Ensin kuulo-koira tietenkin.

Anonyymi-ap

Estrelanvuoristokoira on sen kokonen koira, että minäki herään kun tönäsee tai tassu läpsäyttää.

Asunnon saan jo kuulovammaisuuden perusteella.

Elämä olis kunnossa niin voin alkaa käymään treffeillä miesten kanssa.
Voidaan mennä vaikka kylpylään uimaan ja johonki ravintolaan syömään.
Ei koira uimaan tule vaan se vahtii altaan reunalla, ettei kukaan tule huutamaan sinne koska minun vähäinenkin kuulo voi vaurioitua.

Sen jälkeen voidaan mennä syömään ja jos hyvin käy niin talo tarjoaa kaikki.

Kyllä voidaan mennä ystävien kanssa vaikka porukalla hienosti syömään jonnekkin ja kuulo-koira luonnollisesti mukana, koska se mitä minä en kuule niin koira kyllä kuulee.

Jos hyvin käy niin talo tarjoaa ruuat ja maksaakin siitä ilosta, kun käytiin siellä syömässä.

Kuuroja ei saa syrjiä ja oon sentään NUORI KUURO, koska toiset kuurot on paljon vanhempia mitä minä.

Olen ERIKOIS KUURO joka kuuroutui vielä 2017 Suomi 100vuotta kunniaksi Hallituksen määräyksestä lisää!
Panostaja antoi kaikkensa ja ei niistä kuulokkeista mitään hyötyä ollut, kun painelin äänitorvea jolla ilmotin että saavat räjäyttää!

10

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lääkärit voi määrätä koiran sairauden hoitoon.
      Ei niihin koiriin saa koskea eikä niitä saa ruokkia muut kuin he joiden sairauden hoitoon koira on määrätty.

      Jos tuo koira karkaa ja löytyy löytöeläintarhasta niin pitäjä voi joutuu vankilaan ja kyllä se joutuu myös korvaamaan.
      On ottanut haltuun lääkkeet eikä se mikään lääkäri ole!

      • Anonyymi

        AdHd vaikuttaa mulla niin, että lukemaan aiheesta joka liittyy johonkin minun sairauteen.

        Kuulovamma oli päässyt unohtumaan, koska AdHd sain tietää samaan aikaan.

        Kuulovammaisena olen parhaimmillani, koska kyseessä on uusi maailma täynnä uusia mahdollisuuksia.

        AdHd pitää ajatukset nuorekkaana ja kuulovammaisilla pystyy Suomessa suojaamaan kaikki alkuperäiset suomalaiset.

        Sota-pakolaiset on kuuroutuneet jo omassa maassaan joten ei tuo ole Suomen valtion velvollisuus hoitaa muiden maiden kuuroja.

        Kuulolaite maksaa yli 2000€ ja pitää vaihtaa 2vuoden välein.
        500 000 ulkomaalaista kuuroa joille pitää 2vuoden välein yli 2000€ kuulolaite ostaa niin kuulevat Suomessa.
        Miljardeja euroja menee hukkaan rahaa…

        Säästöjä tehdään näin, kun karsitaan muiden maiden kuurojen kuluja!

        Jos minä olen syntymästä asti ollut huono kuulonen ja kuulolaitetta on pihistelty syyllä ” Kaverit lainaa ja hajottaa sen kuitenkin joten kyllä se pärjää ilmankin.”

        Yhdenvertaisuuslain mukaan nuo ei tarvi kyllä mitään muuta, kuin selekään! Olen saanut kanssa ja jos oon ilmoittanut, että pitäs saada korvauksia niin poliisi sanoo ” Älä nyt kehtaa niuhottaa tuollaista, koska valtio korvaa kaikki!”

        Haluan nähdä ksenofobia korvauksen josta kärsii kaikki alkuperäiset suomalaiset!


    • Anonyymi

      saako pinppii?

      • Anonyymi

        Joo, Kamasutra kuulostaa mainiolta välipalalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Kamasutra kuulostaa mainiolta välipalalta.

        Selasin netti versiona tuota niin sehän vähän niin, kuin tantraa eli pari-joogaa.
        En ole kyllä aikoihin joogaillut, koska läskiä sen verran etten sujunut suuntaan enkä toiseen.
        Nyt kokeilin kun olin saanut vahingossa 7 kiloa läskiä pois enkä ollut edes mitään muuta tehnyt kuin maannut.
        Nyt pystyin jo menemään kontalleen lattialle ja tekemään kissa ja koira asannat eikä tarvinnut edes ottaa mistään tukea kun nousin lattialta ulos.

        Edellisellä kerralla, kun joogasin niin hajos tuoli, lipasto ja olohuoneen pöytä, kun otin tukea niin pääsin lattialta ylös.
        Tuli sen verran hintaa joogalle, että alko ahdistamaan joten paino ilmeisesti alko putomaan tuosta syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selasin netti versiona tuota niin sehän vähän niin, kuin tantraa eli pari-joogaa.
        En ole kyllä aikoihin joogaillut, koska läskiä sen verran etten sujunut suuntaan enkä toiseen.
        Nyt kokeilin kun olin saanut vahingossa 7 kiloa läskiä pois enkä ollut edes mitään muuta tehnyt kuin maannut.
        Nyt pystyin jo menemään kontalleen lattialle ja tekemään kissa ja koira asannat eikä tarvinnut edes ottaa mistään tukea kun nousin lattialta ulos.

        Edellisellä kerralla, kun joogasin niin hajos tuoli, lipasto ja olohuoneen pöytä, kun otin tukea niin pääsin lattialta ylös.
        Tuli sen verran hintaa joogalle, että alko ahdistamaan joten paino ilmeisesti alko putomaan tuosta syystä.

        Aloittaja taitaa olla sellainen mulle -kaikki-heti-tässä ja - nyt- ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja taitaa olla sellainen mulle -kaikki-heti-tässä ja - nyt- ihminen

        Koska en saanut heti niin en enää mitään koiraa haluaa.
        Osasin käydä ilman koiraa ja miestä eilen lenkillä.

        Olen todella onnellinen, ettei tarvi lähteä koiraa lenkittään tai miettiä ” Onkohan koira/koirat hengissä pihalla kopissa/häkissä?”

        En olis kyllä tänään viittinyt lähteä koiran kanssa mihinkään. Olisin sanonu miehelle : Minä olen tehnyt meille Hyvinvointi ohjelman jolla pysyy myös parisuhde kunnossa. Minä tykkään olla kotona niin käytän koiraa ulkona maantaina, keskiviikkona ja perjantaina joten voit käyttää muina päivinä koska et kotona käy kun nukkumassa ja vaihtamassa vaatteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en saanut heti niin en enää mitään koiraa haluaa.
        Osasin käydä ilman koiraa ja miestä eilen lenkillä.

        Olen todella onnellinen, ettei tarvi lähteä koiraa lenkittään tai miettiä ” Onkohan koira/koirat hengissä pihalla kopissa/häkissä?”

        En olis kyllä tänään viittinyt lähteä koiran kanssa mihinkään. Olisin sanonu miehelle : Minä olen tehnyt meille Hyvinvointi ohjelman jolla pysyy myös parisuhde kunnossa. Minä tykkään olla kotona niin käytän koiraa ulkona maantaina, keskiviikkona ja perjantaina joten voit käyttää muina päivinä koska et kotona käy kun nukkumassa ja vaihtamassa vaatteet.

        Olin muka 19 minuutissa käyny eilen kävellen kylällä kaupassa.
        Sanoin : Nyt kyllä valehtelet, koska minä kävin kaupassa lämmittelemässä ja vaihdoin vielä kuulumisia ystävän kanssa.

        Isä alkanu valehtelemaan mulle päin naamaa.
        Olis kyllä aihetta alkaa käräjöimään.

        Tuon valehtelun jälkeen sanoin : Sinun ja äidin hautajaissa ei muuten kahvia eikä muutakaan tarjoilla.
        Lupasin ajaa kirveen kanssa pihalle ja huutaa : Saatana teitä ei näkynyt silloin, kun apua tarvittiin joten ei tarvi näkyä nytkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin muka 19 minuutissa käyny eilen kävellen kylällä kaupassa.
        Sanoin : Nyt kyllä valehtelet, koska minä kävin kaupassa lämmittelemässä ja vaihdoin vielä kuulumisia ystävän kanssa.

        Isä alkanu valehtelemaan mulle päin naamaa.
        Olis kyllä aihetta alkaa käräjöimään.

        Tuon valehtelun jälkeen sanoin : Sinun ja äidin hautajaissa ei muuten kahvia eikä muutakaan tarjoilla.
        Lupasin ajaa kirveen kanssa pihalle ja huutaa : Saatana teitä ei näkynyt silloin, kun apua tarvittiin joten ei tarvi näkyä nytkään!

        Aika aggressiivista tekstiä…


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe