Uusi henkiövalinta tarpeellinen

Anonyymi-ap

Jos nyt on tullut tehtyä laittomuuksia henkilövalinnassa niin ajattelen jotta jospa kysyttäisi Paavo Väyrystä kunnanjohtajaksi. On suoraselkäinen Lapin mies ja hirmu pätevä ja vailla virkaa kun lähettivät valintakortit Viroon. Voisi olla nyt täällä 6 vuotta ja sitten päästä presidentiksi 2030 kun valinta kortit eivät hävijäisi. Varmasti sitten muistaisi kiitollisuudella meitä kun olisi presidentti.

23

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno ja erinomainen esitys! Paavolla paljon suhteita ja vanhoja tuttuja maalla ja maailmalla. Mutta kutsukirjettä ei saa ainakaan Postin välityksellä lähettää, pullopostikin ehkä varmempi.

    • Anonyymi

      Me emme täällä kairalassa sitä tule hyväksymään.Me emme täällä kairalassa voisi enempää olla hyväksymättä. Tämä asia täytyy unohtaa alkuunsa.

      • Anonyymi

        Et ole Kairalaa poika nähnytkään. Paavot ja muut pällit ovat meillä vakio vieraita. Täälä ei erotella ihmisiä niinkuin siellä peessä. Paavosta pyhän piiripäällikkö piirileikkeihin ja Pekusta pormestari pelleniemeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole Kairalaa poika nähnytkään. Paavot ja muut pällit ovat meillä vakio vieraita. Täälä ei erotella ihmisiä niinkuin siellä peessä. Paavosta pyhän piiripäällikkö piirileikkeihin ja Pekusta pormestari pelleniemeen.

        Jokapäiväinen kairalamme näkyy ja kuuluu.Meillä ei ole omaa viini eikä sahtivilja eikä mitään muutakaan tuotantoa !! Olemme vain ohitustie matkan varrella! Täällä kateus vie leivänkin suusta.


      • Anonyymi

        Kake tai Joni voisi jo lopettaa tuon huonon trollauksen, kaikki tietää että typerien viestien takana on jompikumpi teistä. Kasvakaa aikuisiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole Kairalaa poika nähnytkään. Paavot ja muut pällit ovat meillä vakio vieraita. Täälä ei erotella ihmisiä niinkuin siellä peessä. Paavosta pyhän piiripäällikkö piirileikkeihin ja Pekusta pormestari pelleniemeen.

        Peessä eli viimeisessä aukossa sullakin erottuu hyvät akanoista.Siis jyvät. Ja jos sulla ei ole viimeistä aukkoa,se on hankalaa.Jopa kairalassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kake tai Joni voisi jo lopettaa tuon huonon trollauksen, kaikki tietää että typerien viestien takana on jompikumpi teistä. Kasvakaa aikuisiksi!

        Tuota noin. Eiköhän minulla, ja varmaan Jonillakin ole pikkuisen tärkeämpää tekemistä, kuin trollata täällä. Myönnän että luen tämän Pelkosenniemikanavan tekstejä, tottakai minulla kiinnostaa kotikuntani asiat. Esiinnyn täällä kyllä omalla nimelläni, toisin kuin sinä, kuka lienetkään. Mistä helvetistä sinä päättelet, että minä taikka Joni täällä trollattais, väität vielä että kaikki tietää että jompikumpi meistä se on. Sulla kannattais ehkä olla jotakin konkreettista näyttöäkin asiasta, ja vähän muutakin kuin vaan mututuntuma, ennenku latelet tiskiin tuollaisia syytöksiä. Tosiaan, anonyyminähän se on helppoa huudella, tuskin sinussa on sitä vertaa miestä taikka naista, että kertoisit minulle suoraan että kuka olet.
        kuitenkin, hyvää päivänjatkoa vaan sinullekin, kuka sitten oletkaan.
        -Kauko Tapani-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kake tai Joni voisi jo lopettaa tuon huonon trollauksen, kaikki tietää että typerien viestien takana on jompikumpi teistä. Kasvakaa aikuisiksi!

        Täytyypä itekki nyt kommentoida ku tuli soittoa että ”trollaisin” täällä päivät pitkät.
        Mulla tosiaan on elämässä muutaki sisältöä ku kirjotella tänne tyhjänpäiväsyyksiä. Ja enpä oo enään useampaan vuoteen asunutkaan pelkosenniemellä, että mitäpä suotta näihin asioihin puuttuisinkaan.
        Terveisin
        Joni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä itekki nyt kommentoida ku tuli soittoa että ”trollaisin” täällä päivät pitkät.
        Mulla tosiaan on elämässä muutaki sisältöä ku kirjotella tänne tyhjänpäiväsyyksiä. Ja enpä oo enään useampaan vuoteen asunutkaan pelkosenniemellä, että mitäpä suotta näihin asioihin puuttuisinkaan.
        Terveisin
        Joni

        Eiköhän kunnassa ole aika monta Joni nimistä henkilöä, mistä epäilet että asia koskee juurikin sinua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän kunnassa ole aika monta Joni nimistä henkilöä, mistä epäilet että asia koskee juurikin sinua?

        No, tämä Joni sattuu olemaan mun siskonpoika, ja ainaki mulla ittellä jos puhutaan että Kake ja Joni, niin automaattisestihan sen ainaki ite, ja meidät tuntevat yhistää meihin. Tokihan se voi olla joen toisella puolella asuva joni, jota viestin kirjottaja tarkoitti, taikka niemessä asuva Joni, jolla on sama sukunimi mitä tuolla joen toisella puolella asuvalla Jonilla, mene ja tiedä. Sen, mitä heitä tunnen, luulisimpa että heilläkin taitaa olla tähdellisempää tekemistä ku täällä trollaaminen.
        -Kauko Tapani-


      • Anonyymi

        Emme niin.Meillä on tietotaitoa tarpeeksi .Ja voimme sen teillekin kertoa,vaikka ette kysyisikään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme niin.Meillä on tietotaitoa tarpeeksi .Ja voimme sen teillekin kertoa,vaikka ette kysyisikään .

        Hevosen kuivalihavellin etsiminen on kesken.Miksi sitä ei voi löytää????


    • Anonyymi

      Kyllä Paavo tulee saada Niemeen pormestariksi! Ihmettelen, miksi kairalalaiset vastustaa? Paavohan toisi tanhupiireihin uutta eloa ja olisi kairalapäivien vakioesiintyjä. Paavolla on myös kansanopisto, voisi järjestää luentokursseja kunnan muodollisille päätöksentekijöille! Ja tilaviini tuotantoa! Siinäpä olutpanimoon oiva lisä ja tohtorismies, vois heittää keikkaa pelsav/ laphassa. Paavohan on nykyisin puolueeton, oikein sopiva.

      • Anonyymi

        Pohjamutien liikuttelu pelkosniemeläisellä tavalla vuoden alussa saa syväkurkkuiset ajstuskuviot liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjamutien liikuttelu pelkosniemeläisellä tavalla vuoden alussa saa syväkurkkuiset ajstuskuviot liikkeelle.

        Kannattaa katsoa mihin astuu,jos siellä on lasinsiruja


    • Anonyymi

      Kunnanjohtajan viran pohjalta oisi tukevaa ponnistaa uuteen residentti kilpailuun. Jos ottaisi virkavapaata residentin viran ajaksi niin voisi sitten palata takaisin kuntaan kun residentin työ on määräaikainen.

    • Anonyymi

      Pot, Pot, Pot, Pot, Potkut sain, se on oikein minulle vain.
      Häijy olin minä muille vain. Hyvää tää tekee mulle vain.
      Karma tasaa nyt kuntayhtymän häijyilyt.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oliko sama kuva kuin ventovieraana on ollut? Eli sukulaisemme on loistava assistentti ja demokratia mahdollisuuksien tasa-arvo sivistyssanakirja synonyymit.Kenelle tämä ei kuitenkaan sovi?

    • Anonyymi

      ...

    • Anonyymi

      Pekka kunnanjohtajaksi on tunnettu ja tulee kaikkea kanssa toimeen. Haastajia ei tule koska mainostaa itseään jopa öisin.

      • Anonyymi

        ...oletko töissä joutilas...kirjoittamassa joutavia...


    • Anonyymi

      Melkoisen suosittu olisi hevosen kuivalihavellin valmistukseen oikeuttava henkilö.Sellainen jolla on siihen taito hyppysissään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe