Et ole ihmisjäte

Anonyymi-ap

Vaan minä. Minä haluan lunastaa väkisin itselleni uhriutujan tittelin. Se joka narskuksi minua väittää, niin haista itse. Ihmisjätenikki on mielestäni hieno tyyppi sillä hän näkee jumalallisen totuuden tässä keinotekoisten valheiden meressä. Neokin oksensi, sitä totuuden kohtaaminen tarkoittaa. Sielun tasolla oksua siis eikä niinkään kirjaimellisesti. Ps. Et ole ;). Tätä selibaatti siis aiheuttaa. Olen kaikkea muuta kuin hullu.

12

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hah hah. Et kai odota minun vastaavan 🙄 Toisaalta minä pystyn vastaamaan, mutta se ei tarkoita sitä, ettetkö saisi täältä muilta paljon parempia vastauksia 😀

• Anonyymi

Haasta mut :). Pyyhi mulla lattiaa. Käytä kerran. Paiskaa seinään. Lopulta betonit kenkiin ja sillalta alas. Biojätettäkin voi polttaa eli se on sitten polttotuhkaus. Vie vielä "tuhkatkin" pesästä kaiken pskan jälkeen. T. Aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haasta mut :). Pyyhi mulla lattiaa. Käytä kerran. Paiskaa seinään. Lopulta betonit kenkiin ja sillalta alas. Biojätettäkin voi polttaa eli se on sitten polttotuhkaus. Vie vielä "tuhkatkin" pesästä kaiken pskan jälkeen. T. Aloittaja.

Ja höps:) Kenen muun kanssa pääsisi kääntöpuoltaan kurkkaamaan, vaikka se huimaa ja pahaa tekeekin. Kahdet jalat betonissa kengissä ja kahdet tuhkat uurnassa. Viedessä tulee vietyä itsensäkin, mitä lie kukkia noista sitten kasvaakin. Tehtävä on kuin mission impossible:)

• Höpsis. Et sinä ole. Se titteli kuuluu minulle. Olen ihmisjätteiden sitä saostuneinta mönjää siellä kaukalon pohjalla. Siellä mä sitten vemputtelen ja kieriskelen siinä jätteessä. Pyörin ja hyörin. Juon sitä jumalaista nektaria, koska olen siitä itsekin tehty.

• Anonyymi

Miksi pidät itseäsi jätteenä?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi pidät itseäsi jätteenä?

En pidä itseäni ihmisjätteenä. Se on fakta. Minä olen ihmisjäte. Siinä on ero.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

En pidä itseäni ihmisjätteenä. Se on fakta. Minä olen ihmisjäte. Siinä on ero.

No problem. Meillä jätättää kaikilla.

• Anonyymi

Alienin kuvahapposi lienee sitä itseään? Se biologinen ihmisjäte mitä ektoplasmaksi kutsutaan (tai ainakin siltä näyttää), niin sehän on sitä jumalten juomaa. Jos uuden elämän luomisraaka-aine ei ole jumaluutta niin mikä sitten :)? -ap.

• Anonyymi kirjoitti:

Alienin kuvahapposi lienee sitä itseään? Se biologinen ihmisjäte mitä ektoplasmaksi kutsutaan (tai ainakin siltä näyttää), niin sehän on sitä jumalten juomaa. Jos uuden elämän luomisraaka-aine ei ole jumaluutta niin mikä sitten :)? -ap.

Hyvää huomenta.

Ah. Huomaan että olet myös kulttuuri-ihmisiä. Niin. Sitähän se elämän kiertokulku on. Sanotaan että maasta ja tomusta olemme, ja tomuksi ja maaksi palaamme. Mutta uloste on sitä parasta lannoitetta. Kanankakkaakin televisiossa kovin mainostavat. Jos jokainen olento (eläimet, hyönteiset, nilviäiset jne) maan päällä ulostaa, niin onko Maapallo kuorrutettu ajan saatossa kokonaan?

Mutta palatakseni asiaan. Prometheus aloitti mielestäni hyvin historian ja nektarin alkuperän tarkastelun. Kovin odotin Covenantin jatkavan samalla linjalla. Mutta David päätti tappaa kaikki insinöörit. Olisi ollut mielenkiintoista jatkaa tarinan laajentamista. Mutta Fox Studios päättu toisin ja vaati Alienia elokuvaan. Nyt Disney-Prinsessan kruunun saatuaan, ehkä Romulus tänä vuonna kertoo meille enemmän. Sekä sitä uutta sarjaa odotellessa.

Marvel myös uudelleen julkaisi kaikki sarjakuvat ja aloitti tekemään uusia. Sekä kirjoja on ilmestynyt viimevuosina monta.

Mutta ennen kuin kirjoitan monta tuhatta sanaa tästä aiheesta. Niin pitääpi lähteä töihin kohta puoliin. Sillä onhan "Crew Expendable".

Mukavaa päivää sinne! 👋

• Anonyymi

Silloin kun 3elon Musk tajuaa oman olemattomuu53nwq, kun kaqikki pyllyllään businekse3t riitelee vielä Zuckeber4ginkin knnssa jotain..

• Anonyymi

Se dicaprion asteroidileffa kuvasti muskia ja vähän kaikkea muutakin. Lähetetään zukkerbäri Kuuhun. -ap ;).

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      37
      2982
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1831
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      124
      1613
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      295
      1487
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1154
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1103
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      72
      1101
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      134
      1063
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      962
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      897
    Aihe