ja taitaa olla sitä jälleensyntyneenäkin. katsos Kalle, onko tämä che meidän vanha tuttumme -lenin-? jos on, poika menee vaan huonompaan suuntaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=666&posting=22000000008770490
che oli murhamies
15
1011
Vastaukset
- jaahaaaas
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000151&posting=22000000008440058
Toivottavasti tämä saa olla tässä. Linkki on asiallinen ja liittyy keskusteluun. - Kommunistien Kuningas
Asiatonta ja tietämätöntä
t.
Ruskobovitsh II - Kalle
Vaan enpä uskö toverin "-Lenin-" aivan seonneen. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä - oilisiko todella tuttavamme toveri "-Lenin-"? En halua uskoa. Nimimerkin vaihtaminen ei tosin ollut mikään hyvä merkki...
/Kalle, joka ihmettelee toverin "-Lenin-" hiljenemistä palstalla. Aikuistunut??- herra yksilön vapaus
"pohjois-korean malli pitää saattaa kaikille", "pikaoikeudenkäynnit, joilla vaiennetaan vastavallankumoukselliset"...
pelottavaa on. kuin murhamiehen suusta... - igen och igen och igen
herra yksilön vapaus kirjoitti:
"pohjois-korean malli pitää saattaa kaikille", "pikaoikeudenkäynnit, joilla vaiennetaan vastavallankumoukselliset"...
pelottavaa on. kuin murhamiehen suusta...Ensin viedään omaisuus, sitten käyttöesineet, oma ja perheen kunnia ja lopuksi henki.
Ei taida kommunismi toteutua koskaan, koska ihminen ei ole hyvä ja epäitsekäs.
joskus aikaisemminkin olen rinnastanut Utopian, kommunismmin ja huomiotalouden -mahdottomuuksia kaikki. - Kalle
igen och igen och igen kirjoitti:
Ensin viedään omaisuus, sitten käyttöesineet, oma ja perheen kunnia ja lopuksi henki.
Ei taida kommunismi toteutua koskaan, koska ihminen ei ole hyvä ja epäitsekäs.
joskus aikaisemminkin olen rinnastanut Utopian, kommunismmin ja huomiotalouden -mahdottomuuksia kaikki.Kommunismin toimimattomuus ei ole ongelma.
Ongelma on kaikki kommunistit, jotka eivät ole ymmärtäneet aatteensa toimimattomuutta nykyisen ihmisrodun hallitessa maapalloa. Kommunistit yrittävät kerta toisensa jälkeen saavuttaa tämän paratiisimaisen olotilan - kommunismin - mutta tuloksena on aina ollut ja tulee aina olemaan vain kärsimystä ja kuolemaa kansan syvissä riveissä.
Miten saada kommunistit ymmärtämään, että kommunismiin ei kannata pyrkiä tämän ihmisrodun kanssa??
Kyllä he itsekin sen tietävät vaan eivät ilmeisestikään ymmärrä tietämäänsä!!
Lue ja hämmästy miten toveri todistelee kommunismin toteuttamisen mahdottomuuden mutta ei kuitenkaan ymmärrä tehdä asiasta päivänselviä johtopäätöksiä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000151&posting=22000000001989203
/Kalle, jota ei enään sensuroida. Eläköön sananvapaus myös suomi24-palstoilla - igen och igen och igen
Kalle kirjoitti:
Kommunismin toimimattomuus ei ole ongelma.
Ongelma on kaikki kommunistit, jotka eivät ole ymmärtäneet aatteensa toimimattomuutta nykyisen ihmisrodun hallitessa maapalloa. Kommunistit yrittävät kerta toisensa jälkeen saavuttaa tämän paratiisimaisen olotilan - kommunismin - mutta tuloksena on aina ollut ja tulee aina olemaan vain kärsimystä ja kuolemaa kansan syvissä riveissä.
Miten saada kommunistit ymmärtämään, että kommunismiin ei kannata pyrkiä tämän ihmisrodun kanssa??
Kyllä he itsekin sen tietävät vaan eivät ilmeisestikään ymmärrä tietämäänsä!!
Lue ja hämmästy miten toveri todistelee kommunismin toteuttamisen mahdottomuuden mutta ei kuitenkaan ymmärrä tehdä asiasta päivänselviä johtopäätöksiä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000151&posting=22000000001989203
/Kalle, jota ei enään sensuroida. Eläköön sananvapaus myös suomi24-palstoillaOlen pitkään ihmetellyt, mikä vipu on uskovaisen aivoissa. Monesti älykkäätkin ihmiset ( linkissä oli hyvä analyysi, kuten totesit )hurahtaessaan ismeihinsä, muuttuvat puusilmiksi rakkaan aatteensa varjopuolia kohtaan.
Tämä ilmiö näkyy hihhuleissa, uusnatseissa, kommunisteissa, ääri-islmilaisissa, anarkisteissa jne. Geneettistä se ei voi olla .... - thinktank
igen och igen och igen kirjoitti:
Olen pitkään ihmetellyt, mikä vipu on uskovaisen aivoissa. Monesti älykkäätkin ihmiset ( linkissä oli hyvä analyysi, kuten totesit )hurahtaessaan ismeihinsä, muuttuvat puusilmiksi rakkaan aatteensa varjopuolia kohtaan.
Tämä ilmiö näkyy hihhuleissa, uusnatseissa, kommunisteissa, ääri-islmilaisissa, anarkisteissa jne. Geneettistä se ei voi olla ....... on tarve uskoa "suuriin" asioihin jotka selittävät kaiken ja jotka pystyvät ratkaisemaan kaikki ongelmat. Eiköhän se selitä asiaa aika paljon...
- herra yksilön vapaus
thinktank kirjoitti:
... on tarve uskoa "suuriin" asioihin jotka selittävät kaiken ja jotka pystyvät ratkaisemaan kaikki ongelmat. Eiköhän se selitä asiaa aika paljon...
eikä luottaa sokeasti muiden hyvyyteen ja huolenpitoon.
herra yksilön vapaus kirjoitti:
eikä luottaa sokeasti muiden hyvyyteen ja huolenpitoon.
Repliikkisi sopii erittäin hyvin nimimerkkiisi! Mitä vastaat niille tiedemiehille, jotka
väittävät Sinunkin esiesiesiesiesiesiisiesi olleen laumaelaimiä?
vom- Kalle
vom kirjoitti:
Repliikkisi sopii erittäin hyvin nimimerkkiisi! Mitä vastaat niille tiedemiehille, jotka
väittävät Sinunkin esiesiesiesiesiesiisiesi olleen laumaelaimiä?
vomJa mitä sinä vastaat sille tiedemiehelle, joka väittää sinun kaukaisen esi-isän olleen vaihtolämpöinen matelija?
Ihminen on lauma eläin mutta ihmislauman koko ei ole 5 miljoonaa puhumattakaan 6 000 000 000 ihmistä. Laumaeläimille yleensä on ominaista, että oman lauman etu menee naapurilauman edun edelle. Siis kommunismi, joka kattaisi koko Suomen, siis 5 miljoonaa asukasta, ei tule toimimaan koska lauma olisi liian suuri.
/Kalle, joka tietää ihmisen olevan laumaeläin. - igen och igen och igen
vom kirjoitti:
Repliikkisi sopii erittäin hyvin nimimerkkiisi! Mitä vastaat niille tiedemiehille, jotka
väittävät Sinunkin esiesiesiesiesiesiisiesi olleen laumaelaimiä?
vomIhminen on edelleenkin laumaeläin. Olemme yksi kädellisten apinoiden lajeísta. Se mikä erottaa meidät muista apinoista on kyky käyttää tulta hyväksi. Kaikki muut hyväksi havaitut asiat löytyvät muiltakin apinoilta: kateus ( josta sikiää sosialismi ja kommunismi ), väkivalta, huoraaminen, toisen heimon jäsenten tappaminen etc.
Tiesitkö Vom , että ihmislauman maksimi jäsenmääräon sata yksilöä?
Kysy niiltä viherkommunisti kavereiltasi vaikka.
Ja oletko koskaan kuullut mitä tapahtuu kun lajin lukumäärä ylittää ekologisen lokeron rajat ? - Kalle
igen och igen och igen kirjoitti:
Ihminen on edelleenkin laumaeläin. Olemme yksi kädellisten apinoiden lajeísta. Se mikä erottaa meidät muista apinoista on kyky käyttää tulta hyväksi. Kaikki muut hyväksi havaitut asiat löytyvät muiltakin apinoilta: kateus ( josta sikiää sosialismi ja kommunismi ), väkivalta, huoraaminen, toisen heimon jäsenten tappaminen etc.
Tiesitkö Vom , että ihmislauman maksimi jäsenmääräon sata yksilöä?
Kysy niiltä viherkommunisti kavereiltasi vaikka.
Ja oletko koskaan kuullut mitä tapahtuu kun lajin lukumäärä ylittää ekologisen lokeron rajat ?Siis kommunismi ei voi toimia kuin korkeintaan sadan hengen ryhmissä. Nämä ryhmät, eli kommunitilaumat, kilpailevat keskenään lounnonvaroista ja resursseista. Kommunismi johtaa siis maan pirstoitumiseen pieniin, noin sadan hengen, heimoihin ja heimosodat ovat varma seuraus siitä. Tästä johtuen maassa siis tarvitaan niin monta kommunistista kuppikuntaa - laumat tulevat liian suuriksi. Jotta kommunistit voisivat hallita koko maata niin käyttöön täytyy ottaa vainot ja diktatuuri.
Siis diktatuuri ja hirmuhallinnot ovat kommunismin luonnollisia seurauksia silloin kun ihmisistä yritetään muodostaa ylisuuria laumoja.
MOT
/Kalle, joka ymmärtää paremmin ja paremmin mikseivät kommunistiset kokeilut koskaan ole onnistuneet vaan ne ovat johtaneet aina verisiin diktatuureihin - igen och igen och igen
Kalle kirjoitti:
Siis kommunismi ei voi toimia kuin korkeintaan sadan hengen ryhmissä. Nämä ryhmät, eli kommunitilaumat, kilpailevat keskenään lounnonvaroista ja resursseista. Kommunismi johtaa siis maan pirstoitumiseen pieniin, noin sadan hengen, heimoihin ja heimosodat ovat varma seuraus siitä. Tästä johtuen maassa siis tarvitaan niin monta kommunistista kuppikuntaa - laumat tulevat liian suuriksi. Jotta kommunistit voisivat hallita koko maata niin käyttöön täytyy ottaa vainot ja diktatuuri.
Siis diktatuuri ja hirmuhallinnot ovat kommunismin luonnollisia seurauksia silloin kun ihmisistä yritetään muodostaa ylisuuria laumoja.
MOT
/Kalle, joka ymmärtää paremmin ja paremmin mikseivät kommunistiset kokeilut koskaan ole onnistuneet vaan ne ovat johtaneet aina verisiin diktatuureihinolen .
- herra yksilön vapaus
vom kirjoitti:
Repliikkisi sopii erittäin hyvin nimimerkkiisi! Mitä vastaat niille tiedemiehille, jotka
väittävät Sinunkin esiesiesiesiesiesiisiesi olleen laumaelaimiä?
vomsinä ja sinun esi-isäsi saattoivat olla laumaelukoita, meikäläisen sellaiset juoksivat nuija kourassa teikäläisiä kiinni, löivät päähän ja paahtoivat nuotiolla.
mistä helvetistä kukaan älypäätiedemies tietää kenenkään esi-isistä jonkun miljoonan vuoden taa? arpapeliä ja muutenkin tälläiset hengenasiat pitäisi jättää pappismiehille. heille maksetaan palkkaa siitä, että lukevat kirjasta mitä ennen on tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664