankissa tai mobilepayllä.

• Anonyymi

Lapsesi eivät siis ole koronkiskureita eikä tulevia pankkiireja, kun samalla summalla selvisit :)
        Minulla ei ole mobilepayta, että multa saa joko luotolla tai käteisellä ;))

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      64
      5961
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      72
      4806
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      50
      4398
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4161
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      95
      3771
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2483
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2379
    8. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      45
      2119
    9. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      48
      1956
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      4
      1479
    Aihe