Pakko jo tehdä jotain...

Ei helkatti jaksa vaan möhöttää. 😁

Lähden hakemaan tarvikkeita ja vaihdan kiukaan. 200kg menee kiviä ja kiukaan takaa voisi korjata yhden seinän samalla, siihen menee muurauslaastia. Lisäksi käännän etumusta 45 astetta, että lasiluukku näkyy kokosaunaan.

Saa nähdä saanko tänään edes kaikki tehtyä, mutta samapa tuo. Sais jotain tehtyä, kun pelkkä sisällä möhötys on tylsää. 😁

56

388

Vastaukset 56

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kiukaaseen pitää mennä vähintään 200 kg kiviä, laitatko keraamiset vai murenevat?

• Murenevat..

Yllättävän iso kasa menee. 😁

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18197063g

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Olet uskomaton. Duracell-pupu. Tikiti-tikiti, viuh-vauh, huiskis haiskis [kolinaa, räminää, naputusta, rahinaa, pärinää!]

Osaatko ollenkaan löysäillä selälläsi maaten?

xLiner

• Löysäilin jo. 🤣

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Löysäilin jo. 🤣

En usko. Eikä varmaan kukaan muukaan.

Nukkumista ei lasketa tähän.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

En usko. Eikä varmaan kukaan muukaan.

Nukkumista ei lasketa tähän.

xLiner

Ihan kuule vaan vötkyilin kotona. Puuta tsisin käydä kattilaan ja ruokaa lsitoin, muuten ihan katselin kattoon. 🤣

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ihan kuule vaan vötkyilin kotona. Puuta tsisin käydä kattilaan ja ruokaa lsitoin, muuten ihan katselin kattoon. 🤣

Kokonaiset puoli minuuttia katselit kattoon?

Suunnittelit tietty remonttia siihen.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Kokonaiset puoli minuuttia katselit kattoon?

Suunnittelit tietty remonttia siihen.

xLiner

No ainahsn sitä luppoajslls jotain suunnittelee. 😁

• Anonyymi
    • Rentouttavaa lomapäivää sulle 👍 Onko se sauna sinulla peruslämpöisessä tilassa? Käytätkö pakkaslaastia? Että älä nyt aloita sitten mitään, mikä estää kunnon löylyjen ottamisen vaikka keskellä päivää, jos siltä tuntuu. 😄

• Joo, siis se on lämpimässä tilassa ja se on vaan yksi pikkujuttu siinä kiukaan takana...(jäänyt tekemättä, niin teen sen nyt, kun lyön 269 kg möhkäleen eteen, niin hetkeen sitä ei tulisi lsitettua kuntoon. 😁

Se muurailu ei vaikuta kiukaaseen...jos saan tänään laitettua nippuun kaikki, niin illalla ekat löylyt uudella kiukaalla 😁

• Disseisback kirjoitti:

Joo, siis se on lämpimässä tilassa ja se on vaan yksi pikkujuttu siinä kiukaan takana...(jäänyt tekemättä, niin teen sen nyt, kun lyön 269 kg möhkäleen eteen, niin hetkeen sitä ei tulisi lsitettua kuntoon. 😁

Se muurailu ei vaikuta kiukaaseen...jos saan tänään laitettua nippuun kaikki, niin illalla ekat löylyt uudella kiukaalla 😁

No, kuinka kävi? Hyvätkö on löylyt vai jouduitko saunomaan pihassa? 😄

• Xena-183 kirjoitti:

No, kuinka kävi? Hyvätkö on löylyt vai jouduitko saunomaan pihassa? 😄

Hyvin kävi. Saunoin saunassa ja hyvät löylyt, vaikka kiviä pitää hakee lisää. 🤔
        Oli niin pieniä kiviä yhdet harvian sileet...🙄

• Disseisback kirjoitti:

Hyvin kävi. Saunoin saunassa ja hyvät löylyt, vaikka kiviä pitää hakee lisää. 🤔
        Oli niin pieniä kiviä yhdet harvian sileet...🙄

No sittenhän loma etenee hienosti 👍 joko sulla on seuraava urakka selvillä? 😁

• Xena-183 kirjoitti:

No sittenhän loma etenee hienosti 👍 joko sulla on seuraava urakka selvillä? 😁

Ois tuossa vaikka piikkaamisia kellarissa, mutta nyt ehkä siistin mökkiä ja mankeloin, sekä laittelen pyykkejä. Nyt taas kestää polla vähän rauhallisempaa. 😁

• Anonyymi

Tuttu tunne. Möllötys on murhaavaa.

Jasu

• Anonyymi

Ei ole pakko olla mökkihöperö.

• No ei voi edes käpsötellä ulkoba, kun on niin jäätävä keli...🥶

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No ei voi edes käpsötellä ulkoba, kun on niin jäätävä keli...🥶

Kyllä mä ulkona käyn päivittäin. Muttei siellä ihan huvikseen viitti seistä. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole pakko olla mökkihöperö.

No en olekkaan. Veikkaan, että moni muu sekoo himassa nooeammin kun minä. Mulla on aina tekemistä. Mutta jos ei olis, se olis murhaavaa ja ensi viikolla tulee leikkauksen myltä kielto häärätä mitään, edes 3kg painavempaa ei saa nostaa. Pari viikkoa maltettava olla, että leikkausalue paranee.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä ulkona käyn päivittäin. Muttei siellä ihan huvikseen viitti seistä. 😅

Jasu

No mä en edes seissyt. Vaan roudasin nokkakärrillä kiviä kellariin ja kiukaita edestakaisin. Kengänpohjat vaan kolis, kuin korkokengissä, kun sisään tuli. Ilma käy henkeen ja naama jäätyy...

En mäkään pikkupakkasesta marise, mut nyt vähän liikaa jo. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No mä en edes seissyt. Vaan roudasin nokkakärrillä kiviä kellariin ja kiukaita edestakaisin. Kengänpohjat vaan kolis, kuin korkokengissä, kun sisään tuli. Ilma käy henkeen ja naama jäätyy...

En mäkään pikkupakkasesta marise, mut nyt vähän liikaa jo. 😁

Mä en osaa vieläkään käyttää pitkiä alushousuja ulkona, pukeudun kuten aina aika kevyesti. Mutta liikkuessa tarkenee. Tuubihuivi lärville. 😄👍

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en osaa vieläkään käyttää pitkiä alushousuja ulkona, pukeudun kuten aina aika kevyesti. Mutta liikkuessa tarkenee. Tuubihuivi lärville. 😄👍

Jasu

Eipä ne pitkät ookaan hyvät...ota sopivat. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en olekkaan. Veikkaan, että moni muu sekoo himassa nooeammin kun minä. Mulla on aina tekemistä. Mutta jos ei olis, se olis murhaavaa ja ensi viikolla tulee leikkauksen myltä kielto häärätä mitään, edes 3kg painavempaa ei saa nostaa. Pari viikkoa maltettava olla, että leikkausalue paranee.

Jasu

Toivotaan ettei löydy mitään ylimääräistä fixattavaa leikkauksessa. Imusolmukkeet on kuulemma normaalin rajoilla ja kuvissa jäi jotain katveeseenkin. Peukut pystyyn. Kyllähän se patologi onneksi näytteet tutkii.

Jasu

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Eipä ne pitkät ookaan hyvät...ota sopivat. 🤣

Eli lyhyet. Alushousut. 😂

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Eli lyhyet. Alushousut. 😂

Jasu

No ne ei oo tarpeeks pitkät. 🤣

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No ne ei oo tarpeeks pitkät. 🤣

On ne mulle, kesät ja talvet. 😄

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

On ne mulle, kesät ja talvet. 😄

Jasu

No ei mullakaan tykit ollu jalassa eilen vielä. Mutta olinkin aika lyhyen aikaa ulkona. 😊

Lähinnä kengät, hattu ja hanskat on tärkeitä. Toki joku kasvoauojuskin olisi hyvä. 😊

• Anonyymi

Aivan varmasti

• Anonyymi

kokonaislqkko tulee ellei pe66er4i the orpqn maksa v3lkojaqaqn

eli kukaan ihmib3b 3i jyujqqb eu stl wujö byjy ikkw3bjaqqb

• Anonyymi

disa3 voi mulkqkqta vähän jotain kqkpyöräistä

• Anonyymi

diss3 mulkkaa kaksi pyleöus3stä nioistqqb hioq 1.otl3öuseb´Hakwrt5i.-Tqqg3ub oih1b
      '

• Fklggb kkkfcjy kkcftnlkg hhkudbnpj kin sulle vaan. Hyvin sulla menee...jatkakaa. 😁

• Anonyymi

tulee kikkeli-tiimin pippeli ferrari G%O-latelan tuuliin..

• Anonyymi

joopah joku rikollinen lahjottu ylitutkija keskusrikospoliista teurröö kltröö rujijsua hitaum eujö eu huoinaa ettö utse ib se rujikkubeb,,'¨

• Anonyymi

Lumikengät jalkaan! Upeaa maastoa ja näkymää!

• No eipä hotsita näillä varusteilla jne. lähteä telomaan itseään tällä krlillä itseään...

Vissiin kaivelevat jonkun Wannabee-tyypin poikaakin lumivyöryn alta nyt...

• Huhhuh...

Sauna lämpeämässä, mutta niin vain sain mätettyä valmistajan opastaman 200 kg kiviä, eikä riittänyt...otin liikaa pieniä kiviä...

Mutta huomenna lisää. Sivuista jäi vajaaksi, mutta silti testaan. 😁👍

• Hei hieman nauratti sun Facebook video..🤣😅 heität löylyä siis ulkona🤪 huippu juttu👍🏼

• Pitihän siitä kiukaasta rasvat poltella. 😄

Mut eikö ollut osuva biisikin. Lämmittelin ilmastoakin...paikallisesti. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

Pitihän siitä kiukaasta rasvat poltella. 😄

Mut eikö ollut osuva biisikin. Lämmittelin ilmastoakin...paikallisesti. 🤣

JVG on kova…. Kyllä täällä tarkenee🥶🥶🥶

• Haaveilija39 kirjoitti:

JVG on kova…. Kyllä täällä tarkenee🥶🥶🥶

Joo. Kflpo pikkupakkaset lomalls...mut eipä oo itikoita näkynyt? 😎

• Disseisback kirjoitti:

Voishan noi asatakin, mutta vois lentää sokat pois polvista, jos yrittäis. 🤣

Olen kyllä osannut noin taitavia jalkaliikkeitä.. mutta näin vanhemmiten huomannut, että liika revittely ei oikein enää kannata.. juurikin voi polviparat..🤣

• Anonyymi

niin kiukaan kivistä tehdään tahallisesti murenevis, jos olisi kesdtäviä kiviä niin ei saisi ikinä myytyä uusia, vähän kuin hehkulampuistakin alettiin tekemään heikkolaaatuiaatuisia vaikka maailman ensimmäinen hehkulamppu taitaa palaa vieläkin.

• Disseisback

No voipi olla mahdollista, mutta olen vaihdellut kiviä muutenkin, kuin että ne murenis... yleensä ne kalkkiutuu ja eivät anna ehkä sitä raikkainta löylyä.

Ei noi nyt kustannuskysymys ole...e0 kg kiviä msksaa 8,90 ja kyllä niillä saunoo monta vuotta.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No voipi olla mahdollista, mutta olen vaihdellut kiviä muutenkin, kuin että ne murenis... yleensä ne kalkkiutuu ja eivät anna ehkä sitä raikkainta löylyä.

Ei noi nyt kustannuskysymys ole...e0 kg kiviä msksaa 8,90 ja kyllä niillä saunoo monta vuotta.

Olisit nyt ostanut kunnolliset keraamiset, ei sekään olisi kustannuskysymys maksaa vain 740 euroa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisit nyt ostanut kunnolliset keraamiset, ei sekään olisi kustannuskysymys maksaa vain 740 euroa.

No fnpä ole erityisempiä löylyjä niistä saanut, kun josssin niitä oli..

• Anonyymi

jod lsittaisi rautaa eli esim jotain kuorma-auton vauhtipyöriä kiuaskiviksi.

• Niin tai timantteja.

• Anonyymi

mä keräsin joskus aikojen alussa levypainoiksdi tankoon itselleni autojen vauhtipyöriä metalliromupaikasta.

• Anonyymi

joskus, olin siis lava-autolla liikkeerssä, kiinnitin huomion, joku vienyt tuollaisen liikennetolpasn, sinkityn korke4an vähän vääntyneen tolpasn, tulin tsksaisin mökiltä se oli vieläkin menossa metswallin keräykseen... heitin pikasisest5i lsavsan kyy6tiin sen.... ja raskernsin oman pienen tuuligeneraattorin siitä tsangostq

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      56
      1003
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      69
      801
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      66
      787
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      62
      750
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      700
    6. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      62
      653
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      636
    8. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      613
    9. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      245
      513
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      490
    Aihe