Minkälaisia kokemuksia teillä on nykyisestä deitti netti/appi kulttuurista? Jossa blokataan herkästi, yhteydenottoja tulee ovista ja ikkunoista.. eli tarjontaa on, mutta onko sitä jopa liikaakin? Hyviä vai huonoja puolia enemmän?
Minkälainen henkilö vetoaa juuri sinuun? Onko hyvä että kuva on esillä profiilissa vai ei?
Miehille kysymys lähettävätkö naiset römpsä kuviaan?🤔 Aika moni nainen on varmasti törmännyt tähän, ilmiöön joskus, että kyllä sieltä aina jossain vaiheessa se dikki kuva tulee.🙈
Kysymys deittailusta
193
2330
Vastaukset
Ei ollut tarjontaa itselleni ollenkaan. Siksi lopetin deittiäpin käytön. Ei sieltä kukaan viisikymppisiä etsi.
Voi olla, että sinun tapauksessasi ne nuoret aikuiset eivät ehkä hae seuraa sinun ikäisistäsi. Mutta vähän varttuneemmille olet varmasti ihan hyvä valinta. 🤔
Haaveilija39 kirjoitti:
Voi olla, että sinun tapauksessasi ne nuoret aikuiset eivät ehkä hae seuraa sinun ikäisistäsi. Mutta vähän varttuneemmille olet varmasti ihan hyvä valinta. 🤔
Mitä tarkoitat vähän varttuneemmilla?
Haaveilija39 kirjoitti:
No siis vaikka 30😁
Okei okei mutta ei niitä ollut tyrkyllä senkään ikäisiä 30 vuotta ja vähän vanhempia. En saanut tykkäyksiä juuri keltään.
mustasusi kirjoitti:
Okei okei mutta ei niitä ollut tyrkyllä senkään ikäisiä 30 vuotta ja vähän vanhempia. En saanut tykkäyksiä juuri keltään.
Niin no tietty paikkakunta vaikuttaa siihen jos ihan lähistöltä sitä seuraa etsii.
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin no tietty paikkakunta vaikuttaa siihen jos ihan lähistöltä sitä seuraa etsii.
Etsin ihan niin kaukaa kuin pystyi. Ei mitään vaikutusta ollut.
mustasusi kirjoitti:
Etsin ihan niin kaukaa kuin pystyi. Ei mitään vaikutusta ollut.
No höh.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihan samaa mietin itsekin. Kai olen vaan liian ruma.
Ainakin olet liikaa itsesääliin taipuvainen.
mustasusi kirjoitti:
Siis kun ei se ulkonäkö kaikille ole kaikki kaikessa. Hei tylsää olla vaan pelkän ulkonäön perään. Unohda nuo puheet itsestäsi heti. Sussa on vaikka mitä hyvää🤗 kunhan vaan näkisit sinne omaan sieluusi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Paremminkin naisilla varmaan tökkäsee heti tuo kun asetat sen ikähaitarin, minkä ikäistä naista etsit, mahdollisimman nuoresta itseäsi parikytä vuotta nuorempaan. Harva nainen haluaa nuoria metsästävää miestä. Ne on niin nähty omassa nuoruudessa.
Anonyymi kirjoitti:
Paremminkin naisilla varmaan tökkäsee heti tuo kun asetat sen ikähaitarin, minkä ikäistä naista etsit, mahdollisimman nuoresta itseäsi parikytä vuotta nuorempaan. Harva nainen haluaa nuoria metsästävää miestä. Ne on niin nähty omassa nuoruudessa.
Niin ja muuten helpommin nainen kelpaa puumaksi nuoremmalle..
Onhan tässä viellä se että haluaako +50v välttämättä enää lapsia🤔 koska nuorilla saattaa olla näitä haluja joskus myöhemmin.. kaikki nämä vaikuttaa kaikkeen.Anonyymi kirjoitti:
Mistä ne muka näkevät mistä ikähaarukasta olen katsellut? Ei esim tinderi sellaista tietoa anna muille.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mistä ne muka näkevät mistä ikähaarukasta olen katsellut? Ei esim tinderi sellaista tietoa anna muille.
Ainakin ne 18 kesäiset sielläkin tietänee, että nuoria haet, ja voihan se sana kiiriä.
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin ne 18 kesäiset sielläkin tietänee, että nuoria haet, ja voihan se sana kiiriä.
En nyt ole hakenut ketään enää puoleen vuoteen.
mustasusi kirjoitti:
Kaikki ovat rumia ja kauniita samaan aikaan ja riippuu vain siitä miten katsoo.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi jeesus. Realistisia kuvia, ja oma ikäluokka. Varo tätä! Pedofiili, jolle kelpaa vaan "persikkapyllyiset thaikut".
Kyllä sulle seuraa löytyy, jos hyväksyt oman ikääntymisesi, ja lähdet neljän seinän sisältä ihmisten ilmoille. Anonyymi kirjoitti:
Voi jeesus. Realistisia kuvia, ja oma ikäluokka. Varo tätä! Pedofiili, jolle kelpaa vaan "persikkapyllyiset thaikut".
Kyllä sulle seuraa löytyy, jos hyväksyt oman ikääntymisesi, ja lähdet neljän seinän sisältä ihmisten ilmoille.Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mitä haet tai minkälaista miestä haluut?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haet tai minkälaista miestä haluut?
No itseäni vanhemmat miehet kiinnostaa tällä hetkellä.😄
- Anonyymi
Erikoinen kysymys äijän käppänältä joka esiintyy suurimmaksi osaksi netistä pöllittyjen naisten kuvilla
😂😂😂😂😂😂😂 Vttu mikä farssiIhan on kuule omia kuvia.. mutta onko sulla jotain sanottavaa🤔 oikeata asiaa tähän ketjuun?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ihan on kuule omia kuvia.. mutta onko sulla jotain sanottavaa🤔 oikeata asiaa tähän ketjuun?
On. Vastailen myöhemmin
- Anonyymi
Kyllä Haaveilija ihan livenä tavatessa aivan oma itsensä on ollu joka kerta ja ehdottomasti nainen joten on aika turha huudella tollasia kun et ite ole henkilöä tavannut. Ja ymmärrätkö sä kuinka naurettavalta sä vaikutat sellasten silmissä ketkä on Haaveilijan tavannu.😂.
- Anonyymi
Jos tässä joku on farssi, niin kyllähän se olet sinä harhoinesi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Haaveilija ihan livenä tavatessa aivan oma itsensä on ollu joka kerta ja ehdottomasti nainen joten on aika turha huudella tollasia kun et ite ole henkilöä tavannut. Ja ymmärrätkö sä kuinka naurettavalta sä vaikutat sellasten silmissä ketkä on Haaveilijan tavannu.😂.
Miksi luulet että kiinnostaa jokin sellainen kuin naurettavuus, sinuna olisin huolissani kuinka koomisesti nämä naisteatterit otetaan vastaan suuren yleisön edessä. Ja kyllä, ätmi se tämä haaveilijakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tässä joku on farssi, niin kyllähän se olet sinä harhoinesi :D
Farssi olet sinä naiseksi haluava pedopuppeli joka yrittää huitoa joka suuntaan vaikka toinen jalka on kirjaimellisesti haudassa
- Anonyymi
Deitti apeista ei löydä yhtään mitään . En ymmärrä miksi joku kuluttaa edes aikaa sellaisiin. Eikö nykyään ihmiset uskalla tavata livenä naamatusten toisia ihmisiä vaikka baareissa ja jutella niille jos haluaa kumppanin löytää. Netin deittipalvelut on huonoin tapa tutustua ihmisiin koska sinkuista tulee todella nirsoja. Parempi lähteä tuonne ulos tapaamaan niitä ihmisiä. Ei ne baarit ole yhtään huono vaihtoehto löytää se oma kumppani jos tosissaan haluaa löytää.
No harrastuksissa, töissä voi tavata mukavia… mutta se että baarista. Se on vähän kaksipiippuinen juttu.. ei kaikki viihdy edes baareissa..
Suomi 24 sinkut on ollut ihan hyvä, täältähän Pirpana minut iski
On myös mahdollista että minä iskin Pirpanan, en nyt enää muista kummin oli- Anonyymi
Sinä tyrkytit itseäsi kaikille pymppykuvilla. Pirpana jostain syystä tarttui täkyyn.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tyrkytit itseäsi kaikille pymppykuvilla. Pirpana jostain syystä tarttui täkyyn.
Jollainhan sitä on joukosta erotuttava :D
pujotteIija kirjoitti:
Jollainhan sitä on joukosta erotuttava :D
Just näin. Mä myös huomaan kaikki erikoisuudet. Niistä kiinnostuu sitten ihan eri tavalla😁
Ei oo kokemusta, ainoostaan suomi24 treffit, joskun oli, muttei sieltäkään ketään järkevää ole. Että se kun 50 vuotta lähestyy, niin sillon ei enää rakastuta ja perusteta perhettä, vaan sillon pitäs keskustella maailmaa paremmaksi ja paremmaksi tuleville sukupolville. Ois vähän naisnäkökulmaa tähän tarvinnu. Kun mun mielestä me tarvitaan teollisuutta ja ammattikoulutusta. että millä muulla me sitä hyvinvointia rahoitettas tulevaisuudessa.
Haaveilija39 kirjoitti:
Nyt joltain jää järkevä mies kohtaamatta.. niin tai siis etsitkö tällä hetkellä seuraa?
Täytyy kattoo sitten keväällä jos energiat riittää. että laittaako ilmoitusta mihin ja milloin.
- Anonyymi
Tietäisikö joku mihin pyrkii miesten rypäs joka toimii seuraavasti:
Pitää saada puhelinnumero tai meilosoite ennen tapaamista. Jos sitä ei anna vaan haluaa tavata ensin vaikka kahvilassa, ei käy, mies lakkaa pitämästä yhteyttä. Ei kai yksi tapaaminen niin paljon vaadi. Mistähän siinä on kysymys. Profiili on yleensä kivan oloinen ja ne parit viestit, mitä palstalla vaihdetaan, kiinnostavia. - Anonyymi
Eikai kukaan järkevä mies yritä löytää kumppania deittiapista. Naiset jakakoot pelimiehensä ja epätoivoisten kikkelikuvat. Viisas mies kulkee omia polkujaan ja keskittyy munkkimoodissa omaan onnellisuuteensa.
https://www.youtube.com/watch?v=VVwLRo2Bbjg - Anonyymi
Olen nelikymppinen nainen. Jollen laita kuvaa, kukaan ei vastaa. Jos laitan kuvan, yli 100 vastaa koska olen ns timmi ja hyväkroppainen plus nätti. Asun Helsingin keskustassa. Uskon että luonnollisimmin arjesta löytyy kumppani niinkun tähänkin asti on aina löytynyt.
Itse haen kumppanilta hyvää itsetuntoa, hyvää kuntoa, huumorintajua ja rakastavaa ja avointa asennetta elämään. Minulla on hieman kokemusta deittiäpeistä, mutta nyt äpit ovat pitkään olleet jäähyllä. Vähäiset kokemukseni ovat olleet pääsääntöisesti hyviä. Yhteydenotot ovat olleet 99%:sti asiallisia, keskustelut ovat olleet mukavia ja tapaamani miehet hyväkäytöksisiä. Yhtäkään alapääkuvaa en ole saanut minkään deittiäpin tai ylipäätään somen kautta. Olen käyttänyt pelkästään sellaisia äppejä, joissa viestejä voi vaihtaa vasta matchin jälkeen ja uskon tämän karsivan merkittävästi epämääräisiä viestejä.
Minuun vetoaa lyhyesti sanottuna fiksun, mukavan ja luotettavan oloinen mies. Kuvat ovat asiallisia ja esittely positiivissävytteinen. Profiili on tietenkin aina pelkkä profiili ja saattaa olla hyvinkin harhaanjohtava. Ainoastaan keskustelun ja tietenkin lopulta tapaamisen kautta vasta selviää millainen mies ruudun toisella puolella on.
Tällä hetkellä minua jotenkin uuvuttaa ajatus deittiäpeistä. Tarjontaa todella äpeissä on todella paljon ja se on osasyy siihen, miksi deittiäpit uuvuttavat minua. En ole mikään deittailija tai miesten sarjapyörittäjä eli sellainen yksi mies illassa-meininki ei sovi minulle lainkaan. Satojen tai tuhansien tykkääjien joukosta on taas vaikea päättää, kenestä itse tykkäisi takaisin. Jos jonkun profiili vaikuttaa kiinnostavalta, asuu hän jossain 500km päässä tai sitten hän on 30-vuotias, jonka haaveena on vielä saada lapsia.
Mutta en halua lannistaa. Tiedän monen löytäneen vakavan parisuhteen juurikin deittiäpin kautta ja ne ovat ihan pätevä kanava tutustua uusiin ihmisiin, kunhan vain ottaa sen asenteen, ettei anna liikaa nykyisen deittailukulttuurin masentaa.Deitti äpeissä ei voi lähetellä kuvia. Eli melkeinpä tässä on jo syy miksi, ei kannata siirtää keskustelua muihin paikkoihin.🤔🙈 jos siis kovasti ehdottelee tätä.
Joskus 30vuotiaana. En siis hakenut varsinaisesti vakavaa seuraa. Mutta välillä oli ”kiva”viestitellä. Sain siis videomateriaalia ihan jäätävästä mulkusta mitä tämä kanssa kirjoittaja kosketteli naama päin kameraa. Leukaluut loksahti kyllä auki.. mutta siis ei, ei näin. 😳 emme todellakaan nähneet…
Mutta siis kyllä niissä varmasti on ihan hyviäkin ehdokkaita varsinkin jos etsii, enemmän vakavaa seuraa.. 😊👍🏼Haaveilija39 kirjoitti:
Deitti äpeissä ei voi lähetellä kuvia. Eli melkeinpä tässä on jo syy miksi, ei kannata siirtää keskustelua muihin paikkoihin.🤔🙈 jos siis kovasti ehdottelee tätä.
Joskus 30vuotiaana. En siis hakenut varsinaisesti vakavaa seuraa. Mutta välillä oli ”kiva”viestitellä. Sain siis videomateriaalia ihan jäätävästä mulkusta mitä tämä kanssa kirjoittaja kosketteli naama päin kameraa. Leukaluut loksahti kyllä auki.. mutta siis ei, ei näin. 😳 emme todellakaan nähneet…
Mutta siis kyllä niissä varmasti on ihan hyviäkin ehdokkaita varsinkin jos etsii, enemmän vakavaa seuraa.. 😊👍🏼Mielestäni jossain äpissä on pystynyt lähettämään kuviakin 🤔 Mutta parempi olisi, kun ei voisi, niin ei ainakaan tule mitään epätoivottuja kuvia perille!
Kuulostaa järkyttävältä tuo video, mitä sait 😳 Uskon, ettei tuollainen todellakaan aiheuta mitään halua mennä tapaamaan tuollaista miestä. En ymmärrä, miten niin moni mies ei ymmärrä, miten vähäjärkisen ja juntin kuvan antavat itsestään lähettämällä ei-toivottuja kuvia. Se on välitön hylkäys, jos jotain tuollaista materiaalia tulisi. Ja itseasiassa nykyisin tekisin ihan rikosilmoituksen.
Mutta on noissa äpeissä ihan todistetusti tavallisia, hyviäkin miehiä 😊 Kaiken massan joukosta heidän löytämisensä voi vain tuntua työläältä. Tai hyviä miehiä ehkä löytää helpostikin, mutta sellaisen hyvän miehen löytäminen, jonka kanssa osuisi kaikki muukin mukavasti yhteen (sijainti, elämäntilanne jne) onkin sitten haastavampaa.Aletheias kirjoitti:
Mielestäni jossain äpissä on pystynyt lähettämään kuviakin 🤔 Mutta parempi olisi, kun ei voisi, niin ei ainakaan tule mitään epätoivottuja kuvia perille!
Kuulostaa järkyttävältä tuo video, mitä sait 😳 Uskon, ettei tuollainen todellakaan aiheuta mitään halua mennä tapaamaan tuollaista miestä. En ymmärrä, miten niin moni mies ei ymmärrä, miten vähäjärkisen ja juntin kuvan antavat itsestään lähettämällä ei-toivottuja kuvia. Se on välitön hylkäys, jos jotain tuollaista materiaalia tulisi. Ja itseasiassa nykyisin tekisin ihan rikosilmoituksen.
Mutta on noissa äpeissä ihan todistetusti tavallisia, hyviäkin miehiä 😊 Kaiken massan joukosta heidän löytämisensä voi vain tuntua työläältä. Tai hyviä miehiä ehkä löytää helpostikin, mutta sellaisen hyvän miehen löytäminen, jonka kanssa osuisi kaikki muukin mukavasti yhteen (sijainti, elämäntilanne jne) onkin sitten haastavampaa.Onneksi voi tehdä nykyään rikosilmoituksia. Ehkä se edes vähän hillitsee niitä joitain yksilöitä jotka juurikin tykkää lähetellä näitä kuvia.
Ainakin mulle on ihan se ja sama minkä kokoinen hommeli siellä alakerrassa on, ei se saa mua sille tuulelle että joo hei todellakin tolla pitää päästä ajelee jos sen näkee🙈
Muistaakseni jossakin tutkimuksessa oli seurailtu naisten/miesten pupilleja. Naiset kun näkee miehen sukukalleudet niin pupillit pienenee.. miehet kun näkee alastoman naisen niin niillä taas suurenee., että parempi pitää vaan ne housut jalassa..😬Haaveilija39 kirjoitti:
Onneksi voi tehdä nykyään rikosilmoituksia. Ehkä se edes vähän hillitsee niitä joitain yksilöitä jotka juurikin tykkää lähetellä näitä kuvia.
Ainakin mulle on ihan se ja sama minkä kokoinen hommeli siellä alakerrassa on, ei se saa mua sille tuulelle että joo hei todellakin tolla pitää päästä ajelee jos sen näkee🙈
Muistaakseni jossakin tutkimuksessa oli seurailtu naisten/miesten pupilleja. Naiset kun näkee miehen sukukalleudet niin pupillit pienenee.. miehet kun näkee alastoman naisen niin niillä taas suurenee., että parempi pitää vaan ne housut jalassa..😬Onneksi nykyään laki on tiukempi ja selväsanaisempi siinä, millaista käytöstä enää suvaitaan. Ei kenenkään pitäisi joutua vastaanottamaan esim noita alapääkuvia tahtomattaan. Itse olen joutunut itsensäpaljastelijan kohteeksi useita kertoja ja siinä joutuu samalla tavalla tahtomattaan vastaanottamaan jotain hyvin epämiellyttävää. Minua alkoi raivostuttamaan nämä opiskelija-alueella pyörivät idiootit ja lopulta karjuin yhdelle itsensäpaljastelijalle niin, että reppana kaatui pyörällään, kun lähti niin vikkelästi karkuun, hänellä ei selvästikään ollut kaikki ihan kotona. Mutta vaikka miten kyseessä olisi henkisesti rajoittunut yksikö, ei se hänen tekojaan oikeuta.
En todellakaan syty myöskään mistään elinkuvista, aivan sama millaista elintä kuvissa esitellään. Maailmassa on miljardeja kaluja ja niistä alkaa tulla kiinnostavia vasta siinä vaiheessa, kun niiden omistajaa kohtaan alkaa olla jotain tunteita ja tuntemuksia.
Jotenkin ei yllätä tuon tutkimuksen tulos 😄 Se on jokin biologinen juttu, että miehet ja naiset (keskimäärin) lähestyvät monia asioita hieman eri näkökulmista.
- Anonyymi
Sama meno jatkuu Tinderissä ja vastaavissa treffisovelluksissa. Kertauksena taas että suurinosa naisista kiinnostuu top 10% miehistä joilla on täten paljon valinnanvaraa.
Kun on valinnanvaraa niin ei tarvitse sitoutua vaan voi käydä läpi naisia josko löytyisi aina parempi kuin edellinen. Kaikki eivät tietenkään tee näin mutta riittävän moni ja se johtaa myös huonoon käytökseen naisia kohtaan ja silloinhan naiset syyttävät kaikkia miehiä sioiksi.
Mukavaa näille ei täydellisille miehille jotka elävät yksinäisyydessä ja odottavat tilaisuutta että joku edes huomaisi heidän yrittämisensä. - Anonyymi
onko seuran haku muoto ajan tuote, kun 80 luvun nuori ,kun deitti tuntuu viraalta,
Oma kokemukseni on kapea, mutta ihan riittävä. 😆
Tämän vuoden ehkä helmi- tai maalikuussa noin 1,5 viikkoa deittitreffailua riitti. Valossa yllätyin että on niin pinnallista, vaikka ”niillä arvoilla” ei pitäisi olla. Ensimmäinen kysymys oli kuva (en palannut), sinkkutapahtumat.fi (hiljaista, lähinnä flirttailijoita ja mitä kuuluu kyselijöitä - en palannut) ja S24 treffit (seksin ehdottelijoiden lista oli pitkä-vaikka olin ilman kuvaa ja tyypillinen yhteydenottaja oli yli 65v mies-riitti sillä kertaa).
Palasin noin viikoksi S24 selvästi muokatulla tekstillä ehkä toukokuussa. Olin kirjoitellut yhden ihmisen kanssa syvällisesti ja tiiviisti, mutta tuossa kohtaa olimme off-vaiheessa kun homma ei vaan edennyt. Joku kumma kuitenkin palautti takaisin on-tilaan ja S24 treffit jäi. viikossa. Sillä kertaa joukossa oli vain yksi, joka kirjoitti muutakin kuin mitä kuuluu. Sovimme treffit, mutta ne peruuntui. On-vaihe jatkui alkusyksyyn.
Marraskuussa taas laitoin S24 profiilin. Menin katsomaan aluksi vain profiileja. Tarkoitukseni oli lähinnä katsella, jotta ymmärrän, että pitää siirtyä eteenpäin. 😂 Teksti oli taas edelleen muokattu (olin kirjoittanut sen uusiksi toukokuussa) ja ehkä meni syvemmälle kuin aikaisemmin ja asetti myös rajoitteita enemmän sille mitä etsin. Se näkyi selkeästi yhteyttä ottavien miesten ajatuksissa ja siinä mitä he etsivät.
Neljän selkeästi ajattelevan miehen kanssa juttelin yhtä viestiä enemmän. En edes alkanut kirjoittaa jokaiselle (ilmaisessa versiossa saa kirjoittaa kolmelle/pv). Profiili oli auki taas ehkä 2-3vko ja yhteydenottoja tuli ehkä 35-50 en laskenut). Yhdet peruuntuneet treffit (ahdistava mies) ja yhdet toteutuneet treffit (miehessä ei mitään vikaa sinänsä, vaikka suurta kolahdusta ei tapahtunutkaan). Henkisesti kiinnostavin mies oli ilmeisesti kylmässä suhteessa elävä varattu, mutta eihän siitä lähtökohdasta ole vakavan suhteen pohjaksi…. Sillä olisi vaan saanut itsensä ja monen muunkin rikki. Hyviä keskusteluja kuitenkin.
Kun kolahtaa ei tarvitse miettiä ja se on menoa. Aika moni meistä tunnistaa tilanteen aika vähällä. Itsellä se kesti ehkä 2h ja jo tiesin. Se oli menoa heti. 😳 Ja niin se toinenkin taisi tietää. ❤️ Ainakin sen perusteella mitä on itse sanoittanut. Hän oli se, joka tuli tykö useamman kertaa ja aloitti silmäpelin. Vetovoima, arvomaailma ja aaltopituus kaikki osuu kohdilleen. Kuin löytyisi avain, joka sopii lukkoon. Väärällä avaimella kun ei saa kuin lukon kierteet sekaisin. 😂
Tinderiä en ole kokeillut. Liian pintaa. S24 treffit oli noista paras alusta, mutta vaatii aika tiukkaa ja harkittua tekstiä, jos ei halua tutustua vain seksiseikkailijoihin. Kuvaa en laittaisi ilmoitukseen, koska sillä saa erotettua oikeasti ihmisestä kiinnostuneet. Kuvia ehtii vaihtaa kun näkee kolahtaako sisin. Jos mies kärttää kuvaa joka viestillä, se on selkeä este ainakin omalle arvomaailmalle. Kuvan pois jättäminen on selkeä testi. 😉 Suosittelen lämpimästi vaihtoehtoa, jos päätät jossain kohtaa kokeilla deittaamista. Suosittelen myös harkitun tekstin kirjoittamista vähitellen jo ennen kuin aloitat deittaamisen. Kestää aikansa saada edes omat ajatukset paperille. Ei ole ihan helppoa sanoittaa mitä etsii. Miehen pitää kiinnostua sisimmästä, jotta hänet voisi nähdä pitkäaikaisena kumppanina.Olin jo unohtanut, että minullahan oli hetken aikaa profiili myös S24:ssa! Mielenkiintoista, että olet sitä kautta saanut noin positiivisia kokemuksia. Ennen kuin olin tajunnut, mistä profiilin saa piilotettua, ehdin saamaan kymmenisen seksivonkausta, muutaman sugar daddy-tarjouksen, muutaman kymmenen "heippa, miten menee?"-viestiä, joista parille ehdin vastata, mutta sitten tuskastuin koko touhuun niin paljon, että poistin profiilin ennen kuin ehdin saada sitä edes valmiiksi. Ehkä tein virheen juuri tuossa, etten ollut miettinyt esittelytekstiä sen suuremmin, jolloin koko touhu lähti vähän kuin väärällä jalalla liikkeelle. Täytyypä harkita, jos tekisi uudelleen harkitumman ja tällä kertaa kuvattoman profiilin 😊
- Anonyymi
Ensialkuun pitää nähdä ulkonäkö että tietää onko toinen edes pantava. Jos jo ulkonäkö vie friendzonelle niin mielestäni on kylmää ja julmaa alkaa kirjoittelemaan (en siis käytä aikaani kirjotteluun). Sinänsä reilua itse näyttää kuvansa jos muilta sitä vaatii. Esim ei ole mitään pointtia kirjoitella lyhytotsaisen kanssa kun en häntä ikinä tule tapaamaan.
Suomi24 vaikuttaisi olleen täynnä mielisairaita pervoja ja epävarmoja hiihtäjiä joten en koe kuuluvani sinne. Jätän vittsaamiset muille. Aletheias kirjoitti:
Olin jo unohtanut, että minullahan oli hetken aikaa profiili myös S24:ssa! Mielenkiintoista, että olet sitä kautta saanut noin positiivisia kokemuksia. Ennen kuin olin tajunnut, mistä profiilin saa piilotettua, ehdin saamaan kymmenisen seksivonkausta, muutaman sugar daddy-tarjouksen, muutaman kymmenen "heippa, miten menee?"-viestiä, joista parille ehdin vastata, mutta sitten tuskastuin koko touhuun niin paljon, että poistin profiilin ennen kuin ehdin saada sitä edes valmiiksi. Ehkä tein virheen juuri tuossa, etten ollut miettinyt esittelytekstiä sen suuremmin, jolloin koko touhu lähti vähän kuin väärällä jalalla liikkeelle. Täytyypä harkita, jos tekisi uudelleen harkitumman ja tällä kertaa kuvattoman profiilin 😊
Noin minullakin ekalla kierroksella meni…. paitsi olen liian vanha ja liian koulutettu, että olisin sugar dad’ien kohderyhmää. Mutta vonkaajia oli erityisesti ikäryhmästä alle 30v ja yli 60v. 😳
Teksti kannattaa miettiä huolella. Jos ei osaa sanoa mitä hakee, ei oikean tyyliset tartu. Ei silti noita ajattelevia miehiä kasva puissa, aloin keskustelemaan vain heidän kanssa, jotka kriteereihin sovin ja jotka joku profiilissa tai yhteyden otossa toi ilmi kykyä ajatella ja kirjoittaa. Samoin huomasin, että pitkä lista kaikkea mitä systeemi tarjoaa on turhaa (vaikka elokuvamaku tms. ellei ole kyse omasta juuri intohimosta). Samoin kriteerit, jolla ei ole merkitystä oikeasti. Itse koin, että esittelyteksti, jossa kertoo sekä itsestään, arvoista, mitä etsii toimi parhaiten. Samoin mainitsin asiat, jotka on osalle esteitä.
Miesystäväni ei kyllä löytynyt S24, vaan oikeasta elämästä. En kyllä varmaan olisi uskaltaunut heittäytyä ellen olisi tuota lyhyttä deittailukierrosta käynyt läpi. Se ehkä poisti suurimman turhautumisen aiheesta miehet. 😂Anonyymi kirjoitti:
Ensialkuun pitää nähdä ulkonäkö että tietää onko toinen edes pantava. Jos jo ulkonäkö vie friendzonelle niin mielestäni on kylmää ja julmaa alkaa kirjoittelemaan (en siis käytä aikaani kirjotteluun). Sinänsä reilua itse näyttää kuvansa jos muilta sitä vaatii. Esim ei ole mitään pointtia kirjoitella lyhytotsaisen kanssa kun en häntä ikinä tule tapaamaan.
Suomi24 vaikuttaisi olleen täynnä mielisairaita pervoja ja epävarmoja hiihtäjiä joten en koe kuuluvani sinne. Jätän vittsaamiset muille.En vaatinut missään kohtaa kenenkään kuvaa…. Ei ole minun valintani, jos joku toinen haluaa kuvansa näyttää profiilissaan. Se ei velvoita minua mitenkään.
Minä näen asian toisin kuin sinä. En ole kiinnostunut ihmisestä, jolla on sama arvomaailma kuin sinulla. Teitäkin on S24 paljon. Kaikki ihmiset vanhenee ja jos parisuhteen perustaa ulkonäölle ja sille, että kuvan perusteella panettaa, aika hataralla pohjalla ollaan.
Jos joutuisin vielä etsimään kumppania (toivottavastl en joudu), hätähousut karsisin ensimmäiseksi pois. Heillä on yleensä nainen joka sormelle kierroksissa ja syvällinen tutustuminen tai syvät tunteet ei heillä ole yleensä prioriteetti yksi.
Kirjoittelu on tutustumista niin kuin tapaaminenkin. Vasta tutustuminen kertoo onko kumpikaan edes kiinnostunut. Kuvat ei koskaan vastaa todellisuutta. Mitä olen deittailua enemmän harrastaneelta ystävältäni ymmärtänyt, iso miehistä ei ole tunnistettavissa lähettämänsä kuvan perusteella. 😆Juurikin tuo että tutustuu ensin siihen mitä se toinen on ja vasta sen jälkeen siirtyy siihen ulkonäköön. (Mikä nyt ei niin tärkeä ole, toki toisen pitää jollain lailla miellyttää omaa silmää) En tiedä olenko vanhentunut juuri tässä ajattelussa. Että juurikin se jos haetaan seuraa kuvalla. Se ei vaan enää itselleni toimi. Haluan löytää enemmänkin sen loppuelämän kumppanin, siksi se sisin olisi enemmänkin se juttu. Että todella viihtyy sen toisen kanssa. Niin ja siis lupauksen olen tehnyt itselleni, etten edes ota ketä tahansa… Eli sen toisen täytyy KOLAHTAA. Niin ja siis nyt ainakin tiedän miltä kolahdus tuntuu😉
Citrinella kirjoitti:
Noin minullakin ekalla kierroksella meni…. paitsi olen liian vanha ja liian koulutettu, että olisin sugar dad’ien kohderyhmää. Mutta vonkaajia oli erityisesti ikäryhmästä alle 30v ja yli 60v. 😳
Teksti kannattaa miettiä huolella. Jos ei osaa sanoa mitä hakee, ei oikean tyyliset tartu. Ei silti noita ajattelevia miehiä kasva puissa, aloin keskustelemaan vain heidän kanssa, jotka kriteereihin sovin ja jotka joku profiilissa tai yhteyden otossa toi ilmi kykyä ajatella ja kirjoittaa. Samoin huomasin, että pitkä lista kaikkea mitä systeemi tarjoaa on turhaa (vaikka elokuvamaku tms. ellei ole kyse omasta juuri intohimosta). Samoin kriteerit, jolla ei ole merkitystä oikeasti. Itse koin, että esittelyteksti, jossa kertoo sekä itsestään, arvoista, mitä etsii toimi parhaiten. Samoin mainitsin asiat, jotka on osalle esteitä.
Miesystäväni ei kyllä löytynyt S24, vaan oikeasta elämästä. En kyllä varmaan olisi uskaltaunut heittäytyä ellen olisi tuota lyhyttä deittailukierrosta käynyt läpi. Se ehkä poisti suurimman turhautumisen aiheesta miehet. 😂Tuota sugar daddy-juttua minäkin nauroin, kun olen kuitenkin yli 40-vuotias korkeakoulutettu nainen eikä minulla ole edes mitään vihjailevia kuvia eli olen mielestäni kaukana mistään kohderyhmästä, mutta päättelin, että netissä nyt on kaikenlaista kulkijaa, niin en ottanut tuosta sen enempää itseeni. Nehän saattoi olla vaikka jotain feikkiprofiileja, kuka noista tietää 😊
Sopivan tekstin laatiminen deittiprofiiliin on minulle hankalaa. Toki tiedän, millaisia asioita arvostan, mitkä asiat ovat minulle tärkeitä parisuhteessa ja kumppanissa yms, mutta kaiken tuon sanoittaminen profiiliin tuntuu vaikealta ja tuskastun herkästi juuri tässä vaiheessa. Useimmiten merkkimääräkin on rajoitettu eli tiivistääkin pitäisi osata, mutta S24:ssa taisi olla enemmän tilaa. Tuo kuulostaa fiksulta kertoa heti esittelyssä asioista, joiden tietää joillekin olevan este ja keskittyä muutenkin asioihin, joilla aidosti on merkitystä. Täytyy harkita, jos jaksaisi jossain vaiheessa panostaa enemmän tekstipuoleen.
Mahtavaa, kun olet löytänyt miesystävän! Tämä oli ehdottoman positiivinen uutinen, olen niin iloinen puolestasi 🥰 Takuulla sitä kaikesta koetusta oppii tai pääsee eteenpäin omien tunteidensa työstämisessä, vaikka se joskus tuntuisi turhauttavaltakin. Luo uskoa minullekin, että ehkä se kumppani itsellekin vielä jostain löytyy. Tai sitten jatkan suosiolla tätä sinkkuilua, ei tässä ainakaan viime aikoina ole aikaa millekään miehille ollut 😄Aletheias kirjoitti:
Tuota sugar daddy-juttua minäkin nauroin, kun olen kuitenkin yli 40-vuotias korkeakoulutettu nainen eikä minulla ole edes mitään vihjailevia kuvia eli olen mielestäni kaukana mistään kohderyhmästä, mutta päättelin, että netissä nyt on kaikenlaista kulkijaa, niin en ottanut tuosta sen enempää itseeni. Nehän saattoi olla vaikka jotain feikkiprofiileja, kuka noista tietää 😊
Sopivan tekstin laatiminen deittiprofiiliin on minulle hankalaa. Toki tiedän, millaisia asioita arvostan, mitkä asiat ovat minulle tärkeitä parisuhteessa ja kumppanissa yms, mutta kaiken tuon sanoittaminen profiiliin tuntuu vaikealta ja tuskastun herkästi juuri tässä vaiheessa. Useimmiten merkkimääräkin on rajoitettu eli tiivistääkin pitäisi osata, mutta S24:ssa taisi olla enemmän tilaa. Tuo kuulostaa fiksulta kertoa heti esittelyssä asioista, joiden tietää joillekin olevan este ja keskittyä muutenkin asioihin, joilla aidosti on merkitystä. Täytyy harkita, jos jaksaisi jossain vaiheessa panostaa enemmän tekstipuoleen.
Mahtavaa, kun olet löytänyt miesystävän! Tämä oli ehdottoman positiivinen uutinen, olen niin iloinen puolestasi 🥰 Takuulla sitä kaikesta koetusta oppii tai pääsee eteenpäin omien tunteidensa työstämisessä, vaikka se joskus tuntuisi turhauttavaltakin. Luo uskoa minullekin, että ehkä se kumppani itsellekin vielä jostain löytyy. Tai sitten jatkan suosiolla tätä sinkkuilua, ei tässä ainakaan viime aikoina ole aikaa millekään miehille ollut 😄Instagramissa on tullut välillä pyyntöjä suggar-daddy tyylisesti. Sekös itseänikin on naurattanut..
Pieni ja hentorakenteinen kun olen niin.. eikun koulutyttö asu päälle ja kivat saparot.. niin se on siinä😂 joo ei tässä elämässä.. 😬Haaveilija39 kirjoitti:
Instagramissa on tullut välillä pyyntöjä suggar-daddy tyylisesti. Sekös itseänikin on naurattanut..
Pieni ja hentorakenteinen kun olen niin.. eikun koulutyttö asu päälle ja kivat saparot.. niin se on siinä😂 joo ei tässä elämässä.. 😬Minulla ei ole Instassa yhtään kuvaa eikä päivityksiä eli olen siellä pelkkänä "piiloseuraajana", jotta pystyn seuramaan tiettyjä itselleni kiinnostavia tilejä. Sitä kautta minulle ei siis tule mitään yhteydenottoja. Muissakin some-kanavissa olen hyvin passiivinen ja tilini ovat asetettu niin, ettei minulle voi laittaa kuin ystävät viestejä. Joskus tulee kyllä roskapostiin jotain, mutta pistän ne heti deletoiden. En jaksa mitään epämääräisiä amerikkalaisia kenraaleja 😄
Koulutyttö-asulla takuulla saisi huomiota, mutta se on sitten eri asia, minkälaista huomiota ja minkälaisilta tyypeiltä 😂Aletheias kirjoitti:
Tuota sugar daddy-juttua minäkin nauroin, kun olen kuitenkin yli 40-vuotias korkeakoulutettu nainen eikä minulla ole edes mitään vihjailevia kuvia eli olen mielestäni kaukana mistään kohderyhmästä, mutta päättelin, että netissä nyt on kaikenlaista kulkijaa, niin en ottanut tuosta sen enempää itseeni. Nehän saattoi olla vaikka jotain feikkiprofiileja, kuka noista tietää 😊
Mahtavaa, kun olet löytänyt miesystävän! Tämä oli ehdottoman positiivinen uutinen, olen niin iloinen puolestasi 🥰 Takuulla sitä kaikesta koetusta oppii tai pääsee eteenpäin omien tunteidensa työstämisessä, vaikka se joskus tuntuisi turhauttavaltakin. Luo uskoa minullekin, että ehkä se kumppani itsellekin vielä jostain löytyy. Tai sitten jatkan suosiolla tätä sinkkuilua, ei tässä ainakaan viime aikoina ole aikaa millekään miehille ollut 😄Kun kumpaankin kiinnostaa oikeasti, aikaa kummasti löytyy. 😆 Jos vähänkään mietityttää, toinen ei taida olla se oikea….
Itse olen aina ollut aika varovainen sanoittamaan tunteita, nyt se tulee kuin itsestään ulos kun on niin varma olo ja toinen käyttäytyy ihan samalla lailla. Sanoi tuossa vähän aikaa sitten, että tähän ikään piti elää, että tämän koki. 😁 Olen toiveikas ja onnellinen, on turvallinen ja hyvä olo. 4.5v sinkkuna menikin, ja 4v selibaattia eli oli aikakin. 😉Haaveilija39 kirjoitti:
Juurikin tuo että tutustuu ensin siihen mitä se toinen on ja vasta sen jälkeen siirtyy siihen ulkonäköön. (Mikä nyt ei niin tärkeä ole, toki toisen pitää jollain lailla miellyttää omaa silmää) En tiedä olenko vanhentunut juuri tässä ajattelussa. Että juurikin se jos haetaan seuraa kuvalla. Se ei vaan enää itselleni toimi. Haluan löytää enemmänkin sen loppuelämän kumppanin, siksi se sisin olisi enemmänkin se juttu. Että todella viihtyy sen toisen kanssa. Niin ja siis lupauksen olen tehnyt itselleni, etten edes ota ketä tahansa… Eli sen toisen täytyy KOLAHTAA. Niin ja siis nyt ainakin tiedän miltä kolahdus tuntuu😉
Nimenomaan pitää kolahtaa! Toisen pitää olla niin tärkeä, että on valmis muuttamaan elämäänsä, niin että toiselle löytyy siinä tilaa ja toisen pitää olla niin tärkeä, että on valmis heittäytymään tunteiden varaan pelkäämättä liikaa.
Aletheias kirjoitti:
Minulla ei ole Instassa yhtään kuvaa eikä päivityksiä eli olen siellä pelkkänä "piiloseuraajana", jotta pystyn seuramaan tiettyjä itselleni kiinnostavia tilejä. Sitä kautta minulle ei siis tule mitään yhteydenottoja. Muissakin some-kanavissa olen hyvin passiivinen ja tilini ovat asetettu niin, ettei minulle voi laittaa kuin ystävät viestejä. Joskus tulee kyllä roskapostiin jotain, mutta pistän ne heti deletoiden. En jaksa mitään epämääräisiä amerikkalaisia kenraaleja 😄
Koulutyttö-asulla takuulla saisi huomiota, mutta se on sitten eri asia, minkälaista huomiota ja minkälaisilta tyypeiltä 😂Itsellä on tili mutta piilossa muilta. Eli toki on profiili kuva, mutta muuta ei näy suggar-daddy ehdokkaille. Sen takia se vähän huvittaakin..
En ole oikein viimeiseen vuoteen päivittänyt sinne mitään. Joskus tullut otettua treeni/ulkoilu/koira kuvia. Lähinnä seuraan muiden ystävien juttuja/yhden lapsuuden ystävän kanssa chattaan sitä kautta😁 hän on herkkä uninen.. niin sitä kautta viestit ei häiritse jos olisikin jo nukkumassa.Citrinella kirjoitti:
Kun kumpaankin kiinnostaa oikeasti, aikaa kummasti löytyy. 😆 Jos vähänkään mietityttää, toinen ei taida olla se oikea….
Itse olen aina ollut aika varovainen sanoittamaan tunteita, nyt se tulee kuin itsestään ulos kun on niin varma olo ja toinen käyttäytyy ihan samalla lailla. Sanoi tuossa vähän aikaa sitten, että tähän ikään piti elää, että tämän koki. 😁 Olen toiveikas ja onnellinen, on turvallinen ja hyvä olo. 4.5v sinkkuna menikin, ja 4v selibaattia eli oli aikakin. 😉Olet oikeassa, kyllä sitä aikaa vaan kummasti löytyy, kun molempia aidosti kiinnostaa 😊
Kuulostaa ihan mahtavalta alulta teidän suhteellenne, kun molemmilla vaikuttaa olevan levollinen ja varma olo. Ja takuulla on intohimokin mukava lisämauste elämään 😁
Ihanaa kuulla tällaisia tarinoita, koskaan ei ole liikaa rakkautta tässä maailmassa! ❤️Aletheias kirjoitti:
Olet oikeassa, kyllä sitä aikaa vaan kummasti löytyy, kun molempia aidosti kiinnostaa 😊
Kuulostaa ihan mahtavalta alulta teidän suhteellenne, kun molemmilla vaikuttaa olevan levollinen ja varma olo. Ja takuulla on intohimokin mukava lisämauste elämään 😁
Ihanaa kuulla tällaisia tarinoita, koskaan ei ole liikaa rakkautta tässä maailmassa! ❤️Nautin tästä hetkestä ja sellainen olo vaan on,, että kaikki menee hyvin jatkossakin, vaikka ihan alussa vasta ollaan tietysti. Siis perusluottavainen mieli.
- Anonyymi
Jos ala tai ammatinharjoittaminen kiinnostaa niin sillä tienaa hyvin ja jos ei oo mikään ronkeli eli kaikki käy niin rahaa tulee ja uutta verta kaipaa ettei vuodesta toiseen samat tyypit eli rohkeasti profiilia tekemään ja tapaamaan asiakkaita
No en oo pitkään aikaan ollut noissa, niin en tiedä mikä meininki siellä nyt on...
Mutta hyviä ohjelmia, mut ihmiset pilaa ne...
Ja sanoisin, että suurin syy on idioottimiehet...just ne dickpic-tyypit jne.
Sit epätoivoiset vinkujat...
Sellaiset asialliset ja uteliaat kyllästyy siihen shdibaan...Ei ne laita, kun estän sellaiset...
Mutta vaikeaa ottaa yhteyttä naiseen jos sille mättää sunlaiset kikkelikuviaan ja muuta p.skaa inboxin täyteen.
Mulla on naispuolisia ystäviä, jotka ovat kertoneet mitä se on naisena olla noissa ohjelmissa... tulee vaikks mitä sontaa, eikä normityyppejä seasta erota.Luultavasti heillä on sama ymmäryksen taso kuin sinulla?
Laittaisit nyttenkin minulle kikkelistäs kuvan jos voisit...
Ja ihan yhtäpaljon mua sun ruttuisen "pyykkärinsormen" näkeminen kiinnostaa kuin niitä naisia, joille sitä laitat...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Luultavasti heillä on sama ymmäryksen taso kuin sinulla?
Laittaisit nyttenkin minulle kikkelistäs kuvan jos voisit...
Ja ihan yhtäpaljon mua sun ruttuisen "pyykkärinsormen" näkeminen kiinnostaa kuin niitä naisia, joille sitä laitat...Puhuuko noin miehet ta puhuuko edes homomiehet noin sinä olet nainen puhuit itsesi pussiin
Anonyymi kirjoitti:
Puhuuko noin miehet ta puhuuko edes homomiehet noin sinä olet nainen puhuit itsesi pussiin
No mä näen täällä vaikka miten miehet käyttäytyy.
Olitpa trolli tai totta, niin olet hyvä esimerkki miten miehet sahaa oksaa altaan.
Toistfn miesten alistaminen ja kukkoilu on naisista niin rasittavaa ja tylsää.
Ehkä joku voi nauraa, jos v.ttuilsin sulle, mutta siinä se mielenkiinto.Niin ja sit naiset noissa...
Ei mulle kerro mitään kuvat joissa on tälläydytty illanviettoa varten veskissä... tai ollaan hiihtämässä Rukalla.
Ottakaa kuva kun tuutte töistä ja täytätte pesukoneen, teette ruuan jne jälkeen...se on totta. Väsynyt, nuutunut, mutta onnistunut ihminen.
Viimeksi ihastuin naisen kuvaan, missä hän oli vaihtsnut juuri Hiaceen rfnkaat itse. Naama kurassa, mutta onnellinen voittajailme. 🥰
En usko prinsessoihin....oon nähnyt jo oikeaa elämää...
Tosin sitä tuoltakin saa, mitä hakee...prinsessakuvilla saa olettajija. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niin ja sit naiset noissa...
Ei mulle kerro mitään kuvat joissa on tälläydytty illanviettoa varten veskissä... tai ollaan hiihtämässä Rukalla.
Ottakaa kuva kun tuutte töistä ja täytätte pesukoneen, teette ruuan jne jälkeen...se on totta. Väsynyt, nuutunut, mutta onnistunut ihminen.
Viimeksi ihastuin naisen kuvaan, missä hän oli vaihtsnut juuri Hiaceen rfnkaat itse. Naama kurassa, mutta onnellinen voittajailme. 🥰
Tosin sitä tuoltakin saa, mitä hakee...prinsessakuvilla saa olettajija. 😁Poistuupa kaikki mitä sanon mutta sanon vaan ei kaikkea pidä uskoa mitä nettitytöt sanoo treffeillä ja esim nainen valittaa miehet lähettää kikkelin kuvia mut 10 vuotta joka päivä ja yö aktiivisesti siellä ja tapaa miehiä monia
Anonyymi kirjoitti:
Poistuupa kaikki mitä sanon mutta sanon vaan ei kaikkea pidä uskoa mitä nettitytöt sanoo treffeillä ja esim nainen valittaa miehet lähettää kikkelin kuvia mut 10 vuotta joka päivä ja yö aktiivisesti siellä ja tapaa miehiä monia
No sun sanomiset joutaakin poistua...
Kyllä nainrn seuraa saa...se ei liene yllätys..
Mutta minälaista, sillä on oikeasti lopulta merkitys...
Tosin jos haluaa vaan hyvännäköistä panoseuraa, niin se on noissa ohjelmissa nopeasti järjestetty...mitä sitten? Ei varmaan oo sun murhe? 😄Disseisback kirjoitti:
Niin ja sit naiset noissa...
Tosin sitä tuoltakin saa, mitä hakee...prinsessakuvilla saa olettajija. 😁Tuli mieleen sun tosta yllä mainitusta kohdasta🙄
Kävin kerran meikittä treffeillä. Lähinnä tässä oli ideana se että olen tämän näköinen luonnollisena.. Niin ja siis tietenkin tässä deittiäpissä, oli juurikin se pinta pinnalla Tämä kaveri oli kunnon salihirmu. Olis löytynyt sixpäkit ja kaikki. En tainnut olla sitten hänen makuunsa, eikä hänkään kyllä minun. 🤭Haaveilija39 kirjoitti:
Tuli mieleen sun tosta yllä mainitusta kohdasta🙄
Kävin kerran meikittä treffeillä. Lähinnä tässä oli ideana se että olen tämän näköinen luonnollisena.. Niin ja siis tietenkin tässä deittiäpissä, oli juurikin se pinta pinnalla Tämä kaveri oli kunnon salihirmu. Olis löytynyt sixpäkit ja kaikki. En tainnut olla sitten hänen makuunsa, eikä hänkään kyllä minun. 🤭No minä mietin itse lähinnä sitä meikittömyyttä ja tavallisuutta, jos johonkin oikeesti haluan tutustua. Sitä se elämä on suuremmaksi osaksi. Jos ei kelpaa tavallisena, perussiistinä, ei sitten kelpaa ja thats it.
Kerran, kun vietin tuota treffiaikaa, eräs nainen tuli tähän mun luo treffeille ja päätti sit jäädä yöksi. Oli kyllä tälläytynyt, mutta kun sit ehdotin, että saunankin vois lämmittää, niin hän oli huolissaan tällingeistään. Ei kuulemma saanut enää samsnlaista aikaiseksi munana olevista meikeistä... mä olin ihan että mitä ja videoo??🤯
No kyllä hän saunassa kävi mun kaa ja oli illan jopa ilman meikkejä. Jotenkin se oli hänelle iso juttu...kokoajan mainitsi, että jotenkin alaston olo...🤔 Minusta tuollainen on jo vähän liiallista... muuten oli mukava nainen ja kyllä hän lopulta osasi olla ihan rennosti. 😚Disseisback kirjoitti:
No minä mietin itse lähinnä sitä meikittömyyttä ja tavallisuutta, jos johonkin oikeesti haluan tutustua. Sitä se elämä on suuremmaksi osaksi. Jos ei kelpaa tavallisena, perussiistinä, ei sitten kelpaa ja thats it.
Kerran, kun vietin tuota treffiaikaa, eräs nainen tuli tähän mun luo treffeille ja päätti sit jäädä yöksi. Oli kyllä tälläytynyt, mutta kun sit ehdotin, että saunankin vois lämmittää, niin hän oli huolissaan tällingeistään. Ei kuulemma saanut enää samsnlaista aikaiseksi munana olevista meikeistä... mä olin ihan että mitä ja videoo??🤯
No kyllä hän saunassa kävi mun kaa ja oli illan jopa ilman meikkejä. Jotenkin se oli hänelle iso juttu...kokoajan mainitsi, että jotenkin alaston olo...🤔 Minusta tuollainen on jo vähän liiallista... muuten oli mukava nainen ja kyllä hän lopulta osasi olla ihan rennosti. 😚Moni nainen olisi kauniimpi luonnollisena.. kuin että pakkelia on puolikiloa naamassa..
toiset ei voi viedä edes roskia roskikseen jos ei ole mitään meikkiä🙈 näitä olen aina ihmetellyt.Haaveilija39 kirjoitti:
Moni nainen olisi kauniimpi luonnollisena.. kuin että pakkelia on puolikiloa naamassa..
toiset ei voi viedä edes roskia roskikseen jos ei ole mitään meikkiä🙈 näitä olen aina ihmetellyt.No minustakin ihmisessä on muutakin kauneutta, kuin joku muka virheetön iho, tai pitkät ripset...
Minua mm. kiinnostaa hauska yksityiskohta kasvoissa. Nimittäin silmäkulmien ja nenän yhdyskohta. Siinä sellaiset persoonalliset muodot viehättää. Sulla mm. Sen kohdan jännäksi tekee, ettei siinä silmien kohdalla ole "monttua". 😊- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mä näen täällä vaikka miten miehet käyttäytyy.
Olitpa trolli tai totta, niin olet hyvä esimerkki miten miehet sahaa oksaa altaan.
Toistfn miesten alistaminen ja kukkoilu on naisista niin rasittavaa ja tylsää.
Ehkä joku voi nauraa, jos v.ttuilsin sulle, mutta siinä se mielenkiinto."Toistfn miesten alistaminen ja kukkoilu on naisista niin rasittavaa ja tylsää."
Sivusta totean, että on niitä sellaisikin naisia olemassa, joita tuollainen viihdyttää, huvittaa ja kiinnostaa. Eri juttu sitten on, että haluaako yksikään täysijärkinen mies oikeasti sellaista naisseuraa ja kannattaako sellaista naisseuraa havitella. Täällä(kin) tosi usein näkee sellaisia ihan kaistapäisiä luonnehdintoja naisista ja samalla se kirjoittaja kuitenkin hinkuu sellaista ihan kaistapäistä naisseuraa. Mitä järkeä on etsiä seuraa, jota itsekin pitää umpihulluna? En tajua. Anonyymi kirjoitti:
"Toistfn miesten alistaminen ja kukkoilu on naisista niin rasittavaa ja tylsää."
Sivusta totean, että on niitä sellaisikin naisia olemassa, joita tuollainen viihdyttää, huvittaa ja kiinnostaa. Eri juttu sitten on, että haluaako yksikään täysijärkinen mies oikeasti sellaista naisseuraa ja kannattaako sellaista naisseuraa havitella. Täällä(kin) tosi usein näkee sellaisia ihan kaistapäisiä luonnehdintoja naisista ja samalla se kirjoittaja kuitenkin hinkuu sellaista ihan kaistapäistä naisseuraa. Mitä järkeä on etsiä seuraa, jota itsekin pitää umpihulluna? En tajua.No totta.
Mun yksi kaveri joskus sanoi, ettei kyllä ikinä ota mustasukkaista naista kumppanikseen. Mutta sitten kohta sellainen jo pyöri kimpussa ja ukko ihsn kiluissaan. No mä suorana tyyppinä kysyin siltä, että miten sä tuollaisen otit, kun toihan on sinusta niin muatis, niin sanoi, että no alussa jos vähän on...🤯
No eroshan ne myöhemnin ja tää kaveri sanoi, että ihsn hullu akka...no en kehannut sanoa, että itse kyllä väitit muuta alkuun...
Jotenkin tuollaisen katsoisin vielä joltain teiniltä ihan normiäksidentiksi ja opiksi, mutta 45 vuotiaan ukon kohdalta pidän idiotismille.Disseisback kirjoitti:
No minustakin ihmisessä on muutakin kauneutta, kuin joku muka virheetön iho, tai pitkät ripset...
Minua mm. kiinnostaa hauska yksityiskohta kasvoissa. Nimittäin silmäkulmien ja nenän yhdyskohta. Siinä sellaiset persoonalliset muodot viehättää. Sulla mm. Sen kohdan jännäksi tekee, ettei siinä silmien kohdalla ole "monttua". 😊Kylläpä sitä on katseltu ja vieläpä hyvin tarkasti😄
Disseisback kirjoitti:
No totta.
Mun yksi kaveri joskus sanoi, ettei kyllä ikinä ota mustasukkaista naista kumppanikseen. Mutta sitten kohta sellainen jo pyöri kimpussa ja ukko ihsn kiluissaan. No mä suorana tyyppinä kysyin siltä, että miten sä tuollaisen otit, kun toihan on sinusta niin muatis, niin sanoi, että no alussa jos vähän on...🤯
No eroshan ne myöhemnin ja tää kaveri sanoi, että ihsn hullu akka...no en kehannut sanoa, että itse kyllä väitit muuta alkuun...
Jotenkin tuollaisen katsoisin vielä joltain teiniltä ihan normiäksidentiksi ja opiksi, mutta 45 vuotiaan ukon kohdalta pidän idiotismille.Eikö tuossakin nyt ole kyse minkälaista se mustasukkaisuus on? Jos se on alussa jo ihan kilipäistä, niin kyllä siinä luulisi jo silloin painavan kytkintä. Tuskin se siitä mitenkään helpottuu..
Haaveilija39 kirjoitti:
Kylläpä sitä on katseltu ja vieläpä hyvin tarkasti😄
Mä tykkään katsella. 😊
Mä oon vähän sellainen visuaali ihminen. Mutta siihen liittyy myös fiilikset ihmisestä. Jos on mukava, sitä löytää siitä ihmisestä vaikka mitä ihanaa. Joskus mietin, että mitä enemmän toisesta saan lämpimiä fiiliksiä, sen enempi kaunista löydän hänestä. Se on jännä juttu. 😁Haaveilija39 kirjoitti:
Eikö tuossakin nyt ole kyse minkälaista se mustasukkaisuus on? Jos se on alussa jo ihan kilipäistä, niin kyllä siinä luulisi jo silloin painavan kytkintä. Tuskin se siitä mitenkään helpottuu..
Niin... no se mimmi oli selkrästi jo alkuun mustis...puheet oli ihan just kilipäisiä... sitten piti itseään jotenkin rumana ja mitättömänä...kokoajan kaverin piti häntä pönkätä...
Koitin kaverille selittää kahdenkesken, mutta turhaan... oli sit erojutut aika likaisiakin ollut...🙄
Se nainen on nyt lääpällään yhteen mun toiseen kaveriin...mutta enpähän tuumi mitään. Ei kuulu mulle. 🙄
- Anonyymi
Yhdysvalloissa on tutkittu ja havaittu että naisten body positiivisuus eli sairaalloisen lihavuuden normalisointi on ollut naisten keksimä salajuoni jolla saadaan osa naisista pois kilpailemasta parhaista miehistä. Naiset osaa olla julmia ja määrätietoisia.
- Anonyymi
Mua miehenä kiinnostaa mihin ihmeen pöljyyteen nuo ilmeisen yleiset mulkun kuvan lähettämiset perustuu.
Olenko jotenkin poikkeksellinen, kun koskaan deittaillessani ei ole tullut edes mieleen lähettää mulkun kuvia tuntemattomille eikä edes nyt naimisissa ollessani vaimollenikaan. Kyllä hän sitä näkee tarpeeksi halutessaan muulloinkin.🤭
Koskaan en kyllä saanut edes römpsän kuvaa, kun deittailin joten ilmeisesti tuo haarovälin kuvaaminen ei kuulu naisten harrastuksiin. Joskus kyllä aiemmissa suhteissani sain muutamilta seurustelukumppaneiltani alaston kuvia ja hieman roisimpaakin, mutta tuntemattomille niitä ei ikinä olla lähetelty.Samaa olen ihmetellyt naisena. Tehoavatko nuo kivat joillekin? Onko jonkun suhde saanut alkunsa siitä, kun joku lähettelee intiimejä kuvia toiselle pyytämättä ja usein edes tuntematta koko ihmistä?
Onneksi kuvien lähettäminen ilman lupaa on nykyään laitonta. Ehkä se saa kuriin tuollaiset, jotka kuvittelevat olevansa oikeutettuba lähettelemään intiimikuviaan pyytämättä kenelle tahansa.- Anonyymi
Naisena en tajua kikkelikuvia, ja sellaiset on ehdottoman turn off. Onneksi en edes tiedä ketään, joka sellaisia on saanut.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt naisena. Tehoavatko nuo kivat joillekin? Onko jonkun suhde saanut alkunsa siitä, kun joku lähettelee intiimejä kuvia toiselle pyytämättä ja usein edes tuntematta koko ihmistä?
Onneksi kuvien lähettäminen ilman lupaa on nykyään laitonta. Ehkä se saa kuriin tuollaiset, jotka kuvittelevat olevansa oikeutettuba lähettelemään intiimikuviaan pyytämättä kenelle tahansa.Totta turiset.
- Anonyymi
En ole ikinä tajunnut mikä hulluus saa osan noita lähettelemään. Tosin mulla on homoystäviä ja tiedän, että heille tuo on ihan normia ja pääosin ihan toivottavaakin käytöstä. Itselleni (heteronaiselle) tuo on kuitenkin turn off. Jos aiemmin fiksun oloinen mies, jonka kanssa olisi ollut hyviäkin keskusteluja, niin se viestinvaihto loppuu siihen kuvaan. Ei kiinnosta enää ko. ihminen.
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä tajunnut mikä hulluus saa osan noita lähettelemään. Tosin mulla on homoystäviä ja tiedän, että heille tuo on ihan normia ja pääosin ihan toivottavaakin käytöstä. Itselleni (heteronaiselle) tuo on kuitenkin turn off. Jos aiemmin fiksun oloinen mies, jonka kanssa olisi ollut hyviäkin keskusteluja, niin se viestinvaihto loppuu siihen kuvaan. Ei kiinnosta enää ko. ihminen.
Olen kuullut, että homot saattavat muutenkin pitää yhdessä orgioita. Että ehkä ne kalu kuvat soveltuu sitten heille paremmin.😊
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Olen kuullut, että homot saattavat muutenkin pitää yhdessä orgioita. Että ehkä ne kalu kuvat soveltuu sitten heille paremmin.😊
Joo, osalla noinkin ja muutenkin se kalukuva käsittääkseni vähän niinkuin kuuluu siihen "koreografiaan". Sitä tosin olen sitten nälillä miettinyt, että mistä ne oletetusti muka heteromiehet ovat tuon tavan itselleen napanneet. Mä en voi sille mitään, että mulle tulee kalukuvan lähettävästä miehestä automaattisesti mieleen, että hän on bi- tai ainakin jotain kokemusta miesten kesken on.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, osalla noinkin ja muutenkin se kalukuva käsittääkseni vähän niinkuin kuuluu siihen "koreografiaan". Sitä tosin olen sitten nälillä miettinyt, että mistä ne oletetusti muka heteromiehet ovat tuon tavan itselleen napanneet. Mä en voi sille mitään, että mulle tulee kalukuvan lähettävästä miehestä automaattisesti mieleen, että hän on bi- tai ainakin jotain kokemusta miesten kesken on.
Kun siis eihän kaikilla miehillä tätä taipumusta ole.. varsinkaan ventovieraiden kesken.. niin onko tuossa se selitys😁👍🏼
Haaveilija39 kirjoitti:
Juu ei tulisi pieneen mieleenikään lähetellä römpsä kuvia tuntemattomille😳🙈
Kolmisen vuotta sitten kokeilin tinderiä parin viikon ajan ja epäselvällä kuvalla olleen matchin galleriasta löytyi yllättäen selkeämpi nakukuva römpsän kera 😁, siitä olen edelleenkin kiitollinen että kuva oli mustavalkoinen eikä värillinen. Paloi verkkokalvolle jo tuossakin muodossa 😂 eikä niin kauheasti esteettistä silmää miellyttänyt.
E-Lukka kirjoitti:
Kolmisen vuotta sitten kokeilin tinderiä parin viikon ajan ja epäselvällä kuvalla olleen matchin galleriasta löytyi yllättäen selkeämpi nakukuva römpsän kera 😁, siitä olen edelleenkin kiitollinen että kuva oli mustavalkoinen eikä värillinen. Paloi verkkokalvolle jo tuossakin muodossa 😂 eikä niin kauheasti esteettistä silmää miellyttänyt.
No siis joo, kyllä se omakin värkki on sellainen majava ettei siitä tulisi mieleen edes lähetellä...😂 että ymmärrän jos on verkkokalvot vähän kärsineet.. Mites on tissit tiskiin?🤔 ovatko parempia?
- Anonyymi
Itse olen nettideittailut, eikä kukaan ole koskaan lähetellyt epäsopivia kuvia saatikka kuvia sukuelimistään. Liekö nyt vika kuitenkin niiden saajassa, onko tullut viestiteltyä siihen malliin, että toiselle tulee olo, että sellainen olisi ok tai jopa toivottua? Terveen järjen käyttäminen ei ole kiellettyä.
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen nettideittailut, eikä kukaan ole koskaan lähetellyt epäsopivia kuvia saatikka kuvia sukuelimistään. Liekö nyt vika kuitenkin niiden saajassa, onko tullut viestiteltyä siihen malliin, että toiselle tulee olo, että sellainen olisi ok tai jopa toivottua? Terveen järjen käyttäminen ei ole kiellettyä.
Pyytämättä sain, enkä ois edes halunnut 😂. Kuvahan oli siis galleriassa valmiina odottamassa viatonta deittailijaa
Haaveilija39 kirjoitti:
No siis joo, kyllä se omakin värkki on sellainen majava ettei siitä tulisi mieleen edes lähetellä...😂 että ymmärrän jos on verkkokalvot vähän kärsineet.. Mites on tissit tiskiin?🤔 ovatko parempia?
Noh joo, jos sitä lihatiskiä on nyt ihan pakko tuoda esiin niin kyllä mieluummin ne
Löytyy jonkun verran kokemusta, sen verran että osaan neuvoa pitämään jäitä hatussa ja olemaan todella kärsivällinen. Kuva ehdottomasti profiiliin, eihän niitä kuvattomia profiileja viitsi itse jeesuskaan kaivella hermostumatta. Osumia tulee, osumia menee eikä niistä kannata itseensä ottaa, tosin olo on välillä kuin buddhalaismunkilla rukousmyllyä pyörittämässä eli hommaa riittää ja loppua ei näy 😂. Minä en ole siellä kuin yhtä sopivaa etsimässä ja olen kranttu, ilman perusteita tietenkin 😁, olenhan mies 🙂
Aika vähän minulla on niistä kokemusta ja sekin oli tosi turhauttavaa.. - Jos pidin profiilikuvani näkyvillä, tuli tykkäyksiä/yhteydenottoja pienellä aikaa helposti kymmeniä ja osa todella kaukaa.. tai feikkejä, oletettavasti. - Haluan ehdottomasti, että miehellä olisi näkyvissä edes yksi hymyilevä kuva, missä silmät näkyy. - Kuvissa näkyi tosi tuimia ilmeitä. - Kerrotaan hyvästä huumorintajusta, mutta missä se näkyy, jos ei koskaan naurata..?
Ilmeitä juu 😁, multa löytyy pari kuvaa joista toisen olen ristinyt puujumalaksi ja toinen on nimeltään irvikissa
E-Lukka kirjoitti:
Ilmeitä juu 😁, multa löytyy pari kuvaa joista toisen olen ristinyt puujumalaksi ja toinen on nimeltään irvikissa
Kuulostavat hauskoilta 😄
Miesten kuvat olivat netissä mielestäni ihan liian totisia. Ehkä jotakuta naista kiinnostaa millainen miehen profiilikuva on oikean tai vasemman posken puolelta, mutta minulle tuli mieleen lähinnä amerikkalaisten elokuvien vankilaan saapumiskuvat - ja lisäksi; ei hymyä. - En minä halua mitään jykeväleukaista John Waynea, vaan ihan tavallisen miehen, jolla on nauravat silmät ja suu. - Taitaa olla ehkä liikaa pyydetty. 🤔
Niinno.. Ehkä minunkin kuvissani on toivomisen varaa, mutta siitä on vaikea itse antaa arvosanaa 🙂
Helpompi olisi kohdata ihminen ensin ihan livenä ja vaikka sen jälkeen tutustua viesteillä.Xena-183 kirjoitti:
Kuulostavat hauskoilta 😄
Miesten kuvat olivat netissä mielestäni ihan liian totisia. Ehkä jotakuta naista kiinnostaa millainen miehen profiilikuva on oikean tai vasemman posken puolelta, mutta minulle tuli mieleen lähinnä amerikkalaisten elokuvien vankilaan saapumiskuvat - ja lisäksi; ei hymyä. - En minä halua mitään jykeväleukaista John Waynea, vaan ihan tavallisen miehen, jolla on nauravat silmät ja suu. - Taitaa olla ehkä liikaa pyydetty. 🤔
Niinno.. Ehkä minunkin kuvissani on toivomisen varaa, mutta siitä on vaikea itse antaa arvosanaa 🙂
Helpompi olisi kohdata ihminen ensin ihan livenä ja vaikka sen jälkeen tutustua viesteillä.Tarkoitus on nimenomaan auttaa hahmottamaan suht totuudenmukaisesti miltä näytän, en nyt tosin kaikkia virheitäni lähde erikseen korostamaan kuten esim pingispallon kokoisia silmäpussejani 😂.
Monilla naisilla on paha tapa tiputtaa nuoremman polven kuvia mukaan, sitä kannattaisi välttää koska eroa tämän päivän usein rankasti retusoituun kuvaan on vaikea huomata. Kyllä se aito kuva nykyhetkestä olisi tärkeä vaikka henkilökohtaisen poliittisen kannan mukaan ei niitä pahimpia puoliaan menisikään mainostamaan 🙂E-Lukka kirjoitti:
Tarkoitus on nimenomaan auttaa hahmottamaan suht totuudenmukaisesti miltä näytän, en nyt tosin kaikkia virheitäni lähde erikseen korostamaan kuten esim pingispallon kokoisia silmäpussejani 😂.
Monilla naisilla on paha tapa tiputtaa nuoremman polven kuvia mukaan, sitä kannattaisi välttää koska eroa tämän päivän usein rankasti retusoituun kuvaan on vaikea huomata. Kyllä se aito kuva nykyhetkestä olisi tärkeä vaikka henkilökohtaisen poliittisen kannan mukaan ei niitä pahimpia puoliaan menisikään mainostamaan 🙂No tuohon virheeseen en sentään sortunut. 😄
Kaikki esille laittamani kuvat oli otettu edellisen kahden viikon sisään.
Mutta tiedän, tai oletan tietäväni, että miehet näkisivät naisten profiileissa mieluummin uimapuku- kuin kasvokuvia. Harmi vaan, kun sellaisia ei ole otettu. 😉Xena-183 kirjoitti:
No tuohon virheeseen en sentään sortunut. 😄
Kaikki esille laittamani kuvat oli otettu edellisen kahden viikon sisään.
Mutta tiedän, tai oletan tietäväni, että miehet näkisivät naisten profiileissa mieluummin uimapuku- kuin kasvokuvia. Harmi vaan, kun sellaisia ei ole otettu. 😉No sitten riittävät ne vakio kompressiotrikoo tyköistuvat salikuvat mielellään maastavedosta ja takaviistosta, miksei etuviistostakin 😋 ellei niitä uimapukukuvia löydy 🙂
E-Lukka kirjoitti:
No sitten riittävät ne vakio kompressiotrikoo tyköistuvat salikuvat mielellään maastavedosta ja takaviistosta, miksei etuviistostakin 😋 ellei niitä uimapukukuvia löydy 🙂
Täytyypä pitää mielessä.. seuraavalla kerralla, jos haksahdan. 😂
Parhaat kuvat on tilanne kuvia.😉 Jos ne kuvan miehet ei ole linssiluteita. 🤔Voi olla silloin vaikea hymyillä😁 vai oliko myös niitä profiileja missä oli myös hymyä?
Haaveilija39 kirjoitti:
Parhaat kuvat on tilanne kuvia.😉 Jos ne kuvan miehet ei ole linssiluteita. 🤔Voi olla silloin vaikea hymyillä😁 vai oliko myös niitä profiileja missä oli myös hymyä?
Muistaakseni oli tosi vähän hymykuvia sellaisilla tavallisilla miehillä, joista olisin lähinnä ollut kiinnostunut. - Sitten oli niitä kiiltokuvapoikia, joiden Pepsodent-hymy oli sekin luotaantyöntävä.. - 🤔.. Taidan sittenkin olla vaativa tapaus 😁
Tilannekuvat ovat muuten toimivia, kunhan niissä vain on se henkilö yksin, eikä esimerkiksi lapsia mukana kuvassa. 👍Xena-183 kirjoitti:
Muistaakseni oli tosi vähän hymykuvia sellaisilla tavallisilla miehillä, joista olisin lähinnä ollut kiinnostunut. - Sitten oli niitä kiiltokuvapoikia, joiden Pepsodent-hymy oli sekin luotaantyöntävä.. - 🤔.. Taidan sittenkin olla vaativa tapaus 😁
Tilannekuvat ovat muuten toimivia, kunhan niissä vain on se henkilö yksin, eikä esimerkiksi lapsia mukana kuvassa. 👍Juu ei pidä sotkea muita tilannekuviin. 🤔 niin ja pepsodent hymy joka on täysin luonnoton ei oikein tehoa myöskään😬
- Anonyymi
En ole koskaan käyttänyt deittiäppejä. Mikään paikka, jossa olisin vain etsiäkseni seuraa, ei sovi mulle. Mä en ole niin sosiaalinen, että mua kiinnostaisi jaskaakaan kirjoitella ihmisen kanssa vain tutustuakseni heihin. Se, että siinä ei olisi mitään muuta pointtia kuin hihhei tutustutaan tässä ja jeejee, on mulle totaalisen vieras konsepti. Sinällään ehkä jopa vähän hassua, koska työn puolesta tulevat verkottumistapahtumat on ihan ok, mutta toisaalta mä koen, että niissä on se muukin pointti kuin edellämainittu.
Kyllä mä kuitenkin olen tutustunut ja päätynyt parisuhteeseenkin netin kautta. Mulle esim. nettimoninpelit ovat paikkoja, joissa tutustun helposti ihmisiin. Mulle on syntynyt hyviä ystävyyssuhteitakin niiden kautta ja tosiaan myös parisuhde ja muutama romanssikin. Jotenkin siinä en se muukin pointti ja syy kuin vain tyhjänpäivänen jutustelu, jota tutustumiseksi kutsutaan. Käyttämäni sanat ovat sitten ihan vain mun kokemukseni. Tuo tyhjänpäiväisyys on siis minun kokemukseni, eikä siitä kannata kenenkään ottaa nokkiinsa. Mä vaan tosiaan en ole niin sosiaalinen yksilö, että jaksaisin hyvää päivää kirvesvartta useamman ihmisen kanssa kirjoitella.- Anonyymi
Ai niin ja ongelmaksi noiden äppien kanssa muodostuisi myös se, että mä en suostu laittamaan kuvaani mihinkään näytille, enkä myöskään lähetä sitä kenellekään. Mut pitäisi tavata näkemättä kuvia. Se ei ole ollut mikään ongelma noille, jotka olen pelien kautta tavannut, mutta deittiäpeissä se taatusti olisi. Syy miksi en suostu kuviani näytille laittaman on se, että mä en laita itseäni mihinkään nettiin julkisesti näytille ja se, että mua vain v.tuttaisi mies, joka haluaisi tavata mut ulkonäköni takia. Mä polen ihan kurkkuani myöten täynnä niitäkin, jotka noiden nettipelien kautta ovat onnistuneet ihastumaan mun ääneeni. Mä en tiedä mikä hitto mun äänessäni vetää niitä puoleensa.
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin ja ongelmaksi noiden äppien kanssa muodostuisi myös se, että mä en suostu laittamaan kuvaani mihinkään näytille, enkä myöskään lähetä sitä kenellekään. Mut pitäisi tavata näkemättä kuvia. Se ei ole ollut mikään ongelma noille, jotka olen pelien kautta tavannut, mutta deittiäpeissä se taatusti olisi. Syy miksi en suostu kuviani näytille laittaman on se, että mä en laita itseäni mihinkään nettiin julkisesti näytille ja se, että mua vain v.tuttaisi mies, joka haluaisi tavata mut ulkonäköni takia. Mä polen ihan kurkkuani myöten täynnä niitäkin, jotka noiden nettipelien kautta ovat onnistuneet ihastumaan mun ääneeni. Mä en tiedä mikä hitto mun äänessäni vetää niitä puoleensa.
No mutta äänihän ratkaisee ja paljon.😉 vaikea kuvitella olevansa sellaisen henkilön kanssa jonka ääni ärsyttää. 🙉
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No mutta äänihän ratkaisee ja paljon.😉 vaikea kuvitella olevansa sellaisen henkilön kanssa jonka ääni ärsyttää. 🙉
Mä koen sen rasittavaksi. Rehellisesti sanoen, ihan h.tin rasittavaksi.
- Anonyymi
Miksi ei voi jutella oikeista asioista? Miksi pitäisi jutella hyvää päivää kirves vartta?
Anonyymi kirjoitti:
Mä koen sen rasittavaksi. Rehellisesti sanoen, ihan h.tin rasittavaksi.
Niin jos se kiinnostus ei ole toivottua, niin kyllähän se saattaa rasittaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei voi jutella oikeista asioista? Miksi pitäisi jutella hyvää päivää kirves vartta?
Siitä vaan, jos sulla on jotain "oikeita asioita" joista ylipäänsä voit noin vain täysin tuntemattomien kanssa keskustelun aikaiseksi saada. Todellisuudessa se onnistuu hyvin harvoin, ilman että aluksi pitää jauhaa niitä tyhjänpäiväisyyksiä. Mua nyt ei vain kiinnosta jaskan vertaa kertoa samoja asioista itsestäni kymmenelle eri ihmisille, ei kiitos. Mikään ei ole tylsempi puheeenaihe kuin tuo.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin jos se kiinnostus ei ole toivottua, niin kyllähän se saattaa rasittaa..
Kiinnostus, joka kohdistuu ulkonäkööni tai vaikkapa ääneeni on mulle aina ei toivottua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostus, joka kohdistuu ulkonäkööni tai vaikkapa ääneeni on mulle aina ei toivottua..
Joskus olen esim. erehtynyt hyväksymään joitain miespuolisia kavereita nettimoninpeleistä kavereiksi myös somealustoilla. Mulla ovat kaikki kuvat (joita ei ylipäänsä montaa ole) vain kavereiden nähtävillä ja heti on alkanut piirittäminen, kun on tullut erehdyttyä hyväksymään. Mulle tulee yksinkertaisesti vastenmielinen kuva sellaisista miehistä.
Samoin on käynyt monta kertaa, kun olen jostain syystä liittynyt tiimin keskusteluun ihan omalla äänelläni. Ihan hiton rasittavaa, kun sen jälkeen alkaa liehittely ja mielin kielin oleminen. 🙄 Anonyymi kirjoitti:
Joskus olen esim. erehtynyt hyväksymään joitain miespuolisia kavereita nettimoninpeleistä kavereiksi myös somealustoilla. Mulla ovat kaikki kuvat (joita ei ylipäänsä montaa ole) vain kavereiden nähtävillä ja heti on alkanut piirittäminen, kun on tullut erehdyttyä hyväksymään. Mulle tulee yksinkertaisesti vastenmielinen kuva sellaisista miehistä.
Samoin on käynyt monta kertaa, kun olen jostain syystä liittynyt tiimin keskusteluun ihan omalla äänelläni. Ihan hiton rasittavaa, kun sen jälkeen alkaa liehittely ja mielin kielin oleminen. 🙄Oletko harkinnut siirtyväsi juontamaan radioon😉 sulla on varmasti tosi miellyttävä ääni.🤔
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Oletko harkinnut siirtyväsi juontamaan radioon😉 sulla on varmasti tosi miellyttävä ääni.🤔
En kaipaa julkisuutta, en edes radiossa. Jos en olisi niin julkisuuspakoinen, niin mä olisin jo aikaa sitten hakeutunut johonkin juonto- tmv. -hommiin
Joskus nuorempana on tullut tehtyä puhelinmyyntihommia ja siinä kyllä äänestäni oli apua, mutta silloinkin vitutti se osan miehistä lirkuttelu. Kyllähän se nyt outoa oli, että osa sanoi ihan suoraan "sulla on niin kiva ääni" ja sen takia ostavat mitä myyn. Muutenkin on tullut tehtyä erilaisia markinnointihommia tässä vuosien varrella ja kyllä mä ihan tiedostan, että mun kannattaa puhua, jos haluan jotain myydä. Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa julkisuutta, en edes radiossa. Jos en olisi niin julkisuuspakoinen, niin mä olisin jo aikaa sitten hakeutunut johonkin juonto- tmv. -hommiin
Joskus nuorempana on tullut tehtyä puhelinmyyntihommia ja siinä kyllä äänestäni oli apua, mutta silloinkin vitutti se osan miehistä lirkuttelu. Kyllähän se nyt outoa oli, että osa sanoi ihan suoraan "sulla on niin kiva ääni" ja sen takia ostavat mitä myyn. Muutenkin on tullut tehtyä erilaisia markinnointihommia tässä vuosien varrella ja kyllä mä ihan tiedostan, että mun kannattaa puhua, jos haluan jotain myydä.No nyt ymmärrän sinua paremmin😁 ilmankos jos äänesi kehuminen ärsyttää😑
Oikein ihanaa ja parempaa uutta vuotta sinulle🥳😊 ehkä se äänikin siitä kähenee.. eikä tuota enää niin hurmioitunutta kuuntelija kuntaa..😉- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No nyt ymmärrän sinua paremmin😁 ilmankos jos äänesi kehuminen ärsyttää😑
Oikein ihanaa ja parempaa uutta vuotta sinulle🥳😊 ehkä se äänikin siitä kähenee.. eikä tuota enää niin hurmioitunutta kuuntelija kuntaa..😉Enemmän se on rasittava kuin ärsyttävää. En mä juurikaan jaksa moisesta ärsyyntyä, mutta kyllä se ko. miehestä täydellisen idiootin kuvan antaa.
- Anonyymi
Ai kamalaa, "Miehille kysymys lähettävätkö naiset römpsä kuviaan?".
Tuon miehenä viimeiseksi haluaisin vastaanottaa. Mitä sillä kuvalla tekisin ja miksi?
Missikilpailuissakin kysytään kilpailijoilta kysymyksiä joilla tuodaan esiin elämän arvot. On juhlapukukierros ja uimapukukierros. Kolmen eri osion jälkeen tuomaristo voi äänestää voittajan?!
Parisuhteeseen ei etsitä missiä, voi jättää alkuvaiheessa nuo osiot pois lähes kokonaan. Mielekkäintä on tutustua ensin ihmisen mielipiteisiin, elämänarvoihin, harrastuksiin ja huumorintajuun.
Tuolta pohjalta onnistuu paremmin. Jääköön sitten yllätykseksi ne "römpsät", ei kai nekään ole arvioitavissa kuvaperusteisesti. Voihan olla et se "ei niin kaunis" voittaisi koko kilpailun. Tuskin sitä on luoja kauneuden perikuvaksi muutenkaan veistellyt, joku muu ajatus ollut mielessä...
Viattoman viehättävät kuvat ovat enemmän mielenkiintoisia. Onhan vähäpukeinen nainen usein seksikkäämpi mitä alaston:)
VAJust näin pidetään majavat ja käärmeet housuissa, niin jää jotain varaa mielikuvitukselle.😉
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Just näin pidetään majavat ja käärmeet housuissa, niin jää jotain varaa mielikuvitukselle.😉
Kyllä naisen luonnollinen karvanen pimppi on ihana,karsein mihin minä oon törmänny on posliini +40 naisella,halut meni kyllä laakista ja oli oma hommansa saaha erektio takasin,jo karvasen tuoksu ja lämpö saa miehen villiksi,joskus yllättyny kun pienellä sirolla naisella on tosi karvanen,yleensä sitä hävetään mutta se on ihana,monet naiset on laittanu kuvia alastomasta vartalostaan ,eikai siinä mitään ole ollu,hirveimpiä on fotosopatut kuvat missä 50 täti koitettu muokata 30 vuotta nuoremmaksi,huh sitte kun livenä nähny😁 ite oon siis +50 äijä,monenlaista kokenu ja nähny,aika huonoja on itellä kokemukset s24,tinderi ei oo mun juttu,seuraa löytää vaikka maitokaupasta jos kipinää on kahen ihmisen välillä
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Just näin pidetään majavat ja käärmeet housuissa, niin jää jotain varaa mielikuvitukselle.😉
Käsitteletkö sinä mies näitä kuvia mitä pöllit netistä näihin hehhehprofiileihisi, että jäisi tilaa yksitotisten raasujen mielikuvitukselle?
Valitettavasti joudun ilmoittamaan olevani tuolla alueella kokematon, sillä en suostu pistämään kuvaani nettiin näkyville.
(enkä kyllä muutenkaan usko, että tuo olisi toimiva systeemi, sillä kuluttajatutkimusten mukaan valinnanvaran suuri kasvattaminen romahduttaa hankintahalukkuuden)On joitakin paikkoja missä ei tarvitse esiintyä kuvalla. Se olisi oiva paikka löytää sulle seuraa😉 ai niin mutta ethän sinä ehdi kun olet niin kovin kiireinen niiden kaikkien puuhastelujesi kanssa. 🙂
Haaveilija39 kirjoitti:
On joitakin paikkoja missä ei tarvitse esiintyä kuvalla. Se olisi oiva paikka löytää sulle seuraa😉 ai niin mutta ethän sinä ehdi kun olet niin kovin kiireinen niiden kaikkien puuhastelujesi kanssa. 🙂
Oikeasti minulla on paljon aikaa, mutta samalla tiettyjen velvollisuuksien takia (vanhukset), minun on hiukan hankala olla poissa täältä (eli lähinnä olen Helsingissä silloin kun siellä on välttämättömiä juttuja menossa). ((tänään olen lähdössä sinne, sillä ylihuomenna on koulutuskeikka))
Kuvattomat ilmoitukset ovat minusta kuitenkin huonoja, sillä ihmisestä voi päätellä sekalaisia asioita sen kuvan perusteella. On myös niin, että riippumatta henkilön ulkonäön "tasosta", kaikkiin ihmisiä ei kykene sopeutumaan romanttisessa mielessä ja siten kuvaton saattaa olla tuossa tarkoituksessa sopimaton.
(kuvasi perusteella arvioin, että saat valtavasti yhteydenottoja)
On myös niin, että ihmisillä on useimmiten niin valmis elämä, että heidän on hankala sopeuttaa sitä jonkun toisen valmiiseen elämään. Oma elämäni on nykyisessä maailmassa hiukan epästandardi, vaikka se monia vuosikymmeniä sitten oli hyvinkin tavallinen.
Meillä oli lukioaikana erään kaverini organisoimana yhteinen ilmoitus kirjeenvaihtokavereiden etsintäpalstalla. Ne kaksi muuta puhuivat minut ympäri ja siihen kehitettiin kaikkiin kokolailla sopiva teksti. Vastauksia kertyi noin 30 ja ne kaksi kirjoittelivatkin useamman kanssa. Varmaan siellä olisi ollut itsellenikin sopivia, mutta arvioin silloin kuitenkin paremmaksi, etten kirjoita yhdellekään.
Olen siis näissä asioissa hyvin harkitseva ja aiempien tilanteiden tuoma kokemus on lisännyt varovaisuutta.
(kouluttajakaverini toimii aivan päinvastoin, enkä pitkiin aikoihin pysynyt selvillä hänen kumppanitilanteestaan, sillä se vaihtui jatkuvasti, mutta onneksi hän on nyt löytänyt erään lääkärin, jonka kanssa on ollut yksissä jo kolmisen vuotta)
Nyt täytyy jatkaa lähtövalmisteluhommia ja pitää käydä vielä kaupassakin.buddy-love kirjoitti:
Oikeasti minulla on paljon aikaa, mutta samalla tiettyjen velvollisuuksien takia (vanhukset), minun on hiukan hankala olla poissa täältä (eli lähinnä olen Helsingissä silloin kun siellä on välttämättömiä juttuja menossa). ((tänään olen lähdössä sinne, sillä ylihuomenna on koulutuskeikka))
Kuvattomat ilmoitukset ovat minusta kuitenkin huonoja, sillä ihmisestä voi päätellä sekalaisia asioita sen kuvan perusteella. On myös niin, että riippumatta henkilön ulkonäön "tasosta", kaikkiin ihmisiä ei kykene sopeutumaan romanttisessa mielessä ja siten kuvaton saattaa olla tuossa tarkoituksessa sopimaton.
(kuvasi perusteella arvioin, että saat valtavasti yhteydenottoja)
On myös niin, että ihmisillä on useimmiten niin valmis elämä, että heidän on hankala sopeuttaa sitä jonkun toisen valmiiseen elämään. Oma elämäni on nykyisessä maailmassa hiukan epästandardi, vaikka se monia vuosikymmeniä sitten oli hyvinkin tavallinen.
Meillä oli lukioaikana erään kaverini organisoimana yhteinen ilmoitus kirjeenvaihtokavereiden etsintäpalstalla. Ne kaksi muuta puhuivat minut ympäri ja siihen kehitettiin kaikkiin kokolailla sopiva teksti. Vastauksia kertyi noin 30 ja ne kaksi kirjoittelivatkin useamman kanssa. Varmaan siellä olisi ollut itsellenikin sopivia, mutta arvioin silloin kuitenkin paremmaksi, etten kirjoita yhdellekään.
Olen siis näissä asioissa hyvin harkitseva ja aiempien tilanteiden tuoma kokemus on lisännyt varovaisuutta.
(kouluttajakaverini toimii aivan päinvastoin, enkä pitkiin aikoihin pysynyt selvillä hänen kumppanitilanteestaan, sillä se vaihtui jatkuvasti, mutta onneksi hän on nyt löytänyt erään lääkärin, jonka kanssa on ollut yksissä jo kolmisen vuotta)
Nyt täytyy jatkaa lähtövalmisteluhommia ja pitää käydä vielä kaupassakin.Niin siis, voi vaikka viikko tolkulla kirjoitella. Sillä tavalla natsaa, mutta sitten kun tapaa toisen, niin huomaakin ettei ole kemiaa/viehätystä.. Ennemmin kumminkin suosittelen sitä kuvatonta profiilia. Voi sen kuvan näyttää vähän myöhemmin jos on tarve..
Siinä olet oikeassa, että jo elettyä elämää kun on takana niin on vaikeampi sopeutua uuteen. Itselläni on ainakin näin. Niin ja ne elämän huonot kokemukset tekee myös aremman. Muutenkin olen arka, lähinnä sivusta seuraaja kaikkien uusien asioiden äärellä.
Elämäsi kuulostaa muuten kivan vapaalta. Vaikka sinulla onkin noita velvoitteita. Hyvä kun pidät heistä huolta😊 mukavaa Helsingin reissua🤗Haaveilija39 kirjoitti:
Niin siis, voi vaikka viikko tolkulla kirjoitella. Sillä tavalla natsaa, mutta sitten kun tapaa toisen, niin huomaakin ettei ole kemiaa/viehätystä.. Ennemmin kumminkin suosittelen sitä kuvatonta profiilia. Voi sen kuvan näyttää vähän myöhemmin jos on tarve..
Siinä olet oikeassa, että jo elettyä elämää kun on takana niin on vaikeampi sopeutua uuteen. Itselläni on ainakin näin. Niin ja ne elämän huonot kokemukset tekee myös aremman. Muutenkin olen arka, lähinnä sivusta seuraaja kaikkien uusien asioiden äärellä.
Elämäsi kuulostaa muuten kivan vapaalta. Vaikka sinulla onkin noita velvoitteita. Hyvä kun pidät heistä huolta😊 mukavaa Helsingin reissua🤗Kiitos. Tällä paukkuu nyt aika reilusti.
Hyvää Uutta vuotta!buddy-love kirjoitti:
Kiitos. Tällä paukkuu nyt aika reilusti.
Hyvää Uutta vuotta!Kiitos buddy, sitä samaa sinulle!🥳
- Anonyymi
Jos et ole pitkä, komea, jykeväleukainen ja menestyvä alfa niin nettideittipeliä ei kannata edes pelata. Naiset eivät halua tavallista, kunnollista ja kilttiä miestä vaikka kävisikin töissä. Työtön mies on naisten silmissä kaikkein pahinta pohjasakkaa.
No tuo kuvaus ei kyllä hetkauta. Tuo alempi taas enemmän kolahtaa.. niin ja mitä työttömyyteen tulee kaikki ei voi sille itse mitään.. on esim.ikärasismia, allergioita, jotain kulumaa ja näin ollen ei voi työskennellä vaikkapa juuri sillä alalla missä on työskennellyt vaikka koko siihen astiset elämän.. eli syitä on monia.. niin en lähtisi tuomitsemaan.
- Anonyymi
Kyllä se työttömyys ainakin itselleni olisi ongelma. Olen rakentanut uraani pitkään ja harkiten ja kouluttautunut sen mukaisesti. En näe, mitä yhteistä minulla olisi työttömän miehen kanssa. Suurin osa työttömistä eivät ole työttömiä minkään allergian vuoksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se työttömyys ainakin itselleni olisi ongelma. Olen rakentanut uraani pitkään ja harkiten ja kouluttautunut sen mukaisesti. En näe, mitä yhteistä minulla olisi työttömän miehen kanssa. Suurin osa työttömistä eivät ole työttömiä minkään allergian vuoksi.
Ihan varmasti on myös niitä jotka eivät itse ole halunneet valita työttömyyttä, mutta syystä jos toisesta ovat…
Elämäntapa työttömyys on sitten ihan eri asia.
- Anonyymi
Ei mitään käsitystä nykyajasta, mutta jonakin synkkänä hetkenä nuoruudessa tuli laadittua ilmo s24-treffit osioon.
Se oli kuvaton, kun enemmän itseänikin kiinnosti sisältö, ja tavallaan se oli tehty vain profiilien selailuun, vaikka esittelyteksteihin vähän panostinkin.
Siinä kävi niin, että hyvän oloisia naisia oli niin monia, etten osannut päättää kenelle kirjoittaisin, joten en kirjoittanut kenellekään :))
Yksi-kaksi naista rohkeasti uskalsi avata minun suuntaan, mutta heidän kanssaan todettiin ettei tule mitään.
Varsinainen seurustelukumppani tai naisystävä on aina järjestynyt livestä, sen kaksi kertaa mitä tarvetta on ilmennyt.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Joo, ja yhtään römpsäkuvaa ei tullut :D
Laitetaan tähän yksi piristämään iltaasi:
(I)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Joo, ja yhtään römpsäkuvaa ei tullut :D
Laitetaan tähän yksi piristämään iltaasi:
(I)
-keinovaginamies-Kiitos sinä se olet niin humoristinen🤣
Hyvä ettet lähettänyt majavasta kuvaa😂- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos sinä se olet niin humoristinen🤣
Hyvä ettet lähettänyt majavasta kuvaa😂Joskus ajattelin, että jos rekisteröidyn niin laitan profiilikuvaan tuon luottokumppanin :)))
Saiskohan sillä hyvin pahennusta aikaan?
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Joskus ajattelin, että jos rekisteröidyn niin laitan profiilikuvaan tuon luottokumppanin :)))
Saiskohan sillä hyvin pahennusta aikaan?
-keinovaginamies-Luulenpa näin että saa😁
Minulla oli joskus yli 10 vuotta sitten profiili S24:ssa. Siellä oli silloin niukasti tarjontaa naisista, joilla oli koulutus oikealta alalta (edes maisteritaso). Yhteydenottoja ei siis tullut ovista ja ikkunoista, sai olla itse aktiivinen. Mitään kuvia ei ollut itselläni. Pääsin treffeille kerran, mutta ei kyllä kolahtanut. Mitään epäasiallisia viestejä tai kuvia en saanut.
En kyllä ihan tarkalleen muista minkälainen profiiliteksti minulla oli. Mutta jos jotain enemmän ympäripyöreitä juttuja kirjoitti, niin tuli enemmän yhteydenottoja. Jos taas enemmän järkeviä tekstejä kirjoitti, sitten tuli hyvin vähän yhteydenottoja ja toisenlaisia tyyppejä vastaan (muistaakseni yksi oli joku analyytikko).
Voisihan sitä tietysti kokeilla uudestaankin, ehkä nyt löytyy enemmän kysyntää.- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Onko sun ihanne kumppanilla joku tietty ammatti?😁 Eiks sairaanhoitaja olis hyvä?
Ei nyt mikään tietty ammatti (vaikka tutkija olisi varmaan minulle luontevin valinta), mutta koulutus olisi hyvä olla luonnontieteelliseltä/teknistieteelliseltä alalta.
Sairaanhoitajat sopivat ehkä insinööreille, mutta minä en taida olla tavallinen insinööri, kiinnostuksenkohteeni ovat paljon laajemmat. Minä olen myös tällainen keksijä/luova ihminen, ja haluan keskustella myös tutkimistani aiheista muidenkin kanssa. Luulen että sairaanhoitajalla ei riitä eväitä tähän.
En myöskään etsi mitään lyhyitä suhteita, jos ei ole esim. yhteisiä kiinnostuksenkohteita/arvoja, niin luulen ettei se suhde kanna kovin pitkälle. Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt mikään tietty ammatti (vaikka tutkija olisi varmaan minulle luontevin valinta), mutta koulutus olisi hyvä olla luonnontieteelliseltä/teknistieteelliseltä alalta.
Sairaanhoitajat sopivat ehkä insinööreille, mutta minä en taida olla tavallinen insinööri, kiinnostuksenkohteeni ovat paljon laajemmat. Minä olen myös tällainen keksijä/luova ihminen, ja haluan keskustella myös tutkimistani aiheista muidenkin kanssa. Luulen että sairaanhoitajalla ei riitä eväitä tähän.
En myöskään etsi mitään lyhyitä suhteita, jos ei ole esim. yhteisiä kiinnostuksenkohteita/arvoja, niin luulen ettei se suhde kanna kovin pitkälle.Tuo ylläoleva oli siis minulta.
m36-intj kirjoitti:
Tuo ylläoleva oli siis minulta.
Onhan se hyvä olla jotain samoja kiinnostuksen kohteita.. mutta eikö tuo rajaa aika lailla? Ajattele jos tapaat ihanan ihmisen, teillä kolahtaa ja ei kun se toinen oli, niin väärällä alalla…
Anteeksi kun sanon näin suoraan, mutta mielestäni jos noin raa’asti lokeroi mahdolliset kumppanit.. niin elämä voi olla aika yksinäistä. 🤔Haaveilija39 kirjoitti:
Onhan se hyvä olla jotain samoja kiinnostuksen kohteita.. mutta eikö tuo rajaa aika lailla? Ajattele jos tapaat ihanan ihmisen, teillä kolahtaa ja ei kun se toinen oli, niin väärällä alalla…
Anteeksi kun sanon näin suoraan, mutta mielestäni jos noin raa’asti lokeroi mahdolliset kumppanit.. niin elämä voi olla aika yksinäistä. 🤔Kyllähän se rajaa tietysti pois aika paljon, mutta näin olen päättänyt. Se on vain niin paljon todennäköisempää että löydän haluamani noilla kriteereillä. Tai varmaan en löydä mitään kuitenkaan, mutta tulihan jotain uutta testattua. Tuo S24 on kuitenkin aika huono paikka löytää mitään, se on täynnä hankalia tyyppejä ainakin.
m36-intj kirjoitti:
Kyllähän se rajaa tietysti pois aika paljon, mutta näin olen päättänyt. Se on vain niin paljon todennäköisempää että löydän haluamani noilla kriteereillä. Tai varmaan en löydä mitään kuitenkaan, mutta tulihan jotain uutta testattua. Tuo S24 on kuitenkin aika huono paikka löytää mitään, se on täynnä hankalia tyyppejä ainakin.
Toiset ovat kumminkin kehuneet s24 treffejä. Harmi jos sinulla ei ole ollut, niin hyviä kokemuksia.
- Anonyymi
Samaa se on kuin 10 vuotta sitten: kunnollinen ja kiltti mies ei naisille kelpaa.
No kuule väritäppä profiiliasi ja katso miten käy?🤔 olen sitä mieltä, että kyllä sinun laiselle miehelle on kysyntää.. eikun rohkeasti yrittämään😉
- Anonyymi
Kun mies itse määrittelee itsensä kiltiksi ja kunnoliseksi, tämä ei kerro yhtään mitään.
- Anonyymi
Näin on. Pitää olla tatskoja ja muutenkin sellainen ulkokuori mikä vetoaa nykyään naisiin. Luonne saa olla sitten mitä tahansa. Pettäjä, narsisti, naistenhakkaaja...
Normaali näköinen, kiltti, huomaavainen mies ei kelpaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Pitää olla tatskoja ja muutenkin sellainen ulkokuori mikä vetoaa nykyään naisiin. Luonne saa olla sitten mitä tahansa. Pettäjä, narsisti, naistenhakkaaja...
Normaali näköinen, kiltti, huomaavainen mies ei kelpaa.Itse en ainakaan lähtisi treffeille asti, jos miehen ulkonäkö ei ole mieleen. Miksi ihmeessä lähtisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali näköinen, kiltti, huomaavainen mies ei kelpaa.Eli siis on vain kahta eri sorttia miestä; kiltti ja kunnollinen, kuten sinä, tai tatuoitu narsisti pettäjä naistenhakkaaja. Ajattelen, että tässä lienee perimmäinen syy sille, miksi olet edelleen tahtomattasi sinkku. Moista mustavalkoajattelua, joka vääjäämättä näkyy myös kaikessa muussakin elämässäsi, en sietäisi hetkeakään.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No kuule väritäppä profiiliasi ja katso miten käy?🤔 olen sitä mieltä, että kyllä sinun laiselle miehelle on kysyntää.. eikun rohkeasti yrittämään😉
Jos joudut viihdyttämään itseäsi naisena esiintymällä, niin luulen, että njet
Viime kokemukset muutaman vuoden takaa Tinderistä. Panostin sekä tekstiin että kuviin sen verran että yhteydenottoja jokunen tuli. Kaikki kaatuivat alun jälkeen kysymykseen siitä miten pitkä olen tai vastaukseeni että haen aktiivisesti tällä hetkellä uutta työpaikkaa.
Sitä ennen oli s24:ssa profiili ja silloin tuli käytyä treffeilläkin tai ehkä enemmänkin hakemassa pakkeja. Siinä kun odottelin paikalla ajettiin autolla ohi tai kurkattiin kulman takaa; toki joskus tultiin sanomaan myös moikka ja samaan hengenvetoon todettiin että meillä ei ole kemiaa ja jatkettiin matkaa.
Siinä vaiheessa poistin profiilin kun tajusin että treffi-illan lähestyttyä aloin suunnitella missä kaupoissa käyn ja mitä ostan. Eli lähtökohta oli kauppareissu isommassa kaupungissa jossa kylkiäisenä käväisen treffeillä.
Toki on sanottava että muutaman möhläsin itsekkin joko jännittämällä tai kun en useamman treffin jälkeen hakenut fyysisempää läheisyyttä. Oletin ilmeissesti liian pitkään että nainen ahdistuu tai kokee jopa lähentelynä ehdotukset vaikka pusuista ja he taas tulkitsivat passiivisuuteni merkiksi ettei haluta ystävyystä edetä pidemmälle.
Minulle vaikuttaa henkilöstä eniten se miten hän kuvailee elämäntilannettaan ja tulevaisuuden näkymiään.. Jos nämä on helposti sovitettavissa omaan elämäntilanteeseen ja tyyliin niin siitä on hyvä alkaa rakentamaan.
Mitään kuvia kamelinvarpaista tai tms ei ole tullut mutta kerran toivoin että olisi kuviin lisännyt käsiraudat tai ruoskan. Treffit sujui hyvin ja mentiin naisen luo enkä oikein ollut valmistautunut että heti olisi pitänyt alkaa sitomaan. Itse kun oletin että mennään juomaan vain iltakahvit. Sen verran varoittamatta tuli tilanne että karkasin kämpiltä; yksi elämäni virheistä.- Anonyymi
Ainahan voi kysyä luvan, jos ei ole varma. Saanko antaa sulle pusun, sopiiko että pidän kättä tässä yms. Kuulostaa, että olet aika aloittelija naisseurassa.
Harmi ettei edes se nainen itse lähestynyt. Ei miesten aina tarvitse tehdä aloitetta. Jännittäminen ja se jos toinen on todella mielenkiintoinen, niin itse saatan mennä ihan lukkoon, enkä oikein saa suutani auki.. näin ollen tekee kaiken vähän hankalammaksi.
Kätevää yhdistää kauppareissu treffeihin🙂
Harvemmin sitä ehkä ihan ensitreffeillä lähdetään sitomis leikkeihin. 😊 Jotenkin täytyisi tuntea se sitoja paremmin.. mistä tietää ettei kahlitse vaikka patteriin.. 😳 puhumattakaan mistään muusta ikävästä. Rohkea nainen😁 Olisin varmasti tehnyt myös samoin ja lähtenyt litomaan sen verran arka olen.. Harmi jos asia jäi harmittamaan sua😕Anonyymi kirjoitti:
Ainahan voi kysyä luvan, jos ei ole varma. Saanko antaa sulle pusun, sopiiko että pidän kättä tässä yms. Kuulostaa, että olet aika aloittelija naisseurassa.
Kysyminen kuulemma aiheuttaa kiusallisen valinnan jos ei ole varma. Pitäisi suostua jotta toinen ei tulkitse kieltäytymistä kiinnostuksen puutteena. Ennemmin sitten olen pelannut varman päälle kuin ottanut suostumuksen jota toinen ei oikeassti ole halunnut antaa.
Viimeinen lause pitää toki paikkansa. Suhteet minulla tuntuvat kestävän sitten vuosia mikäli ovat alkaakseen jaoten kokemukseni erilaisista ja eri tyyppisistä naisista ovat ohuet.
- Anonyymi
Ystävän kautta kyllä. Ei ole törmännyt dikkikuviin eikä oikeastaan ollenkaan jotenkin ikäviin miehiin. Itseäni ei saisi mikään lähtemään mukaan deittiappeihin.
- Anonyymi
Juu nyt on mahdollista valkata just siedettävä tyyppi . Friidut ei kaiketi römpsän kuvia lähetä sillä kovin harvalla on nätti kumpu huulineen .
- Anonyymi
Totta. Mä en moneen vuoteen edes tajunnut, että mitkä ihmeet ne sisemmät muka ovat. Itselläni kun ei mitään sellaisia ole.
- Anonyymi
Onhan se vähä eri mahikset löytää seuraa hesasssa tai tampereella ku jossain piippolassa tai taivalkoskella😁
- Anonyymi
Ei kun päin vastoin snadilla kylillä on vähemmän tarjontaa paikallisille sulottarillem
Kun kerran näiden kuvien lähettäminen on kerran tavallista, niin kai sitten minunkin on syytä lähettää yksi:
https://aijaa.com/IIXHs7- Anonyymi
Kyllä naiset lähettää mulle römpsäkuviaan, kiitos kaikille!
- Anonyymi
Varsinkin palstanaiset on innokkaita lähettelemään römpsakuviaan :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin palstanaiset on innokkaita lähettelemään römpsakuviaan :D
-harmiseikirj-Olet siis saanut useita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis saanut useita?
En minä mutta pojat :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mutta pojat :D
-harmiseikirj-Jaa. Jaatte sitten niitä keskenänne ja ehkä laajemmaltikin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. Jaatte sitten niitä keskenänne ja ehkä laajemmaltikin?
No ilman muuta, römpsäringin nimellä homma pyörii 😁
Online seuranhakupalvelut ovat pullollaan feikkihahmoja, kiusaajia, tiedonkalastelijoita, kajahtanieta, ym. Aivan samalla tavalla kuin täällä.
- Anonyymi
Itse en ole sellaisiin törmännyt. Liekö syy se, että klikkailet jotain unelmien venäläisiä kaunottaria, jotka siis todella, ihan aidosti, on juuri sinusta kiinnostuneita..
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ole sellaisiin törmännyt. Liekö syy se, että klikkailet jotain unelmien venäläisiä kaunottaria, jotka siis todella, ihan aidosti, on juuri sinusta kiinnostuneita..
Minulla on tällä hetkellä 18 kpl hahmoa eri saiteilla, 1 kpl per saitti. Kyllä niissä on venäläisiäkin tyttöjä, mutta keskityn sellaisiin kaunottariin joiden kanssa on olemassa yhteinen sujuva keskustelukieli.
Profiilit joissa on riittävän kauniin tytön kuva, ja/tai riittävän hyvät speksit, ovat joko ilotytön asiakashankintaa, tai saitin omaa asiakashankinta, tai jonkin pornosaitin asiakashankintaa, tai vedätyshahmoja jotka ovat sairaiden/kieroutuneiden miesten laatimia.- Anonyymi
Reisisti kirjoitti:
Minulla on tällä hetkellä 18 kpl hahmoa eri saiteilla, 1 kpl per saitti. Kyllä niissä on venäläisiäkin tyttöjä, mutta keskityn sellaisiin kaunottariin joiden kanssa on olemassa yhteinen sujuva keskustelukieli.
Profiilit joissa on riittävän kauniin tytön kuva, ja/tai riittävän hyvät speksit, ovat joko ilotytön asiakashankintaa, tai saitin omaa asiakashankinta, tai jonkin pornosaitin asiakashankintaa, tai vedätyshahmoja jotka ovat sairaiden/kieroutuneiden miesten laatimia.Mitä ihmeen hahmoja 18 kappaletta? Ei taida aika muuhun riittääkään, kuin näiden 18 hahmon paimentamiseen ja Suomi24-kirjoitteluun. Onkä nyt sitten kyse siitä elämästä täysin vieraantuneesta ihmisestä, joka elää elämäänsä sataprosenttisesti netin kautta? Kylmäävä ajatus.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen hahmoja 18 kappaletta? Ei taida aika muuhun riittääkään, kuin näiden 18 hahmon paimentamiseen ja Suomi24-kirjoitteluun. Onkä nyt sitten kyse siitä elämästä täysin vieraantuneesta ihmisestä, joka elää elämäänsä sataprosenttisesti netin kautta? Kylmäävä ajatus.
Ensisijaisesti perehtymistarkoituksessa laadittuja, mistään asiasta/aiheesta ei voi tietää mitään jos ei niihin perehdy. Tietenkin taustalla on kuvitelma siitä että aina olisi mahdollista että kohdalleni osuisi jättipotti, vaikka tiedän hyvin että epätosimaailmassa sen todennäköisyys on häviävän pieni.
- Anonyymi
Reisisti kirjoitti:
Profiilit joissa on riittävän kauniin tytön kuva, ja/tai riittävän hyvät speksit, ovat joko ilotytön asiakashankintaa, tai saitin omaa asiakashankinta, tai jonkin pornosaitin asiakashankintaa, tai vedätyshahmoja jotka ovat sairaiden/kieroutuneiden miesten laatimia.Eiköhän esim juuri tämä aloitus ole sinun vedättäjämiehen aikaansaannos
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän esim juuri tämä aloitus ole sinun vedättäjämiehen aikaansaannos
Haaveilija39 -hahmo ei ole minun hallinnassani. Etköhän sinä ole jonkin seuranhakusaitin vedättäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun pakkopaidastas taas lenkki pettänyt ja oot päässyt vielä näppikseen käsiksi
Anonyymi kirjoitti:
Reisisti ei liity tähän hahmoon mitenkään.😝
- Anonyymi
Nythän suosittuja nämä virtuaaliset seurustelukumppanit.... kirjoita vaikka googlen hakuun että haluaa kumppanin jolla on perfect face, legs, ja ei ikinä riitele vaan itse on aina oikeassa... tyyliin: it's my way or no way at all..
- Anonyymi
No se riippuu monesti mikä se toinenäärimmäinen vaihtoehto olis, ei oo aina kato keskitietä
Hahaa.. yksi firma USA:ssa (Replika) tekee chatbotteja, joita voi kouluttaa ystävikseen, mutta ihmiset sitten kouluttivat niistä itselleen virtuaalisia tyttö/poikaystäviä, joiden kanssa oli mahdollista keskustella vähän muistakin asioista.
Siitä tuli sitten skandaali, sillä tämä ei ollut hyvää mainosta yhtiölle, ja ihmiset sitten pettyivät, kun heidän chatbottinsa poistettiin.
https://m.youtube.com/watch?v=Z0fbJvMny1U&t=14m40s
- Anonyymi
Joku elämän koviskoululainen käynyt taas sulle miehelle räksyttämässä kuuden poistetun kommentin verran, tsihhih
- Anonyymi
Kanat kotkottaa kot kot kot
tinderi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762211Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57812- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48787- 68759
- 54744
- 65737
- 71725
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176710