Tyttö..skeittari??

Skeittaajako??

Mä oon 14 v tyttö ja haluan Tooosi kovasti alkaa skeittaa, ja sen minä myös teen...Pojat ovat olleet kovasti sitä vastaa ja alkanu vittuilee mulle siitä :( mut iha sama...
Mulle on myös sanottu et mun ei kannattas alottaa ku pienempänä joskus 9-12 vuotiaana ois parempi ni oppis paljon paremmin temppuja tms...
Millane alottelijan lauta ois hyvä siis sellane joka ois myös iha kohtuullisen hintanen...muttei kuitenkaan liian halpa...

18

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikko

      "...muttei kuitenkaan liian halpa..." ??? Skeittaustaidoilla on mukavampi kehua kuin skeittilaudan hinnalla, vaikka sekin on aika tyhmää ja lapsellista. Kannattaa lautaa ostaessa kattoa hinnan lisäksi myös että mitä on ostamassa (mm. koko ja muodot). Joskus halvempikin voi olla parempi.
      Älä lannistu jos jotkut vittuilee vaan harjoittele ahkerasti. Monet (mukaan lukien minä) tykkäisivät jos useammat tytöt skeittaisivat.

      Skeittaukselle ei ole ikä- eikä sukupuolirajoitteita.

      • Chompper

        No joo, muijat ei ainakaan voi kassittaa ;)


    • skeittaajako?

      Tarkotin tolla "..muttei kuitenkaan liian halpa" sitä että se ei oo kuiteskaa sellane markettilauta koska tiiän et ne o aika halpoi ja kai iha sopivii mut aika huonoja....

    • skedegirl

      mäki oon aatellu rueta skeittaamaan mut ei pojat sitä tietty haluu ne sanoo että "meidän maine menee jos sä skeittaat" eli en mä sit ehkä skeittaamaan rupeekkaan....tai ehkä jos jotkut muut haluu ja on "että skeittaa vaan" mut en kai muuten.... :(

      • skeittari?

        Kyl muaki vituttaa ku kaikki vaa skitsoo "ei likat voi skeitata prkl" tai sit "et sä mitää osaa, ei kannata ees kokeilla"
        Mut kai mä ostan jonkilaisen laudan ja rupeen harjottelee....mä näytän niille ;D


      • heke
        skeittari? kirjoitti:

        Kyl muaki vituttaa ku kaikki vaa skitsoo "ei likat voi skeitata prkl" tai sit "et sä mitää osaa, ei kannata ees kokeilla"
        Mut kai mä ostan jonkilaisen laudan ja rupeen harjottelee....mä näytän niille ;D

        jooooo mäki aijon näyttää nille viel! :) tosi on ei niist kannata välittäää.....!!!!! näytetään niille että kyl likatki osaa!


      • enkeli
        heke kirjoitti:

        jooooo mäki aijon näyttää nille viel! :) tosi on ei niist kannata välittäää.....!!!!! näytetään niille että kyl likatki osaa!

        ei täälä pojat ainakaan mitenkään paheksu jos skeittaa.. Päin vastoin. Tääl on skeittaajii joku 20. 9-19, ei niistä kukaan oo koskaan mulle mitään sanonu.Paremminki ne on opettanu mulle kaikkee ja kannustanu jatkaan. Sekaan vaan niin kyllä jätkätkin siitä leppyy ku huomaa et sä et yritäkkään olla mikään maailman paras.. ainakaan aluks.. ;)


      • skeittaajako?
        enkeli kirjoitti:

        ei täälä pojat ainakaan mitenkään paheksu jos skeittaa.. Päin vastoin. Tääl on skeittaajii joku 20. 9-19, ei niistä kukaan oo koskaan mulle mitään sanonu.Paremminki ne on opettanu mulle kaikkee ja kannustanu jatkaan. Sekaan vaan niin kyllä jätkätkin siitä leppyy ku huomaa et sä et yritäkkään olla mikään maailman paras.. ainakaan aluks.. ;)

        ostin mä sittenki laudan,niiku piti....oli aika priima ku lensin ja polvi aukes en sit parii päivää skeitannu ja huomen alkaa uus "kausi" :D

        Joo no en mä pahemmin ainakaa yritä olla mikää paras skeittari.....harjottelua harjottelua kyl mä sitte joskus osaan...ehkä...ehkä ei


      • kata
        skeittaajako? kirjoitti:

        ostin mä sittenki laudan,niiku piti....oli aika priima ku lensin ja polvi aukes en sit parii päivää skeitannu ja huomen alkaa uus "kausi" :D

        Joo no en mä pahemmin ainakaa yritä olla mikää paras skeittari.....harjottelua harjottelua kyl mä sitte joskus osaan...ehkä...ehkä ei

        Tytöt, rohkeesti vaan! Mä alotin pitkäaikasen unelmani eli just skeittauksen viime syksynä.
        Fakkiuduin kyl aika pian, ku en osannukkaa nollie hardflippii kaseista heti seuraavana päivänä (se on vaikee juttu kulkaas oppii:)Henkitorvi on vieläkin kasassa ja korvista valuu verta toisinaan ku sain trukit kaulaani ekan kerran ollieta hypätessä.
        Mä tajusin tän jutun pointin henkilökohtaselta kannalta, mä en edes yritä mitää hulluu, mulle riittää et voin rullaa sairaan kovaa pitkiä teitä ja hypätä katukivetysten yli... Mikäänhän ei estä mua opetteleen lisää, mut toistaseks toi riittää mulle.


    • Mani

      Control vaan 57 EGEE(euroa)

    • Chompper

      sisimmissäänhän me boyosit tiedetään et me pelätään sitä et muijat vois olla meit parempia, siks tällänen rasistinen vastustus. Näin mä ainakin ajattelen.

    • soad

      Mä oon 16v. tyttö ja skeittaan! Älä välitä muista vaan ala skeitata! Hommaa joku "opettaja" ja sillee... :)Mua opettaa mun veljeni kaverit ja käyn aika usein niiden peesissä skedeemässä. Ala säkin skeittaamaan vaan rohkeesti! Jos jotku nauraa sille että sä oot tyttö ja skeittaat, ni haistata niille pitkävittu! Niin mäki teen! :)Ja hyvän laudan saa ostamalla käytetyn. Niitä myydään skedeliikkeissä. Ota joku asiantuntija mukaan ku meet ostaa sitä.

    • Skebauttelija

      iällä ei ole mitään merkitystä skeittauksessa.
      mää alotin skeittauksen viime kesänä ja oon 15.
      Minä ainakin toivon että näkisin lisää tyttö skeittareita. Harjottelet vähän olliee ja flippii ja meet näyttää niille pojille kuka osaa skeitata ja kuka ei !!!!

    • zeizei

      crazy creek ois iha hyvä lauta mulla on ittelläni se lauta

    • likka skeittari_89

      Kannattaa alottaa skeittaus jos sä todella haluut.
      Mullekkin jätkät sano että ei tuu mitää jos mä alan skeittaa, mutta mä en antanu sen pysäyttää mua joten mä todellakin aloin skeittaa. Ites asiassa mä skeittaan just niiden jätkien kaa jotka sen sano mulle. Laudasta en tiedä...osta sellanen kun hyvältä tuntuu jos joku sanoo että toi on paska lauta, niin älä anna sen häiritä vaan sano että se on ihan hyvä lauta sulle.Mutta kannattaa aloittaa helpoimmista tempuista, kuten:
      Ollie...etc. Nyt mustakin on tullu tosi hyvä skeittaa!! Ne jätkät on vaan kateellisii sulle!! Tyttö skeittarit rulaa!!

      • skateboy

        En oo tyttö mutta sanoisin että alota vaa vaikka muut alkaa vittuilee! Muuten kaikki vittuilevat valtaa kaikki paikat


    • newsk8

      Skeittauksen voi alottaa minkä ikäsenä vaan.
      Mäki alotin just pari viikkoa sitte ja oon 16.
      Skeittauksessa ei ole ikä/sukupuoli rajoituksia.

      Ekaksi laudaksi ainakin minulle suositeltiin 7.75 leveää lautaa, jonka jälkeen mietitään tarvisko leveämmän vai kapeamman laudan. Eli suosittelisin ostaa 7.75 leveysasteen laudan. :)

      • Mietippä sitä.

        Ehkä vähän myöhässä toi vastaus, niinku mullaki. =D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe