jos exäsi olisi sitten juuri voittanut lotossa kun olet exän ensin omatoimisesti jättänyt? Mitä tekisit?
Harmittaisiko exänä
63
408
Vastaukset
Ööö,
No ei. Olisin onnellinen eksän puolesta. Hän on eksä jostain syystä ja se olisi se ja sama olisiko miljonääri vai ei.
Rahalla ei voi ostaa rakkautta, se vain mahdollistaa asioita. Yhteisten lasten asiat olisivat varmaankin paremmin tuon myötä, mikä on tietysti hyvä asia, mutta siihen se jää.
😊- Anonyymi
Aika mehevä tilanne. Jätetyn ei ainakaan pitäisi peräänsä katsella :)
- Anonyymi
Minun exä jätti minut mutta ei haittaisi. Miksi teet välis noin tyhmiä kysymyksiä oletko tyhmä?
- Anonyymi
Mikähän tämä typerä ”Välis” on? Kaikki ei ole jonkun houruajan kysymyksiä. On täällä muitakin.
- Anonyymi
Ai milleen ei haittaisi? Muistaisit häntä lottovoitollasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän tämä typerä ”Välis” on? Kaikki ei ole jonkun houruajan kysymyksiä. On täällä muitakin.
Saman tasoisia kysymyksiä näyttää olevan vajaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai milleen ei haittaisi? Muistaisit häntä lottovoitollasi?
Silleen ei haittaisi ei harmittaisi vaikka lotossa olisi voittanut olet sinä
aika tollo.
- Anonyymi
Nehän olisi exän rahoja siinäkin tapauksessa vaikka olisi vielä yhdessä, niin miksi sen pitäisi harmittaa jos ei ole enää yhdessä? Vaikeampi tilanne voisi olla semmoinen että olisi vähän jättövaiheessa exän kanssa ja itse sitten voittaisi suuren summan jostain. Se olisi vaikea käsitellä kun jos siinä vaiheessa tekisi bänät se exä kuvittelisi sen johtuvan voitosta ja itsekkyydestä että haluaa itse pitää kaiken.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Jos olisi yhdessä, ne menisi osittain kyllä kahden ihmisen yhteiseen elämään. Ei sillä toisellakaan huono olisi taloudellisesti olla jos rakkausliitto oikeasti kyseessä. Mutta jos toinen olisi esim. lähtenyt siitä juuri toisen matkaan niin.
- Anonyymi
No tuossa tapauksessa se olisi sitten sun huoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi yhdessä, ne menisi osittain kyllä kahden ihmisen yhteiseen elämään. Ei sillä toisellakaan huono olisi taloudellisesti olla jos rakkausliitto oikeasti kyseessä. Mutta jos toinen olisi esim. lähtenyt siitä juuri toisen matkaan niin.
Tietenkin noin ,mutta siinäkin olisi ongelmansa kun itse varmaan siinäkin tilanteessa haluisi maksaa omat kulunsa "tasapuolisesti" ja toinen taas haluaisi kustantaa kun rahaa on kuin kroisoksella sitä sitten harmittaisi sen toisen periaate pitää kiinni omista kuluistaan. Siinä mielessä olisi paras jos olisi kimpassa tehty lotto niin voisi hyvillä mielin osallistua tuhlaamaan voittoja.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin noin ,mutta siinäkin olisi ongelmansa kun itse varmaan siinäkin tilanteessa haluisi maksaa omat kulunsa "tasapuolisesti" ja toinen taas haluaisi kustantaa kun rahaa on kuin kroisoksella sitä sitten harmittaisi sen toisen periaate pitää kiinni omista kuluistaan. Siinä mielessä olisi paras jos olisi kimpassa tehty lotto niin voisi hyvillä mielin osallistua tuhlaamaan voittoja.
-harmiseikirj-Yhdessä kun ollaan elämä on yhteistä. Ei niissä summissa tulisi katsottua mitä se toinen maksaa. Yhdessä elettäisiin. Mä ainakin näkisin sen niin. Ei siinä toiselta odottaisi tasoitusta. Oikea liitto on yhteinen tiimi.
Jos oikeaa rakkautta on ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä kun ollaan elämä on yhteistä. Ei niissä summissa tulisi katsottua mitä se toinen maksaa. Yhdessä elettäisiin. Mä ainakin näkisin sen niin. Ei siinä toiselta odottaisi tasoitusta. Oikea liitto on yhteinen tiimi.
Jos oikeaa rakkautta on ollut.Nimenomaan, voittaja ei odottaisi tasoitusta mutta jos se toinen on vahvalla oikeudentunnolla varustettu se voisi turhankin kovaa koettaa pitää kiinni velvollisuudestaan maksaa omat kulunsa vaikkei siihen olisi mitään tarvetta.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, voittaja ei odottaisi tasoitusta mutta jos se toinen on vahvalla oikeudentunnolla varustettu se voisi turhankin kovaa koettaa pitää kiinni velvollisuudestaan maksaa omat kulunsa vaikkei siihen olisi mitään tarvetta.
-harmiseikirj-No saahan se maksaakin jos siitä sille hyvä mieli tulisi. Ei se kuitenkaan huomaisi, että se voittanut henkilö maksaisi sitten kuitenkin ne takaisin ne heikomman maksut ja silleen se ei-voittanut pidettäisiin henkisesti tyytyväisenä kun muka-osallistuisi, siinähän kierrätettäisiin ja onni ja tasapaino säilyisivät.
Ei harmittaisi 😄
Kannustaisin vain häntä sijoittamaan omaisuutensa järkevästi, jotta yhteiset lapsemme voivat sitten periä hänet, aikanaan. 😅- Anonyymi
Lapset ovat kyllä vahvoilla perintökaaressa.
- Anonyymi
Miks ihmeessä harmittaisi? Nythän mies tulisi toimeen, ja tuskin häiritsisi munkaan
Meidän kahden aikuisen välit ovat tyystin poikki, ia välit on hyvät; näin ollen!
trollikka - Anonyymi
mikä exsä-naista harmittaisi hyoljätyksi tuleminen?
minä jännitän jotain naiste4n alppihiihdon nop3uslaj3ja taaskin 2 ainakin 2 kompuroijaa mutta e34ivät kai pagasti loukkqqn5un3eit - Anonyymi
Tietysti ehkä ärsyttäisi, mutta sellaista se elämä on:) Mieluummin olisin suonnut itselleni voiton.
- Anonyymi
Ainoa rehellinen tokaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa rehellinen tokaisu.
:) hah, mut lisäsin siihen sanan ehkä, koska muut tuntuivat niin paljon paremmilta ihmisiltä kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:) hah, mut lisäsin siihen sanan ehkä, koska muut tuntuivat niin paljon paremmilta ihmisiltä kuin minä.
Hyvä kun lisäsit :) huomasin kyllä.
- Anonyymi
Ei. Toivoisin että muuttaa jonnekin huitsin Nevadaan rahoineen. ✈️
- Anonyymi
Miks ihmeessä harmittaisi? Nythän mies tulisi toimeen, ja tuskin häiritsisi munkaan
arkeani. Kunhan hakisi Mimmiä joskus luokseen, flikka nimittäin jumaloi isäänsä. Meidän kahden aikuisen välit ovat tyystin poikki, ia välit on hyvät; näin ollen!
trollikka
Jostain syystä osa tekstistäni oli kadonnut ennen julkaisua! - Anonyymi
Olkaahan nyt rehellisiä vastauksissanne.
T. Ap - Anonyymi
Mua harmittais.
- Anonyymi
Kyllä moni ihan aidosti näin tuntisi.
Mitä siinä tarvii tehdä? Minulle rakkaus on rahaa tärkeämpi asia. Olisin toki vaan eksän puolesta iloinen. Siitä rahasta hyötyisi ehkä lapsetkin.
- Anonyymi
Pitää rakkaus ja liitto kunnossa alunperinkin.
Anonyymi kirjoitti:
Pitää rakkaus ja liitto kunnossa alunperinkin.
Minulla on erosta jo niin paljon aikaa, etten sitä enää murehdi tippaakaan. Eksä on ihan kaveri vain ja lasteni äiti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minulla on erosta jo niin paljon aikaa, etten sitä enää murehdi tippaakaan. Eksä on ihan kaveri vain ja lasteni äiti.
Aloituksessa olikin sana ”juuri”. Eli jos asia olisi hyvin akuutti.
Vuosien jälkeen ihan sama. Ei se ihminen ole silloin enää kuulunut aikoihin elämään. Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa olikin sana ”juuri”. Eli jos asia olisi hyvin akuutti.
Vuosien jälkeen ihan sama. Ei se ihminen ole silloin enää kuulunut aikoihin elämään.Niin joo... En tuota tajunnut Aika vaikea nyt enää päästä kiinni siihen tilanteeseen. Ehkä se silloin olisi jossain määrin harmittanutkin. Mutta näin etäältä asiaa tarkastellen, ihmettelee että miksi? Kun rakkaus oli kuitenkin loppunut. En minä ole kenenkään toisen omaisuudesta kiinnostunut, vaan omasta.
- Anonyymi
Lapsille Yoghurttii iso ja pönttöi
- Anonyymi
En usko.
Ei mulla nytkään ole muorin rahoihin pääsyä. Ja sillä on niitä paljon enemmän kuin mulla.
Eräs naistuttava sanoi joskus, että ero heille tulisi jos toinen voittaisi lotossa ja jäisi aamuisin sänkyyn pötköttämään, kun toinen lähtisi edelleen töihin :)
-keinovaginamies-- Anonyymi
Näitä asioita kannattaa tarkkaan miettiä. Eihän siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä asioita kannattaa tarkkaan miettiä. Eihän siinä.
Eli se pariskunta ei lottaa, tai sitten on aina kimppalotto. Varmasti ovat miettineet.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli se pariskunta ei lottaa, tai sitten on aina kimppalotto. Varmasti ovat miettineet.
-keinovaginamies-En mä kyllä ymmärtäis jos olis oikea virallinen liitto, että toinen tehny sen rivin ja sanois mun lotto, kyllä se olis yhteinen se tulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä kyllä ymmärtäis jos olis oikea virallinen liitto, että toinen tehny sen rivin ja sanois mun lotto, kyllä se olis yhteinen se tulos.
Mikä on tämä sinun oikea virallinen liitto?
Parisuhteita on nykymaailmassa niin monenlaisia ja -tasoisia, varsinkin lapsettomien välillä.
On avo-, on etä-, on erillissuhteita. Lisäksi sitten ne vielä värikkäämmät, eli avoimet- ja polysuhteet.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tämä sinun oikea virallinen liitto?
Parisuhteita on nykymaailmassa niin monenlaisia ja -tasoisia, varsinkin lapsettomien välillä.
On avo-, on etä-, on erillissuhteita. Lisäksi sitten ne vielä värikkäämmät, eli avoimet- ja polysuhteet.
-keinovaginamies-25-30 v. kestänyt yhteisliitto ja elämä.
Pölyliitoista en tiedä mitään enkä halua.
- Anonyymi
Valitsettavasti ex jätti minut 2 vuotta sitten kun kuoli sydis.Ei lotonut,ei veikannut.ei juonut,ei tupakoinut.
- Anonyymi
:((
- Anonyymi
Ei sitten yhtään harmittaisi. Rahaa voi saada ja hetkessä menettää, mutta jos löytää ihmisen, joka aidosti rakastaa, sitä ei voi mitata rahassa mitenkään.
- Anonyymi
No mikäs siinä ketuttais tai muuta, jos oisin jättänyt niin sen oisin tehny todella hyvästä syystä.
Ja sellaista ei raha pystyis "korvaamaan"
Mut jos ajatellaan näin että lasteni isä jos voittaisi lotossa ison summan, niin vaikka aikoinaan olin minä Joka lähti suhteesta tiedän että hän antais mulle osan silti nyt.
Tosin salaa nykyiseltä vaimoltaan..- Anonyymi
Ihmiset voivat jättää pikaistuksissaankin.
- Anonyymi
Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että jos aikoo lotota, niin kannattaa erota ennen lottoamista niin ei tule siitäkään mahdollisia omaisuusriitoja.
- Anonyymi
Eli joka viikko on erottava? :)
No ei helkatissa harmita!! Vois viedä mukanaan vaikka koko omaisuuden.. Okei raha jos sitä on niin se helpottaa elämää. Ei raha korvaa kumminkaan sitä välittämistä ja aitoa rakkautta🥰 Eli kyllä se huono liitto syö enemmän missä ei ole rakkautta.
- Anonyymi
laita autosii rekisteri-numeroksi; Tissi-Juikkel.--ääh KulklaLolleö
- Anonyymi
Ei haittaa koskaan toisen ihmisen rahat. Toivon että edes jollain on onnea tai hyvät tulot.
- Anonyymi
Ei, ei ne olis ollu mun rahoja muutenkaan.
- Anonyymi
Voitin Kenossa 1 euron. Nyt onface yms mediat täynnä onnenonkijanaisten yhteydenottopyyntöjä.
- Anonyymi
Tuskin harmittaisi muita kuin näitä golddigger-naisia, joille pintaliito on tärkeämpää kuin aidot ihmissuhteet...
Ei harmita, enkä tekisi mitään. Tuskin edes saisin tietää sen voitosta. Jos tiet ovat lähteneet eri suuntiin, ei toisten/ ulkopuolisten raha-asiat kuulu minulle.
"Mitä tekisit?"
Eläisin tyytyväisenä omaa elämääni eteenpäin. En jäisi suremaan menneitä.- Anonyymi
Olisin helpottunut. Säästyin tyypin raha- ja egosekoiluilta.
xLiner - Anonyymi
Ei. Enkä mä luultavimmin saisi sitä edes tietää.
- Anonyymi
Ei harmittaisi. Jos kyse olisi jommasta kummasta toisesta eksästä, niin ensinnäkään se asia ei mun kantaisi ja toisekseen mikään rahamäärä ei olis saanut mua niihin jäämään. Jos kyse olis lapseni isästä, niin ei sekään harmittaisi. Ei mun tarvitsisi edes kehottaa häntä sijoitamaan fiksusti tmv. Hän tekisi sen ihan itsekin.
- Anonyymi
Minähän ölen tunnetusti köyhä mies, mutta tunnettu kalamies...
- Anonyymi
Tämähän tulisi juuri siihen samaan saumaan kun pelko on persiissä että omaisuutta pitäisi alkaa jakamaan. Voitto tai ei mutta voi mielessään päättää että kun tuo toinen on 'voittanut" niin vaikka stalkkaamalla väsyttämällä voittoon.
Näissä itse tuntemissani raharikkailla tulee hyvinkin nopeasti mentaliteetti että kaikki käyttävät rahallisesti hyväkseen. En keksi montaakaan syytä miksi haluaisin olla tekemisissä rahan kanssa. Elämä on valheellista ja sekopäistä . - Anonyymi
Ei harmittaisi. En ole ollutkaan suhteessa rahojen takia.
- Anonyymi
Ei harmittaisi. Hyvässä tallessa on exän kanssa kuvattu seksivideo jonka uhkaisin laittaa nettiin ja lähettää suoraan exän kavereille jos ei anna mulle puolta voittorahoista
Ei harmittaisi. Sille on aina syynsä, miksi kumppani jätetään ja mua ei silti kiinnosta, vaikka olisi miten rahoissa.
- Anonyymi
Riippuu tietenkin paljon siitä, paljonko voitti? Yrittäisin sopia ja saada sovittua riidan. Toivon mukaan hyvä puhe, jossa myönnän tehneeni väärin toista kohtaan auttaa ja palataan takas yhteen? Asiat yleensä riitelee, ei ihmiset. Halusin ymmärtää toista väärin, eikä sama toistu enää koskaan.
- Anonyymi
Ei todellakaan harmittaisi, hyvä juttu vaan.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37519Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3832018Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2681705Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291663Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2921375- 741124
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61809- 47796
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749