Ihanat TISSIT

Anonyymi-ap

49

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Makunsa kullakin mutta olen ihastunut isoihin rintoihin tahtoo GG kupin tissit.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­­­N­­y­m­f­­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Jos olisin syntynyt mieheksi haluaisin että naisella olisi jätti kokoiset meijeri tissit. Se saisi sitten olla ilman paitaa enimmäkseen.

• Anonyymi

Ryhdy vain mun aika on ohi.

• Anonyymi

Ryhtyisin jos olisin nainen

• Anonyymi

Oikeasti niin joku netti olio, pitäisikin sanoa kaikkia netissä keskustelevia olioiksi, koska ei tiedä onko robotti vai ei.

jotenkin niin aika terveellisesti haaveilijan kuvat palapemaisia, joskus katson

• Anonyymi

jos tissin koko on tärkein, niin mieskin voi naamioitua naiseksi laittamalla 2 koripalloa tissejä näyttelemään t-paidan alle.

• Anonyymi

En tiedä muiden ihmisten että mikä heille on tärkeintä rinnoissa sanoin vain mistö itse pidän.

• Anonyymi

nainen voi naamioitua mihwkai houläämällä hiukse5 pois päästä

• Ei kyllä oikeen nappaa. Ja vielä vähemmän jos on kumitissit. 🤢

• Anonyymi

Silikonit on kauhean näköisiä mutta nuo olivat luomu rintoja. Netissä myydään päälle pantavia teko rintoja kivan näköisiä on.

• Anonyymi kirjoitti:

Silikonit on kauhean näköisiä mutta nuo olivat luomu rintoja. Netissä myydään päälle pantavia teko rintoja kivan näköisiä on.

Makunsa kullakin 😊

• Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

Makunsa kullakin 😊

En tiedä tuleeko tilattua mutta saa kai sitä unelmoida.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä tuleeko tilattua mutta saa kai sitä unelmoida.

Tottakai 🙂 kukin ihan omien mieltymyksiensä mukaan ✌️
        Mutta semmoset köteensopivat luomut on jees 😍

• Anonyymi

ja väärä diagnoosi astmaatikkojen ei misään nimessä pitäisi mennä etelän maihin lämpoisiin joissa bakteerit leijuvat ilmoissakin, siperiaan matkalle jos on astma tai teko-astma.

• Anonyymi

Vähän turhan isot. Entisellä vaimolla oli. Mutta ei ne niin hirmu vetävät ole enää, kun ottaa rintaliivit pois.

• Anonyymi

joku hassu juttu oli kun olin kaupunfin bussossa tuli viereeni ja vastaiselle puolelle kun oli joku beach-volley juttu niin musta lippis jossa siin Callawat hah, urheilijoita siis olemme beacg volley ja folf.

• Anonyymi
    • Tissit on mitä on...

Mutta mitä muuta intoilua tässä aloituksessa on, niin voit varmaan olla mies, nainen ja lesbokin...

• Anonyymi

Tissi on hissi...hmm mikähän joku hauska sarja betfkuxussö,, Kucifer.. ..

• Anonyymi

Liian isot ja riiput. Ei seksyt.

• Anonyymi

No siinä oli kunnon naisia. Omalla kullallani on aika ihanat tissit. Eivät ole pienet eivätkä riippuvat. Saisivat kuitenkin olla vähän isommat. Tissit on naisen paras osa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

!!! Nakuvaroitus alkaa !!!

Ei vaan tässä on oikeanlainen muodokkuus ja paljon parempi vaatekokeiluvideo.

!!! Nakuvaroitus päättyy !!!

• Anonyymi

• Anonyymi

Löytyykö palstalta sopivia?

• Anonyymi

mutta niin voi olla mukavaa mennä nukkumaabn jos jonkin rtrlb oehneude3b tusyhwb oöökkö byjy myb tyybybäö

• Anonyymi

mutta niin mitä suurempi sänkt on, sitä enemmän aviopuolisot haluavat olla ereillä toisistaab

• En oikein innostu mistään ylisuurista puskureista yleensä. Toki riippuu siitäkin millainen muu kroppa on. Jos on iso maha niin ei kiitos.

• Anonyymi

mitä suurempi sänky, sitä huonompi s3ksi on..
      faktaa.

• Anonyymi

Ha ha ha taitaa olla totta tuo!

• Anonyymi

Ei ne tissit, vaan se järjenjuoksu. Keho menettää merkityksen, jollei tykkää toisen ajatusmaailmasta ja luonteesta.

Mulla näin.

Jasu

• Anonyymi

Kulta pieni en missään vaiheessa mainlnut seurustelusta mitään noh voihan sitä kutsua stipparin meloneita heluttamaan tai ihan vain hyvän tutun naisen ei sen kummempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta pieni en missään vaiheessa mainlnut seurustelusta mitään noh voihan sitä kutsua stipparin meloneita heluttamaan tai ihan vain hyvän tutun naisen ei sen kummempaa.

Vaikkei seurusteliskaan, niin yhä sama lopputulos. Jos ei lantussa leikkaa, ei kiinnosta kehoakaan katsella.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikkei seurusteliskaan, niin yhä sama lopputulos. Jos ei lantussa leikkaa, ei kiinnosta kehoakaan katsella.

Jasu

Saatan olla vähän tyly, mutta sellanen mä olen, oikeasti. Kun ei kiinnosra, ei todellakaan kiinnosta. Kun kiinnostaa, todellakin kiinnostaa. Ja se on toi pää mitä tsekkaan ekana, kropan tokana.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Rintojen katseluun riittää silmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatan olla vähän tyly, mutta sellanen mä olen, oikeasti. Kun ei kiinnosra, ei todellakaan kiinnosta. Kun kiinnostaa, todellakin kiinnostaa. Ja se on toi pää mitä tsekkaan ekana, kropan tokana.

Jasu

Ei sun tylyys vaikuta kun ei ole sulle aloitus.

• Anonyymi

Ei pääse tuon kokoisilla tisseillä heilutteleen tissejään partyhin minä vaadin vähintään GG kupin rinnat saa ne isommatkin olla ja liian isoja rintoja ei ole olemassakaan.

• Anonyymi

Kiva! 😄👍

Jasu

• Pienempikokoisten kantajilla on vähemmän selkävaivoja, eivätkä ne myöskään ole töissä tiellä.

• Anonyymi

Totta vai tarua. Itseensä kehotyytyväiset ovat kehotyytyväisempiä myös muiden suhteen. Eniten negatiivisia reaktioita muiden kehoja kohtaan löytyy niiltä, jotka eivät ole omaansa tyytyväisiä. Tyytyväiset eivät kiinnitä niin suuresti huomiotaan toisten kehoihin. Mieltymyksistä huokuu positiivisuus ja suvaitsevaisuus. Kehotyytyväinen ei arvioi toisen ominaisuuksia oman itsensä kautta. Kehotyytyväisellä on laajempi miellyttävinä pidettävä variaatioiden skaala, mitä tulee ihmisten kehoihin.

• Anonyymi

NO HYI HELVETTI

• Anonyymi

Mahtaa tuollaiset jättilollot olla 20 vuoden päästä tosi kivat....nyt lentää kyllä laatta

• Anonyymi

Ei, ei noin suuria lehmun tisuleita. mieshän hautautuu tisuleiden alle.

• Anonyymi

Niin niihin pitääkin hautautua.

• Anonyymi

Mutta oikeesti miettikää nuo painaa aika paljon ja kuitenkin pitäis kantaa koko elämän mukana,luulisin että ei oo helppoo

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      37
      2982
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1831
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      124
      1613
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      295
      1487
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1154
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1103
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      72
      1101
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      134
      1063
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      962
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      897
    Aihe