Itsevarmuus

Anonyymi-ap

Onko niin, että nainen valloitetaan itsevarmuudella, karskilla käytöksellä, jopa röyhkeydellä, vihjailuilla, lihaksilla ja ylipäätään vähän ”rikolliselta” vaikuttavalla olemuksella? Eli että normaalilla, kiltillä ja kunnollisella insinöörimöisellä okemujselka ei ole mitään asiaa, jos tavoite on pikaisesta romanssista? Olisiko joku nainen tähän kommentoimaan? Ainakaan Tinderissä hyvillä, laadukkailla normaalin miehen kuvilla ei tee mitään. Pitänee olla särmää!

28

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rahalla.

    • Anonyymi

      Miehen pitää oikeasti olla kiltti ja kunnollinen todellisessa elämässä eikä vain palstalla.

    • Anonyymi

      Hipaisulla

      Vaivihkaisella ujolla katseella

      Kosketuksella joka saa sun tuntemaaaaan

    • Anonyymi

      Ei ole totta, kun puhutaan naisista ylensä. Osaan naisista tuollainen käytös tehoaa ja osan naisista se karkoittaa. Riippuu siis täysin siitä millaista naisseuraa etsit. Miksi etsisit sellaista seuraa, jossa joudut esittämään jotakuta toista lopun ikääsi? Mikä järki siinä on?

    • Anonyymi

      Sivusta kysäisen, että mitä ihmettä tämä tarkoittaa " hyvillä, laadukkailla normaalin miehen kuvilla"? Mitä ihmettä tuollaiset ovat?

      • Anonyymi

        Juurikin niin, mitä ihmeen kuvia! Ammatikuuvaajan kuvaamia, minulla siistit housut ja kauluspaita, hyvät kengät, terve olemus habituksessa. Ei niillä kuvilla tee mitään. Tinderissä ei tule matcheja. Kukaan ei kiinnostu kun pitäisi esittää jotain räväkkää. En tietty ole Brad Pitt mutten niin vastenmielisenkään näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin niin, mitä ihmeen kuvia! Ammatikuuvaajan kuvaamia, minulla siistit housut ja kauluspaita, hyvät kengät, terve olemus habituksessa. Ei niillä kuvilla tee mitään. Tinderissä ei tule matcheja. Kukaan ei kiinnostu kun pitäisi esittää jotain räväkkää. En tietty ole Brad Pitt mutten niin vastenmielisenkään näköinen.

        Kai sen ymmärrät että kuvien lisäksi viestitetään myös muutakin, miten tekstit? Silläkin on merkitystä missä sijaitset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin niin, mitä ihmeen kuvia! Ammatikuuvaajan kuvaamia, minulla siistit housut ja kauluspaita, hyvät kengät, terve olemus habituksessa. Ei niillä kuvilla tee mitään. Tinderissä ei tule matcheja. Kukaan ei kiinnostu kun pitäisi esittää jotain räväkkää. En tietty ole Brad Pitt mutten niin vastenmielisenkään näköinen.

        En tajua keneen joidenkin "ammattivalokuvaajan kuvaamien kuvien" pitäisi tehdä vaikutus. Jos olet tekemässä jotain mallikansiota tai työhakemusta, niin okei. Jokainen tavalinen nainen kuitenkin ihmettelee, että ihme pönötystä ja pyyhkäisee vasempaaan. Siistit housut ja KAULUSPAITA, okei no jos tykkää. Itse totean "ei yhtään mun tyyppi, jäykkis, vasemmalle". Riippuu siis siitä millaista naisseuraa etsit. Mä luulen, että niille naisille, joille tuo on hyvä juttu, pitäisi olla myös Brad Pitt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua keneen joidenkin "ammattivalokuvaajan kuvaamien kuvien" pitäisi tehdä vaikutus. Jos olet tekemässä jotain mallikansiota tai työhakemusta, niin okei. Jokainen tavalinen nainen kuitenkin ihmettelee, että ihme pönötystä ja pyyhkäisee vasempaaan. Siistit housut ja KAULUSPAITA, okei no jos tykkää. Itse totean "ei yhtään mun tyyppi, jäykkis, vasemmalle". Riippuu siis siitä millaista naisseuraa etsit. Mä luulen, että niille naisille, joille tuo on hyvä juttu, pitäisi olla myös Brad Pitt.

        Samaa mieltä. Tuo on varmaan ammattideittailijoiden mieleen, että on tollaset ammattilaisen ottamat kuvat jne. Sellaset ammattideittailijathan tollasia ohjeita antaa, että pitäis otattaa jotain ammattilaiskuvia. Vähänkään rennommat ihmiset kuitenkin haluaa nähdä aidompia kuvia.


    • Anonyymi

      Itsevarmuus on ihan hyvä ominaisuus ihmisessä, mutta itsevarmuus ei ole röyhkeyttä, Röyhkeä ihminen voi yhtä hyvin olla epävarma itsestään. Karskin käytöksen ja vihjailun kanssa on sama juttu, ne eivät kerro mitään itsevarmuudesta, vaan usein päinvastoin. Kaikki nuo, röyhkeys, karskius, vihjailu, lihaksilla pullistelut jne. ovat useammin merkkejä nimenomaan epävarmuudesta kuin itsevarmuudesta. Oikeasti itsevarma yksilö ei tarvitse tuollaisia ja kaikkein itsevarmimmat ja sinut itsensä kanssa olevat tyypit ovat usein hyvin mukavia ja reiluja, avoimia ja rentoja.

      • Anonyymi

        Varmaan niin, mutta eivät naiset ensimmäisinä katsoa kiltti, tavallisen näköistä miestä jos vierellä on mainitsemani kaltainen uros!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan niin, mutta eivät naiset ensimmäisinä katsoa kiltti, tavallisen näköistä miestä jos vierellä on mainitsemani kaltainen uros!

        Olen edelleen sitä mieltä, että kukaan nainen ei syty tavikselle. Väitätte naiset sitten mitä tahansa. Jotain pitää olla, että mielenkiinto herää. Joko ne lihakset, itsevarma käytös, tilan haltuunotto jne. Ne purevat ensihuumaan. Toinen asia on, miten kauan nämä ominaisuudet kantavat. Tämä tavis voi olla pitkässä juoksussa se järkevämpi vaihtoehto naiselle. Mutta miten hän saa naisen kiinnostumaan itsestään alkumetreillä! Kas siinäpä pulma😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen edelleen sitä mieltä, että kukaan nainen ei syty tavikselle. Väitätte naiset sitten mitä tahansa. Jotain pitää olla, että mielenkiinto herää. Joko ne lihakset, itsevarma käytös, tilan haltuunotto jne. Ne purevat ensihuumaan. Toinen asia on, miten kauan nämä ominaisuudet kantavat. Tämä tavis voi olla pitkässä juoksussa se järkevämpi vaihtoehto naiselle. Mutta miten hän saa naisen kiinnostumaan itsestään alkumetreillä! Kas siinäpä pulma😛

        Tavis ei kiinnosta. Tuliko nyt selväksi. Turhaa ruikutatte. Ette ole kiinnostavia. Ette niin pätkääkään. Tyytykää kohtaloonne. T.nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavis ei kiinnosta. Tuliko nyt selväksi. Turhaa ruikutatte. Ette ole kiinnostavia. Ette niin pätkääkään. Tyytykää kohtaloonne. T.nainen

        Niinhän minä sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan niin, mutta eivät naiset ensimmäisinä katsoa kiltti, tavallisen näköistä miestä jos vierellä on mainitsemani kaltainen uros!

        Väärin. Jos sillä kiltillä ja tavallisen näköisellä miehellä on hyvä itsetunto ja itsevarmuutta, niin kukaan ei vilkaisekaan siihen toiseen urokseen. Kukaan ei edes huomaa, että se toinenkin on siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen edelleen sitä mieltä, että kukaan nainen ei syty tavikselle. Väitätte naiset sitten mitä tahansa. Jotain pitää olla, että mielenkiinto herää. Joko ne lihakset, itsevarma käytös, tilan haltuunotto jne. Ne purevat ensihuumaan. Toinen asia on, miten kauan nämä ominaisuudet kantavat. Tämä tavis voi olla pitkässä juoksussa se järkevämpi vaihtoehto naiselle. Mutta miten hän saa naisen kiinnostumaan itsestään alkumetreillä! Kas siinäpä pulma😛

        Ole rauhassa sitä mieltä, mutta olet täydellisen väärässä. Maailma on täynnä taviksia, joilla ei ole mitään ongelmaa löytää naisseuraa. Siksi heitä kutsutaan taviksiksi, koska he ovat se tavallisin miesryhmä ja heillä tosiaan ei ole mitään ongelmaa löytää naisseuraa. Se joukko, jolla on vaikeuksia, on vähemmistö. He eivät ole tavallisia, he ovat epätavallisia, poikkeus tavallisesta. Tässä keskustelussa on kaikkein kummallisinta, että pieni vähemmistö väittää olevansa tavallisia ja että suuri enemmistö olisi epätavallisia.


    • Anonyymi

      Tavis näkyy kelpaavan useimmille naisille. Tämän näkee todellisessa elämässä.

      Kahden ihmisen keskinäinen kemia ratkaisee, kuka kelpaa kenellekin.

    • Kyllä se on luonnonlaki, että miehen pitää olla itsevarma. Siitä naiset tykkää. Siksi olen ilman jäänytkin, kun olen nyhveröinen.

    • Anonyymi

      Itsevarmuudella. Komeudella. Kokemuksella. Katseella. Persoonallisuudella. Rohkeudella. Erottumisella.💩

    • Ei sen itsevarmuuden tarvitse käsi kädessä röyhkeyden kanssa käydä, rauhallinen huomioonottava pieni pilke silmäkulmassa käytös riittää ihan mainiosti. Joitakuita pahapoika lookki varmaan viehättää ja käytöskin mutta ellet ole pahapoika niin miksi vaivata päätään moisella, turhaa touhua. Tee vaikutus niillä eväillä mitä sinulla on.

    • Anonyymi

      Rikas itsevarma jännämies joka osaa käsitellä Naista hellästi ja kunnioittaen...

      • Anonyymi

        Oih, sain orgasmin💩


    • Anonyymi

      Vielä lisään... Nainen on asetettava samalle tasolle oman minäkuvasi kanssa

    • Anonyymi

      En oo nainen, mutta toi pikainen romanssi on vähän häilyvä käsite.

    • Anonyymi

      Mieheltä joka Rakastaa Sinua

      • Anonyymi

        Enkelin siiven kosketus


    • "Onko niin, että nainen valloitetaan itsevarmuudella, karskilla käytöksellä, jopa röyhkeydellä, vihjailuilla, lihaksilla ja ylipäätään vähän ”rikolliselta” vaikuttavalla olemuksella?"

      Ei ole niin.

      "Ainakaan Tinderissä hyvillä, laadukkailla normaalin miehen kuvilla ei tee mitään. Pitänee olla särmää!"

      Kuvista harvemmin näkyy itsevarmuus, karski käytös, röyhkeys, vihjailuit, tai rikollisen olemus.

    • Käsite itsevarmuus vie varmasti monen ajatukset harhateille. Miehen persoonallisuuden monista piirteistä tytöt tykkäävät erityisesti viileydestä (cool, coolness) joka mielestäni tarkoittaa sen suuntaista että mies on varmaotteinen sekä rauhallinen ja hiirulaisen vastakohta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe