Metsävaltio saneeraa Lapista,joten asuntovaunu jäänee pysyväksi. Pääkonttori jatkaa samaan malliin ,ei saneerata.Löysät pois ja rahat Helsinkiin.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ei tule. Oliko siinäkin "sisätilaongelma". Kota pitäisi rakentaa tilalle. Ei olisi sisätilaongelma.
- Anonyymi
Aluksi ei ,mutta remontin aikana päätettiin että oli. Tarvitaanko tuollaisia keskuksia ? Vessa ja suihku vaeltajalle aivan riittävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluksi ei ,mutta remontin aikana päätettiin että oli. Tarvitaanko tuollaisia keskuksia ? Vessa ja suihku vaeltajalle aivan riittävä.
Ei välttämättä tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä tarvita.
Kyllä vessa olisi ja jonkinmoinen peseutymismahollisuus välttämätön. Ei hotelli aina ole auki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vessa olisi ja jonkinmoinen peseutymismahollisuus välttämätön. Ei hotelli aina ole auki.
Tuo on totta. Myös vessan ja suihkutilojen huolto ja siivous tulisi huolehtia, että siellä kulkija voi sitä käyttää.
Huoltoasemilla on ainakin vessatilat, mutta usein niiden siisteys on hirveä eli paikan pitäjä ei huolehdi siisteydestä. Antaa kuvan koko paikan todellisesta siisteydestä.
Ajan paljon samoja reittejä. Pysähtymispaikat ovat valikoituneet yleisten tilojen siisteyden mukaan. Jos vessat ja yleiset tilat ovat aina siistissä kunnossa, voi luottaa siihen, että kaikki muutkin tilat ja toiminnot hoidetaan hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Myös vessan ja suihkutilojen huolto ja siivous tulisi huolehtia, että siellä kulkija voi sitä käyttää.
Huoltoasemilla on ainakin vessatilat, mutta usein niiden siisteys on hirveä eli paikan pitäjä ei huolehdi siisteydestä. Antaa kuvan koko paikan todellisesta siisteydestä.
Ajan paljon samoja reittejä. Pysähtymispaikat ovat valikoituneet yleisten tilojen siisteyden mukaan. Jos vessat ja yleiset tilat ovat aina siistissä kunnossa, voi luottaa siihen, että kaikki muutkin tilat ja toiminnot hoidetaan hyvin.Tuskin tiloja tahallaan vaeltajat sotkee ja maksullinen se voisi olla. Minusta aivan järkevä puretun tilalla.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18190856r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Merensinisyydestä takertuu sinilevää silmiin.🌍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459