En tiedä yhtään kuka olet, niin vaikea kaivata tai mitään muutakaan?
Kukakohan edes olet joka kirjoitat täällä pilvin pimein?
23
269
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tarkoitat aloituksia niin minä se en ole, jos olet hän? Ei tää varmaan paljon avaa 🙂 n>m
- Anonyymi
Ei avaa yhtään, kuka olet?
- Anonyymi
No kerrohan, mitä haluat esim. minusta 😌.
nainen olen- Anonyymi
Voit olla kuka hyvänsä nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit olla kuka hyvänsä nainen?
Tietysti. Olen kuka hyvänsä 😘
- Anonyymi
En kirjoita paljoakaan ja hyvin vähän on mitään oikeaa asiaa kuhan vaan läppää, no sibul no vihannes
- Anonyymi
Täältä sulkien alta niitä ei edes huomaa aina.
Minä se vain olen. Vemputteleva ihmisjäte.
- Anonyymi
Ei täällä kukaan tunne toisiaan. Ajatelkaa nyt järjellä, Suomessa on 5,5 miljoonaa ihmistä ja tuhannet ihmiset on samassa tilanteessa kuin sinä. Ihmisiltä häviää kaipauksen huumassa suhteellisuudentaju. Ajattele olevasi vaikka jossakin yleisötapahtumassa jossa on kymmeniä tuhansia ihmisiä. Ajattele miten valtavalta se yleisömassa näyttää. Sitten kun mietit, että sellaisia ihmismassoja on satoja Suomenkin kokoisessa maassa. Aika naiivia ajatella, että täysin ilman tarkempia tuntomerkkejä törmäisit tällä palstalla juuri siihen sun kaipaamaan henkilöön.
- Anonyymi
Kyllä täällä voi tuttujakin olla, mutta tuttujen metsästämiseen tämä on huono keino.
- Anonyymi
Tartteeko suhteetpalstalla ketään löytääkään? Eikö nämä olekaan keskustelua varten? Miksi sanot, että pitäisi törmätä juuri johonkin tiettyyn ihmiseen?
- Anonyymi
Mitä palsta antaa sinulle, kun kukaan ei tiedä kuka olet?
- Anonyymi
Kenelle edes kirjoitat? Niin.
- Anonyymi
Voihan kysymyksen muotoilla myös näin: Ketä sinä etsit?
- Anonyymi
Ei täällä ole kuin nainen ja mies. 😁
- Anonyymi
Jaa kaksi henkilöäkö täällä vaan on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa kaksi henkilöäkö täällä vaan on?
Kaksin vain 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksin vain 😂
No kukahan siellä päässä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksin vain 😂
Ja miksi haluat että mä ta*an itteni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi haluat että mä ta*an itteni?
Ok, leikki leikkinä.
Hakeudu hoitoon jos sinulla on ongelmia. Silloin on hyvä pistää tämä palsta kokonaan kiinni ja tehdä jotain muuta.
Itsekin lähden nyt ulos lenkille nauttimaan ulkoilmasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, leikki leikkinä.
Hakeudu hoitoon jos sinulla on ongelmia. Silloin on hyvä pistää tämä palsta kokonaan kiinni ja tehdä jotain muuta.
Itsekin lähden nyt ulos lenkille nauttimaan ulkoilmasta.Täh, miten mulla on ongelmia jos mulle tuota jankuttaa joku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh, miten mulla on ongelmia jos mulle tuota jankuttaa joku?
Se on sitä joukko hypnoosia,,, kai?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3202109En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631357Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi581028Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta51016Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko131964- 134905
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi11865- 63816
Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e22749Päivän aforismi
Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat84725