Missä Antti?

Anonyymi-ap

Laskettu katiskassa kalojen ruuaksi? Inariin, jokeen, vuonoon, minne? Tutkittiinko edes Norjan puolelta?

14

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ehkä sahti-arja poikakavereineen voisi avata, mitä tapahtui? sahti-arja on bannassa sodiksessa.

      • Anonyymi

        Olisko se sahti piri nisti puli Sanna tuon kaveri?
        Oli naimissa Kivi-Ramin kanssa jota väittävät et on ollu mukana. Sehän asu myös Sodiksessa ja tuo Sanna muutti sieltä Ivaloon, koska oli jotain ongelmia Sodiksessa.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­y­­m­­f­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­y­m­­f­­­o­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18190289X

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olisko jo vaikka kellunut Venäjälle,,,

    • Anonyymi

      Ei kai Suomen poliisin tehtävä ole etsiä kadonneita Norjan puolelta. Omaisten tehtävä on ollut tehdä myös katoamis ilmoitus Norjaan, koska katoamispaikka oli lähellä Norjan rajaa.
      Voi olla haudattuna Norjan puolella oleville hiekkarannoille jotka näkyy pitkin Inari- ja Tenojoki varsia Suomen puolelle.

    • Anonyymi

      Tuolla luki näin ” Ivalolainen Antti Hanhivaara oli 14. lokakuuta 2006 aamulla kahdeksan aikaan kävelemässä Angelin kylältä lounaaseen päin. Sitten nuorimies katosi kuin tuhka tuuleen.Hanhivaara on 177 senttiä pitkä ja hoikkavartaloinen. Hänellä on lyhyet, suorat ja ruskeat hiukset sekä ruskeat silmät.Hanhivaara oli katoamishetkellä pukeutunut tummansiniseen takkiin, farkkuihin ja mustaan pipoon.” ( https://alibi.fi/alibin-parhaat/vuodessa-katoaa-2000-ihmista-missa-he-ovat/ )

      Kuvissa Antti on vaalea ja Murha infossa luki, että Antilla on ollut valkoinen takki päällä ei tummansininen.

      Kukahan nuo tuntomerkit on oikein antanut joilla Antti Hanhivaaraa on etsitty?

      • Anonyymi

        Mietin ja tuntomerkit viittaa Antin veljeen joka on tumma.


      • Anonyymi

        Eikö tuo isä Hanhivaara lusinu vankilassakin jostain rötöstelystä?
        Muistan, että näitä poikia yritettiin huostata mutta heidän vanhemmat oli molemmat sekasin päästiin ja tappelua jatku ympäri Suomen vaikka äiti muka muutti etelään isää pakoon.
        Isä oli ammattikalastaja jota kutsuvat ammatti-rosvoksi!
        Joku muistikuva, että oli uhannut ampuakin vaimonsa!
        Minun muistin mukaan teki konkurssin ja oli yksi niistä jotka ryöstö kalasti Inarijärven tyhjiin ja hänellä oli oma porukka ja hänen kaverikin lopetti ammattikalastuksen.


      • Anonyymi

        Löyty vielä toinenkin ilmoitus ” 21-vuotias ivalolainen Antti Hanhivaara on kadonnut Inarissa. Viimeisin havainto miehestä on Inarin Angelin kylältä, jossa hänet on nähty aamupäivällä 14. lokakuuta.

        Hanhivaara on normaalivartaloinen ja 177 senttiä pitkä. Katoamishetkellä hänellä oli päällään takki, jossa on valkoiset hihat. Takin hihoissa on mahdollisesti teksti "Castrol". Miehen päässä on musta pipo, jossa lukee "perässähiihtäjä". Jalassa hänellä on farkut. Hanhivaara on liikkunut kävellen. ” ( https://www.kaleva.fi/21-vuotiasta-miesta-etsitaan-inarissa/1958622 )
        Kuvan näyttää siltä, että olis pidätetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo isä Hanhivaara lusinu vankilassakin jostain rötöstelystä?
        Muistan, että näitä poikia yritettiin huostata mutta heidän vanhemmat oli molemmat sekasin päästiin ja tappelua jatku ympäri Suomen vaikka äiti muka muutti etelään isää pakoon.
        Isä oli ammattikalastaja jota kutsuvat ammatti-rosvoksi!
        Joku muistikuva, että oli uhannut ampuakin vaimonsa!
        Minun muistin mukaan teki konkurssin ja oli yksi niistä jotka ryöstö kalasti Inarijärven tyhjiin ja hänellä oli oma porukka ja hänen kaverikin lopetti ammattikalastuksen.

        Tämäkö on riittävä syy Lapin poliisille tehdä työnsä huonosti? Ai niin oisko poliisikin rosvo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löyty vielä toinenkin ilmoitus ” 21-vuotias ivalolainen Antti Hanhivaara on kadonnut Inarissa. Viimeisin havainto miehestä on Inarin Angelin kylältä, jossa hänet on nähty aamupäivällä 14. lokakuuta.

        Hanhivaara on normaalivartaloinen ja 177 senttiä pitkä. Katoamishetkellä hänellä oli päällään takki, jossa on valkoiset hihat. Takin hihoissa on mahdollisesti teksti "Castrol". Miehen päässä on musta pipo, jossa lukee "perässähiihtäjä". Jalassa hänellä on farkut. Hanhivaara on liikkunut kävellen. ” ( https://www.kaleva.fi/21-vuotiasta-miesta-etsitaan-inarissa/1958622 )
        Kuvan näyttää siltä, että olis pidätetty.

        Mitä Antilla oikein oli päällä?
        Ajattelin vaan koska Antin KALSARIT olivat tunnistaneet, mutta ei niistä mainita missään mitään!

        Heräs epäilys eli OLIKOHAN ANTILLA KALSAREITA EDES JALASSA!?
        Ja jos oli niin omistiko Antti vain YHDET KALSARIT!?
        Ei kai hänen vanhemmat ja sisko voi muuten muistaa millaiset kalsarit Antilla oli jalassa….


      • Anonyymi

        Mulla ei ole ollut edes yrityksen sivuja Somessa, koska olen tehnyt siivouksia toisten omistamissa rakennuksissa sekä kodeissa.
        Tunnustan kyllä kuvia olen ottanut ja laittanut someen, mutta ei niistä saa tietoa kenen luota kuvat/videot on otettu.
        Asiakkaan omaisuuksia ja Somen kautta saa hyvin äkkiä selville missä mitäkin on.

        Olen joutunut tekemään vartijan tehtäviä vaikka ei ole vartijankoulutusta. Oli semmonen asiakas jolla oli hälytysjärjestelmä ja hälytys tuli sekä mulle, että vartijalle. Minä olin nopeampaa paikalla mitä vartija ja ehin tarkistaan, että mistä oli yritetty mennä sisälle.
        Loppu kun vaihdettiin lukot. Jollain oli avain, mutta hän ilmeisesti ei halunnut tavata minua ” epä-virallisessa” vartijan tehtävässä.

        En ole käynyt tuollaisia koulutuksissa joissa pitää rosvoja kohdata, mutta toimin omien vaistojen mukaan.
        Olen kouluttanut vartijoita joita olen katsonut rosvoiksi.
        Silloin ei kyllä paljon naurattanut, koska olis voinut lähteä henkiä.

        Kauppias kysy multa : Mitä te täällä oikein yöllä teette?
        Sanoin : Siivoan niin kuin on sovittu.
        En viittiny sanoa: Me leikitään vartijoiden kanssa poliisia ja rosvoa ja olen meistä aika usein ollut poliisina.


    • Anonyymi

      Aikaa on kulunut jo niin paljon, että ei löydy eikä selviä koskaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe