Eli siis sama-tuttavan- nimi kahdesti ja soittoja yöllä ym.
Juu, katsoin puhelimen koska en luota.
Enkä kadu.
Te petetyt- huomasitteko puhelimessa 2kertaa saman nimen ja miljoonia soittoja ym?
14
775
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla kävi niin että kirjoitin vaimon työ numeron kohdalle että salarakas. Sanoin tästä vaimolle, niin vaimo heti sanoi, ettei kukaan noin laita vaan salarakas laitetaan nimellä, joka on samaa sukupuolta kuin itse. Hämmästyin kun vaimon vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä, salamannopeasti. Tajusin että vaimo on ainakin miettinyt asiaa, kun noin nopeasti vastasi. Olisi pitänyt tarkastaa puhelin silloin. Myöhemmin löysin vain epäilyttäviä kuvia ja merkinnän poistetusta Badoosta.
- Anonyymi
Itse satuin juuri ennen joulua huomaamaan kun menin operaattorin sivuille ratkomaan lapsen liittymä ongelmaa, että oma vaimolla on kasvanut puheluajat. Tiedän että soittaa paljon siskoilleen ja veljilleen. Mutta aloin käymään jostain syystä numeron alkuja läpi...
Löytyi outo numeron alku. Pitkiä puheluita jopa 3h kun olen ollut matkoilla. Tai iltaisin kun olen ollut harrastuksissa. Osa soitoista päättyneet äkisti ja jatkuneet vähän ajan päästä uudelleen.
Viimeisin 1,5h soitto oli eilen kun vaimo lähti ystävän luokse. Oli pitkään siellä....
Nyt on vähän sekavat ajatukset. Tosin vaimo ollut jo pidenpään outo ja ehdotellut leikillää mm erilleen asumusta. Mutta viikonloput yhdessä ja muita vastaavia juttuja.- Anonyymi
Mies ei ole mitenkään nero missään tietoteknisissä laitteissa, ainakin tämän antaa ymmärtää. Mutta loki kertoi omaa kieltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei ole mitenkään nero missään tietoteknisissä laitteissa, ainakin tämän antaa ymmärtää. Mutta loki kertoi omaa kieltään.
Samaan numeroon monta soittoa päivän aikana ja kuinka ollakaan, olen ollut silloin töissä..Ja tämä numero ja nimi on hänen puhelimessaan 2 kertaa. Tiedän tämän ihmisen.
En ole tästä hänelle maininnut. Enkä aio mainita. Pääasia, että itse tiedän.
- Anonyymi
Oma vaimoni on alkanut pitämään puhelinta jatkuvasti mukana. myös suihkussa ja saunassa (menee yksin). Puhelin aina lukittu ja kurkkailee nykyään viestejä tosi varovasti, etten vahingossakaan näe niitä.
Edelliseen viitaten myös vaimoni on alkanut vihjailemaan, ettei meillä hommat oikein toimi ja puolihuolimattomasti kertoilee erilaisista parisuhteista.
Olen kyllä miettinyt, että kaikki viittaisi siihen, että hänellä on joku säätö menossa- Anonyymi
Näetkö vaimosi puhelinta ns. vapaana lainkaan? Esim. pöydällä?
Onko hän pitänyt puhelinta ennen (alkuaikoina) ns. vapaasti pöydällä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näetkö vaimosi puhelinta ns. vapaana lainkaan? Esim. pöydällä?
Onko hän pitänyt puhelinta ennen (alkuaikoina) ns. vapaasti pöydällä?Ennen oli aina pöydillä ja ympäri taloa miten sattuu ja kadonnut, että piti aina soitella siihen, että löytyisi. Tiesimme aina toistemme koodi latteisiin. Enään ei puhelin katoa, koodi vaihtunut. Kun kysellyt sitä, niin ympäripyöreitä vastauksia ja saan sen kohta kun ehtii antamaan... jne.
- Anonyymi
Vaimosi haluaa saada hyväksynnän säädölleen. Mun vaimo vei puhelinta myös suihkuun 2 vuotta, kun ei kiinnostanut seksi mun kanssa. Syytin pettämisestä niin alkoi vaimoa kiinnostaa seksi. Tajusi että talo ja muut edut häviää erotessa. Nyt välillä muistuttelen vaimoa siitä kuinka on pettäjä. Seksiä riittää. Silti mun tunteet kuolee häntä kohtaan kun mitään katumusta ei osoita.
- Anonyymi
Mistä tiesit, että vaimollasi oli puhelin suihkussa? Uskoisin, että laittaisi sielläkin sen piiloon?
- Anonyymi
Kun nainen pettää..syy on yksinkertainen. Mies ei anna sitä (ei välttämättä seksiä) mitä nainen haluaa ja toinen mies taas antaa.
Sillä hetkellä.- Anonyymi
Mutta onhan se selvä, että jos ei ole salattavaa, silloin ei ole salattavaa eli kännykät saa olla näkösillä ym.
Sanotaanko näin, että elämä silloin on tuhannesti ellei miljoonasti parempaa elämää kuin se, että taituroit sen kännykän kanssa milloin pidät äänettömällä ja niin edelleen.
Onneksi tuo elämä on ohi osaltani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onhan se selvä, että jos ei ole salattavaa, silloin ei ole salattavaa eli kännykät saa olla näkösillä ym.
Sanotaanko näin, että elämä silloin on tuhannesti ellei miljoonasti parempaa elämää kuin se, että taituroit sen kännykän kanssa milloin pidät äänettömällä ja niin edelleen.
Onneksi tuo elämä on ohi osaltani.P.s. Testaa onko rakkaasi puhelin äänettömällä..soita hänelle vaikka olisitte yhdessä. Vaivihkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.s. Testaa onko rakkaasi puhelin äänettömällä..soita hänelle vaikka olisitte yhdessä. Vaivihkaa.
Voit aina sanoa että "oho, meni vahingossa sulle"..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit aina sanoa että "oho, meni vahingossa sulle"..
"Yritin kaverille..voi hemmetti"...;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004786906- 262521
- 2192488
- 1431774
- 1141708
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601113- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62920