Tämä paikka on järkyttävää luettavaa,se on moro!!

Anonyymi-ap

Voi helevetti millaisia lyttäöjiä täällä palstalla on. Minua ei ole lytätty ja lynkattu mutta monia muita on!!! Ihan todella huikeita ja ala-arvoisia vastauksia annetaan aloituksille. Ei minkäänlaista myötäelämisenkykyä!!!
Jos tosiaankin ihminen on vajonnut noin alas luolamiehen tasolle niin en ihmettele yhtään miksi itsemurhatilastot ovat niin korkeat.

18

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän aloitusta huomautuksesi koskee?
      Itse olen todennut ettei täällä useinkaan saa asiallisia vastauksia vaan vastaukset ovst tuollaisia pari kolme tai useampia lauseita ja valitettavan usein myös alatyylistä kommenttia.
      Tai joissain keskusteluissa ryhdytään selkeästi savustamaan kirjoittajaa ulos jos mielipide ei miellytä mutta ei kerrota miksi se ei miellytä eli hyväksytään vain tietyntyyppiset kommentit.
      Siitä ei synny mitään keskustelua, jos taas kokee tulleensa lytätyksi , se pitää kyetä myös näyttämään toteen ja perustelemaan miksi mielestään kommentti lyttää tai miksi kokee sen sellaisena. Näin toiselle jää mahdolisius korjata väärinkäsitykset. Lyttäämisen kokemukseen ei riitä vain että on itse eri mieltä kuin toinen.

      • Anonyymi

        En ole tullut lytätyksi mutta säälittää kuinka moni on. Ahdingossa olevia ihmisiä kiusataan jos milläkin tavalla. Joku kirjoittaa ongelmastaan ja on selkeästi hyvin ahtaalla niin eikuin hällekkin vastataan inhittavasti. Joku haluaa avautua vaikeasta tilanteestaan niin vastataan tyyliin että mitä siinä länkytät taidat olla itse syyllinen ja ei ihme ettei sinua kukaan kestä kun olet tuollainen jne. Ihan järkyttävää liettavaa.
        Sitten toinen mikä ihan kauhistuttaa on se että tuota kurjoittajaa ei kukaan puolusta. Nähdään että häntä juurikin savustetaqn jne niin porukka on vaan hiljaa. Täällähän voi kirjoitella vaikka kuinka ahdistuneita ihmisiä niin porukka eikun lyö halolla päähän eli ottaa suuten riskin toisen olon pahentamisesta ilman omantunnon tuskia.
        Ihan hirveä paikka.
        Minulle itselle ei ole sillain kauhean pahasti kirjoitettu mutta on toki provon tynkää laitettu ja yritetty vänkätä moneen otteeseen jotain että olen muka joku tyyppi joka kirjoittaa tänne monta aloitusta päuvän aikana ja vastailisin itselleni yhtenään jne tuotahan en ole tehnyt mutta ihan sama,ei tuo nyt niin vakavaa ole ilmeisesti joku kiusaaja provo jolla ylimääräistä aikaa ja voi oikeasti olla palstaharhaakin.
        Mutta siis oikeasti hädässä olevia niin ei kertakaikkiaan millaisia vastauksia annetaan eikä tunneta vastuuta mitä nuo vastaukset voivat oikeasti aiheuttaa.
        Noh,onneksi täältä pääsee helposti pois.
        En voi kuitenkaan suositella tätäkään paikkaa kellekkään. Anonyymeinä kun voi kirjoittaa kaikenlaista soopaa tuntematta vastuuta j.
        Tein aloituksen sen vuoksi että on hyvä kertoa ääneen tuo varmasti niin monen muunkin ajatus tästä paikasta ja jos on uusia tulijoita niin toetävät hekin millainen tunkio on kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tullut lytätyksi mutta säälittää kuinka moni on. Ahdingossa olevia ihmisiä kiusataan jos milläkin tavalla. Joku kirjoittaa ongelmastaan ja on selkeästi hyvin ahtaalla niin eikuin hällekkin vastataan inhittavasti. Joku haluaa avautua vaikeasta tilanteestaan niin vastataan tyyliin että mitä siinä länkytät taidat olla itse syyllinen ja ei ihme ettei sinua kukaan kestä kun olet tuollainen jne. Ihan järkyttävää liettavaa.
        Sitten toinen mikä ihan kauhistuttaa on se että tuota kurjoittajaa ei kukaan puolusta. Nähdään että häntä juurikin savustetaqn jne niin porukka on vaan hiljaa. Täällähän voi kirjoitella vaikka kuinka ahdistuneita ihmisiä niin porukka eikun lyö halolla päähän eli ottaa suuten riskin toisen olon pahentamisesta ilman omantunnon tuskia.
        Ihan hirveä paikka.
        Minulle itselle ei ole sillain kauhean pahasti kirjoitettu mutta on toki provon tynkää laitettu ja yritetty vänkätä moneen otteeseen jotain että olen muka joku tyyppi joka kirjoittaa tänne monta aloitusta päuvän aikana ja vastailisin itselleni yhtenään jne tuotahan en ole tehnyt mutta ihan sama,ei tuo nyt niin vakavaa ole ilmeisesti joku kiusaaja provo jolla ylimääräistä aikaa ja voi oikeasti olla palstaharhaakin.
        Mutta siis oikeasti hädässä olevia niin ei kertakaikkiaan millaisia vastauksia annetaan eikä tunneta vastuuta mitä nuo vastaukset voivat oikeasti aiheuttaa.
        Noh,onneksi täältä pääsee helposti pois.
        En voi kuitenkaan suositella tätäkään paikkaa kellekkään. Anonyymeinä kun voi kirjoittaa kaikenlaista soopaa tuntematta vastuuta j.
        Tein aloituksen sen vuoksi että on hyvä kertoa ääneen tuo varmasti niin monen muunkin ajatus tästä paikasta ja jos on uusia tulijoita niin toetävät hekin millainen tunkio on kyseessä.

        Se kuuluu nääs sananvappauteen jos sinunnmsiseka esiintymisistä huomauttaa tai vaihtoehtoisesti kirjoitustesi spinnailusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuuluu nääs sananvappauteen jos sinunnmsiseka esiintymisistä huomauttaa tai vaihtoehtoisesti kirjoitustesi spinnailusta

        Naisena esiintymisestä*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuuluu nääs sananvappauteen jos sinunnmsiseka esiintymisistä huomauttaa tai vaihtoehtoisesti kirjoitustesi spinnailusta

        Kuuluu mutta minun mielestä kirjoittajalla on vastuu. Peräänkuulutan vastuuta toisista ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tullut lytätyksi mutta säälittää kuinka moni on. Ahdingossa olevia ihmisiä kiusataan jos milläkin tavalla. Joku kirjoittaa ongelmastaan ja on selkeästi hyvin ahtaalla niin eikuin hällekkin vastataan inhittavasti. Joku haluaa avautua vaikeasta tilanteestaan niin vastataan tyyliin että mitä siinä länkytät taidat olla itse syyllinen ja ei ihme ettei sinua kukaan kestä kun olet tuollainen jne. Ihan järkyttävää liettavaa.
        Sitten toinen mikä ihan kauhistuttaa on se että tuota kurjoittajaa ei kukaan puolusta. Nähdään että häntä juurikin savustetaqn jne niin porukka on vaan hiljaa. Täällähän voi kirjoitella vaikka kuinka ahdistuneita ihmisiä niin porukka eikun lyö halolla päähän eli ottaa suuten riskin toisen olon pahentamisesta ilman omantunnon tuskia.
        Ihan hirveä paikka.
        Minulle itselle ei ole sillain kauhean pahasti kirjoitettu mutta on toki provon tynkää laitettu ja yritetty vänkätä moneen otteeseen jotain että olen muka joku tyyppi joka kirjoittaa tänne monta aloitusta päuvän aikana ja vastailisin itselleni yhtenään jne tuotahan en ole tehnyt mutta ihan sama,ei tuo nyt niin vakavaa ole ilmeisesti joku kiusaaja provo jolla ylimääräistä aikaa ja voi oikeasti olla palstaharhaakin.
        Mutta siis oikeasti hädässä olevia niin ei kertakaikkiaan millaisia vastauksia annetaan eikä tunneta vastuuta mitä nuo vastaukset voivat oikeasti aiheuttaa.
        Noh,onneksi täältä pääsee helposti pois.
        En voi kuitenkaan suositella tätäkään paikkaa kellekkään. Anonyymeinä kun voi kirjoittaa kaikenlaista soopaa tuntematta vastuuta j.
        Tein aloituksen sen vuoksi että on hyvä kertoa ääneen tuo varmasti niin monen muunkin ajatus tästä paikasta ja jos on uusia tulijoita niin toetävät hekin millainen tunkio on kyseessä.

        Ei tätä palstaa kannata lukea, jos se ahdistaa. Ei siitä ole silloin mitään hyötyä, vaan pelkästään haittaa.


    • Anonyymi

      Itsemurhat Suomessa
      Vuosittain noin 800 suomalaista kuolee itsemurhan kautta. Koko maailmassa tehdään tilastojen mukaan yli 800 000 itsemurhaa joka vuosi. Itsemurhayrityksiä on Suomessa vuosittain arviolta 10000–30000.

      • Anonyymi

        Miehiä jostain syystä enemmän näissä tilastoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiä jostain syystä enemmän näissä tilastoissa.

        Puhumattomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattomuus.

        Naiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset

        Alkoholi,puhumattomuuden perinne,ratkaisukeskeisyydenpuute,yhteiskunta,roolit,odotukset,miehen mitta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset

        sairaalahoitoa vaatinut sairaus on ollut Suomessa noin 50 prosentilla itsemurhaan päätyneistä. Oulun läänin aineistossa naisilla ruumiillinen sairaus oli 86,4 prosentilla, miehillä 78,5 prosentilla.

        Naisten kohdalla erityisesti syöpä ja reuma lisäävät itsemurhariskiä. Molemmat ovat sairauksia, joihin liittyy usein pahoja kipuja. Räsänen toteaakin, että näiden tutkimustietojen valossa syöpää ja reumaa hoitavien lääkäreiden on kiinnitettävä erityistä huomiota kivun hoitoon, ja ylipäänsä potilaan mielialaan pitää kiinnittää vakavaa huomiota.

        "Ruumiillinen sairaus kipuineen ja rajoituksineen on ihmiselle kriisi, joka koettelee henkisiä voimavaroja", Räsänen huomauttaa.

        Itsemurhan tehneiden miesten keski-ikä Oulun alueella on 42 vuotta, naisten on vähän korkeampi, 47 vuotta. Ylipäänsä itsemurhaan päätyneet ovat Oulun alueella hieman vanhempia kuin muualla Suomessa.

        Naimattomuus ei ole naisille yhtä suuri riskitekijä kuin miehille. Koko Suomen tilastot kertovat, että miehistä naimattomia oli 44,3 prosenttia itsemurhan tehneistä, naisista 27,8 prosenttia.

        Melkein yhtä yleisesti miehet (23 prosenttia) ja naiset (22 prosenttia) olivat viimeisen kolmen kuukauden aikana ennen kuolemaansa kertoneet perheristiriidoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset

        Alkoholin suurkulutuksen on kerrottu olevan suurin riskitekijä itsemurhatilastoissa eli päihteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholin suurkulutuksen on kerrottu olevan suurin riskitekijä itsemurhatilastoissa eli päihteet.

        Naisten takia miehet juo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten takia miehet juo.

        Jos luit tekstin niin tuossahan kirjoitettiin että parisuhde nimenomaan suojelee itsemurhariskiltä .
        Muutoinkaan en näe asiaa noin mustavalkoisesti että nainen tekee itsemurhan miehen takia tai mies naisen. Toki heitäkin on.
        En näe hedelmällisenä myöskään tuota mies-nainen vastakkainasettelua kun heidänhän kuuluisi olla tasa-arvoisina rinnakkain ja vastavuoroisesti tukea toisiaan eikä niin että pqrisuhde olisi loukko tai ansa tai valtataistelupeli.
        Ymmärrän hyvin miksi tilastollisesti parisuhde suojaa itsemirhilta.
        Mutta toki on jeitäkin joilla ei ole hyvää kokemusta parisuhteesta ja ovat päätyyneet itsemurhaan niin miehet kuin naiset. Toki heitäkin on kuin myös heitä joilta on riist3tty henki parisuhdeväkivallan vuoksi.
        Monenlaista on.
        Itse näen että päihteet on hyvin pahasta ihmissuhteita ajatellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos luit tekstin niin tuossahan kirjoitettiin että parisuhde nimenomaan suojelee itsemurhariskiltä .
        Muutoinkaan en näe asiaa noin mustavalkoisesti että nainen tekee itsemurhan miehen takia tai mies naisen. Toki heitäkin on.
        En näe hedelmällisenä myöskään tuota mies-nainen vastakkainasettelua kun heidänhän kuuluisi olla tasa-arvoisina rinnakkain ja vastavuoroisesti tukea toisiaan eikä niin että pqrisuhde olisi loukko tai ansa tai valtataistelupeli.
        Ymmärrän hyvin miksi tilastollisesti parisuhde suojaa itsemirhilta.
        Mutta toki on jeitäkin joilla ei ole hyvää kokemusta parisuhteesta ja ovat päätyyneet itsemurhaan niin miehet kuin naiset. Toki heitäkin on kuin myös heitä joilta on riist3tty henki parisuhdeväkivallan vuoksi.
        Monenlaista on.
        Itse näen että päihteet on hyvin pahasta ihmissuhteita ajatellen.

        Jouluna poliisilla oli taas paljon hälytystehtäviä, perheriitoja joissa mukana alkoholi ja muut päihteet ja yksinäiset vanhukset kaatulevat kotonaan. Monet eläkeikäiset jopa lähes 80-83 v. ,juovat alkoholia yksin kotonaan vaikka on moninkertainen lääkitys käytössä ja insuliinihoitoinen diabetes. Silti pitää juoda , osa saadakseen unta, osa juo unohtaakseen etteivät lapset käy ja kokevat olevansa unohdettuja tai elämä kalvaa raskaudellaan ja vaikeudellaan muuten vain tai ovat yleisesti vain tympääntyneitä tai kokevat tyhjyyden tunteita.
        Uuden vuoden juhlinta tuo myös perheriitoja juuri päihteiden käytön vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos luit tekstin niin tuossahan kirjoitettiin että parisuhde nimenomaan suojelee itsemurhariskiltä .
        Muutoinkaan en näe asiaa noin mustavalkoisesti että nainen tekee itsemurhan miehen takia tai mies naisen. Toki heitäkin on.
        En näe hedelmällisenä myöskään tuota mies-nainen vastakkainasettelua kun heidänhän kuuluisi olla tasa-arvoisina rinnakkain ja vastavuoroisesti tukea toisiaan eikä niin että pqrisuhde olisi loukko tai ansa tai valtataistelupeli.
        Ymmärrän hyvin miksi tilastollisesti parisuhde suojaa itsemirhilta.
        Mutta toki on jeitäkin joilla ei ole hyvää kokemusta parisuhteesta ja ovat päätyyneet itsemurhaan niin miehet kuin naiset. Toki heitäkin on kuin myös heitä joilta on riist3tty henki parisuhdeväkivallan vuoksi.
        Monenlaista on.
        Itse näen että päihteet on hyvin pahasta ihmissuhteita ajatellen.

        Onko mies ja nainen tasa-arvoisia?


    • Anonyymi

      Näin on.
      -lihaa syövät valkoiset heteromiehet on ahtaalla
      - syynä on vihervasemmisto
      - mitään ei saa enää sanoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe