Mitä me tehdään niillä? Pärjättäisiin paremmin ilman miehiä :)
Miehet on ihan turhia
77
557
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä noteeraamatta. Niin helppoa se on.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18199258Y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
En tiedä tuosta, mutta miehenä voisin sanoa ettei me pärjättäisi ilman naisia 🤗
- Anonyymi
Sieltä eka tossukka ilmoittautui:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä eka tossukka ilmoittautui:D
Mikä V*tun tossukka pyh, ihana ilmottautui <3
t. Nainen
- Anonyymi
Hiton feministi, miehet on rakentanut sähköverkon, tiet, autot, talot, ja enimmäkseen miehet pitää maan turvallisena Pv, Supo ja muut.
Mutta miehetkin pystyy kuulema nykyään synnyttämään mikä kuulostaa ja on sairasta, niin kysyn feministiltä mihinkä me tarvitaan naisia, painukaa takaisin kivikaudelle ja rakentakaa omat infrastruktuurinne.
Valitse sanasi hieman varovaisemmin jatkossa. 😵😎- Anonyymi
Tää oli hyvä! 😄
- Anonyymi
Miehet ovat ehkä pärjänneet, koska ovat alistaneet naiset läpi historian fyysisen voimakkuutensa turvin. Älyllisesti naiset saattavat kuitenkin olla vahvemmilla, ainakin tarkasteltaessa heidän pärjäämistään opinnoissa tänä päivänä, josta on hyötyä tulevaisuuden kehittyneessä maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli hyvä! 😄
Kiitän. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ovat ehkä pärjänneet, koska ovat alistaneet naiset läpi historian fyysisen voimakkuutensa turvin. Älyllisesti naiset saattavat kuitenkin olla vahvemmilla, ainakin tarkasteltaessa heidän pärjäämistään opinnoissa tänä päivänä, josta on hyötyä tulevaisuuden kehittyneessä maailmassa.
Väärin. Miehet ovat suojelleet naisia fyysisen voimakkuutensa turvin. Kautta historian miehet ovat uhranneet henkensä pelastaakseen naisten hengen.
Uppoavasta laivastakin pelastetaan perinteisesti naiset ja lapset ensin ja miehet viimeisinä.
Googlaa aihetta hakusanalla "male disposability"
Yhteiskunta ei pidä vielä nykyäänkään miehen henkeä ja terveyttä juuri minkään arvoisena. Miehellä on arvoa vain sen verran kuin hän tuottaa yhteiskunnalle työllään.
Tämän pitäisi muuttua.
No ei tosiaankaan pärjättäisi.
Sitte toisaalta:
Pakkohan se on vaan pärjätä. 👎- Anonyymi
Noinpa. Ei pärjättäisi. Eivät ole ollenkaan turhia.
Mutta pakko on pärjätä.
- Anonyymi
Jos tunteita ei ole niin varmaan pärjäätte. Tuon luontopuolen voi hoitaa tehokkaasti, samanaikaisesti voi tehdä vaikka muita töitä.
Höpsis ei kaikki miehet turhia ole. Itse tosin olen kyllä yksi turhake vemputtelija ja ihmisjäte.
- Anonyymi
Muuten kyllä mutta kellekä sitä syöttäisi kaikki lattialle tippuneen keksit ja sipsit sitten. Ne menis roskiin 🤔
- Anonyymi
Koira ne syö ainakin minulla. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koira ne syö ainakin minulla. sivusta
Niin mut ei sitä ihan mitä vaan koirille pidä syöttää. Ajattele nyt vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mut ei sitä ihan mitä vaan koirille pidä syöttää. Ajattele nyt vähän.
En minä syötäkään. Koira ottaa ihan itse kaiken mitä tippuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä syötäkään. Koira ottaa ihan itse kaiken mitä tippuu.
Niin no onhan koirissa monta hyvää puolta toisin kuin miehissä. Ne oppii nopeammin kuin miehet. Ne kuuntelee, ovat aina hyvällä tuulella, alentavat verenpainetta, aikuistuvat nopeammin ja ilahtuvat aina nähdessä.
- Anonyymi
Ai , siitä se onni aukenisi💥
- Anonyymi
Menisikö maailma liian kiltiksi, kun naisilla ei olisi enää tarvetta riidellä miehistä.
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin haluan miehiä maailmaani.
Kauhea olisi maailma vain naisten kesken. 😳- Anonyymi
Mene sitten miesten mukana. Heihei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sitten miesten mukana. Heihei.
Menenkin, kun oikea osuu kohdalle.
Heihei! - Anonyymi
niin ois kauhea maailma jos oisi vaan naisia.
- Anonyymi
Sepä se. Miehet on infastrukuudeillaan pilanneet maapallon! Naiset sen yrittää rakkaudella luontoon pelastaa. Menkää niin kauas kuin pippuri kasvaa. Ei jää ikävä.👋💩
- Anonyymi
Infastrukuudeillapa hyvinkin.
- Anonyymi
Olen pärjännyt pitkään ilman ja aika hyvin mennyt.
Sitten tuli se yks siihen pällistelemään ja juttelemaan ja vei sydämeni mennessään.
Nyt en tahtoisi ilman häntä olla :) - Anonyymi
Me miehet ollaan ihania jöröjukkia :)
- Anonyymi
Oikeita tröllyköitä ootte! 🤔
- Anonyymi
Jos on enemmän kuin yksi nainen jotain tekemässä tai päättämässä niin nokka solmussa heti riita päällä!
- Anonyymi
Kyllä varmasti pärjäisitte jos kaikki miehet katoaisivat nyt maan päältä! Koska pakkohan se olisi! Tietenkin se loppuisi viimeistään 100 vuoden päästä, paitsi jos pystyisitte tuottamaan lisää naisia .
- Anonyymi
Minusta te katkerat naiset voitte suksia suolle. Eräs kiva voi suksia luokseni.
- Anonyymi
Naisena ja pahastikin loukattuna, petettynä jätettynä ja hylättynä en ymmärrä tollasta ajatusta ollenkaan. Itseasiassa sanoisin että naiset on pahempia ja julmempia kaikin puolin kun miehet.
Kukahan se eräs kiva on sitten muuten ?
Samoin voisi eräs kiva mies suksia mun luokseni. - Anonyymi
Muuten kai, mutta inhoan hiihtämistä aidosti.
- Anonyymi
Oi voi sentään,
kun ei oo tarvetta nuoleskella yhtikäs mitään.
Ihan vaan olla oma itseni,
mikä tuntuu olevan "jollekulle" vaikeeta hyväksyä.
Herättääkin kysymyksiä mielessä,
että miksiköhän on ottanut mut kohteekseen.
Mustasukkaisuus?
Katkeruus?
Syytön mä siihen olen että uskallan olla oma itseni,
ja että mun elämässäni on jotain ainutlaatuista
erityisen vahvaa sekä Aitoa
IKUISUUDEN ja KAIKEN kestävää sidosta ja RAKKAUTTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi voi sentään,
kun ei oo tarvetta nuoleskella yhtikäs mitään.
Ihan vaan olla oma itseni,
mikä tuntuu olevan "jollekulle" vaikeeta hyväksyä.
Herättääkin kysymyksiä mielessä,
että miksiköhän on ottanut mut kohteekseen.
Mustasukkaisuus?
Katkeruus?
Syytön mä siihen olen että uskallan olla oma itseni,
ja että mun elämässäni on jotain ainutlaatuista
erityisen vahvaa sekä Aitoa
IKUISUUDEN ja KAIKEN kestävää sidosta ja RAKKAUTTA.Nuo feministit toimivat sillä logiikalla, että jos et lähde mukaan heidän miesvihaan, olet vihollinen ja sinua saa kiusata. Ei niillä ole mitään aitoa myötätuntoa edes toisiaan kohtaan. Siksi ne on ikävä palstalla vaikka eivät ikävöi, kun pitää kiusata ja levittää tuota vihaa ympärille, kun ovat itse niin onnettomia. Täältä löytyy sopivia uhreja: naisia jotka haluavat rakastaa miestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo feministit toimivat sillä logiikalla, että jos et lähde mukaan heidän miesvihaan, olet vihollinen ja sinua saa kiusata. Ei niillä ole mitään aitoa myötätuntoa edes toisiaan kohtaan. Siksi ne on ikävä palstalla vaikka eivät ikävöi, kun pitää kiusata ja levittää tuota vihaa ympärille, kun ovat itse niin onnettomia. Täältä löytyy sopivia uhreja: naisia jotka haluavat rakastaa miestään.
Tuollaiset miesten jaloissa matelevat ja muita naisia morkkaavat naiset ovat pahuuden alku ja juuri. Ei heitä tarvitse sietää.
- Anonyymi
Niin ja jos nainen vältämättä haluaisi miehen, sehän onnistuu nykyään omasta toimestakin.
- Anonyymi
mitä tarkoitat tällä?
- Anonyymi
" Mitä me niillä tehdään? "
Me Rakastetaan niitä, ja tarvitaan niitä.
Vaikka sinkkuna ja ihan itekseni oonkin ollut,
ilman kosketustakin yli 10v niin en yhdy tohon aloitukseen!
https://youtu.be/a1GsmCO32LU?feature=shared
<3 - Anonyymi
Miehet omassa maskuliini energiassa loi sotia,loi infastruktuuria,rakensi ja tuhosi maapalloa,luontoa ja ilmakehää. Hiton miehet. Nyt me täällä kuin ennenkin ,kärvistelemme sodissa, ilmastonmuutoksessa ja tekoälyn vietävissä. HYVÄ MIEHET.EI TEISTÄ SITTEN PAREMPAAN OLLUT. KIITOS KIITOS KIITOS👎💩
- Anonyymi
Miehet yrittää vaan käyttää naisia hyväkseen
- Anonyymi
Mutta lisään,että ei miehet turhia ole tietenkään. Kaikenlaisia miehiä on,ihania miehiä,sellaisen hyvän kun vielä kohtais🤗
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Työpaikoillakin ongelmat liittyy yleensä naisten keskinäisiin ongelmiin. Naiset eivät yleensä tule kovin hyvin toimeen keskenään. Miehillä niitä ongelmia on hyvin vähän.
Itse haluan kyllä naisen elämääni, myönnän sen. En pärjää pidemmän päälle ilman.- Anonyymi
Naisten kesken on aina,ihan aina jotain kränää. Missä joukko naisia,siellä heti kilpailutilanne menneillään😊ja syntyy kuppikuntia. Miehet on rennompia ja avoimempia ja reilumpia. Miehet ei puno juonia.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa koulutetuilla asiantuntija-aloilla. Varmasti alipalkatuilla naisvaltaisilla aloilla noin. T. koulutettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten kesken on aina,ihan aina jotain kränää. Missä joukko naisia,siellä heti kilpailutilanne menneillään😊ja syntyy kuppikuntia. Miehet on rennompia ja avoimempia ja reilumpia. Miehet ei puno juonia.
Nuo naisten keskinäiset ongelmat ja kränä johtuvat suurimmilta osin tämän kaltaisista naisista, jotka mielistelevät miehiä hakien näiden hyväksyntää, puhuen muista naisista jatkuvasti näille pahaa. Näille naisille on ihan nimikin, se on "pick-me girl".
- Anonyymi
Kaiken mihin ne koskee ne tuhoaa.
- Anonyymi
Naisetkin on ihan turhia. Miehinen rakkaus on kaunista ja puhdasta.
- Anonyymi
Miestenvälinen rakkaus 💗
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi . Olen mies ja että nainen on useimmin se ongelmien alku . Heidän mieltä/haluaan / tapoja ei kukaan mies ymmärrä ilman vuosien kurssia .
- Anonyymi
Kylläpäs voi, ainakin toisten ei kaikkien tietenkään.
Siihen ei tarvitse vuosien kursseja taikka muutakaan
ihmeellisyyttä.
Ainoastaan luottamusta, avoimuutta ja jotain.
- Anonyymi
Jaaaa. No eipä ole kränää. Ja jos on niin pientä ,siihen verrattuna että maapallo on ylikansoitettu. Yli rakennettu yli ,saastutettu yli tuhottu. Kantakaa vastuu pahvipäät, sillä sitähän te olette.💩
- Anonyymi
Nyt olisi aika astua naisten puikkoihin. Säilötyillä siittiöillä saataisiin ihmiskunta lisääntymään ilman tuhoisia maskuliini miehiä. Jotka ei tietäne rakkaudesta puuta heinää. Ainoastaan omasta munastaan joka tuottaa hetken hupia ja kalliit ihmis kunnan lisääntymiseen tarkoitetut siemenet menee omille puhkirunkatuille kalsareille.💩
- Anonyymi
Yleisesti ottaen ja järjellä ajatellen mutta sydän sanoo muuta.
- Anonyymi
Ketä silloin haukkuisitte ?
Ukko - Anonyymi
Miehet pyörittää maailmaa kenties, mut minkä ympärillä se maailma pyörii..
- Anonyymi
Ai miekkosten maailma?
Kirkkoveneen ja keskipakosvoiman. 😃😳
- Anonyymi
Miehet on ihan turhia eikä niillä tee mitään - pääsääntöisesti noin.
Paitsi kaivattuni on aivan ihana ja sille keksisin paljonkin käyttöä elämässäni.- Anonyymi
Kaivattusi olisi käyttöesine siis, ei kiitos näille.
- Anonyymi
Aika esineellistävä näkökulma…
- Anonyymi
Haluaisin olla kosketeltava esine.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattusi olisi käyttöesine siis, ei kiitos näille.
Niin käyttöesinepä hyvinkin. Olette rasittavia pikkukakaroita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin olla kosketeltava esine.
Voisin kosketella hänen esineitään.
- Anonyymi
Minun mielestä miehet ei pärjää ilman naisia eikä naiset ilman miehiä molempia tarvitaan. Otetaan tähän sitten naisten vahvuuksia toki molempia voi molemmat tehdämutta vähempi. Tiskit jäis tiskaamatta ja asunnot siivoamatta ja vaatteet pesemättä ja kunnon ruuvat tekemettä. Miehet hukkuis paskaan ja sairastuisvat likaisuuden takia. Naiset ei pärjäis raskaimmissa fyysisissä hommissa ja semmoisissa missä vaaditaan ongelmanratkaisukykyä ja kekseliäisyyttä jne jne. Molempiin on poikkeuksia mutta ne on vähemmistöä ja siksi kävisi niinkuin kävisi.
- Anonyymi
Naiset todellakin pärjäävät hommissa, joissa vaaditaan ongelmanratkaisukykyä ja kekseliäisyyttä jne., raskaita fyysisiä töitä eivät nykyään tee myöskään miehet, ne tekevät koneet, Hra. misogyyni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset todellakin pärjäävät hommissa, joissa vaaditaan ongelmanratkaisukykyä ja kekseliäisyyttä jne., raskaita fyysisiä töitä eivät nykyään tee myöskään miehet, ne tekevät koneet, Hra. misogyyni.
Kiitos 🙏💩
- Anonyymi
Oikeastaan tykkään monesta miehestä. Ja naisesta. En haluais olla ilman niitä tiettyjä ja ainahan saattaa tutustua uusiinkin, jos käy hyvä tuuri.
- Anonyymi
Hei, luonto loi naisen ja miehen. Tuskin meidän insinööritaidoilla kannattaa vastaavaa systeemiä rakentaa.
- Anonyymi
Jos,,tosissanne olette,, ni hyvin alkaa tääkin,,vuosi
- Anonyymi
Miehet tätä yhteiskuntaa pitää pystyssä. Tekevät eniten töitä vuosityötunteina, maksavat valtion verotuloista leijonanosan. Inhottavimmat viemärihommat ja vaarallisimmat duunit. Jos miehiä ei olis keksintöineen ja tekniikantajuineen, naiset eläis vieläkin luolissa.
- Anonyymi
Tuo ei pidä enää paikkaansa. Jokainen aidossa työelämässä joskus ollut tietää, että naiset luo suurimman osan suuntaviivoista miten ja miksi. Miehet tekee lähinnä mitä naiset käskee. Vaikka ovat niiden naisien johtajia. Suomea pyörittää fiksut nuoret naiset. Vanhemmat kyynistyy eikä enää niin välitä.
Kai teille muumimuki sentään kelpaa.
- Anonyymi
🤣Naisten juorukerhoilla ei maailma pyöri. Siinä vois valot sammua maailmasta aika nopeasti ja nälkäkuolema koittaa, jos miehiä ei olisi🤣
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37519Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3832018Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2681705Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291663Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2921375- 741124
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61809- 47796
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749