Ystävälle kivaa iltaa

Anonyymi-ap

En jaksa varmaan kauaa tänään jutella mutta nyt hetken ainakin.

144

925

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laitoit tuon aikaisemmin : Ei tuo räjähtämis sana ehkä kuvaa oloa mikä tulee. Mä vaan kai haluan vetäytyä etten koe et tulisin satutetuksi kun se ajatus tulee mieleen et jotain sellaista ois tapahtumassa. Vaikkei se totta olekaam se ajatus.

      Vastaan etten ainakaan itse ole satuttamassa vaikka sinulle se tunne tulisikin. Tai siis miksi satuttaisin? Ymmärrän sen että otat sanani tosissaan mutten ikinä satuttaisi ketään tahallaan. Tai siis jos lähdet pois niin enemmän se satuttaisi minua kuin se että jäisit vaikka kiukkuisenakin siihen. En minä rikki mene ja mielestäni kaikki on puhuttavissa jos vain haluaa toista yrittää ymmärtää.

      • Anonyymi

        Ymmärrän tuon etkä satutakaan.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­N­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­N­­y­­m­f­­o­­­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18197862R

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Oletko väsynyt kun et jaksa vai onko huolia? Mikä fiilis tänää? Kivaa iltaa sulleki.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Olen aika väsynyt vaan. Aika kiire päivä. Entä siellä?


      • Anonyymi

        Meinasin kuolla tuonne pakkaseen. Oli aika kiire ja sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä videon löysit. :D kanaparka paistiksi joutui.

        Tai siis hauskahan tuo oli. Sait hymyilemään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin kuolla tuonne pakkaseen. Oli aika kiire ja sellaista.

        Niin kyllä kun siellä on vielä kylmempää kai :D kivs kun selvisit kuitenki :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aika väsynyt vaan. Aika kiire päivä. Entä siellä?

        Väsyttää vähän muakin. Loman jälkeen vähän vaikea käynnistyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä kun siellä on vielä kylmempää kai :D kivs kun selvisit kuitenki :D

        No kun et tiedä jouduin aika pahaan paikkaan ja sekin jos olisin pyörtynyt sinne niin en tiedä olisiko kukaan ollut tarpeeksi nopeasti auttamassa. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun et tiedä jouduin aika pahaan paikkaan ja sekin jos olisin pyörtynyt sinne niin en tiedä olisiko kukaan ollut tarpeeksi nopeasti auttamassa. :(

        En siis valita että on kylmä mutta jos olisi tapahtunut jotain niin en olisi selvinnyt tuossa pakkasessa useaa tuntia pyörtyneenä maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä kun siellä on vielä kylmempää kai :D kivs kun selvisit kuitenki :D

        Kiva kun olen elossa siis. :D onhan sekin jo saavutus. Jollain suomisisulla varmaan selvisin ja adrenaliinipiikillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun olen elossa siis. :D onhan sekin jo saavutus. Jollain suomisisulla varmaan selvisin ja adrenaliinipiikillä.

        Tuli sellainen olo että piti taistella että selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsyttää vähän muakin. Loman jälkeen vähän vaikea käynnistyä.

        Onhan tuo aina kaikilla. Et sentään ollut väsyneenä taistelumoodissa kuten minä. :D kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun olen elossa siis. :D onhan sekin jo saavutus. Jollain suomisisulla varmaan selvisin ja adrenaliinipiikillä.

        Minkälainen olo sulle sitten tuli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo aina kaikilla. Et sentään ollut väsyneenä taistelumoodissa kuten minä. :D kai.

        No en ehkä ihan sellaisessa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ehkä ihan sellaisessa :D

        Sinä siellä lämpöisessä autossa ja toimistossa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siellä lämpöisessä autossa ja toimistossa. :D

        No teetkö sä sitten jotain avantohoitoja vai? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen olo sulle sitten tuli?

        Sellainen olo että pakko selviytyä. Keinolla millä hyvänsä. Ei se kivalle tuntunut tuollainen äärikokemus. Ilman tuota päälle -30 asteen pakkasta olisi vähän kivempi ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No teetkö sä sitten jotain avantohoitoja vai? :D

        No en. :D piti vähän eri paikkaan mennä töihin ja menin julkisilla koska ei oma auto lähde. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen olo että pakko selviytyä. Keinolla millä hyvänsä. Ei se kivalle tuntunut tuollainen äärikokemus. Ilman tuota päälle -30 asteen pakkasta olisi vähän kivempi ollut.

        No höh. Johtuiko se kylmyydestä siis vai mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh. Johtuiko se kylmyydestä siis vai mistä?

        No siis oli se tunne että jos jään tähän niin pyörryn ja en selviä tuossa pakkasessa maassa.:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh. Johtuiko se kylmyydestä siis vai mistä?

        Öitä nyt sinne lämpimälle toimistolaiselle. :~} katsotaan pökerrynkö huomenna. Ehkä en luulisin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en. :D piti vähän eri paikkaan mennä töihin ja menin julkisilla koska ei oma auto lähde. :(

        Joo nää kelit on autoille rajuja. Hyvin pitäs esilämmittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öitä nyt sinne lämpimälle toimistolaiselle. :~} katsotaan pökerrynkö huomenna. Ehkä en luulisin. :D

        No et pökrää. On mullakin kertomuksia tästä kylmässä selviämisestä mut palataan siihe huomenna. Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis oli se tunne että jos jään tähän niin pyörryn ja en selviä tuossa pakkasessa maassa.:(

        Olikohan se sitten joku paniikkikohtauksen tapainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et pökrää. On mullakin kertomuksia tästä kylmässä selviämisestä mut palataan siihe huomenna. Öitä

        Kerro sitten kun kerkeät. Sovitaan niin etten pökrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan se sitten joku paniikkikohtauksen tapainen?

        En usko enemmän vain joku selviytymisajatus. Jos olisi paniikkikohtaus ollut niin sitten se olisi lamauttanut kaiken. Tuo taas antoi boostia jatkaa tai oli pakko jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten kun kerkeät. Sovitaan niin etten pökrää.

        Miten noin aikaiseen oot ollut hereillä? Mukavaa viikonloppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko enemmän vain joku selviytymisajatus. Jos olisi paniikkikohtaus ollut niin sitten se olisi lamauttanut kaiken. Tuo taas antoi boostia jatkaa tai oli pakko jatkaa.

        Mikä on sitten olo tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten noin aikaiseen oot ollut hereillä? Mukavaa viikonloppua.

        Heräsin keskellä yötä. Samoin sinne en pökrännyt. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sitten olo tänään?

        Väsynyt mutta ihan hyvä on. Mikä sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsynyt mutta ihan hyvä on. Mikä sinulla?

        Ihan hyvä mut väsyttää kans. Pakkasesta ku tulee lämpöön ni alkaa nukuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä mut väsyttää kans. Pakkasesta ku tulee lämpöön ni alkaa nukuttaa.

        Totta. Meinasin tänään nukahtaa pystyyn. Jospa se tästä. :D mikä oli se paleltumistarina mistä puhuit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Meinasin tänään nukahtaa pystyyn. Jospa se tästä. :D mikä oli se paleltumistarina mistä puhuit?

        Joitain vuosia sitten kun tein vielä työtä siinä hommassa missä nyt tavallaan vastaan projekteista niin oli -25 pakkasta ulkotyössä. Siinä oli kiire aikataulu eli sitä oli pakko tehdä siinä kylmyydessä. Pidin yhtä osaa kiinni ja kaveri kiinnitti, eikä se saanut sitä millään kiinni ja yritin pitää sitä paikallaan ja sormista katos jo tunto mut ei voinut päästää irti ja samalla jäinen viima puhalti naamaan :D Siinä meinas tulla joku hermoromahdus et heitän hanskat tiskiin ja lähden menee mut pakko oli vaan sietää. Mulla paleltu posket siinä samassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitain vuosia sitten kun tein vielä työtä siinä hommassa missä nyt tavallaan vastaan projekteista niin oli -25 pakkasta ulkotyössä. Siinä oli kiire aikataulu eli sitä oli pakko tehdä siinä kylmyydessä. Pidin yhtä osaa kiinni ja kaveri kiinnitti, eikä se saanut sitä millään kiinni ja yritin pitää sitä paikallaan ja sormista katos jo tunto mut ei voinut päästää irti ja samalla jäinen viima puhalti naamaan :D Siinä meinas tulla joku hermoromahdus et heitän hanskat tiskiin ja lähden menee mut pakko oli vaan sietää. Mulla paleltu posket siinä samassa.

        Voi ei. Onko ne sitten parantuneet siitä? Liittyykö tuo sitten jotenkin rakentamiseen kun sanoit että olet hyvä siinäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitain vuosia sitten kun tein vielä työtä siinä hommassa missä nyt tavallaan vastaan projekteista niin oli -25 pakkasta ulkotyössä. Siinä oli kiire aikataulu eli sitä oli pakko tehdä siinä kylmyydessä. Pidin yhtä osaa kiinni ja kaveri kiinnitti, eikä se saanut sitä millään kiinni ja yritin pitää sitä paikallaan ja sormista katos jo tunto mut ei voinut päästää irti ja samalla jäinen viima puhalti naamaan :D Siinä meinas tulla joku hermoromahdus et heitän hanskat tiskiin ja lähden menee mut pakko oli vaan sietää. Mulla paleltu posket siinä samassa.

        Kylmä on kyllä inhottava jos joutuu olemaan pitkään niin se hiipii ytimiin asti. -30 yli ei edes kauaakaan tarvitse olla. Jos olisin pökrännyt siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. Onko ne sitten parantuneet siitä? Liittyykö tuo sitten jotenkin rakentamiseen kun sanoit että olet hyvä siinäkin?

        Kyllä se liittyy jotenkin. On parantuneet ei onneksi pahasti palaletuneet mut olivat jonkun aikaa aika ikävän tuntuiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmä on kyllä inhottava jos joutuu olemaan pitkään niin se hiipii ytimiin asti. -30 yli ei edes kauaakaan tarvitse olla. Jos olisin pökrännyt siis.

        Kyl siinä pitää liikkeessä koittaa pysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se liittyy jotenkin. On parantuneet ei onneksi pahasti palaletuneet mut olivat jonkun aikaa aika ikävän tuntuiset.

        Siistiä. Tai siis ihan sama mitä teet niin on hienoa varmasti. Kiva että on parantuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl siinä pitää liikkeessä koittaa pysyä.

        Niinhän se on. Oli pakko olla liikkeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siistiä. Tai siis ihan sama mitä teet niin on hienoa varmasti. Kiva että on parantuneet.

        On se munkin mielestä ja samat sanat sinne. Mun mielestä on muutenkin tärkeetä et on kokemusta niistä työntehtävistä mitä johtaa. On ymmärrys työntekijöiden näkökulmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se munkin mielestä ja samat sanat sinne. Mun mielestä on muutenkin tärkeetä et on kokemusta niistä työntehtävistä mitä johtaa. On ymmärrys työntekijöiden näkökulmiin.

        Niin onhan se tosi hyvä jos on ja ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se munkin mielestä ja samat sanat sinne. Mun mielestä on muutenkin tärkeetä et on kokemusta niistä työntehtävistä mitä johtaa. On ymmärrys työntekijöiden näkökulmiin.

        Ja uskon että olet tosi hyvä siinä. Yleensä kun ihmisiä ei kiinnosta mitä esimerkiksi puhuu ainakaan syvällisesti mutta sinua kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja uskon että olet tosi hyvä siinä. Yleensä kun ihmisiä ei kiinnosta mitä esimerkiksi puhuu ainakaan syvällisesti mutta sinua kiinnostaa.

        Kiitos. Oisit säkin hyvä varmasti kun olet kiinnostunut ihmisistä. Kun mun mielestä on tärkeää et jos on jokin johtaja et on kiinnostunut "alaisten" voinnista jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan se tosi hyvä jos on ja ymmärtää.

        Onko tää aihe susta jotenkin ei-kiintoisa? Tai onko kaikki nyt muuten ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Oisit säkin hyvä varmasti kun olet kiinnostunut ihmisistä. Kun mun mielestä on tärkeää et jos on jokin johtaja et on kiinnostunut "alaisten" voinnista jne.

        Onhan se tärkeää huomioida kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää aihe susta jotenkin ei-kiintoisa? Tai onko kaikki nyt muuten ok?

        Voin puhua ihan mistä vaan kanssasi ja yleisesti kiinnostaa kaikki. On kaikki ok, onko sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin puhua ihan mistä vaan kanssasi ja yleisesti kiinnostaa kaikki. On kaikki ok, onko sinulla?

        On, mä mietin vaan ku kuulostat vähä jotenkin vaisulta? Mut toki jos oot väsynyt niin ymmärtäähän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, mä mietin vaan ku kuulostat vähä jotenkin vaisulta? Mut toki jos oot väsynyt niin ymmärtäähän sen.

        Millä tavalla vaisulta? Ehkä mietit liikaa tuota. Tai siis olen ihan normaalisti vaikkakin väsynytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, mä mietin vaan ku kuulostat vähä jotenkin vaisulta? Mut toki jos oot väsynyt niin ymmärtäähän sen.

        Tiedän että olet huolehtivainen mutta sanoisin siitä jos minulla olisi jokin huonosti tai että jotenkin olisi sinusta johtuvaa. Joten älä siitä huoli että olisi. Tai siis saa kysyä miten voin siinä ei mitään mutten halua että luulet sen johtuvan sinusta kun ei se johdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että olet huolehtivainen mutta sanoisin siitä jos minulla olisi jokin huonosti tai että jotenkin olisi sinusta johtuvaa. Joten älä siitä huoli että olisi. Tai siis saa kysyä miten voin siinä ei mitään mutten halua että luulet sen johtuvan sinusta kun ei se johdu.

        On niin vaikea välillä näitä asioita selittää hyvin kirjallisesti. Kun ei voi oikein tunteitaan näyttää. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että olet huolehtivainen mutta sanoisin siitä jos minulla olisi jokin huonosti tai että jotenkin olisi sinusta johtuvaa. Joten älä siitä huoli että olisi. Tai siis saa kysyä miten voin siinä ei mitään mutten halua että luulet sen johtuvan sinusta kun ei se johdu.

        En ajatellut et musta johtuisi, tai no ehkä et tuo työ aihe ei ollut kiinnostava ajattelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellut et musta johtuisi, tai no ehkä et tuo työ aihe ei ollut kiinnostava ajattelin.

        Miksi se ei olisi kiinnostava? Tai siis jos minua kiinnostaa mitä ystäväni tekee niin miksi ei kiinnostaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se ei olisi kiinnostava? Tai siis jos minua kiinnostaa mitä ystäväni tekee niin miksi ei kiinnostaisi?

        Mietin vaan :D siis kiinnostaahan sua en mä niin koe ettet ois kiinnostunut. Musta olit baan vähäsanasempi ku ehkä yleensä joissan vastauksissas nii mietin vaan et voinko auttaa jos sulla oli vaikka huono olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan :D siis kiinnostaahan sua en mä niin koe ettet ois kiinnostunut. Musta olit baan vähäsanasempi ku ehkä yleensä joissan vastauksissas nii mietin vaan et voinko auttaa jos sulla oli vaikka huono olo.

        Niin kiinnostaa. :D ihan hassu olet kun mietit niin paljon. Jos kirjoitan joskus lyhyemmin niin ei se mitään sen enempää tarkoita. Joskus en vain löydä parempia tai järkeviä sanoja niin usein jätän sitten kirjoittamatta pitkää tekstiä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kiinnostaa. :D ihan hassu olet kun mietit niin paljon. Jos kirjoitan joskus lyhyemmin niin ei se mitään sen enempää tarkoita. Joskus en vain löydä parempia tai järkeviä sanoja niin usein jätän sitten kirjoittamatta pitkää tekstiä. :D

        Sellanen mä oon vaan :D aistin toisten fiiliksiä kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen mä oon vaan :D aistin toisten fiiliksiä kaikesta.

        On se hyvä että huomioi toisten tunteita muttei nyt tarvitse sanojen määrästä sitä päätellä ainakaan minulla. :D kertoisin jos minulla olisi jokin hassusti ja irl näkisit sen suoraan. Olen sellainen että se tunne kyllä näkyy ja kuuluu eikä sitä tarvitse arvata. Ja sinullakin varmasti se että jos koet että joudut sen tunteellisuuden piilottamaan niin kannustaisin vaan näyttämään sen.

        Onhan se tavallaan pelottavaa jos on huonoja kokemuksia ja ajattelee ettei voi niin tehdä mutta siihen voi opetella. Ehkä muut ei välttämättä osaa huomioida tai auttaa juuri miten tarvitset jos piilottaa sen tai juoksee karkuun sitä tunnetta. Ja lopulta jos ihminen ei lopulta kertomisesta huolimattakaan ymmärrä sitä pahaa oloa niin sitten ei se välitä eikä se ole sinun vikasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen mä oon vaan :D aistin toisten fiiliksiä kaikesta.

        Ja klvaa loppiaista muuten. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja klvaa loppiaista muuten. :)

        Ai joo tänään on sellainen, samoin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä että huomioi toisten tunteita muttei nyt tarvitse sanojen määrästä sitä päätellä ainakaan minulla. :D kertoisin jos minulla olisi jokin hassusti ja irl näkisit sen suoraan. Olen sellainen että se tunne kyllä näkyy ja kuuluu eikä sitä tarvitse arvata. Ja sinullakin varmasti se että jos koet että joudut sen tunteellisuuden piilottamaan niin kannustaisin vaan näyttämään sen.

        Onhan se tavallaan pelottavaa jos on huonoja kokemuksia ja ajattelee ettei voi niin tehdä mutta siihen voi opetella. Ehkä muut ei välttämättä osaa huomioida tai auttaa juuri miten tarvitset jos piilottaa sen tai juoksee karkuun sitä tunnetta. Ja lopulta jos ihminen ei lopulta kertomisesta huolimattakaan ymmärrä sitä pahaa oloa niin sitten ei se välitä eikä se ole sinun vikasi.

        Mitä sä tarkotat tolla et piilotan tunteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai joo tänään on sellainen, samoin :D

        On joo. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä tarkotat tolla et piilotan tunteen?

        No siis ajattelin sitä jos sinun on vaikea tavallaan sille naisellekin tai muille ystäville näyttää jos olet surullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis ajattelin sitä jos sinun on vaikea tavallaan sille naisellekin tai muille ystäville näyttää jos olet surullinen.

        Niin se on enemmänkin vaikea näyttää kun pelkään et pahoitan sillä toisen mielen myös. En silti koe et se olisi mikään vika minussa, vaan ihmiset on erilaisia ja kuka sen voisi sanoa mikä on juuri se oikea tapa toimia. Tässäkin ajattelen et parasta on löytää kultainen keskitie, eli opetella kertomaan kun on huono mieli mut myös huomilmoida ja aistia sitä toista, et onkl hyvä hetki alkaa avautua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on enemmänkin vaikea näyttää kun pelkään et pahoitan sillä toisen mielen myös. En silti koe et se olisi mikään vika minussa, vaan ihmiset on erilaisia ja kuka sen voisi sanoa mikä on juuri se oikea tapa toimia. Tässäkin ajattelen et parasta on löytää kultainen keskitie, eli opetella kertomaan kun on huono mieli mut myös huomilmoida ja aistia sitä toista, et onkl hyvä hetki alkaa avautua :D

        Ajattelen vain sinua kun kerran sanoit että olet surullinen siitä kun ei ole muita joille sanoa kuin minulle se jos on huono olla. Ei se olekaan mikään vika mutta mietin vaan kun olet itse niin huolehtivainen muista (ja minustakin) ja sitten jos sinusta ei huolehdita samalla tavalla. Minua ainakin kiinnostaa jos sinulla on huono olo tai surullinen mieli eikä se pahoita minun mieltä. Kaikki ei pysty samalla tavalla vastaanottamaan toisen huonoa oloa enkä itsekään kaikille siitä avautuisi edes mutta läheisille kertoisin. Ystäville ja omalle kumppanille tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen vain sinua kun kerran sanoit että olet surullinen siitä kun ei ole muita joille sanoa kuin minulle se jos on huono olla. Ei se olekaan mikään vika mutta mietin vaan kun olet itse niin huolehtivainen muista (ja minustakin) ja sitten jos sinusta ei huolehdita samalla tavalla. Minua ainakin kiinnostaa jos sinulla on huono olo tai surullinen mieli eikä se pahoita minun mieltä. Kaikki ei pysty samalla tavalla vastaanottamaan toisen huonoa oloa enkä itsekään kaikille siitä avautuisi edes mutta läheisille kertoisin. Ystäville ja omalle kumppanille tietysti.

        Kivasti sanottu kiitos. Niin sulle kyllä voin kertoa eikä kovin paljoa muita ole ketkä haluaa auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti sanottu kiitos. Niin sulle kyllä voin kertoa eikä kovin paljoa muita ole ketkä haluaa auttaa.

        Et ole yksin tai siis jos minusta jotain iloa tai apua on niin mielelläni olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole yksin tai siis jos minusta jotain iloa tai apua on niin mielelläni olen.

        Onhan sinusta apua. Mitäs oot tehnyt nyt loppiaispäivänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sinusta apua. Mitäs oot tehnyt nyt loppiaispäivänä?

        Pääosin palautumista ollut tuosta loppuviikosta. Oli aikamoinen kokemus. Eli lepäilyä ja pelasin jonkun aikaa. Kohta ajattelin nukahtaa. Harmi etten treenannut tänään mutta oli sellainen olo ettei nyt. Huomenna varmaankin treenailen sitten. Mitäs sinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääosin palautumista ollut tuosta loppuviikosta. Oli aikamoinen kokemus. Eli lepäilyä ja pelasin jonkun aikaa. Kohta ajattelin nukahtaa. Harmi etten treenannut tänään mutta oli sellainen olo ettei nyt. Huomenna varmaankin treenailen sitten. Mitäs sinne?

        Okei, eihän sitä kannata treenata jos on väsynyt. Pitää osata levätä kun sitä tarvii. No ei mitään kummaa tännekään, vähän sitä pöytää edistin ja muuten vaa palautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, eihän sitä kannata treenata jos on väsynyt. Pitää osata levätä kun sitä tarvii. No ei mitään kummaa tännekään, vähän sitä pöytää edistin ja muuten vaa palautunut.

        Tulee vain se olo että palautuisi takaisin samaan kun haluaisi hyvään kuntoon ja jos ei treenaa niin ei pääse. :D on ollut ihan hyvä treenata ja motivaatiota siihen mutta jotenkin sitten ei jaksakaan. Millainen pöytä siitä sitten tulee ja mitä teit sille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee vain se olo että palautuisi takaisin samaan kun haluaisi hyvään kuntoon ja jos ei treenaa niin ei pääse. :D on ollut ihan hyvä treenata ja motivaatiota siihen mutta jotenkin sitten ei jaksakaan. Millainen pöytä siitä sitten tulee ja mitä teit sille?

        Kannattaa muistaa et ei se kunto katoa päivässä tai parissa :D ja ei siitä treenistä väsyneenä ole oikein ku haittaa. Siitä tulee sellanen tietokonepöytä missä on yks hyllytaso alhaalla missä on sitten äänityslaitteet kun tekee kappaleita. Ajattelin et siitä tulee musta. Sahasin nyt siihen pöytälevyn ja sen hyllyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa muistaa et ei se kunto katoa päivässä tai parissa :D ja ei siitä treenistä väsyneenä ole oikein ku haittaa. Siitä tulee sellanen tietokonepöytä missä on yks hyllytaso alhaalla missä on sitten äänityslaitteet kun tekee kappaleita. Ajattelin et siitä tulee musta. Sahasin nyt siihen pöytälevyn ja sen hyllyn.

        Niin pitää muistaa. :D tosin tuolla pakkasessa jo juossut ja kärsinyt niin eikös sekin melkein liikuntasuorituksesta mene. Ajattelitko nyt sitten ihan kunnolla alkaa tekemään kappaleita? Ja onko se meidän kappale vielä kesken? Pitäisi keksiä se kertosäe sille. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitää muistaa. :D tosin tuolla pakkasessa jo juossut ja kärsinyt niin eikös sekin melkein liikuntasuorituksesta mene. Ajattelitko nyt sitten ihan kunnolla alkaa tekemään kappaleita? Ja onko se meidän kappale vielä kesken? Pitäisi keksiä se kertosäe sille. :D

        Kyllähän se kulutus kasvaa tossa pakkasessa, riittää ku menee ulos seisoo :D
        No en tiedä kunnolla tekemään, tuo vaan helpottaa ihan ergonomiaa kun oikean korkuinen pöytä ja kaikki tarvittava siinä samassa eikä pitkin lattiaa :D
        On se kesken vielä, en oo ehtinyt jatkamaan. Opn siitä ihan nauhottanut kuitenki jonkuu verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se kulutus kasvaa tossa pakkasessa, riittää ku menee ulos seisoo :D
        No en tiedä kunnolla tekemään, tuo vaan helpottaa ihan ergonomiaa kun oikean korkuinen pöytä ja kaikki tarvittava siinä samassa eikä pitkin lattiaa :D
        On se kesken vielä, en oo ehtinyt jatkamaan. Opn siitä ihan nauhottanut kuitenki jonkuu verran.

        Totta helpottaahan se. Pitkä ja korkea pöytä että hujopin jalat mahtuu alle. :D pitäisi tehdä se kertosäe. Kunhan kerkeää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta helpottaahan se. Pitkä ja korkea pöytä että hujopin jalat mahtuu alle. :D pitäisi tehdä se kertosäe. Kunhan kerkeää. :D

        Ihan sitten kun on sellanen fiilis, ei niistä sanoista tarvii stressata :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sitten kun on sellanen fiilis, ei niistä sanoista tarvii stressata :D

        Voi olla että laitan kalenteriin varalta että muistan tehdä ne edes joskus. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta helpottaahan se. Pitkä ja korkea pöytä että hujopin jalat mahtuu alle. :D pitäisi tehdä se kertosäe. Kunhan kerkeää. :D

        Huomaa et on vaa väsymystä ku laskin yksinkertaisen pluslaskun ihan väärin ja tuli pieni virhe sitten siihen hyllylevyyn. Se toimisi mut kun on tää luonne ni ei se kelpaa ja uusikshan se pitää tehdä :D laskin et 4+4,5 ois 9,5... 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että laitan kalenteriin varalta että muistan tehdä ne edes joskus. :D

        Nii laita vaan jos haluut tehdä sitten ne :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa et on vaa väsymystä ku laskin yksinkertaisen pluslaskun ihan väärin ja tuli pieni virhe sitten siihen hyllylevyyn. Se toimisi mut kun on tää luonne ni ei se kelpaa ja uusikshan se pitää tehdä :D laskin et 4 4,5 ois 9,5... 😅

        Ei kai siinä. :D onhan se tietysti senttikin jos on kun suunnitellut tiettyyn mittaan kaikki. :D eikö sitä voi vaan lyhentää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii laita vaan jos haluut tehdä sitten ne :D

        Pitää katsoa mihin saan kun aika täyttä on kalenterissa. :D jotain reissuja on tulossa ja muutenkin sitten paljon töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai siinä. :D onhan se tietysti senttikin jos on kun suunnitellut tiettyyn mittaan kaikki. :D eikö sitä voi vaan lyhentää?

        Ei kun ne oli nurkkien kolojen mitat joista tuli sitten sentin liian isot. Ei oikeen mahda mitään ku tehdä uusi, tosin keksin kyllä tuolle palasellekin käyttöä etteinse hukkaan mee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää katsoa mihin saan kun aika täyttä on kalenterissa. :D jotain reissuja on tulossa ja muutenkin sitten paljon töitä.

        Joo, mitä reissuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ne oli nurkkien kolojen mitat joista tuli sitten sentin liian isot. Ei oikeen mahda mitään ku tehdä uusi, tosin keksin kyllä tuolle palasellekin käyttöä etteinse hukkaan mee.

        Joo. Ehkä siitä jotain sitten keksii. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mitä reissuja?

        Kaikki haluaa nähdä. Kaverit siis. Sellaista vaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki haluaa nähdä. Kaverit siis. Sellaista vaan. :D

        Onhan se mukavaakin kun haluuvat nähdä :D koht meen lauantaisaunaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ehkä siitä jotain sitten keksii. :D

        Pääasia et laskee työjutut oikein :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se mukavaakin kun haluuvat nähdä :D koht meen lauantaisaunaan.

        On ja ei. :D pidän heistä siis kaikista omalla tavallaan mutta kun ekstrovertit on mitä on. :D ei minulle tuota se sinänsä ongelmaa ja usein pärjäänkin sosiaalisesti yllättävän hyvin ja olen haluttu näkemään mutta se kuormittaa eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia et laskee työjutut oikein :DD

        Nojoo. :DD en nyt tiedä mitä siitä voisi sattua jos siellä menisi joku sentti väärään suuntaan. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo. :DD en nyt tiedä mitä siitä voisi sattua jos siellä menisi joku sentti väärään suuntaan. :DD

        No ei sentit joo vaikuta :D vaikka pienistä puroista syntyykin iso joki :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sentit joo vaikuta :D vaikka pienistä puroista syntyykin iso joki :D

        Niin se joskus onkin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ja ei. :D pidän heistä siis kaikista omalla tavallaan mutta kun ekstrovertit on mitä on. :D ei minulle tuota se sinänsä ongelmaa ja usein pärjäänkin sosiaalisesti yllättävän hyvin ja olen haluttu näkemään mutta se kuormittaa eri tavalla.

        Niin onhan siinä sekin tietty. Mut tuleepahan reissaamista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan siinä sekin tietty. Mut tuleepahan reissaamista :D

        Nojoo. :D pitää katsella miltä siellä etelämmässä näyttää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo. :D pitää katsella miltä siellä etelämmässä näyttää. :D

        Hiekkarantoja ja aurinkoo... tai ehkä ei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiekkarantoja ja aurinkoo... tai ehkä ei :D

        Veikkaan että liikennettä ja ihmisiä enemmän. :D jotain oudon näköisiä taloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että liikennettä ja ihmisiä enemmän. :D jotain oudon näköisiä taloja.

        Oudon näkösiä taloja? Onhan ne tietysti, eiks siellä pohjoisessa majoituta sellasiin laavuihin ja igluihin? :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oudon näkösiä taloja? Onhan ne tietysti, eiks siellä pohjoisessa majoituta sellasiin laavuihin ja igluihin? :DD

        On laavuja. :D oletko itse koskaan nähnyt laavua? No ei nyt igluja. :DD eiköhän ihan kaupungissa talot ole kaikkialla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On laavuja. :D oletko itse koskaan nähnyt laavua? No ei nyt igluja. :DD eiköhän ihan kaupungissa talot ole kaikkialla. :D

        Tietyst oon nähnyt, täälläkin on monia ja kerran mentiin kesällä yöksikin sellaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietyst oon nähnyt, täälläkin on monia ja kerran mentiin kesällä yöksikin sellaiselle.

        Hyvä. :D olen minäkin tainnut yöpyä joskus laavulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. :D olen minäkin tainnut yöpyä joskus laavulla.

        On täällä kotiakin monia ja laavuja tosiaan eri paikoissa. Ne vaan pitää tietää missä niitä on ei niistä oikein missää kerrota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. :D olen minäkin tainnut yöpyä joskus laavulla.

        Ois kyllä hienoa jossain pohjoisen kodalla yöpyöä. Olis varmaan hienot maisemat ja kesäyö ois hieno kokea siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä kotiakin monia ja laavuja tosiaan eri paikoissa. Ne vaan pitää tietää missä niitä on ei niistä oikein missää kerrota.

        Niin voi olla monessa paikassa sellaisiakin. Haluavat pitää sen salassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kyllä hienoa jossain pohjoisen kodalla yöpyöä. Olis varmaan hienot maisemat ja kesäyö ois hieno kokea siellä.

        Niin jos ihan sinne pohjoiseen lähtee siellä kyllä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos ihan sinne pohjoiseen lähtee siellä kyllä on.

        Sitten kerran yövyttiin sellaisessa autiotuvassa, se oli aivan keskellä metsää ja kaukana kaikesta. Se oli jännää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kerran yövyttiin sellaisessa autiotuvassa, se oli aivan keskellä metsää ja kaukana kaikesta. Se oli jännää :D

        Olen tainnut sellaisessa ainakin käydä. En ole yöpynyt. Teltta enemmän. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tainnut sellaisessa ainakin käydä. En ole yöpynyt. Teltta enemmän. :D

        Niin kyllä :D Olispa kesä jo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä :D Olispa kesä jo :D

        Ajallisesti en halua että on vielä. :D onneksi on vielä kesään aikaa. Tosin kesällä pääsisi enemmän tekemään kaikkea mutta se kuumuus ja kaikki mahdolliset herää henkiin en aina tykkää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajallisesti en halua että on vielä. :D onneksi on vielä kesään aikaa. Tosin kesällä pääsisi enemmän tekemään kaikkea mutta se kuumuus ja kaikki mahdolliset herää henkiin en aina tykkää. :D

        Ollaankohan me kesälläkin täällä vain kirjoittamassa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajallisesti en halua että on vielä. :D onneksi on vielä kesään aikaa. Tosin kesällä pääsisi enemmän tekemään kaikkea mutta se kuumuus ja kaikki mahdolliset herää henkiin en aina tykkää. :D

        Totta tuokin. Kesän helppous kyl on kivaa, jos menee vaikka ulos rakentelee jotakin ni ei tarvii pukeutuu toppavehkeisiin vaa laittaa vaa croksit jalkaan :D


      • Anonyymi

        Varmaan ollaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin. Kesän helppous kyl on kivaa, jos menee vaikka ulos rakentelee jotakin ni ei tarvii pukeutuu toppavehkeisiin vaa laittaa vaa croksit jalkaan :D

        Onhan se paljon helpompaa. :D itse vaan saan vaatekriisin kun ei tiedä miten haluaa pukeutua. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se paljon helpompaa. :D itse vaan saan vaatekriisin kun ei tiedä miten haluaa pukeutua. :D

        No miten haluisit jos nyt pitäs sanoa? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten haluisit jos nyt pitäs sanoa? :D

        Kesällä vai? Riippuu lämpötilasta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesällä vai? Riippuu lämpötilasta. :D

        No sellaiseen peruskesäkeliin, joku +20-25. Itsellä se on shortsit ja t-paita :D Tai en keksi mitä vaihtoehtoja miehellä vois edes olla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sellaiseen peruskesäkeliin, joku 20-25. Itsellä se on shortsit ja t-paita :D Tai en keksi mitä vaihtoehtoja miehellä vois edes olla :D

        Etkös sanonut että shortsit ei sovi sinulle? :D vai oliko se caprihousut. :D kaikilla miehillä tuntuu olevan joka kesä nuo samat. :D tuolla kelillä varmaan riippuu myös mihin menen mutta kotona käyttäisin shortseja ja toppia. Ulkona mennessä riippuu mitä teen. Kävelylle jotain tosi kevyttä kuten t-paitaa ja shortsit mutta sitten kauppaan ehkä laittaisin pidempää alaosaa päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sanonut että shortsit ei sovi sinulle? :D vai oliko se caprihousut. :D kaikilla miehillä tuntuu olevan joka kesä nuo samat. :D tuolla kelillä varmaan riippuu myös mihin menen mutta kotona käyttäisin shortseja ja toppia. Ulkona mennessä riippuu mitä teen. Kävelylle jotain tosi kevyttä kuten t-paitaa ja shortsit mutta sitten kauppaan ehkä laittaisin pidempää alaosaa päälle.

        Caprit ei sovi mun mielestä. Sortsit sopii. Niin riippuu toki mitä tekee :D Naisilla on paljon enemmän vaihtoehtoja mitä pukea :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Caprit ei sovi mun mielestä. Sortsit sopii. Niin riippuu toki mitä tekee :D Naisilla on paljon enemmän vaihtoehtoja mitä pukea :D

        No on. ;( ihan itkettää kun on sellainen stressikana jo valmiiksi ja sitten ei osaa päättää. :D ;(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sanonut että shortsit ei sovi sinulle? :D vai oliko se caprihousut. :D kaikilla miehillä tuntuu olevan joka kesä nuo samat. :D tuolla kelillä varmaan riippuu myös mihin menen mutta kotona käyttäisin shortseja ja toppia. Ulkona mennessä riippuu mitä teen. Kävelylle jotain tosi kevyttä kuten t-paitaa ja shortsit mutta sitten kauppaan ehkä laittaisin pidempää alaosaa päälle.

        Sanoin myös et hihaton paita ei oikein sovi mut mietin et ehkä johonkin lenkille voisin laittaa, mut en kauppaan tms. Mut täytyy vaan yrittää treenata hyvän malliset kädet :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin myös et hihaton paita ei oikein sovi mut mietin et ehkä johonkin lenkille voisin laittaa, mut en kauppaan tms. Mut täytyy vaan yrittää treenata hyvän malliset kädet :DD

        Eiköhän sinulla jo ihan hyvän malliset ole. :D voi teitä miehiä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on. ;( ihan itkettää kun on sellainen stressikana jo valmiiksi ja sitten ei osaa päättää. :D ;(

        No varmasti oot nätti laitoit sitten mitä vaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän sinulla jo ihan hyvän malliset ole. :D voi teitä miehiä. :D

        Voi teitä naisia! Tammikuussa jo stressi kesän vaatteista :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti oot nätti laitoit sitten mitä vaan :D

        Kiitos. :D olet sinäkin komea ihan sama mitä laittaisit päälle. Jopa ne caprit ja hihaton paita en usko että näyttäisi sinun päällä niin pahalta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi teitä naisia! Tammikuussa jo stressi kesän vaatteista :DD

        Nopeestihan se kesä jo tulee! Pitäähän sitä miettiä. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti oot nätti laitoit sitten mitä vaan :D

        Mietin muuten joskus sitä kun miehet sanoneet kauniiksi että onko sillä mitään eroa sanooko nätti kaunis jne. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. :D olet sinäkin komea ihan sama mitä laittaisit päälle. Jopa ne caprit ja hihaton paita en usko että näyttäisi sinun päällä niin pahalta. :D

        Ehkä niin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän sinulla jo ihan hyvän malliset ole. :D voi teitä miehiä. :D

        Tarkotan et on hienoo jos lihakset erottuu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin muuten joskus sitä kun miehet sanoneet kauniiksi että onko sillä mitään eroa sanooko nätti kaunis jne. :D

        En oo ajatellut asiaa onko sillä eroa :D no miten itse ajattelet? Ehkä en sanoisi kauniiksi kuin omaa naista, nätiksi ehkä sitten kaunista joka ei ole oma nainen :D Tai mulle tulee ehkä fiilis et jos sanoo kauniiksi niin ehkä siinä sitten on jo jokin tavoite iskeä sitä naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotan et on hienoo jos lihakset erottuu :D

        Nojoo. :D ihan miten itse kokee. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo ajatellut asiaa onko sillä eroa :D no miten itse ajattelet? Ehkä en sanoisi kauniiksi kuin omaa naista, nätiksi ehkä sitten kaunista joka ei ole oma nainen :D Tai mulle tulee ehkä fiilis et jos sanoo kauniiksi niin ehkä siinä sitten on jo jokin tavoite iskeä sitä naista.

        Niin en tiedä. :D ero jos vaikka englanniksikin sanoo pretty tai beautiful. Ehkä jos nätti on sellainen söpö enemmän ja kaunis sellainen joka ehkä saa katsojan ihan tolaltaan? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en tiedä. :D ero jos vaikka englanniksikin sanoo pretty tai beautiful. Ehkä jos nätti on sellainen söpö enemmän ja kaunis sellainen joka ehkä saa katsojan ihan tolaltaan? :D

        Voi olla :D no sitten sanoisin kauniiksi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla :D no sitten sanoisin kauniiksi :D

        Minuako? :D miehillä on yleensä aina vain komea. Handsome. Ehkä joku miehekäs voisi olla toinen kuvaava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuako? :D miehillä on yleensä aina vain komea. Handsome. Ehkä joku miehekäs voisi olla toinen kuvaava?

        Nii ainaki kanajuttus saa mut tolaltani :DD
        Niin ei miehille oikee ole kun se komea. Ehkä joku söpö 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ainaki kanajuttus saa mut tolaltani :DD
        Niin ei miehille oikee ole kun se komea. Ehkä joku söpö 😅

        Söpökin joo. :D ehkä. Miehet ei vaan kovin usein tykkää jos sanoo söpöksi. Jotkut taas sitten haluaa olla söpöjä enemmän ja on otettuja siitä. Ei tuollaiset ei-kanat ymmärrä sitä se on vain ollut tapa. :D ehkä voisi jatkossa yrittää lehmää. Mitenhän sitä voisi esittää? Enkö muuten sitten saa tolalta? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpökin joo. :D ehkä. Miehet ei vaan kovin usein tykkää jos sanoo söpöksi. Jotkut taas sitten haluaa olla söpöjä enemmän ja on otettuja siitä. Ei tuollaiset ei-kanat ymmärrä sitä se on vain ollut tapa. :D ehkä voisi jatkossa yrittää lehmää. Mitenhän sitä voisi esittää? Enkö muuten sitten saa tolalta? :D

        Nyt on tullut uutuutena että usein ne kieltäytyy esittämästä kanaa. Ne sanoo ettei tämä kuvitelmaa ole. :D pitää ryhtyä uusiin keinoihin ja se voisi olla lehmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpökin joo. :D ehkä. Miehet ei vaan kovin usein tykkää jos sanoo söpöksi. Jotkut taas sitten haluaa olla söpöjä enemmän ja on otettuja siitä. Ei tuollaiset ei-kanat ymmärrä sitä se on vain ollut tapa. :D ehkä voisi jatkossa yrittää lehmää. Mitenhän sitä voisi esittää? Enkö muuten sitten saa tolalta? :D

        Mä voisin tykätä jos sanottas söpöksi :D no saa tietysti tolalta se miten ymmärrät ja olet samanlainen sekä miten haluat auttaa. Muun muassa nuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpökin joo. :D ehkä. Miehet ei vaan kovin usein tykkää jos sanoo söpöksi. Jotkut taas sitten haluaa olla söpöjä enemmän ja on otettuja siitä. Ei tuollaiset ei-kanat ymmärrä sitä se on vain ollut tapa. :D ehkä voisi jatkossa yrittää lehmää. Mitenhän sitä voisi esittää? Enkö muuten sitten saa tolalta? :D

        Vaikka näin?
        https://youtu.be/bCrz03-OJtY?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin tykätä jos sanottas söpöksi :D no saa tietysti tolalta se miten ymmärrät ja olet samanlainen sekä miten haluat auttaa. Muun muassa nuo.

        Olet varmasti söpökin. :D tiedän sen jo näkemättäkin. Samoin sinussakin nuo. :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin tykätä jos sanottas söpöksi :D no saa tietysti tolalta se miten ymmärrät ja olet samanlainen sekä miten haluat auttaa. Muun muassa nuo.

        Hyvää yötä söpölle. Tämä koittaa viikon aloituksen jaksaa ja laittaa lehmätanssit uneen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmasti söpökin. :D tiedän sen jo näkemättäkin. Samoin sinussakin nuo. :)

        Kiitos :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä söpölle. Tämä koittaa viikon aloituksen jaksaa ja laittaa lehmätanssit uneen. :D

        Hyviä lehmäunia sinne toiselle :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe