Moi. Olen 13-vuotias tyttö. Mun hiukset rasvottuu tosi nopeesti, joka on ärsyttävää. Illalla yleensä pesen hiuksia. Seuraavana päivänä ne on ihanan puhtaat ja pehmeät. Kuitenkin, kun siitä sitten seuraavana päivänä herään, hiukset on ihan rasvaiset, eikä niitä voi edes pitää auki. Yleensä sitten laitan jonkun kampauksen. Muuten, jos haluan, että hiukset olisi aina puhtaat, pitäisi pestä joka päivä. Mitä pitäisi tehdä, että saisin hiukset pysymään pidempään puhtaana? Ja ne keillä on myös rasvoittuvat hiukset onko teillä mitään ehdotuksia hyvistä shampoista ja hoitoaineista? Nimenomaan esim rasvoittuville hiuksille tarkoitettuja aineita. Onko vaan hiustyyppini helposti rasvoittuva luonnostaan, vai olenko aiheuttanut tämän vaan itse jotenkin?? Kaipaisin apua, koska ärsyttää tämä. Eli ne ketkä tietää hyviä ja ei niin kalliita tuotteita kertokaa. Kertokaa myös mitä voisin tehdä, jotta saisin pidettyä hiuksia puhtaana pidempään ja pidentää hiuksien pesuväliä. Kannattaako pitää vaan tietyt päivät hiustenpesupäivinä ja ns opettaa hiukset siihen? Auttaisiko se? Mutta joo tosiaan oon testannut toosi monia shampoita ja hoitoaineita ja mitä lie öljyjä. Mulla on myös sellainen ihme onks se enkuks scalp scrubber mutta siis sellainen silikoninen harja millä hierotaan varovasti päänahkaa. Oon kokeillut paljon kaikkea mutta silti aina hiukset rasvoittuu nopeasti, joten kaipaan apua paljon. Aika pitkä teksti mutta kiitos jos jaksoit lukea. Apua otan vastaan. :)
hiusten pesu
Anonyymi-ap
7
172
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sanot aina olevas teini?
- Anonyymi
Miten niin aina? Tää on ensimmäinen kerta kun oon kirjottanu tänne ikinä mitää ja muutenkin olen 13.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin aina? Tää on ensimmäinen kerta kun oon kirjottanu tänne ikinä mitää ja muutenkin olen 13.
a. p on mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
a. p on mies
43v pervo?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18188702E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
taas alkoi sama
- Anonyymi
vain roskaaaaa puhaltakaa pois moinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389