Hyvää yötä ystävä

Anonyymi-ap

Nuku hyvin. Olet tärkeä minulle.

136

1157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et vastannut tonne toiseen enää. Hyvää yötä sullekin nii säkin mulle.

      • Anonyymi

        Se oli jo aika pitkä. Voin paremmin nyt. Kysyin miten voin piristää ystävää ja löysin sitten tämmöisen kappaleen. https://youtu.be/r3z54SZsLsA. Ajattelin että sopii hyvin tähän nukkumisen aloittamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli jo aika pitkä. Voin paremmin nyt. Kysyin miten voin piristää ystävää ja löysin sitten tämmöisen kappaleen. https://youtu.be/r3z54SZsLsA. Ajattelin että sopii hyvin tähän nukkumisen aloittamiseen.

        Ja jotta ei kävisi liian tylsäksi niin tämäkin on ihan menevä. :D https://youtu.be/msSc7Mv0QHY. Pitäähän sitä vähän diskopalloa olla elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jotta ei kävisi liian tylsäksi niin tämäkin on ihan menevä. :D https://youtu.be/msSc7Mv0QHY. Pitäähän sitä vähän diskopalloa olla elämässä.

        Toivottavasti tykkäät. Oli ihan hartain valittuja kappaleita ehkä vähän huumorimielessä jos ne piristää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli jo aika pitkä. Voin paremmin nyt. Kysyin miten voin piristää ystävää ja löysin sitten tämmöisen kappaleen. https://youtu.be/r3z54SZsLsA. Ajattelin että sopii hyvin tähän nukkumisen aloittamiseen.

        Kiitos, hauska oli tämä kana ainakin :DD katson toisenki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jotta ei kävisi liian tylsäksi niin tämäkin on ihan menevä. :D https://youtu.be/msSc7Mv0QHY. Pitäähän sitä vähän diskopalloa olla elämässä.

        Kiitti tää se vasta hassu olikin. Piristi nuo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti tää se vasta hassu olikin. Piristi nuo :D

        Kiva jos piristi ei sen elämän tarvitse niin vakavaa olla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti tää se vasta hassu olikin. Piristi nuo :D

        Jää tuo kaakatus helposti soimaan näköjään päähän. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jää tuo kaakatus helposti soimaan näköjään päähän. :D

        Joo toi jälkimmäinen kyl hyvä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo toi jälkimmäinen kyl hyvä :D

        On pitää varmaan laittaa soittolistalle jos tarpeeksi alkaa soimaan päässä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pitää varmaan laittaa soittolistalle jos tarpeeksi alkaa soimaan päässä. :D

        Ehkä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä :D

        Millaiset soittolistat sinulla yleensä on? Veikkaisin että joku tykitys treeni lista missä jotain ärjyntä karjunta biisejä ja sitten joku perus hevimetallia ja joku ehkä missä normipoppia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset soittolistat sinulla yleensä on? Veikkaisin että joku tykitys treeni lista missä jotain ärjyntä karjunta biisejä ja sitten joku perus hevimetallia ja joku ehkä missä normipoppia. :D

        On joo sellanen salilista missä on paljon sitä "ärjyntää" mut esim tääkin on hyvä salibiisi
        https://youtu.be/RYnFIRc0k6E?feature=shared :D

        Sitten on toinen lista missä on vaa kaikkee sekasin, jopa jotain melkein räppiäkin. Mun mielestä mikä vaan genre voi olla hyvää eikä tarvitse lokeroitua yhteen tyyliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo sellanen salilista missä on paljon sitä "ärjyntää" mut esim tääkin on hyvä salibiisi
        https://youtu.be/RYnFIRc0k6E?feature=shared :D

        Sitten on toinen lista missä on vaa kaikkee sekasin, jopa jotain melkein räppiäkin. Mun mielestä mikä vaan genre voi olla hyvää eikä tarvitse lokeroitua yhteen tyyliin.

        Oho melkein räppiä. :D ihan hyvä tuo salibiisiksi. :D joo minullakin aika monta makua löytyy. Tuli mieleen niitä metallibändejä kun puhuttiin niin itse ainakin joskus olen kuunnellut tätäkin. https://youtu.be/Jg2VqUTNjsw. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho melkein räppiä. :D ihan hyvä tuo salibiisiksi. :D joo minullakin aika monta makua löytyy. Tuli mieleen niitä metallibändejä kun puhuttiin niin itse ainakin joskus olen kuunnellut tätäkin. https://youtu.be/Jg2VqUTNjsw. :D

        Hassuu meinasin jakaa ton biisin sulle sillon ku mietin mistä tykkäisit. Tykkään tosta biisistä paljon itekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassuu meinasin jakaa ton biisin sulle sillon ku mietin mistä tykkäisit. Tykkään tosta biisistä paljon itekin.

        Okei aika hassu sattuma. :D


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­­N­­y­m­­f­o­­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18189826D

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mutta mitä tähän sitten sanot mitä laitoin aiempaan:

      En kyl tahallaan jättänyt huonoa oloasi huomioimatta :( luulin et se oli sillä selvä ku sanoin ettei se uniasia haitannut ja et ymmärsin väärin. En mä jotenkin tajunnut jatkaa siitä asiasta kysymistä tänään kun luulin ettet enää ollut asiasta huonolma mielel kun sanoin ettei sun tarvii siitä surullinen olla :(

      • Anonyymi

        Tuossa oli vain väärinkäsitystä. Ja minulla sattui huono mieli jäänyt pidemmäksi aikaa mikä vaikutti asiaan. Ei se tahallista ollut kun tiedän ettet tahallaan jättäisi huomaamatta tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli vain väärinkäsitystä. Ja minulla sattui huono mieli jäänyt pidemmäksi aikaa mikä vaikutti asiaan. Ei se tahallista ollut kun tiedän ettet tahallaan jättäisi huomaamatta tuollaista.

        Mun puolesta voidaan unohtaa asia jos sua ei enää haittaa etten huomannut/tajunnut kysyä enempää asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun puolesta voidaan unohtaa asia jos sua ei enää haittaa etten huomannut/tajunnut kysyä enempää asiasta.

        Unohdetaan vaan. Ei tuo nyt ollut kuin väärinkäsitys. Kyllä sinä aina olet auttanut ja huomannut kaikki. :)


    • Anonyymi

      En nyt tiedä mihin muualle sanoisi mutta on ahdistanut taas helposti kaikki. Ei se johdu tästä ollenkaan vaan ollut aikaisemminkin. Huomaan sen että alan välttelemään ihmisiä kun ahdistaa. Pelkään että teen tyhmiä ratkaisuja elämässä mitkä pilaavat loppuelämän sitten kokonaan.

      • Anonyymi

        Parantaisiko se sun itseluottamusta asian suhteen jos yrittäisit olla välttelemättä? Sen sijaan et vetäydyt kuoreen ni mitä jos vaan sanoisit et nyt tuntuu tuolta. Harjottelet vaikka mun kanssa tässä. Kyl mä lupaan huomioida sen kun sanot aina jatkossa ja sekin on paljon helpompaa kun sanot oloista ennen kuin tulee jotain riidan tapaista.

        Vaikka se unitapaus, sanot vaikka et nyt on tällainen olo ja sua pelottaa ettei voitas olla yhteyksissä enää.

        Kunhan mietin voisko se helpottaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parantaisiko se sun itseluottamusta asian suhteen jos yrittäisit olla välttelemättä? Sen sijaan et vetäydyt kuoreen ni mitä jos vaan sanoisit et nyt tuntuu tuolta. Harjottelet vaikka mun kanssa tässä. Kyl mä lupaan huomioida sen kun sanot aina jatkossa ja sekin on paljon helpompaa kun sanot oloista ennen kuin tulee jotain riidan tapaista.

        Vaikka se unitapaus, sanot vaikka et nyt on tällainen olo ja sua pelottaa ettei voitas olla yhteyksissä enää.

        Kunhan mietin voisko se helpottaa :D

        Ehkä se auttaisi mutta jotenkin vain ajattelee että helpompi jos ei yleisesti olisi siinä tilanteessa. Ja monesti kun on tätä ahdistusta niin ihan yksin kävelyllekin lähteminen tuntuu pahalta. Tosin ei aina tarvitse ollakaan ihmisten ilmoilla. On aika vaikea myöntää muille jos ei vaikka tunne ihmisiä hyvin että nyt ahdistaa. Se on kuitenkin asia mitä tuntee ja harvemmin sanoo ääneen tuntemattomille.

        Tosin sinulle voin sen sanoa ja tiedät mistä on kyse ja ajattelin sen sanoakin jatkossa vähän selvemmin kun se tunne kuitenkin oli ja jos sinullakin on huono päivä tai olo niin samalla tavalla sen voi sanoa ääneen/minulle. Ei sitä tarvitse minultakaan piilottaa ja en mitenkään sitä oloa lyttää vaan koittaisin tehdä sen vain paremmaksi.

        Siihen unijuttuun ja muutenkin meidän "riitelyyn" usein liittyy se että ajattelen että kohta vain lähdet kokonaan enkä kuule sinusta enää koskaan. Jotenkin vain tulee se olo että kaikki oli siinä ja se kun yhdistää siihen huonoon oloon yleensä itsestä niin ei se kovin hyvälle tunnu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se auttaisi mutta jotenkin vain ajattelee että helpompi jos ei yleisesti olisi siinä tilanteessa. Ja monesti kun on tätä ahdistusta niin ihan yksin kävelyllekin lähteminen tuntuu pahalta. Tosin ei aina tarvitse ollakaan ihmisten ilmoilla. On aika vaikea myöntää muille jos ei vaikka tunne ihmisiä hyvin että nyt ahdistaa. Se on kuitenkin asia mitä tuntee ja harvemmin sanoo ääneen tuntemattomille.

        Tosin sinulle voin sen sanoa ja tiedät mistä on kyse ja ajattelin sen sanoakin jatkossa vähän selvemmin kun se tunne kuitenkin oli ja jos sinullakin on huono päivä tai olo niin samalla tavalla sen voi sanoa ääneen/minulle. Ei sitä tarvitse minultakaan piilottaa ja en mitenkään sitä oloa lyttää vaan koittaisin tehdä sen vain paremmaksi.

        Siihen unijuttuun ja muutenkin meidän "riitelyyn" usein liittyy se että ajattelen että kohta vain lähdet kokonaan enkä kuule sinusta enää koskaan. Jotenkin vain tulee se olo että kaikki oli siinä ja se kun yhdistää siihen huonoon oloon yleensä itsestä niin ei se kovin hyvälle tunnu.

        Joo ollaan vaa selkeämpiä molemmat :D vastaan tähän enempi illemmal ku ehdin paremmin ja tohon puhelin juttuun kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ollaan vaa selkeämpiä molemmat :D vastaan tähän enempi illemmal ku ehdin paremmin ja tohon puhelin juttuun kans.

        Joo vastaile kun kerkeät. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se auttaisi mutta jotenkin vain ajattelee että helpompi jos ei yleisesti olisi siinä tilanteessa. Ja monesti kun on tätä ahdistusta niin ihan yksin kävelyllekin lähteminen tuntuu pahalta. Tosin ei aina tarvitse ollakaan ihmisten ilmoilla. On aika vaikea myöntää muille jos ei vaikka tunne ihmisiä hyvin että nyt ahdistaa. Se on kuitenkin asia mitä tuntee ja harvemmin sanoo ääneen tuntemattomille.

        Tosin sinulle voin sen sanoa ja tiedät mistä on kyse ja ajattelin sen sanoakin jatkossa vähän selvemmin kun se tunne kuitenkin oli ja jos sinullakin on huono päivä tai olo niin samalla tavalla sen voi sanoa ääneen/minulle. Ei sitä tarvitse minultakaan piilottaa ja en mitenkään sitä oloa lyttää vaan koittaisin tehdä sen vain paremmaksi.

        Siihen unijuttuun ja muutenkin meidän "riitelyyn" usein liittyy se että ajattelen että kohta vain lähdet kokonaan enkä kuule sinusta enää koskaan. Jotenkin vain tulee se olo että kaikki oli siinä ja se kun yhdistää siihen huonoon oloon yleensä itsestä niin ei se kovin hyvälle tunnu.

        Onhan se toki tuntemattomille vaikeeta mut sano mulle ainakin jatkossa ja mäkin sanon sulle jos on huono päivä niin siinä helpompi ymmärtää heti toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se toki tuntemattomille vaikeeta mut sano mulle ainakin jatkossa ja mäkin sanon sulle jos on huono päivä niin siinä helpompi ymmärtää heti toista.

        Niin tuo kuulostaa kyllä hyvälle idealle. Eihän meillä tätä ongelmaa olisi kasvotusten. Näkisi vähän helpommin mikä mieli toisella on.


    • Anonyymi

      Sitten kun oot paikalla niin muistuta et kerron yhden erikoisen jutun taas puhelimen vakoilusta. :D

      • Anonyymi

        Mikä juttu? :D


      • Anonyymi

        Katsottiin huviksee dartsia telkkarista, en oo ikinä katsonut sitä ennen tai hakenut mitään aiheeseen liittyvää netistä. Puhuttiin siinä jotain siitä lajista. Ja kun avasin instagramin eka video liittyi dartsiin :D ei ikinä sen aiheisii ollut ennen edes tullut. Puhelin kuuntelee :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsottiin huviksee dartsia telkkarista, en oo ikinä katsonut sitä ennen tai hakenut mitään aiheeseen liittyvää netistä. Puhuttiin siinä jotain siitä lajista. Ja kun avasin instagramin eka video liittyi dartsiin :D ei ikinä sen aiheisii ollut ennen edes tullut. Puhelin kuuntelee :D

        Oliko se joku ehdotettu juttu? Nehän joskus on ja onpa pelottavaa. :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se joku ehdotettu juttu? Nehän joskus on ja onpa pelottavaa. :O

        Taisi olla joo ehdotettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla joo ehdotettu.

        Tuollaisia ne androidit on. :D no ei varmaan appleakin kuunnellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisia ne androidit on. :D no ei varmaan appleakin kuunnellaan.

        Eiköhän ihan kaikkia. Eikä se mua nyt sillee haittaa. Hassua vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ihan kaikkia. Eikä se mua nyt sillee haittaa. Hassua vaan.

        No on kyllä. :D laitan tähän yhden biisin kun itse tykkään tämmöisestä rave musiikista myös joskus. :D https://youtu.be/nAeFeytXSbM.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on kyllä. :D laitan tähän yhden biisin kun itse tykkään tämmöisestä rave musiikista myös joskus. :D https://youtu.be/nAeFeytXSbM.

        Ja näin kun vuosi vaihtuu huomenna niin tuo sanomakin ihan kohdallaan. :D ens vuonna taas vuoden vanhempi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näin kun vuosi vaihtuu huomenna niin tuo sanomakin ihan kohdallaan. :D ens vuonna taas vuoden vanhempi. :D

        Ihan hauskaa musaa oli tuo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hauskaa musaa oli tuo

        On. :D mitä ajattelit huomenna tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. :D mitä ajattelit huomenna tehdä?

        En mitää ihmeellistä. Hyvää ruokaa ja rakettien katselua varmaan. Itse en ammu raketteja. Ehkä jotain kuohujuomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitää ihmeellistä. Hyvää ruokaa ja rakettien katselua varmaan. Itse en ammu raketteja. Ehkä jotain kuohujuomaa.

        Joo. Vietättekö kahdestaan vai porukalla vikaa päivää tältä vuodelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. :D mitä ajattelit huomenna tehdä?

        Entäs itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Vietättekö kahdestaan vai porukalla vikaa päivää tältä vuodelta?

        Kahdestaan varmaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs itse?

        Aika samoilla suunnitelmilla. Ehkä sitä kokee jo olevansa niin "vanha" ettei jaksa minnekään baariin lähteä. Mitä sieltä edes etsisi katsoo kun muut örveltää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika samoilla suunnitelmilla. Ehkä sitä kokee jo olevansa niin "vanha" ettei jaksa minnekään baariin lähteä. Mitä sieltä edes etsisi katsoo kun muut örveltää. :D

        Niin :D En koe et baariin meno ois mun juttu oikein, juhlistan mielummin kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin :D En koe et baariin meno ois mun juttu oikein, juhlistan mielummin kotona.

        Niin kyllä itsekin siellä useasti käyneenä on jo aika nähty juttu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin :D En koe et baariin meno ois mun juttu oikein, juhlistan mielummin kotona.

        Onko sielläpäin jotain ilotulituksia? Tai siis isompaa tulitusta ei minkään yksittäisen ampumaa. :D ja pelkääköhän koira?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sielläpäin jotain ilotulituksia? Tai siis isompaa tulitusta ei minkään yksittäisen ampumaa. :D ja pelkääköhän koira?

        Ei taida olla. Joskus oli. Toivottavasti ei pelkäisi täytyy yrittää pysyä sen kaa sisällä rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla. Joskus oli. Toivottavasti ei pelkäisi täytyy yrittää pysyä sen kaa sisällä rauhassa.

        Okei. Aika jännä kun ajattelin että etelässä olisi kuitenkin. Jospa ei pelkäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Aika jännä kun ajattelin että etelässä olisi kuitenkin. Jospa ei pelkäisi.

        Uutisis vasta oli et ei niitä juuri enää oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla. Joskus oli. Toivottavasti ei pelkäisi täytyy yrittää pysyä sen kaa sisällä rauhassa.

        Onko se miten sopeutunut teille muuten? Itse pidän eläimistä kovasti. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisis vasta oli et ei niitä juuri enää oo.

        Joo. Onhan tuo ihan fiksua tavallaan. Tai että jos järjestäisi vain yhdessä paikassa ja se vaikka kuvataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se miten sopeutunut teille muuten? Itse pidän eläimistä kovasti. :)

        Hyvin on sopeutunut :D kuorsaa yöllä :D niin mäkin tykkään eläimistä. Mikä eläin on paras?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on sopeutunut :D kuorsaa yöllä :D niin mäkin tykkään eläimistä. Mikä eläin on paras?

        Syökö mitään paikkoja? :D ehkä eniten tykkään kissoista. Itse varmaan koirista? Koiratkin on suloisia. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syökö mitään paikkoja? :D ehkä eniten tykkään kissoista. Itse varmaan koirista? Koiratkin on suloisia. :)

        Ei oo kyl syönyt mitään paikkoja. Sukkia kyl tykkää varastaa ja rikkoa :D Koirat joo itellä mut kissatkin kivoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kyl syönyt mitään paikkoja. Sukkia kyl tykkää varastaa ja rikkoa :D Koirat joo itellä mut kissatkin kivoja!

        Perinteiset sukat. :D en tiedä mikä niissä kiehtoo että pitää syödä. :D hitsi että on unirytmit päin peetä perinteinen loma siis. :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perinteiset sukat. :D en tiedä mikä niissä kiehtoo että pitää syödä. :D hitsi että on unirytmit päin peetä perinteinen loma siis. :-)

        Vaikea sanoa mikä niissä on niin kiinnostavaa :D varmaa haisee hyvälle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa mikä niissä on niin kiinnostavaa :D varmaa haisee hyvälle :D

        Ei ne aina välttämättä edes haise jos on puhtaita. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa mikä niissä on niin kiinnostavaa :D varmaa haisee hyvälle :D

        Kivaa iltaa muuten. Joko siellä raketit paukkuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa iltaa muuten. Joko siellä raketit paukkuu?

        Kivaa iltaa. Alkoi klo 18 jälkeen paukkuu, entä siellä? Käytin koiran ulkona ennen paukkeen alkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa iltaa. Alkoi klo 18 jälkeen paukkuu, entä siellä? Käytin koiran ulkona ennen paukkeen alkuu.

        Joo täälläkin kaupungissa kun ollaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo täälläkin kaupungissa kun ollaan. :D

        Joo :D ammutteko ite? Ei niinku lehmät vaan raketteja siis :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D ammutteko ite? Ei niinku lehmät vaan raketteja siis :D

        Voidaan mennä ammumaan ulos niin kuin lehmät. :D ei raketteja kuitenkaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D ammutteko ite? Ei niinku lehmät vaan raketteja siis :D

        Katson tuota Antti Tuiskun Bailantaita telkkarista. :D hauska tuo treenaa biisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan mennä ammumaan ulos niin kuin lehmät. :D ei raketteja kuitenkaan. :D

        Ajattelinkii et siel vaa kotkotetaan kuin kanat :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelinkii et siel vaa kotkotetaan kuin kanat :DD

        Voihan siellä olla koko eläintarha mukana. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson tuota Antti Tuiskun Bailantaita telkkarista. :D hauska tuo treenaa biisi.

        On varmasti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siellä olla koko eläintarha mukana. :DD

        Kyl tuol varmaan onkin eläimellinen meno tänään kaupungilla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl tuol varmaan onkin eläimellinen meno tänään kaupungilla :D

        No on varmasti. :D huhuh onneksi en ole tuolla. :D ihmiset osaa kännissä olla yhtä eläintarhaa. :D olisitpa nähnyt kun sain tinasta tosi hienoja eläimiä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti :D

        Antilla ja kumppaneilla on hameet päällä. Joskus kun puhuttiin niistä hameista niin tuli mieleen että ei se nyt välttämättä niin pahalle näytä kun voi olla sellainen "miehekäs" hame. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on varmasti. :D huhuh onneksi en ole tuolla. :D ihmiset osaa kännissä olla yhtä eläintarhaa. :D olisitpa nähnyt kun sain tinasta tosi hienoja eläimiä. :D

        Just meinasin kysyy valatko tinaa!? :D mitä eläimii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just meinasin kysyy valatko tinaa!? :D mitä eläimii?

        Lohikäärmeen tosi hieno pää. :D kotka kilpikonna ja jotain ameeboja yksi isompi ja yksi pienempi saman muotoisia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just meinasin kysyy valatko tinaa!? :D mitä eläimii?

        Valoitko tai valaatko sinä? :D ja tuo kilpikonna voi olla myös sammakko. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohikäärmeen tosi hieno pää. :D kotka kilpikonna ja jotain ameeboja yksi isompi ja yksi pienempi saman muotoisia. :D

        No mitähän nuo vois ennustaa tulevalle vuodelle :D ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antilla ja kumppaneilla on hameet päällä. Joskus kun puhuttiin niistä hameista niin tuli mieleen että ei se nyt välttämättä niin pahalle näytä kun voi olla sellainen "miehekäs" hame. :D

        Ja tos syy miks en kato sitä :D no ei kai :D on varmaa miehekkäit hameita joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitähän nuo vois ennustaa tulevalle vuodelle :D ?

        No tuossa juuri mietin noita. :D ameeboista en tiedä yhtään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuossa juuri mietin noita. :D ameeboista en tiedä yhtään. :D

        Mietin myös voisiko nuo ameebat olla jotain liito-oravia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin myös voisiko nuo ameebat olla jotain liito-oravia?

        Aika vaikea sanoa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin myös voisiko nuo ameebat olla jotain liito-oravia?

        Tuossa isommassa näköjään onkin jotkut ihmisen tai avaruusolion kasvot. Hyvin olen katsonut näköjään. Ja pienempi on ehkä se orava tai joku muu pieni eläin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikea sanoa :D

        Tuossa isommassa näköjään onkin jotkut ihmisen tai avaruusolion kasvot. Hyvin olen katsonut näköjään. Ja pienempi on ehkä se orava tai joku muu pieni eläin millä on 4 raajaa ympärillä. Ehkä häntä ja pää selkeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tos syy miks en kato sitä :D no ei kai :D on varmaa miehekkäit hameita joo

        Jotenkin arvasin ettet katso. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valoitko itse tinaa? :D

        Jalkatreeni ja sitten kohta saunaan ja sitten katson ylen vuosi vaihtuu konserttii :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalkatreeni ja sitten kohta saunaan ja sitten katson ylen vuosi vaihtuu konserttii :D

        Eikös sunnuntai ole välipäivä treenistä. :D joo itsekin treenasin tänään tosiaan. :D jotkut vaan treenaa ja jotkut ryyppää. :D ajattelin itsekin katsoa tuota konserttia. Sauna olis kyllä hyvä. :D ehkä ensivuonna voisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitähän nuo vois ennustaa tulevalle vuodelle :D ?

        Ai kauhea luin että jos saa kattilan tinasta se ennustaisi kuolemaa. :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sunnuntai ole välipäivä treenistä. :D joo itsekin treenasin tänään tosiaan. :D jotkut vaan treenaa ja jotkut ryyppää. :D ajattelin itsekin katsoa tuota konserttia. Sauna olis kyllä hyvä. :D ehkä ensivuonna voisi.

        No pitäs olla mut eilen oli lumitöitä niin paljon et laiskottelin ja skippasin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kauhea luin että jos saa kattilan tinasta se ennustaisi kuolemaa. :o

        No joo, sitten kun ois ollut asteen erilämpöiset tinat ja vedet niin muoto ois toinen joten ei kannata kovin tarkkaan ehkä noihin uskoo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pitäs olla mut eilen oli lumitöitä niin paljon et laiskottelin ja skippasin :D

        Voihan lumityöt. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan lumityöt. :D

        Niimpä. Bulgarialaiset kyykyt on kyllä berseestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, sitten kun ois ollut asteen erilämpöiset tinat ja vedet niin muoto ois toinen joten ei kannata kovin tarkkaan ehkä noihin uskoo :D

        Tämä oli minun tulkinnan lopputulos. :D

        Lohikäärme: Suuri ja yhtäkkinen muutos
        Kotka: Onnekas asuinpaikan muutos
        Sammakko: Rakkaus, Raha
        Ihmishahmo: Työhön ja suhteisiin liittyviä muutoksia.

        Pienempi ameeba olikin ehkä hattu varjon perusteella.
        Hattu: Menestys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli minun tulkinnan lopputulos. :D

        Lohikäärme: Suuri ja yhtäkkinen muutos
        Kotka: Onnekas asuinpaikan muutos
        Sammakko: Rakkaus, Raha
        Ihmishahmo: Työhön ja suhteisiin liittyviä muutoksia.

        Pienempi ameeba olikin ehkä hattu varjon perusteella.
        Hattu: Menestys

        Asuinpaikan muutos. :D juuri kun on muuttanut niin eikun vaan tosin onnekas sellainen. :D mutta on sellainen minkä ehkä voisin ajatella olevankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Bulgarialaiset kyykyt on kyllä berseestä :D

        En ole kuullutkaan sellaisista. :D pitää perehtyä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli minun tulkinnan lopputulos. :D

        Lohikäärme: Suuri ja yhtäkkinen muutos
        Kotka: Onnekas asuinpaikan muutos
        Sammakko: Rakkaus, Raha
        Ihmishahmo: Työhön ja suhteisiin liittyviä muutoksia.

        Pienempi ameeba olikin ehkä hattu varjon perusteella.
        Hattu: Menestys

        Okei. Eli käytännössä muutat uuteen kaupunkiin ehkä uuden työn perässä jossa tienaat paljon :D
        Tai sitten muutat rakkauden takia mut sitten se tietäisi eroakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Eli käytännössä muutat uuteen kaupunkiin ehkä uuden työn perässä jossa tienaat paljon :D
        Tai sitten muutat rakkauden takia mut sitten se tietäisi eroakin.

        Tiedä tuota. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuullutkaan sellaisista. :D pitää perehtyä. :D

        Häh, pehvaa treenaat etkä oo kuullut pakaroiden kuningasliikkeestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh, pehvaa treenaat etkä oo kuullut pakaroiden kuningasliikkeestä :D

        Ai se onkin tuo. :D joo erittäin ahkera pehvan treenaaja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se onkin tuo. :D joo erittäin ahkera pehvan treenaaja. :D

        On se :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se :D

        Mahtaa olla tuolla kylmä. :D tai että ensi vuoden eka viikko kaikki etelän veijarit jäätyy kun on vielä alle -20 mutta reilusti yli -10. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa olla tuolla kylmä. :D tai että ensi vuoden eka viikko kaikki etelän veijarit jäätyy kun on vielä alle -20 mutta reilusti yli -10. :D

        Täällä on sitten -20-30. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa olla tuolla kylmä. :D tai että ensi vuoden eka viikko kaikki etelän veijarit jäätyy kun on vielä alle -20 mutta reilusti yli -10. :D

        Niin kyllähän se on :D varmaan aika kylmä keli soittaa ja laulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllähän se on :D varmaan aika kylmä keli soittaa ja laulaa.

        On. :D nuokin tuolla mekoissa hilluu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. :D nuokin tuolla mekoissa hilluu. :D

        Joo :D käärijällä on kunnon takki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D käärijällä on kunnon takki

        Niin se pitää ollakin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D käärijällä on kunnon takki

        Minun uudenvuoden lupaus on että treenaan enemmän ja teen paljon töitä omien unelmien eteen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun uudenvuoden lupaus on että treenaan enemmän ja teen paljon töitä omien unelmien eteen. :D

        Hyvä lupaus :D samoja voisin itekin luvata ainaki tuo jälkimmäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä lupaus :D samoja voisin itekin luvata ainaki tuo jälkimmäinen.

        Mistä itse unelmoit sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä itse unelmoit sitten?

        Hyvää uutta vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä itse unelmoit sitten?

        En vielä tiedä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää uutta vuotta

        Samoin sinulle ystäväin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vielä tiedä :D

        Kyllä unelmat tietää yleensä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää uutta vuotta

        Kiitos kuluneesta vuodesta. Ja hyvistä ja huonoistakin hetkistä. Oli ihan antoisaa jakaa sitä sinun kanssa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kuluneesta vuodesta. Ja hyvistä ja huonoistakin hetkistä. Oli ihan antoisaa jakaa sitä sinun kanssa. :)

        Kiitos samat sanat. Toivottavasti ystävyys jatkuu hyvänä tänäkin vuonna. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä unelmat tietää yleensä. :D

        Ehkä ei oo mitään valtavia unelmia just nyt. Mulle parempi lupaus on et keskityn nauttimaan tästä hetkestä ja murehdin vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samat sanat. Toivottavasti ystävyys jatkuu hyvänä tänäkin vuonna. :D

        Eiköhän se jatku. :D tämä välillä hölmöilevä ja oppia täynnä oleva ystävyys. Ja sekin että on joku jolle puhua kaikista asioista niistä vaikeistakin hetkistä. Ne ystävät kun on harvassa niin voi olla vain onnellinen että on kohdannut sellaisen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei oo mitään valtavia unelmia just nyt. Mulle parempi lupaus on et keskityn nauttimaan tästä hetkestä ja murehdin vähemmän.

        Kuulostaa tosi hyvälle. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se jatku. :D tämä välillä hölmöilevä ja oppia täynnä oleva ystävyys. Ja sekin että on joku jolle puhua kaikista asioista niistä vaikeistakin hetkistä. Ne ystävät kun on harvassa niin voi olla vain onnellinen että on kohdannut sellaisen. :)

        Näinpä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä :D

        Hyvää yötä nyt ensi kertaa tämän vuoden puolella. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä nyt ensi kertaa tämän vuoden puolella. :D

        Joo :D hyvää yötä


    • Anonyymi

      Ja nyt mä keksin sen metallibändin mistä tuut tykkää. Se iski kuin salama kirkkaalta taivaalta mieleen se bändi :D

      • Anonyymi

        Mikä bändi on kyseessä sitten? :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä bändi on kyseessä sitten? :D

        Täs heiltä toinen hyvä kappale


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti pari kertaa kuunnella mutta on joo. :D

        Oliks se hyvä sun mielestä ollenkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliks se hyvä sun mielestä ollenkaa?

        Oli se hyväkin. :D en ollut ennen kuullut tuota niin piti "maistella biisiä". :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täs heiltä toinen hyvä kappale

        Mikä toinen kappale?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D tässä ei niin samaistuttavat sanat ainakaan. :D

        Ei tainneet niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainneet niin

        Mutta oli tuossa yhdessä biisissä. :)


    • Anonyymi

      Tiedät, että rakastan Sinua

      • Anonyymi

        Tiedän ,tiedä sinäkin.


    • Anonyymi

      Tuulella ei ole ystävää hani

      • Anonyymi

        vaan?.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe