Olen kertonut oman ihmeeni täällä niin monta kertaa että tiedän että ketään ei oikeasti kiinnosta.muuta kuin sen kumoaminen.noh,meilahden ylilääkäri sanoi että kuulun 4% .toisen paikkakunnan ylilääkäri oli sanonut että ei voi olla totta ja otatti uudestaan samat testit.kyllä olin parantunut.ja Huom.en vetoa omiin oloihini vaan siihen mitä lääkärit sanoivat.
Ongelma on se että en usko muiden parantuvan.uskon 96%että ei kannata rukoilla sairaan puolesta lähes koskaan ja en tiedä miksi.järki sen sanoo.lisäksi tunnen ja tiedän että en tule enään parantumaan ilman hoitoa yhtään mistään.
Srk pastori oli Israelissa. Siellä oli sairaala jossa asusti lähetyssaarnaajaperhe,suomalaisia. Heidän 3v lapsensa oli sairas.pastori pääsi kovaa huutaen Raamattua heilutellen oven suulle.sitten hänet poistettiin sairaalasta.
Kotosuomessa hän ihmetteli Miksei anneta parantaa..että kunpa joku pääsisi sinne rukoilemaan..se olis sillä selvä..
Oon aina tosi kiusaantunut kun kuulen tuollaista.
Parantumisesta
13
204
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisen kehossa ja mielessä on parantavia voimia ja prosesseja, joita ei edes lääketiede tunne, miten kaikki toimii. Ihminen on Jumalan luoma olento.
Hellunailaisten kaltaiset uskonlahkot yrittävät uskotella, että heidän avustuksella tapahtuisi ihmeitä. Se on täyttä eksytystä.
Ylivainio joutui kiinni eksytyksestä perusteellisesti, kun erehtyi pyytämään helluntailaistaustaisen lääkärin tekemään väitöskirjan hänen väittämistä 1304 ihmeparanemisesta Ylivainion kokouksissa.
Kukaan ei parantunut ja Ylivainio ja helluntailaisuus menetti täysin uskottavuutensa.- Anonyymi
Kerro sinä miksi pujut pulun tuubaa ylivainiozta, , millainen jumala siihen kehottaa, kerro sen nimi ok !
Niin.eikä ajat ole suuremmin siitä kohentuneet..edelleen näkee miten ne pääpunasena huutaa sairautta lähtemään..surullista sairaiden vuoksi.
Eivät koskaan pysähdy miettimään vaikka kukaan ei parane.
Mun srk on viimeaikoina rukoiltu esm.dementian vuoksi. Sairaudet vaan kuuluu elämään..
Mulla meinaa lähtee usko tässä kaikessa. Tietenkin tiedän että Jumala on luoja,se ei muutu.ja tiedän kaksi tyyppiä jotka ovat parantuneet halvauksesta..mutta niinkuin sanoit ihmismieli on ihmeellinen.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Jep, minullakin oli flunssa, rukoilin Lentävää Spagettihirviötä sen paranatamaan ja kas vain, kahta viikkoa myöhemmin olin terve kuin pukki.
- Anonyymi
15 v. Ylivainion eksytyksen paljastumisen jälkeen kaksi helluntailaista Hirsilä ja Maanselkä teki samanlaisen laajan selvityksen uusista helluntailaisten väittämistä ihmeparanemista.
Senkin tutkimuksen lopputulos oli ihan samanlainen. Kukaan ei ollut parantunut oikeasti yhtään mistään helluntailaisten kokouksissa.
- Anonyymi
Miksi jumala ei saisi parantaa sairasta, kuka selittää ?
Ja mitä virkaa on sellaisella jumalalla joka ei ole yliluonnollinen, sanokaa ?
Miksi useimmille suomal kelpaa parhaiten sellainen jumala joka ei kykene mihinkään kuin puuäijä kirkon ovessa !- Anonyymi
Nyt ei ole kysymys Jumalan parantamiskyvystä, vaan siitä, että helluntailaisten väittämät ihmeparanemiset eivät ole olleet tosia. Helluntailaisten väitteet on todettu vääriksi jopa lääkärin tekemän väitöskirjan tasolla.
- Anonyymi
Jos 4 % paranee luonnostaan, niin ei se mikään ihme ole.
Tai jos tiedetään olevan mahdollista, että paranee luonnostaan, niin ei se mikään ihme ole.Gastroenterologian lääkäri,joka näki päivittäin tuon sairauden uhreja monta..vuosien ajan töitä..yhden tiesi minun lisäkseni.
Ja kyseessä oli maksasairaus..alkoholistilla,enkä todellakaan ollut vähentänyt juomista niihin aikoihin..kyllä se minulle oli ihme.
Ps.juon vieläkin mutta vain päivän kuukaudessa.
A
A-kerholaisten mukaan sekin on ihme.heidän sanojen mukaan minulla ei alkoholiriippuvuuden myötä ole tahdonvoimaa. Kyllä on.
- Anonyymi
Ylivainion ihmeparaneisväitteiden avulla he saivat 6000 ihmistä liittymään helluntailaisten seurakuntiin.
- Anonyymi
Uskon sinun kokeneen sen ihmeen, että paranit kyseisestä sairaudesta. En tahdo alas ampua kokemustasi, mutta siitä on kait mahdollisuus parantua itsestään aika useinkin? Vai olenko oikein asian ymmärtänyt?
LightningJuu.4% mahdollisuus on. Sen sanoi gastroenterologiaan..sisäelinsairauksiin erikoistunut lääkäri meilahdesta.hän tiesi yhden minun lisäkseni.
Siksi sanoinkin että en usko ihmeisiin 96%sesti.
Loput lääkärit jotka olen asian tiimoilta tavannut eivät usko ennen kuin otetaan taas kerran verikokeet.eli tosi harvinaista se on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894210
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332327Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972104Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 321875
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751214