Olen siis naisihminen, joka tehnyt huoneistoremontteja jo vuosia ja nyt hiljattain myös kylpyhuoneen remontteja. Eli pintaremontit sisällä seinät/lattiat ja nyt myös hiljattain kylpyhuoneiden purut ja uudelleen laatoitukset ja kaikki mitä se sisältää.
Tuntuu, ettei palkka oikein kohtaa ja siksi mietinnässä ehkäpä firman vaihto, ellei tuo palkka nouse.
Myös tuntuu, että tällä alalla naisen palkka vaan on pienempi.
Mikä teillä muilla samoja hommia tekevillä on tuntipalkka?
Työkseen remontteja tekevät
Anonyymi-ap
3
192
Vastaukset
- Anonyymi
Etkös tee urakalla?
Vai onko näin ettet pärjää urakassa ja työsi tahti on hitaampaa jolloin ajattelet että sitä pitää kompensoida paremmalla tuntipalkalla.- Anonyymi
Nykyisessä firmassa ei tehdä urakalla, tai ei ainaskaan työntekijät
- Anonyymi
Yleensä noita hommia tehdään aika huonolla katteella kun kilpailu on kovaa eikä vaadi mitään erityisiä taitoja. Jos haluaa voittaa kilpailutukset niin firman täytyy luvata tehdä 0-tuloksella tai tappiolla niin ei siitä varsinaisesti mitään palkkaa voi saadakkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1692859
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152131En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1971997Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4631774Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1241508En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981083- 9953
- 77929
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.165900Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113879